SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik huil niet vaak maar nu jank ik de ballen uit mijn broek hoor. Idioot gedoe! Er is me behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik afscheid moet nemen van mijn liefste vriend. Morgen ga ik met mijn vader naar hem![]()
![]()
Heel veel sterkte Klodderquote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik huil niet vaak maar nu jank ik de ballen uit mijn broek hoor. Idioot gedoe! Er is me behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik afscheid moet nemen van mijn liefste vriend. Morgen ga ik met mijn vader naar hem![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sterkte!quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik huil niet vaak maar nu jank ik de ballen uit mijn broek hoor. Idioot gedoe! Er is me behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik afscheid moet nemen van mijn liefste vriend. Morgen ga ik met mijn vader naar hem
Smile, it's free therapy.![]()
sterkte MKquote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
kun je lekker puntjes pakkenquote:
vanmorgen vroeg was het drukkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan maar zoveel plekke omhoog kom ik toch niet meerquote:Op zondag 24 november 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je lekker puntjes pakken
vanmorgen vroeg was het drukker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Heel veel sterkte MK!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
heel hard bolken danquote:Op zondag 24 november 2024 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan maar zoveel plekke omhoog kom ik toch niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
blijf mooi buiten de top 20 weer deze maandquote:Op zondag 24 november 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je lekker puntjes pakken
vanmorgen vroeg was het drukker
vorige maand nietquote:Op zondag 24 november 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijf mooi buiten de top 20 weer deze maandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien idee voor volgende maandquote:Op zondag 24 november 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijf mooi buiten de top 20 weer deze maand
Kan niet iedere maand feest zijn.quote:
Weet niet eens waar ik geëindigd ben vorige maand.Smile, it's free therapy.![]()
kook niequote:Op zondag 24 november 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan niet iedere maand feest zijn.
Weet niet eens waar ik geëindigd ben vorige maand.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
de laatse enige eckte @:monitor / @:Bondage maand wil ik wel in de top 20![]()
![]()
Screenshot maken anders is het wegquote:Op zondag 24 november 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
de laatse enige eckte @:monitor / @:Bondage maand wil ik wel in de top 20
douche zequote:Op zondag 24 november 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
Ik ga ieder geval nu even douchen beetje koud wel
buiten is het aangenaam nu
Best wel ja!quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
douche ze
buiten is het aangenaam nuMini-ToT en ik gaan straks ff lekker rondtoeren; hij pop de skelter en ik op de fiets!
![]()
![]()
Ben weer home alone vandaagquote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja!Mini-ToT en ik gaan straks ff lekker rondtoeren; hij pop de skelter en ik op de fiets!
![]()
Tijd voor jezelf.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaquote:al heb ik dat best vaak nu hij regelmatig ergens gaan slapen ook.
en thuis zit hij het liefst op zijn kamer te bellen![]()
Ah fijn.quote:Op zondag 24 november 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaal heb ik dat best vaak nu hij regelmatig ergens gaan slapen ook.
en thuis zit hij het liefst op zijn kamer te bellen![]()
Ja dat herken ik ook bij anderen, hoewel dat soms echt heel extreem is. Daar zit de tienerzoon zelfs altijd op z'n eigen kamer te eten achter de Playstation enzo.![]()
Zou hij ook willen doen.. soms mag het ..Achter de laptop dan boven als ze met een hele groep bellen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ja dat herken ik ook bij anderen, hoewel dat soms echt heel extreem is. Daar zit de tienerzoon zelfs altijd op z'n eigen kamer te eten achter de Playstation enzo.
Tot een paar maanden terug zat hij altijd beneden.. nu opeens steeds boven.
Ff wennen weer.
Nou dan heb je geen last van dat bellen.
Heeft hij boven zijn man cave en mama beneden haar, eh, woman cave?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet lachen. Kreeg een garpje daarover doorgestuurd die had ik net bekekenquote:Op zondag 24 november 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Ja hij heeft boven wel een man cave nu
Moeders lekker met een glaasje sherry Gooise vrouwen kijken.quote:Op zondag 24 november 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Goedquote:Op zondag 24 november 2024 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Moeders lekker met een glaasje sherry Gooise vrouwen kijken.![]()
Wel een harde woeiquote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
douche ze
buiten is het aangenaam nu"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:ja hier ook.
OF ik ga een hele lange wandeling maken of een wat kleinere en eindelijk weer eens naar de sportschool die ik al maanden subsidieer'
Sporten!!!quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja hier ook.
OF ik ga een hele lange wandeling maken of een wat kleinere en eindelijk weer eens naar de sportschool die ik al maanden subsidieer'
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou dan een kleine wandeling maken en naar de sportschoolquote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja hier ook.
OF ik ga een hele lange wandeling maken of een wat kleinere en eindelijk weer eens naar de sportschool die ik al maanden subsidieer'![]()
Misschien dat ik ook wel een ommetje ga maken.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja daar kan ik wel echt van genieten van die mooie herfstkleurenquote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten!!!
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...
Iedere dag denk ik : vandaag ga ik weer sporten ...........quote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou dan een kleine wandeling maken en naar de sportschool![]()
Misschien dat ik ook wel een ommetje ga maken..Smile, it's free therapy.![]()
Veel bomen zijn al kaalquote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten!!!
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt ja!quote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.Het is een mooie mix!
![]()
![]()
Rode en oranje kleuren vind ik wel het mooist in de herfstquote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.
Hier ook maar ook veel die al kaal zijnquote:Op zondag 24 november 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hier nog genoeg met bladeren eraan.
Kom je hier maar wandelen![]()
![]()
Goed idee ben ik er pas in de avond
quote:Op zondag 24 november 2024 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook maar ook veel die al kaal zijn![]()
Goed idee ben ik er pas in de avond![]()
3.5 uur met de auto denk met ov nog een heel stuk langer onderweg
Dan is het wel 5 uurtjes denk ikquote:Op zondag 24 november 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
3.5 uur met de auto denk met ov nog een heel stuk langer onderweg
Herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iedere dag denk ik : vandaag ga ik weer sporten ...........
Vandaag = morgen
Sporten = gezonder eten, minder snoepen.![]()
Ouwe sokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een dagje droog weer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel oppassen dat je niet wegwaait.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1000 euro.quote:Op zondag 24 november 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog oude liggen opgeslagen bij mn ma, hahaha wilde dat uiteindelijk aan mijn neefjes geven
maar denk ligt voor 1000 euro nu![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
SBEquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1000 euro.![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.![]()
![]()
EENDquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1000 euro.![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.in het topic
![]()
Sorrie maar ik moest even lachen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat is gezondquote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie maar ik moest even lachen.![]()
![]()
Gozerdt!quote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
![]()
SBEquote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey SBEquote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie maar ik moest even lachen.Hoe is het nu?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Man o man vraag van de week nog aan de overbuurvrouw of ze haar auto niet meer achter mijn auto wil zetten. Én wat doet ze net Ja hoor achter mijn autootje zetten pppfffffff.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoffieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Booswoest naar haar toe lopen en zeggen dat ze die kut auto op een andere plek moet zettenquote:Op zondag 24 november 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Man o man vraag van de week nog aan de overbuurvrouw of ze haar auto niet meer achter mijn auto wil zetten. Én wat doet ze net Ja hoor achter mijn autootje zetten pppfffffff.
Dotquote:Op zondag 24 november 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Man o man vraag van de week nog aan de overbuurvrouw of ze haar auto niet meer achter mijn auto wil zetten. Én wat doet ze net Ja hoor achter mijn autootje zetten pppfffffff.![]()
Ongelooflijk![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 24 november 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Booswoest naar haar toe lopen en zeggen dat ze die kut auto op een andere plek moet zetten![]()
![]()
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.quote:Op zondag 24 november 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Booswoest naar haar toe lopen en zeggen dat ze die kut auto op een andere plek moet zetten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Denk het laatste of ze is het vergeten dat Dot dat tegen haar zeiquote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Paar tikken op dr neus en ze denkt er wel aanquote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.![]()
![]()
![]()
Zo waait echt hard hier, weet niet of ik wel naar buiten ga
Misschien waai je wel hierheenquote:Op zondag 24 november 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
Zo waait echt hard hier, weet niet of ik wel naar buiten ga![]()
![]()
Ik kan mij daar echt woest over maken, vooral omdat ze zelf mopperen als iemand daar een auto neerzetquote:Op zondag 24 november 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Booswoest naar haar toe lopen en zeggen dat ze die kut auto op een andere plek moet zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:![]()
Ja erg he, gggrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is t helemaal van de zotte dat ze het zelf dan wel doen..quote:Op zondag 24 november 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij daar echt woest over maken, vooral omdat ze zelf mopperen als iemand daar een auto neerzet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat laatstequote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopen dat de wind mij dan wel in de goede richting stuurtquote:Op zondag 24 november 2024 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zet het raam wel open, waai je zo de bank op
Ik zeg het al twee jaarquote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het laatste of ze is het vergeten dat Dot dat tegen haar zei
Ik heb het doorgegeven aan de weergodenquote:Op zondag 24 november 2024 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat de wind mij dan wel in de goede richting stuurt![]()
![]()
Ja, altijd mopperen ze over die kut van een buurmeisje die geen rekening houdt met andere en de auto zo neerzet dat zij er niet meer voor of achter kunnen staan. En allemaal achter de geparkeerde auto's waar ze niet eens mogen staanquote:Op zondag 24 november 2024 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is t helemaal van de zotte dat ze het zelf dan wel doen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga in je auto zitten en probeer weg te rijden. Of Henk.quote:Op zondag 24 november 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij daar echt woest over maken, vooral omdat ze zelf mopperen als iemand daar een auto neerzet
Heel moeilijk.
Eens kijken hoe snel ze buiten staat.![]()
Of er is geen andere plek beschikbaar. Of ze denkt dat ze zo staat dat Dot er nog wel uit kan.quote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Of ze kan niet denken.quote:Op zondag 24 november 2024 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of er is geen andere plek beschikbaar. Of ze denkt dat ze zo staat dat Dot er nog wel uit kan.![]()
Nee hoor, had het laatst ik moest weg en hun auto stond daarquote:Op zondag 24 november 2024 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ga in je auto zitten en probeer weg te rijden. Of Henk.
Heel moeilijk.
Eens kijken hoe snel ze buiten staat.
Ik wist niet dat ze wegwaren ( ze hebben 3 auto's) dus ik geapt of ze de auto even weg konden zetten
We zijn er niet, rij er maar uit als je de autobeschadigd zijn de kosten voor mij zei hij toen
Ja ik rij achteruit dus ben altijd fout danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
68They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun jij je auto dan niet zo zetten dat je er toch uit kan, ook als zij achter je staan?quote:Op zondag 24 november 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, had het laatst ik moest weg en hun auto stond daar
Ik wist niet dat ze wegwaren ( ze hebben 3 auto's) dus ik geapt of ze de auto even weg konden zetten
We zijn er niet, rij er maar uit als je de autobeschadigd zijn de kosten voor mij zei hij toen
Ja ik rij achteruit dus ben altijd fout danCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze snapt er dus niks van.quote:Op zondag 24 november 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, had het laatst ik moest weg en hun auto stond daar
Ja ik rij achteruit dus ben altijd fout dan
Aso.![]()
Nee want achteruit in parkeren gaat ook niet omdat ze daar staanquote:Op zondag 24 november 2024 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun jij je auto dan niet zo zetten dat je er toch uit kan, ook als zij achter je staan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb jij geen invalidenparkeerplaats eigenlijk?quote:Op zondag 24 november 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want achteruit in parkeren gaat ook niet omdat ze daar staan![]()
![]()
En we gaan goed met elkaar om he, daarom snap ik het ook nietquote:
Ja ze willen de auto dicht bij huis hebben. Maar dat oude barrel van haar staat op de parkeerplaats naast die van mij en komt er bijna niet weg. Heb al gezegd laat hij zijn auto daar dan neerzetten die is veel groter.
Nee zeggen ze want als hij dan weg moet zet iemand anders de auto er neer
Ja die heb ik. Tegenover mij zijn drie parkeerplaatsen, daar heb ik een invalideparkeerplaatstquote:Op zondag 24 november 2024 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij geen invalidenparkeerplaats eigenlijk?
Maar als zijn hem dan tegen de stoeprand aan zetten kom ik er bijna niet uit.
Ik heb er geen stuur bekrachting op zitten ook nog dus draai mij ongans, met als rescultaat dat ik dan veel last krijgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
*hipsquote:
Net weer thuis. Was een leuke ochtend.![]()
Max is wel echt volwassen geworden zag je vandaag.Posities opgeven zonder echt te verdedigen kwam 5 jaar geleden niet in zijn woordenboek voor. We zaten hem allemaal flink te knijpen toen die Ferrari's eraan kwamen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat houdt die plus in dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]O wat een prijzen zeg, het rijst de pan uit met al die streamingsdiensten allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 24 november 2024 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]Geen reclame en op 2 schermen tegelijk dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja alleen Amazon Prime is zeer goed betaalbaar, maar dat merk je ook wel aan wat er op te vinden is.quote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een prijzen zeg, het rijst de pan uit met al die streamingsdiensten allemaal![]()
Als je ze ALLEMAAL!!11! wil is het niet te doen iddquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een prijzen zeg, het rijst de pan uit met al die streamingsdiensten allemaal
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar je hebt er zoveelquote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen Amazon Prime is zeer goed betaalbaar, maar dat merk je ook wel aan wat er op te vinden is.
Ik zou videolang nodig hebben om RLS te kijken
En ik volg een serie die alleen op netflix te zien is
Ik heb er voor gekozen om Netflix te stoppen, maar baal wel dat ik nu mijn serie niet kan kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoef er maar 2 maar dat is mij ook al te duurquote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je ze ALLEMAAL!!11! wil is het niet te doen iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou minstens een keer per dag moeilijk gaan doen om een stukje te gaan rijden. En dus vragen of ze hun auto willen verplaatsen.quote:Op zondag 24 november 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Tegenover mij zijn drie parkeerplaatsen, daar heb ik een invalideparkeerplaatst
Maar als zijn hem dan tegen de stoeprand aan zetten kom ik er bijna niet uit.
Ik heb er geen stuur bekrachting op zitten ook nog dus draai mij ongans, met als rescultaat dat ik dan veel last krijg![]()
meeste diensten kan je per maand opzeggen. Ken genoeg mensen die dus steeds aan het wisselen zijn tussen diensten.quote:Op zondag 24 november 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt er zoveel
Ik heb er voor gekozen om Netflix te stoppen, maar baal wel dat ik nu mijn serie niet kan kijken"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt er zoveel
Ik heb er voor gekozen om Netflix te stoppen, maar baal wel dat ik nu mijn serie niet kan kijken![]()
![]()
Ja denk dat ik hier na de goedkope doe voor BB en dan adblocker aanzetquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een prijzen zeg, het rijst de pan uit met al die streamingsdiensten allemaal
Yes..quote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen reclame en op 2 schermen tegelijk dus?
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zondag 24 november 2024 13:26 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou minstens een keer per dag moeilijk gaan doen om een stukje tegaan rijden. En dus vragen of ze hun auto willen verplaatsen.
Vrij weinig wat echt leuk isquote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen Amazon Prime is zeer goed betaalbaar, maar dat merk je ook wel aan wat er op te vinden is.
Tenminste vind ik"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik weet het Videoland heb ik standaard, maar ik vind Netflix met zijn 8,99 best duur en dan heb je geen HD nietsquote:Op zondag 24 november 2024 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
meeste diensten kan je per maand opzeggen. Ken genoeg mensen die dus steeds aan het wisselen zijn tussen diensten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En voor iedereen die schijtziek wordt van de reclames op Youtube is er https://ublockorigin.com/
Werkt wel alleen in een browser, dus via de app op je telefoon gaat het niet werken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Yup, werkt ideaal!quote:Op zondag 24 november 2024 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En voor iedereen die schijtziek wordt van de reclames op Youtube is er https://ublockorigin.com/
Werkt wel alleen in een browser, dus via de app op je telefoon gaat het niet werken.![]()
![]()
Videoland kan ik ook nog wel kijken op mijn dochter haar abo dan heb ik twee streamsquote:Op zondag 24 november 2024 13:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja denk dat ik hier na de goedkope doe voor BB en dan adblocker aanzet![]()
Maar als mijn kleindochter gaat kijken doet een stream het maa en dan gebruik ik mijn eigen videoland voor een en de andere van mijn dochter.
Keek ook eerder mee op netflix bij mijn dochter, maar dat kan niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt goud jaquote:![]()
Voor zolang het duurt uiteraard, maar heb er al weer meer dan een jaar veel plezier van."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ff kijken wat ze allemaal hebbenquote:Op zondag 24 november 2024 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker; GRATIS
En wat kijk je dan allemaal?
Misschien een leuke kerstfilm of een serie..
En vanaf januari BB"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh, jij hebt de auto in een vak staan en zij gaan er dan achter staan of naja waarschijnlijk achter een van hun eigen auto's die ook in een vak staat. Dus je kan niet vooruit het vak uit. Dat is wel lomp ja. Sowieso, waarom hebben ze 3 auto's nodig? Hoorde dat de gemeente hier nu aan het kijken is of ze een regel van maximaal 2 auto's per huishouden kunnen inregelen, ook vanwege parkeerproblematiek in sommige wijken. Maar dat is natuurlijk wel onhandig met alle kinderen die tot hun 30ste thuis moeten wonen, omdat ze geen huis kunnen vindenquote:Op zondag 24 november 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want achteruit in parkeren gaat ook niet omdat ze daar staan
Thnx zal zo ff op de laptop zettenquote:Op zondag 24 november 2024 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Werkt wel alleen in een browser, dus via de app op je telefoon gaat het niet werken.
Handig wel..quote:Op zondag 24 november 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Videoland kan ik ook nog wel kijken op mijn dochter haar abo dan heb ik twee streams![]()
Maar als mijn kleindochter gaat kijken doet een stream het maa en dan gebruik ik mijn eigen videoland voor een en de andere van mijn dochter.
Keek ook eerder mee op netflix bij mijn dochter, maar dat kan niet meer![]()
Ik kijk zelden naar Youtubequote:Op zondag 24 november 2024 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Werkt wel alleen in een browser, dus via de app op je telefoon gaat het niet werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik gebruik het voor van alles en nog wat. En dan is zo'n adblocker echt goud waard. Zeker gezien de prijs van een premium-youtbe-abbo.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gebruik al wel een adblocker op YT, alleen zie je wel een paar sec reclame van dat domme beddengoed
quote:Op zondag 24 november 2024 13:33 schreef mario390 het volgende:
eten gewezen en erder messe om dat ook vor onkel was 1 jaar geleden overleden![]()
was hast du gegessen?quote:Op zondag 24 november 2024 13:33 schreef mario390 het volgende:
eten gewezen en erder messe om dat ook vor onkel was 1 jaar geleden overleden![]()
Geen idee waar je het over hebt want ik gebruik uBlock dus.quote:Op zondag 24 november 2024 13:35 schreef Lovely het volgende:
Gebruik al wel een adblocker op YT, alleen zie je wel een paar sec reclame van dat domme beddengoed
één waarschuwing erbij: het is een vrij straffe blocker en kan dus ook wel eens op sites dingen blocken die je niet geblocked wil hebben omdat de site anders niet werkt. Maar je kan het per site afzetten. Voor fok! staat hij bij mij bijvoorbeeld ook af."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja zij een, hij een en een voor het werk.quote:Op zondag 24 november 2024 13:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de auto in een vak staan en zij gaan er dan achter staan of naja waarschijnlijk achter een van hun eigen auto's die ook in een vak staat. Dus je kan niet vooruit het vak uit. Dat is wel lomp ja. Sowieso, waarom hebben ze 3 auto's nodig? Hoorde dat de gemeente hier nu aan het kijken is of ze een regel van maximaal 2 auto's per huishouden kunnen inregelen, ook vanwege parkeerproblematiek in sommige wijken. Maar dat is natuurlijk wel onhandig met alle kinderen die tot hun 30ste thuis moeten wonen, omdat ze geen huis kunnen vinden
Hier wordt het nog gekken ze willen perwoning 1 parkeerplaats. Juist minder. Mensen moeten maar meer op de fiets zei de wethouder laatst. De norm is nu 1,7 parkeerplaats per woning. En landelijk willen ze naar 1 gaan om zo meer ruimte te creeren om woningen te bouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat al weer een jaar, wat gaat de tijd toch snelquote:Op zondag 24 november 2024 13:33 schreef mario390 het volgende:
eten gewezen en erder messe om dat ook vor onkel was 1 jaar geleden overledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik een andere maar goed, als die van jou beter werkt dan gebruik ik diequote:Op zondag 24 november 2024 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt want ik gebruik uBlock dus.
één waarschuwing erbij: het is een vrij straffe blocker en kan dus ook wel eens op sites dingen blocken die je niet geblocked wil hebben omdat de site anders niet werkt. Maar je kan het per site afzetten. Voor fok! staat hij bij mij bijvoorbeeld ook af.
Misschien dat ik die van jou alleen voor YT gebruik
Voor fok! Heb ik geen adblocker nodig
Ja ik klik ook vaak niet op linkjes van youtube door die rot reclamequote:Op zondag 24 november 2024 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik het voor van alles en nog wat. En dan is zo'n adblocker echt goud waard. Zeker gezien de prijs van een premium-youtbe-abbo.
Dat heb je ook in de kranten als daar een flimpje bij is eerst reclame. Klik ik gelijk weg, dan maar niet kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leukquote:Op zondag 24 november 2024 13:45 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland christmas weekend top 50
Hier is geloof ik de top 2000 of 1000 oo k begonnen las ikquote:Op zondag 24 november 2024 13:45 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland christmas weekend top 50Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Debiel lekker weer voor eind november wel.![]()
Heb gewoon de bolkondeur open staan.
nee dat is toch erst an kerstquote:Op zondag 24 november 2024 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is geloof ik de top 2000 of 1000 oo k begonnen las ik![]()
Ben nog niet buiten geweest vandaag, moet zo wel ffkes boodschappen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waait het bij jou dan niet?quote:Op zondag 24 november 2024 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb gewoon de bolkondeur open staan.
Jawel, maar de wind staat op de andere kant van het gebouw. Dus op het bolkon is het nu bijna alsof de lente begonnen isquote:
Of dan werkt de reclame prima, maar werkt de video zelf niet eens. Ook vaak gehad.quote:Op zondag 24 november 2024 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik klik ook vaak niet op linkjes van youtube door die rot reclame
Dat heb je ook in de kranten als daar een flimpje bij is eerst reclame. Klik ik gelijk weg, dan maar niet kijken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja kan ook nogquote:Op zondag 24 november 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of dan werkt de reclame prima, maar werkt de video zelf niet eens. Ook vaak gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeie UI maat!quote:Op zondag 24 november 2024 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of dan werkt de reclame prima, maar werkt de video zelf niet eens. Ook vaak gehad.
Zo even een frisse neus halen. Kijken of de voordeur nog open wil.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker hoorquote:Op zondag 24 november 2024 13:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jawel, maar de wind staat op de andere kant van het gebouw. Dus op het bolkon is het nu bijna alsof de lente begonnen is![]()
Hier staat de wind aan de voorkant"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Anders maar een raam inslaanquote:Op zondag 24 november 2024 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo even een frisse neus halen. Kijken of de voordeur nog open wil.
Ja. Of door het zolderraam naar buiten klimmenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook een optie, als je maar niet naar beneden valtquote:Op zondag 24 november 2024 13:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Of door het zolderraam naar buiten klimmen![]()
Dat hoop ik niet.quote:Op zondag 24 november 2024 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook een optie, als je maar niet naar beneden valt![]()
![]()
Maarja, alle Pieten lopen in deze dagen ook over alle daken om cadeautjes in schoenen te stoppen... En die vallen ook niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die dragen speciale schoenen hdb ik gehoordquote:Op zondag 24 november 2024 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet.![]()
Maarja, alle Pieten lopen in deze dagen ook over alle daken om cadeautjes in schoenen te stoppen... En die vallen ook niet.
quote:Op zondag 24 november 2024 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb gewoon de bolkondeur open staan.![]()
![]()
![]()
Ik zag een stukje in de krant staan dat Daylon live een nummer had gezongen bij de opening van de top 1000 of 2000quote:Op zondag 24 november 2024 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
de top 2000 das is toch erst laatste dez.weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 24 november 2024 13:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. De eer komt @:ToT toe, die heeft 'm gemaakt.![]()
![]()
Was hast du gegessen? (3e mal gefragtquote:Op zondag 24 november 2024 13:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
de top 2000 das is toch erst laatste dez.week)
![]()
@mario390
Ik heb het verkeerd gezien het was dit
https://www.waylonstop100(...)orabele%20uitvoering.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We krijgen ook het glazenhuis nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
okequote:Op zondag 24 november 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390
Ik heb het verkeerd gezien het was dit
https://www.waylonstop100(...)orabele%20uitvoering.![]()
heb ik geschreven fritattensoup, en grilltellerquote:Op zondag 24 november 2024 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Was hast du gegessen? (3e mal gefragt)
![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb ik geschreven fritattensoup, en grillteller![]()
![]()
![]()
Met de auto?quote:Op zondag 24 november 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Ben nog niet buiten geweest vandaag, moet zo wel ffkes boodschappen doen![]()
![]()
quote:
quote:Da's "bolk" maar dan goed geschreven!
quote:Op zondag 24 november 2024 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Da's "bolk" maar dan goed geschreven!
![]()
![]()
Dat zie je tegenwoordig nooit meer, echt zeldzaamquote:
Bquote:Op zondag 24 november 2024 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zie je tegenwoordig nooit meer, echt zeldzaam
L
O
K![]()
BOLK!![]()
Hebben Bolkje en Bolkje hun gedicht alweer afquote:
Het is de laatste onder Bondage, vanaf 1dec gaat het via FOK!zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG is gewoon een schilderij!quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef maily het volgende:
@:gebrokenglas
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/h(...)~ad160c81/250322489/
Bolke&Bolke wachten eerst af wie er winnen gaat uiteraard.quote:Op zondag 24 november 2024 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben Bolkje en Bolkje hun gedicht alweer af
Het is de laatste onder Bondage, vanaf 1dec gaat het via FOK!zelf
:"Wij schieten de beer niet voor het kalf de put dempt hoor! TJILP!"
:"It ain't over till the fat Bolke (
) sings! Moooooooooooooooooo!!!"
Het mogen wel duidelijk zijn wie er dit keer als winnaar uit de bus komtquote:Op zondag 24 november 2024 14:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke wachten eerst af wie er winnen gaat uiteraard.
:"Wij schieten de beer niet voor het kalf de put dempt hoor! TJILP!"
:"It ain't over till the fat Bolke (
) sings! Moooooooooooooooooo!!!"
Maar de bolkes hebben wel gelijk hoor
SCHOTIEquote:Op zondag 24 november 2024 14:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik weer een hint gemist?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd! Maar nee, deze keer niet.quote:Op zondag 24 november 2024 14:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb ik weer een hint gemist?
Ja, je weet nooit hoe de haas het klokje tikt als de koe van huis is toch.quote:Op zondag 24 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mogen wel duidelijk zijn wie er dit keer als winnaar uit de bus komt
Maar de bolkes hebben wel gelijk hoor"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/h(...)~ad160c81/250322489/![]()
![]()
San Holo.![]()
![]()
ff voetjebal kijken hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 14:13 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bndestem.nl/h(...)~ad160c81/250322489/
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
😮quote:Op zondag 24 november 2024 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het GG was die een schilderij was!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vannacht wel met mijn dronken kopquote:Op zondag 24 november 2024 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd! Maar nee, deze keer niet.![]()
![]()
Ik klikte de verkeerde aan, ik wildequote:Op zondag 24 november 2024 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees de omschrijving bij de foto als je op de link klikt!klikken, maar ik tikte op die ernaast....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een super schilderij.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, lijkt 'ie?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen kater?quote:Op zondag 24 november 2024 14:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vannacht wel met mijn dronken kop
Alcohol maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 24 november 2024 14:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vannacht wel met mijn dronken kop
Nou als iets van glaswerk stukvalt, in restaurants enzo, geeft dat altijd wel een leuk geluid en mooi effect.
Vaak eerst een uitroepje 'oeh', dan nog 1 seconde stilte en dan 'kledder'.....
En alle hoofden die allemaal tegelijk in de richting van het geluid draaien.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: