Het blijft jou keus en jou leven tochquote:Op zondag 24 november 2024 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat wel. maar een 100 procent niet drinken leven vind ik gewoon ook niet leuk
drank en drugs is een vlucht die mensen maken.quote:Op zondag 24 november 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat er geen enkel excuus is voor mensen die drinken of verslaafd zijn aan drugs.
Drank en drugs nemen je problemen, of je verleden of wat dan ook niet weg
Het verdoofd even maar dan is het er weer als meb n uchter is
Men kan er beter mee aan het werk om iets te verwerken dan in de drank of drug vluchten
Dat is wel vaak zo.quote:Op zondag 24 november 2024 08:09 schreef greysbones het volgende:
het probleem met verslaafden is dat ze altijd een excuus hebben
Morguh ToT ik hou het wel bij dequote:
Dot jij hebt in je leven genoeg op je bordje gehad om jezelf te verliezen in wat dan ookquote:
Ik ben van mening dat ik dat wel mag zeggen heb zelf heel heel heel veel meegemaakt.quote:Op zondag 24 november 2024 08:11 schreef kree het volgende:
[..]
drank en drugs is een vlucht die mensen maken.
Maar het is heel kort door de bocht om het zo te zeggen (wmb). want er is ook een verschil tussen normaal en niet normaal
?
Dat ik daar eerder never in ben gegaan was duidelijk denk? want dat is niet normaal/.
Ik las het, problemen met je maag?quote:Op zondag 24 november 2024 08:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb hier ook een bakkie thee.
Koffie moet ik voorlopig ook ff niet meer hebben.
Dat dus, Het helpt je nietquote:Op zondag 24 november 2024 08:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dot jij hebt in je leven genoeg op je bordje gehad om jezelf te verliezen in wat dan ook
maar jij kiest de weg zonder al die shit (gelukkig)
Je kunt toch niet weglopen voor je shit dus handel je er mee
de enige die iets kan oplossen ben jijquote:Op zondag 24 november 2024 08:14 schreef kree het volgende:
ik vind het heel moeilijk he om te zeggen enzo.
maar ik leefde jaar ermee in huis etc.
maar geloof dat echt iedereen. of sowieso iedereen aan de drugs of drank ging, niet voor de fun ofzo.
maar om iets te ontvluchten. wat dat is verschild. en dat maakt het dan ook lastig zeker ook voor hulpverleners.
punt is je moet de oorzaak oplossen, niet t gevolg.
maar dit zien mensen soms verkeerd om, want is drugs de oorzaak of drank.
Ja sinds maandag. Is niet zo erg, maar koffie en sommige andere dingen moet ik gewoon ff wat mee uitkijken nu.quote:Op zondag 24 november 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het, problemen met je maag?
ik ben niet van het afwegen wie meer of minder ellende heeft meegemaaktquote:Op zondag 24 november 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus, Het helpt je niet
Al moet ik eerslijk zeggen dat ik het eerste jaar meer gedronken heb dan anders.
Maar dronken drinken kan niet als je kinderen hebt. Je moet altijd alert b lijven.
In zoverre je dat kan nadat je iets meemaakt wat niet te doen is bijna.
Maar ik ben blij dat ik niet gevlucht ben in drank en drugs
Dat zijn dan op dat moment ook de drank en de drugsquote:Op zondag 24 november 2024 08:14 schreef kree het volgende:
ik vind het heel moeilijk he om te zeggen enzo.
maar ik leefde jaar ermee in huis etc.
maar geloof dat echt iedereen. of sowieso iedereen aan de drugs of drank ging, niet voor de fun ofzo.
maar om iets te ontvluchten. wat dat is verschild. en dat maakt het dan ook lastig zeker ook voor hulpverleners.
punt is je moet de oorzaak oplossen, niet t gevolg.
maar dit zien mensen soms verkeerd om, want is drugs de oorzaak of drank.
Daarom theequote:Op zondag 24 november 2024 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sinds maandag. Is niet zo erg, maar koffie en sommige andere dingen moet ik gewoon ff wat mee uitkijken nu.
De spanningen op je maag geslagen?quote:Op zondag 24 november 2024 08:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sinds maandag. Is niet zo erg, maar koffie en sommige andere dingen moet ik gewoon ff wat mee uitkijken nu.
daar komt het uiteindelijk op neer.quote:Op zondag 24 november 2024 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
de enige die iets kan oplossen ben jij
niet een hulpverlener niet een fles drank
maar jij
niemand anders
Zou best kunnen, of een buikgriepje of zo.quote:Op zondag 24 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De spanningen op je maag geslagen?
Heb je al zuiveringszout ( bakind soda( geprobeerd?
Heb ik volgens mij wel eens gehad, is wel aardig!quote:
Ik ook niet hoor, ieder voelt wat hij of zij meemaakt en dat is die persoon zijn pijn.quote:Op zondag 24 november 2024 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet van het afwegen wie meer of minder ellende heeft meegemaakt
maar jij hebt echt meer dan genoeg op je bord gehad
meer dan genoeg
Hey m-kquote:
nee daarom want vind dat ook niet van toepassing op mij op het moment.quote:Op zondag 24 november 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn dan op dat moment ook de drank en de drugs
Ga het probleem aan, ga het verwerken, zoek er hulp bij, ga daar mee aan de slag ipv te vluchten in drank en drugs
En dit bedoel ik algemeen he, niet specifiek tegen jou
Ik heb het standaard in huis, een theellepeltje en gelijk een slok water er achteraanquote:Op zondag 24 november 2024 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou best kunnen, of een buikgriepje of zo.
Nee, nog niet geprobeerd.
Wijze woorden op de vroege zondagochtendquote:Op zondag 24 november 2024 07:52 schreef greysbones het volgende:
met je neus in de poeder is nooit goed
wat je ook doet
Hey Koekiequote:Op zondag 24 november 2024 08:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wijze woorden op de vroege zondagochtend
Iemand met een alcoholverslaving zal echt heel erg ver van jou weg moeten blijven.quote:Op zondag 24 november 2024 08:23 schreef kree het volgende:
ik weet niet hoor, maar mocht iemand in een alcohol struggle of verslaving zitten. schroom niet? praat graag met je.
dat maar even ter info.
quote:
hellowwwww koekieeequote:
dit baseer je op wat?quote:Op zondag 24 november 2024 08:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iemand met een alcoholverslaving zal echt heel erg ver van jou weg moeten blijven.
Je maakt het er allemaal niet beter op.
Zoveel mensen die je hebben gesteund toen je tegen een geparkeerde auto botste.
Je hebt nooit wat geleerd uiteindelijk.
mwehhhhquote:Op zondag 24 november 2024 08:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hay greys hoe is het met jou?
Gefeliciteerd met max :pquote:Op zondag 24 november 2024 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwehhhh
maar Max is Wereldkampioen
Geen drama verder aangezien je daar zelf voor zorgt.quote:Op zondag 24 november 2024 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
dit baseer je op wat?
ik denk juist precies het tegenovergestelde. maar ok
je wil er drama bij halen? mag hoor ik heb niet echt geheimen erover?
hmmmmquote:Op zondag 24 november 2024 08:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geen drama verder aangezien je daar zelf voor zorgt.
We kijken toe hoe jij jezelf vernietigt.
Fijn zo, hier kon het beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |