Als dieren dat eenmaal weten dan is het oppassen geblazen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef engine het volgende:
Vandaag neusberen gezien. Heel brutaal die beesten. Ze zien er schattig uit maar grissen zo het eten uit je handen.
Was wel vermakelijk om te zien gebeuren

Totdat ze er met je telefoon of tas vandoor gaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:44 schreef engine het volgende:
Vandaag neusberen gezien. Heel brutaal die beesten. Ze zien er schattig uit maar grissen zo het eten uit je handen.
Was wel vermakelijk om te zien gebeuren

Dat is minder leuk. Liever van een afstandje toekijken.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Totdat ze er met je telefoon of tas vandoor gaan.

quote:Op woensdag 27 november 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel dus dat heb ik even opgezocht.
Gooi die naam hier door, dan weet je wat er wel en niet kan.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
Medicijnen en alcohol en bijwerkingen:
https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/

Hier waren 3 fietsen omgewaaid, 2 paraplus kapot, 1 verloren handschoen, kerstverlichting wat los was geraakt en een reclame bord lag om.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan weer je vlaai eten, het is weer wat afgezwakt
[ afbeelding ]
Alleen in IJmuiden hebben we 9

Vitamines zijn niet zo boeiend toch en een paar bananen per dagquote:Op woensdag 27 november 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Gooi die naam hier door, dan weet je wat er wel en niet kan.

Hier een boom over de weg, geen trams even. Ik winquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier waren 3 fietsen omgewaaid, 2 paraplus kapot, 1 verloren handschoen, kerstverlichting wat los was geraakt en een reclame bord lag om.
Stelde niks voor dus, dit soort windjes komen vaker voor hier.

Ik was het nietquote:

Arme boomquote:Op woensdag 27 november 2024 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier een boom over de weg, geen trams even. Ik win

RIP Boom; trotse giraffe is onthoofd; er heeft al een beest op z'n kop gekaktquote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Arme boom
Ben even stil geweest voor boom
Een mooie boom minder

Koekoekquote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Arme boom
Ben even stil geweest voor boom
Een mooie boom minder

rare boomquote:Op woensdag 27 november 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
RIP Boom; trotse giraffe is onthoofd; er heeft al een beest op z'n kop gekakt

Mijn Etos ook en dan vragen ze je nog of je bekend bent met het middeltjequote:Op woensdag 27 november 2024 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor die geven medicijnen ook met bijsluiters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |