SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik huil niet vaak maar nu jank ik de ballen uit mijn broek hoor. Idioot gedoe! Er is me behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik afscheid moet nemen van mijn liefste vriend. Morgen ga ik met mijn vader naar hem![]()
![]()
Heel veel sterkte Klodderquote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik huil niet vaak maar nu jank ik de ballen uit mijn broek hoor. Idioot gedoe! Er is me behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik afscheid moet nemen van mijn liefste vriend. Morgen ga ik met mijn vader naar hem![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sterkte!quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik huil niet vaak maar nu jank ik de ballen uit mijn broek hoor. Idioot gedoe! Er is me behoorlijk duidelijk gemaakt dat ik afscheid moet nemen van mijn liefste vriend. Morgen ga ik met mijn vader naar hem
Smile, it's free therapy.![]()
sterkte MKquote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
kun je lekker puntjes pakkenquote:
vanmorgen vroeg was het drukkerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan maar zoveel plekke omhoog kom ik toch niet meerquote:Op zondag 24 november 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je lekker puntjes pakken
vanmorgen vroeg was het drukker"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 10:39 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
Heel veel sterkte MK!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
heel hard bolken danquote:Op zondag 24 november 2024 10:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan maar zoveel plekke omhoog kom ik toch niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
blijf mooi buiten de top 20 weer deze maandquote:Op zondag 24 november 2024 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je lekker puntjes pakken
vanmorgen vroeg was het drukker
vorige maand nietquote:Op zondag 24 november 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijf mooi buiten de top 20 weer deze maandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien idee voor volgende maandquote:Op zondag 24 november 2024 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
blijf mooi buiten de top 20 weer deze maand
Kan niet iedere maand feest zijn.quote:
Weet niet eens waar ik geëindigd ben vorige maand.Smile, it's free therapy.![]()
kook niequote:Op zondag 24 november 2024 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan niet iedere maand feest zijn.
Weet niet eens waar ik geëindigd ben vorige maand.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
de laatse enige eckte @:monitor / @:Bondage maand wil ik wel in de top 20![]()
![]()
Screenshot maken anders is het wegquote:Op zondag 24 november 2024 10:53 schreef greysbones het volgende:
de laatse enige eckte @:monitor / @:Bondage maand wil ik wel in de top 20
douche zequote:Op zondag 24 november 2024 10:56 schreef Lovely het volgende:
Ik ga ieder geval nu even douchen beetje koud wel
buiten is het aangenaam nu
Best wel ja!quote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
douche ze
buiten is het aangenaam nuMini-ToT en ik gaan straks ff lekker rondtoeren; hij pop de skelter en ik op de fiets!
![]()
![]()
Ben weer home alone vandaagquote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja!Mini-ToT en ik gaan straks ff lekker rondtoeren; hij pop de skelter en ik op de fiets!
![]()
Tijd voor jezelf.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaquote:al heb ik dat best vaak nu hij regelmatig ergens gaan slapen ook.
en thuis zit hij het liefst op zijn kamer te bellen![]()
Ah fijn.quote:Op zondag 24 november 2024 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaal heb ik dat best vaak nu hij regelmatig ergens gaan slapen ook.
en thuis zit hij het liefst op zijn kamer te bellen![]()
Ja dat herken ik ook bij anderen, hoewel dat soms echt heel extreem is. Daar zit de tienerzoon zelfs altijd op z'n eigen kamer te eten achter de Playstation enzo.![]()
Zou hij ook willen doen.. soms mag het ..Achter de laptop dan boven als ze met een hele groep bellen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah fijn.
Ja dat herken ik ook bij anderen, hoewel dat soms echt heel extreem is. Daar zit de tienerzoon zelfs altijd op z'n eigen kamer te eten achter de Playstation enzo.
Tot een paar maanden terug zat hij altijd beneden.. nu opeens steeds boven.
Ff wennen weer.
Nou dan heb je geen last van dat bellen.
Heeft hij boven zijn man cave en mama beneden haar, eh, woman cave?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moet lachen. Kreeg een garpje daarover doorgestuurd die had ik net bekekenquote:Op zondag 24 november 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
Ja hij heeft boven wel een man cave nu
Moeders lekker met een glaasje sherry Gooise vrouwen kijken.quote:Op zondag 24 november 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Goedquote:Op zondag 24 november 2024 11:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Moeders lekker met een glaasje sherry Gooise vrouwen kijken.![]()
Wel een harde woeiquote:Op zondag 24 november 2024 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
douche ze
buiten is het aangenaam nu"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:ja hier ook.
OF ik ga een hele lange wandeling maken of een wat kleinere en eindelijk weer eens naar de sportschool die ik al maanden subsidieer'
Sporten!!!quote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja hier ook.
OF ik ga een hele lange wandeling maken of een wat kleinere en eindelijk weer eens naar de sportschool die ik al maanden subsidieer'
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou dan een kleine wandeling maken en naar de sportschoolquote:Op zondag 24 november 2024 11:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja hier ook.
OF ik ga een hele lange wandeling maken of een wat kleinere en eindelijk weer eens naar de sportschool die ik al maanden subsidieer'![]()
Misschien dat ik ook wel een ommetje ga maken.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja daar kan ik wel echt van genieten van die mooie herfstkleurenquote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten!!!
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...
Iedere dag denk ik : vandaag ga ik weer sporten ...........quote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou dan een kleine wandeling maken en naar de sportschool![]()
Misschien dat ik ook wel een ommetje ga maken..Smile, it's free therapy.![]()
Veel bomen zijn al kaalquote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten!!!
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt ja!quote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.Het is een mooie mix!
![]()
![]()
Rode en oranje kleuren vind ik wel het mooist in de herfstquote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.
Hier ook maar ook veel die al kaal zijnquote:Op zondag 24 november 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hier nog genoeg met bladeren eraan.
Kom je hier maar wandelen![]()
![]()
Goed idee ben ik er pas in de avond
quote:Op zondag 24 november 2024 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook maar ook veel die al kaal zijn![]()
Goed idee ben ik er pas in de avond![]()
3.5 uur met de auto denk met ov nog een heel stuk langer onderweg
Dan is het wel 5 uurtjes denk ikquote:Op zondag 24 november 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
3.5 uur met de auto denk met ov nog een heel stuk langer onderweg
Herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iedere dag denk ik : vandaag ga ik weer sporten ...........
Vandaag = morgen
Sporten = gezonder eten, minder snoepen.![]()
Ouwe sokThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een dagje droog weer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel oppassen dat je niet wegwaait.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1000 euro.quote:Op zondag 24 november 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog oude liggen opgeslagen bij mn ma, hahaha wilde dat uiteindelijk aan mijn neefjes geven
maar denk ligt voor 1000 euro nu![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
SBEquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1000 euro.![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.![]()
![]()
EENDquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1000 euro.![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.in het topic
![]()
Sorrie maar ik moest even lachen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: