Ooitquote:
Ok ik kijk wel of ik dan kan.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
8 december. ik hoop dat ik dan voldoende aangesterkt ben.
Ik ben door alle delen gereden vandaag, en het viel me meequote:Op woensdag 27 november 2024 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij zit zeker in dat groene deel ?![]()
[ afbeelding ]
Wij hadden een natte maar verder prima training met glad water vanochtend, dat zou ik nu niet meer proberenquote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben door alle delen gereden vandaag, en het viel me mee
Het oranje deel begint nu pas, en het is nog niet een hele dikke woei, dat komt rond 20.00 uurquote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben door alle delen gereden vandaag, en het viel me mee
En vannacht geloof ik ook nog een beetjequote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het oranje deel begint nu pas, en het is nog niet een hele dikke woei, dat komt rond 20.00 uur
Past het door de schoorsteen?quote:
Is water niet altijd glad?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Wij hadden een natte maar verder prima training met glad water vanochtend, dat zou ik nu niet meer proberen
Jazekerquote:
Ligt er aan wat voor een taart jij wilt.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok ik kijk wel of ik dan kan.
Maak jij dan ook taart?
Ik neem brownies mee.
Tot over een jaar alvast
Vandaag nogquote:Op woensdag 27 november 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooi hoor
Hoe lang blijf je daar?
Lekker hoor..quote:Op woensdag 27 november 2024 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vandaag nogmorgen vlieg ik naar Buenos Aires en dan blijf ik daar nog tot maandag.
Zullen we samen ook eens gaan?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor..
Ieder geval beter weer dan hier..
Waar heen?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we samen ook eens gaan?
IJs is doorgaans best gladquote:Op woensdag 27 november 2024 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is water niet altijd glad?
Als het niet glad meer is is het ijs oid toch
Het is een pakje van 14,8 kgquote:
Zelfs die limbo's hebben nu windkracht 6quote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het oranje deel begint nu pas, en het is nog niet een hele dikke woei, dat komt rond 20.00 uur
Kunnen ze hun paraplu wel vasthouden? Mega harde woei daar!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelfs die limbo's hebben nu windkracht 6
Hier nog geen windquote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef Deisyy het volgende:
Het waaide hier vanochtend harder dan nu
Eigen foto? Je hebt ze gevondenquote:
Dit zullen ze niet gewend zijn neequote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Kunnen ze hun paraplu wel vasthouden? Mega harde woei daar!
Even uitwaaien op het strandquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik hou wel van een goede wind
Ze zullen nu moeten kiezen tussen de vlaai en de pluquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zullen ze niet gewend zijn nee
Mooi dat die schransapen altijd voor die vlaai gaanquote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zullen nu moeten kiezen tussen de vlaai en de plu
Moeten ze die maar niet zo lekker makenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat die schransapen altijd voor die vlaai gaan
Hier zijn ze niet zo motorisch gestoord dat dat een keuze hoeft te zijn, 2 handen voor 2 dingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze zullen nu moeten kiezen tussen de vlaai en de plu
Ik heb nog nooit een bruikleenbelg zowel een vlaai als een plu zien vasthouden met windkracht 6 dus het bestaat ook nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zijn ze niet zo motorisch gestoord dat dat een keuze hoeft te zijn, 2 handen voor 2 dingen.
Jammer dat dat ten noorden van de rivieren blijkbaar nog niet is doorgedrongen
Ah ja, als jij het niet gezien hebt zal het niet echt zijn,quote:Op woensdag 27 november 2024 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bruikleenbelg zowel een vlaai als een plu zien vasthouden met windkracht 6 dus het bestaat ook niet
Je kan weer je vlaai eten, het is weer wat afgezwaktquote:Op woensdag 27 november 2024 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, als jij het niet gezien hebt zal het niet echt zijn,
tuurlijk
Vlaai eten kon toch welquote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan weer je vlaai eten, het is weer wat afgezwakt
[ afbeelding ]
Alleen in IJmuiden hebben we 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |