Poeh hee, ze zijn daar aan de dood ontsnapt.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan weer je vlaai eten, het is weer wat afgezwakt
[ afbeelding ]
Alleen in IJmuiden hebben we 9
Als ik buienradar nu open, lijkt die wolk wel een soort draak die om Nederland cirkelt om het te verslinden. Ik kan ff geen plaatje posten, maar vind het wel mooi hoe dat eruit ziet.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan weer je vlaai eten, het is weer wat afgezwakt
[ afbeelding ]
Alleen in IJmuiden hebben we 9
Een kruidnoten vlaaiquote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu heb ik trek in vlaai....en kruidnoten.
Als je met een kruidnotenvlaai gaat komen nu weet je dat je geen leuke toekomst hebtquote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Nu heb ik trek in vlaai....en kruidnoten.
Ja inderdaad, of een enge vogelquote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik buienradar nu open, lijkt die wolk wel een soort draak die om Nederland cirkelt om het te verslinden. Ik kan ff geen plaatje posten, maar vind het wel mooi hoe dat eruit ziet.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik buienradar nu open, lijkt die wolk wel een soort draak die om Nederland cirkelt om het te verslinden. Ik kan ff geen plaatje posten, maar vind het wel mooi hoe dat eruit ziet.
Ik ben geen fan van dat soort fratsen, doe mij maar een traditionele vlaaiquote:Op woensdag 27 november 2024 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je met een kruidnotenvlaai gaat komen nu weet je dat je geen leuke toekomst hebt
Beminde gelovigen,quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beminde gelovigen,
helaas gaan wij afscheid nemen van Lovely,
zij heeft haar keuze gemaakt,
Komende zondag om 2 uur kunt u terecht op de markt voor het eind'feest'.
Sweets for My Sweet...quote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Lovely het volgende:
Kersenvlaai alleen vaak wel erg zoet..
Spijtig, maar het moet gebeuren helaasquote:
Nou het was gezellig met julliequote:Op woensdag 27 november 2024 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spijtig, maar het moet gebeuren helaas
Ignorance is blissquote:Op woensdag 27 november 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Geen idee waar het allemaal over gaat
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of een enge vogel![]()
[ afbeelding ]
Abrikozenvlaai.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beminde gelovigen,
helaas gaan wij afscheid nemen van Lovely,
zij heeft haar keuze gemaakt,
Komende zondag om 2 uur kunt u terecht op de markt voor het eind'feest'.
We maken er nog een leuk laatste feestje van hoorquote:
Maar ben daar dan niet meer bijquote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We maken er nog een leuk laatste feestje van hoor
Mathieu Hermans? Paulissen?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Abrikozenvlaai.
Er was zondag een stuurtje bij onze acht die rechtstreeks uit Maastricht met vlaai op de proppen kwam zetten
Van de beroemdste vlaaienbakker in Nederland beweerde ze, ben even de naam vergeten
Sinds wanneer ken jij liedjes uit 1961?quote:
Deze namen komen me niet bekend voorquote:
Toevallig deze wel hahaquote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds wanneer ken jij liedjes uit 1961?
Hij is ook vaak gecoverd.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Toevallig deze wel hahaAl dacht ik eerst dat het love was in plaats van honey
Dan ken ik het liedje hier van Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 november 2024 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is ook vaak gecoverd.
Klinkt als een heerlijke maaltijd.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had geen zin om nog boodschappen te doen.... dus is het twee kroketten en 500 gram broccoli geworden
Het origineel is van The Drifters, zij zijn vaker gecoverd met hun hits.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan ken ik het liedje hier van Bekijk deze YouTube-video
Ja die ken ik idd dan weer nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het origineel is van The Drifters, zij zijn vaker gecoverd met hun hits.
Nu nog wat koolhydraten ergens scorenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Had geen zin om nog boodschappen te doen.... dus is het twee kroketten en 500 gram broccoli geworden
Waarom moeten daar koolhydraten bij?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Nu nog wat koolhydraten ergens scoren![]()
Maar dit is vast lekker
Beetje extra energie kan geen kwaad toch? Hij moet vooruit kunnen komen morgenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom moeten daar koolhydraten bij?
Als je de laatste dans maar voor mij bewaard.quote:
Tenzij Gast aan een een of ander dieet zitquote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje extra energie kan geen kwaad toch? Hij moet vooruit kunnen komen morgen
Ligt er toch maar aan wat hij gaat doen?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje extra energie kan geen kwaad toch? Hij moet vooruit kunnen komen morgen
Uiteraardquote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je de laatste dans maar voor mij bewaard.
Gast diëteerd nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Tenzij Gast aan een een of ander dieet zit
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zondag, 10 over 2, op de markt
Dit liedje zegt mij wel vaag ietsquote:Op woensdag 27 november 2024 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ze hebben ook best wat hits gehad die ook gecoverd weer zijn.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dit liedje zegt mij wel vaag iets
Jammer wel dat dit soort muziek niet echt meer gemaakt wordtquote:Op woensdag 27 november 2024 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben ook best wat hits gehad die ook gecoverd weer zijn.
Dat mis ik ook wel.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jammer wel dat dit soort muziek niet echt meer gemaakt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |