Ja daar kan ik wel echt van genieten van die mooie herfstkleurenquote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten!!!
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...
Iedere dag denk ik : vandaag ga ik weer sporten ...........quote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zou dan een kleine wandeling maken en naar de sportschool![]()
Misschien dat ik ook wel een ommetje ga maken..
Veel bomen zijn al kaalquote:Op zondag 24 november 2024 11:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sporten!!!
Wandelen is fijner, zeker als het nu boven de 10 graden is. Al die bomen met hun herfstbladeren nu, prachtig...
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.quote:
Klopt ja!quote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.
Rode en oranje kleuren vind ik wel het mooist in de herfstquote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat al aardig die kant op. Hier is alles bruin en oranje, maar sommige bladeren zijn nog groen zelfs. Het is van alles wat. Prachtig.
Hier ook maar ook veel die al kaal zijnquote:Op zondag 24 november 2024 11:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hier nog genoeg met bladeren eraan.
Kom je hier maar wandelen![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 11:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook maar ook veel die al kaal zijn![]()
Goed idee ben ik er pas in de avond
Dan is het wel 5 uurtjes denk ikquote:Op zondag 24 november 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
3.5 uur met de auto denk met ov nog een heel stuk langer onderweg
Herkenbaarquote:Op zondag 24 november 2024 11:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iedere dag denk ik : vandaag ga ik weer sporten ...........
1000 euro.quote:Op zondag 24 november 2024 09:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog oude liggen opgeslagen bij mn ma, hahaha wilde dat uiteindelijk aan mijn neefjes geven
maar denk ligt voor 1000 euro nu
SBEquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1000 euro.![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.
EENDquote:Op zondag 24 november 2024 12:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1000 euro.![]()
![]()
![]()
Je mag blij zijn als je er 100 euro voor krijgt.
Sorrie maar ik moest even lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |