Alpaca's zijn ook gekke beestenquote:Op donderdag 28 november 2024 12:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Schaapjes zijn altijd +1![]()
Langs de Amstel loopt ook altijd een stel alpalcas in zi'n weiland en dat is echt al veel minder. Iedereen vind die achattig maar het ziet er niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een roodborstje , en later kwam ik skapies tegen en deze reigert![]()
[ afbeelding ]
Net of ze geen gezicht hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef pullup het volgende:
Dit zijn mijn favo schaapjesVan die Walisser zwartneus schaapjes
[ afbeelding ]
Hadden ze er ook twee van rondlopen bij die alpalcas maar die zie ik dit jaar niet meer jammer genoeg
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn favoriete schaap:plus 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 november 2024 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn favoriete schaap:Die kan je niet aaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
ZIen er grappig uit met die zwarte koppiesquote:Op donderdag 28 november 2024 12:30 schreef pullup het volgende:
Dit zijn mijn favo schaapjesVan die Walisser zwartneus schaapjes
[ afbeelding ]
Hadden ze er ook twee van rondlopen bij die alpalcas maar die zie ik dit jaar niet meer jammer genoeg
Hey, ik ook/ Laatst nog foto's van gepost eentje zat heerlijk te zonne koppie helemaal omhoogquote:Op donderdag 28 november 2024 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.
Je kan alles aaienquote:
Natuurlijk welquote:
mooie beestjes maar meesjes maken een mooier geluidquote:Op donderdag 28 november 2024 12:57 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi, ik heb steeds 2 roodborstjes in de tuin, schattige beestjes.
Ik zou alleen niet diegene nemen die marc al heeft lopen aaienquote:Op donderdag 28 november 2024 14:15 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nu ineens veel zin in broodje shoarma. Beneden maar even overleggen wat we met avondeten doen
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)as-nog-geen-chatgpt/
Sprietje.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet diegene nemen die marc al heeft lopen aaien
Hoe is het met u? Tijdje niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)as-nog-geen-chatgpt/
Het gaat niet zoals het moet maar dan moet het maar zoals het gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met u? Tijdje niet gezien.
Dat zei mijn moeder ook altijd.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:14 schreef espri het volgende:
[..]
Het gaat niet zoals het moet maar dan moet het maar zoals het gaat.
Ik ga weer eens proberen vaker langs te komen hier.
Dankje, hoe is het met jou?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook altijd.
Ik hoop dat het snel beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |