Hullo Stevenquote:

Gezellig hoi hoiquote:

Ja en neequote:

Ah ja. Nou altijd welkomquote:Op donderdag 28 november 2024 11:38 schreef espri het volgende:
[..]
Ja en nee![]()
Ben vaak op reis he?
Maar lichamelijk allemaal niet lekker en geen energie dus dan kruip ik in mn veilige nestje.

Dankjewel, ik miste ook wel de gezelligheid dus probeer weer wat vaker te komen.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja. Nou altijd welkom![]()
Je was een aantal keren op pad ja

Hehehe goed voor jouquote:Op donderdag 28 november 2024 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Dankjewel, ik miste ook wel de gezelligheid dus probeer weer wat vaker te komen.
Yep ben net weer terug en er staan er 3 op de rol.![]()
Zolang het kan, moet je er maar van genieten he?

Dat is zeker een leukequote:Op donderdag 28 november 2024 11:47 schreef Lovely het volgende:
Ik zag deze mooie vogel voorbij komen op insta
[ afbeelding ]

Zo is dat.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehehe goed voor jouEn inderdaad lekker op pad en je laten verwennen ook

Vorige maand waren we op een wedstrijd in Boston en eind van het jaar gaan we nog in Zuid Frankrijjk op trainingskamp, dus ja lekker drukjquote:Op donderdag 28 november 2024 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat.
Jij nog druk met de roeiers?

Ja,wel jammer dat je dat soort vogel(tjes) hier niet ziet..quote:

Leuk, en zo kom je ook nog eens ergens.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorige maand waren we op een wedstrijd in Boston en eind van het jaar gaan we nog in Zuid Frankrijjk op trainingskamp, dus ja lekker drukj

Zijn allemaal wat minder kleurig hier in nederlandquote:Op donderdag 28 november 2024 11:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja,wel jammer dat je dat soort vogel(tjes) hier niet ziet..

Klopt, anders vallen te veel opquote:Op donderdag 28 november 2024 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn allemaal wat minder kleurig hier in nederland

Ik zag vanmorgen een roodborstje , en later kwam ik skapies tegen en deze reigertquote:Op donderdag 28 november 2024 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn allemaal wat minder kleurig hier in nederland

Schaapjes zijn altijd +1quote:Op donderdag 28 november 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een roodborstje , en later kwam ik skapies tegen en deze reigert![]()
[ afbeelding ]

Alpaca's zijn ook gekke beestenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaapjes zijn altijd +1![]()
Langs de Amstel loopt ook altijd een stel alpalcas in zi'n weiland en dat is echt al veel minder. Iedereen vind die achattig maar het ziet er niet uit

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before

Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een roodborstje , en later kwam ik skapies tegen en deze reigert![]()
[ afbeelding ]

Net of ze geen gezicht hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef pullup het volgende:
Dit zijn mijn favo schaapjesVan die Walisser zwartneus schaapjes
[ afbeelding ]
Hadden ze er ook twee van rondlopen bij die alpalcas maar die zie ik dit jaar niet meer jammer genoeg

quote:Op donderdag 28 november 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn favoriete schaap:plus 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

quote:Op donderdag 28 november 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn favoriete schaap:Die kan je niet aaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

ZIen er grappig uit met die zwarte koppiesquote:Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef pullup het volgende:
Dit zijn mijn favo schaapjesVan die Walisser zwartneus schaapjes
[ afbeelding ]
Hadden ze er ook twee van rondlopen bij die alpalcas maar die zie ik dit jaar niet meer jammer genoeg

Hey, ik ook/ Laatst nog foto's van gepost eentje zat heerlijk te zonne koppie helemaal omhoogquote:Op donderdag 28 november 2024 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.

Je kan alles aaienquote:

Natuurlijk welquote:

mooie beestjes maar meesjes maken een mooier geluidquote:Op donderdag 28 november 2024 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.

Ik zou alleen niet diegene nemen die marc al heeft lopen aaienquote:Op donderdag 28 november 2024 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nu ineens veel zin in broodje shoarma. Beneden maar even overleggen wat we met avondeten doen

quote:Op donderdag 28 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)as-nog-geen-chatgpt/

Sprietje.quote:

quote:Op donderdag 28 november 2024 14:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet diegene nemen die marc al heeft lopen aaien

Hoe is het met u? Tijdje niet gezien.quote:

quote:Op donderdag 28 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)as-nog-geen-chatgpt/

Het gaat niet zoals het moet maar dan moet het maar zoals het gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met u? Tijdje niet gezien.

Dat zei mijn moeder ook altijd.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:14 schreef espri het volgende:
[..]
Het gaat niet zoals het moet maar dan moet het maar zoals het gaat.
Ik ga weer eens proberen vaker langs te komen hier.

Dankje, hoe is het met jou?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook altijd.
Ik hoop dat het snel beter gaat.

Prima hoor, ik heb alleen een weekje in het ziekenhuis mogen logeren.quote:

Ow? waarom dat dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima hoor, ik heb alleen een weekje in het ziekenhuis mogen logeren.

Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.quote:

Fijn om te lezen!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.

Gelukkig dan maar, nu houden zo.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.

Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.quote:

Gelukkig !!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.

Fijn te lezenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.

Ach, kaas is al verziekt, of je daar nou pepernoten door doet maakt toch niet meer uitquote:Op donderdag 28 november 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Doe ook naar een monument voor deze kaas![]()
[ afbeelding ]

Niets mis met goede kaasquote:Op donderdag 28 november 2024 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, kaas is al verziekt, of je daar nou pepernoten door doet maakt toch niet meer uit

Ik zag net pepernoten pannekoeken in de supermarktquote:Op donderdag 28 november 2024 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met goede kaas![]()
Maar dit is natuurlijk een wanstaltige combinatie.

Jamin verkoopt chocoladeletters met stukjes augurkquote:Op donderdag 28 november 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag net pepernoten pannekoeken in de supermarkt

quote:Op donderdag 28 november 2024 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jamin verkoopt chocoladeletters met stukjes augurk

Of bami met gehaktballenquote:Op donderdag 28 november 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je gaat bijna verlangen naar "gewone" pure sprinkhanen..

quote:Op donderdag 28 november 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je gaat bijna verlangen naar "gewone" pure sprinkhanen..

Ja! Smaakte heerlijkquote:

Stamppot is altijd goedquote:Op donderdag 28 november 2024 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Smaakte heerlijk
Vandaag doe ik heel gewoon, doodgewoon met hutspot en rookworst ...![]()
Bekijk deze YouTube-video

Ook lekkerquote:Op donderdag 28 november 2024 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stamppot is altijd goedIk heb zalm met roerbakgroente en rijst.

quote:Op donderdag 28 november 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Doe ook naar een monument voor deze kaas![]()
[ afbeelding ]

Het wordt toch eens tijd dat Extinction Rebellion daartegen gaat demonstrerenquote:

Nog een nobele zaakquote:Op donderdag 28 november 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat Extinction Rebellion daartegen gaat demonstreren

quote:

Wordt wel rustig zo.quote:

Succes...quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:08 schreef engine het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat de Copa Libertadores finale zaterdag in Buenos Aires gespeeld wordt
Je ziet ook veel fans, voornamelijk van Botafogo, door de stad lopen.
Het is wel verleidelijk om te kijken of ik nog een kaartje kan kopen.

Dankjequote:

Eens kijken of we die match kunnen kijken hier ... (vast wel)quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:21 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
En zondag ga ik naar Boca. Dat kaartje heb ik al.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |