Nee want achteruit in parkeren gaat ook niet omdat ze daar staanquote:Op zondag 24 november 2024 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun jij je auto dan niet zo zetten dat je er toch uit kan, ook als zij achter je staan?
Heb jij geen invalidenparkeerplaats eigenlijk?quote:Op zondag 24 november 2024 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want achteruit in parkeren gaat ook niet omdat ze daar staan
En we gaan goed met elkaar om he, daarom snap ik het ook nietquote:
Ja die heb ik. Tegenover mij zijn drie parkeerplaatsen, daar heb ik een invalideparkeerplaatstquote:Op zondag 24 november 2024 13:03 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij geen invalidenparkeerplaats eigenlijk?
*hipsquote:
Wat houdt die plus in dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2024 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]O wat een prijzen zeg, het rijst de pan uit met al die streamingsdiensten allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 24 november 2024 13:21 schreef Lovely het volgende:
[..]Geen reclame en op 2 schermen tegelijk dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja alleen Amazon Prime is zeer goed betaalbaar, maar dat merk je ook wel aan wat er op te vinden is.quote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een prijzen zeg, het rijst de pan uit met al die streamingsdiensten allemaal
Als je ze ALLEMAAL!!11! wil is het niet te doen iddquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een prijzen zeg, het rijst de pan uit met al die streamingsdiensten allemaal
Maar je hebt er zoveelquote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen Amazon Prime is zeer goed betaalbaar, maar dat merk je ook wel aan wat er op te vinden is.
Ik hoef er maar 2 maar dat is mij ook al te duurquote:Op zondag 24 november 2024 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je ze ALLEMAAL!!11! wil is het niet te doen idd
Ik zou minstens een keer per dag moeilijk gaan doen om een stukje te gaan rijden. En dus vragen of ze hun auto willen verplaatsen.quote:Op zondag 24 november 2024 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb ik. Tegenover mij zijn drie parkeerplaatsen, daar heb ik een invalideparkeerplaatst
Maar als zijn hem dan tegen de stoeprand aan zetten kom ik er bijna niet uit.
Ik heb er geen stuur bekrachting op zitten ook nog dus draai mij ongans, met als rescultaat dat ik dan veel last krijg
meeste diensten kan je per maand opzeggen. Ken genoeg mensen die dus steeds aan het wisselen zijn tussen diensten.quote:Op zondag 24 november 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt er zoveel
Ik zou videolang nodig hebben om RLS te kijken
En ik volg een serie die alleen op netflix te zien is
Ik heb er voor gekozen om Netflix te stoppen, maar baal wel dat ik nu mijn serie niet kan kijken
quote:Op zondag 24 november 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je hebt er zoveel
Ik zou videolang nodig hebben om RLS te kijken
En ik volg een serie die alleen op netflix te zien is
Ik heb er voor gekozen om Netflix te stoppen, maar baal wel dat ik nu mijn serie niet kan kijken
Ja denk dat ik hier na de goedkope doe voor BB en dan adblocker aanzetquote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yes..quote:Op zondag 24 november 2024 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen reclame en op 2 schermen tegelijk dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |