Dat laatstequote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.
Hopen dat de wind mij dan wel in de goede richting stuurtquote:Op zondag 24 november 2024 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zet het raam wel open, waai je zo de bank op
Ik zeg het al twee jaarquote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het laatste of ze is het vergeten dat Dot dat tegen haar zei
Ik heb het doorgegeven aan de weergodenquote:Op zondag 24 november 2024 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat de wind mij dan wel in de goede richting stuurt
Ja, altijd mopperen ze over die kut van een buurmeisje die geen rekening houdt met andere en de auto zo neerzet dat zij er niet meer voor of achter kunnen staan. En allemaal achter de geparkeerde auto's waar ze niet eens mogen staanquote:Op zondag 24 november 2024 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is t helemaal van de zotte dat ze het zelf dan wel doen..
Ga in je auto zitten en probeer weg te rijden. Of Henk.quote:Op zondag 24 november 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij daar echt woest over maken, vooral omdat ze zelf mopperen als iemand daar een auto neerzet
Of er is geen andere plek beschikbaar. Of ze denkt dat ze zo staat dat Dot er nog wel uit kan.quote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.
Of ze kan niet denken.quote:Op zondag 24 november 2024 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of er is geen andere plek beschikbaar. Of ze denkt dat ze zo staat dat Dot er nog wel uit kan.
Nee hoor, had het laatst ik moest weg en hun auto stond daarquote:Op zondag 24 november 2024 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ga in je auto zitten en probeer weg te rijden. Of Henk.
Heel moeilijk.
Eens kijken hoe snel ze buiten staat.
Kun jij je auto dan niet zo zetten dat je er toch uit kan, ook als zij achter je staan?quote:Op zondag 24 november 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, had het laatst ik moest weg en hun auto stond daar
Ik wist niet dat ze wegwaren ( ze hebben 3 auto's) dus ik geapt of ze de auto even weg konden zetten
We zijn er niet, rij er maar uit als je de autobeschadigd zijn de kosten voor mij zei hij toen
Ja ik rij achteruit dus ben altijd fout dan
Ze snapt er dus niks van.quote:Op zondag 24 november 2024 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, had het laatst ik moest weg en hun auto stond daar
Ik wist niet dat ze wegwaren ( ze hebben 3 auto's) dus ik geapt of ze de auto even weg konden zetten
We zijn er niet, rij er maar uit als je de autobeschadigd zijn de kosten voor mij zei hij toen
Ja ik rij achteruit dus ben altijd fout dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |