Ik ook niet hoor, ieder voelt wat hij of zij meemaakt en dat is die persoon zijn pijn.quote:Op zondag 24 november 2024 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet van het afwegen wie meer of minder ellende heeft meegemaakt
maar jij hebt echt meer dan genoeg op je bord gehad
meer dan genoeg
Hey m-kquote:
nee daarom want vind dat ook niet van toepassing op mij op het moment.quote:Op zondag 24 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn dan op dat moment ook de drank en de drugs
Ga het probleem aan, ga het verwerken, zoek er hulp bij, ga daar mee aan de slag ipv te vluchten in drank en drugs
En dit bedoel ik algemeen he, niet specifiek tegen jou
Ik heb het standaard in huis, een theellepeltje en gelijk een slok water er achteraanquote:Op zondag 24 november 2024 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou best kunnen, of een buikgriepje of zo.
Nee, nog niet geprobeerd.
Wijze woorden op de vroege zondagochtendquote:Op zondag 24 november 2024 07:52 schreef greysbones het volgende:
met je neus in de poeder is nooit goed
wat je ook doet
Hey Koekiequote:Op zondag 24 november 2024 08:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wijze woorden op de vroege zondagochtend
Iemand met een alcoholverslaving zal echt heel erg ver van jou weg moeten blijven.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef kree het volgende:
ik weet niet hoor, maar mocht iemand in een alcohol struggle of verslaving zitten. schroom niet? praat graag met je.
dat maar even ter info.
quote:
hellowwwww koekieeequote:
dit baseer je op wat?quote:Op zondag 24 november 2024 08:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iemand met een alcoholverslaving zal echt heel erg ver van jou weg moeten blijven.
Je maakt het er allemaal niet beter op.
Zoveel mensen die je hebben gesteund toen je tegen een geparkeerde auto botste.
Je hebt nooit wat geleerd uiteindelijk.
mwehhhhquote:Op zondag 24 november 2024 08:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay greys hoe is het met jou?
Gefeliciteerd met max :pquote:Op zondag 24 november 2024 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwehhhh
maar Max is Wereldkampioen
Geen drama verder aangezien je daar zelf voor zorgt.quote:Op zondag 24 november 2024 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
dit baseer je op wat?
ik denk juist precies het tegenovergestelde. maar ok
je wil er drama bij halen? mag hoor ik heb niet echt geheimen erover?
hmmmmquote:Op zondag 24 november 2024 08:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen drama verder aangezien je daar zelf voor zorgt.
We kijken toe hoe jij jezelf vernietigt.
Fijn zo, hier kon het beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |