Dat is gezondquote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie maar ik moest even lachen.
Gozerdt!quote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SBEquote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey SBEquote:Op zondag 24 november 2024 12:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Booswoest naar haar toe lopen en zeggen dat ze die kut auto op een andere plek moet zettenquote:Op zondag 24 november 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Man o man vraag van de week nog aan de overbuurvrouw of ze haar auto niet meer achter mijn auto wil zetten. Én wat doet ze net Ja hoor achter mijn autootje zetten pppfffffff.
Dotquote:Op zondag 24 november 2024 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Man o man vraag van de week nog aan de overbuurvrouw of ze haar auto niet meer achter mijn auto wil zetten. Én wat doet ze net Ja hoor achter mijn autootje zetten pppfffffff.
Ditquote:Op zondag 24 november 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Booswoest naar haar toe lopen en zeggen dat ze die kut auto op een andere plek moet zetten
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.quote:Op zondag 24 november 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Booswoest naar haar toe lopen en zeggen dat ze die kut auto op een andere plek moet zetten
Denk het laatste of ze is het vergeten dat Dot dat tegen haar zeiquote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.
Paar tikken op dr neus en ze denkt er wel aanquote:Op zondag 24 november 2024 12:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
2 opties: of ze denkt er niet aan, of het interesseert haar allemaal geen lor.
Misschien waai je wel hierheenquote:Op zondag 24 november 2024 12:38 schreef Lovely het volgende:
Zo waait echt hard hier, weet niet of ik wel naar buiten ga
Ik kan mij daar echt woest over maken, vooral omdat ze zelf mopperen als iemand daar een auto neerzetquote:Op zondag 24 november 2024 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey Jussiequote:
Dan is t helemaal van de zotte dat ze het zelf dan wel doen..quote:Op zondag 24 november 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij daar echt woest over maken, vooral omdat ze zelf mopperen als iemand daar een auto neerzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |