SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ahhhhhh achso on that bicyclequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar ik klik t plaatje aan..
Ken wel dezeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb ook rum momenteelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh sorry, dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog gereageerd
is daar de laatste tijd vaak stillig
Morgen pas echt druk![]()
![]()
Bacardi spicedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Grote fles van de k&k 25 euro.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hou al niet van sterke drank, maar vorig jaar een fles biologische rum gekregen van werk voor kerst. 1 slok en de gootsteen in. Laatste keer op vakantie keer dead mans fingers rum (spelling) geprobeerd en dat was dan weer niet verkeerd. Had de smaak met vanille.quote:Lach met een schone bips![]()
Ook richting duitsland ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop morgen weer wat flessen rum te scorenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee in dit geval niet, vier m'n verjaardag en rum stond op wishlistquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ha goeiequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee in dit geval niet, vier m'n verjaardag en rum stond op wishlist
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oeh!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk verjaardagskadootjes
regenjasjes?![]()
Uw ADH vitamine Worst
ja die is best vaak in de aanbieding, kreeg er vorig jaar 2 op m'n verjaardagquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2 euro goedkoper dan in NL maar liefst
https://www.gall.nl/bacardi-spiced-150cl-768235.html
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wtf is dezequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die reactie had ik ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedenker afschieten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Lach met een schone bips![]()
Echt. Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.![]()
uh wtfquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.![]()
![]()
ze moeten eens ophouden kruidnoten pepernoten te noemenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Uw ADH vitamine Worst
Dit ook ja!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze moeten eens ophouden kruidnoten pepernoten te noemen![]()
Kersterretje van kruidnoten gevuld met advocaat is ook wel een goeie.quote:
Kut misschien patent op moeten zetten
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
dank voor deze wijze input
Rum it is
En nootjes
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Rum it is
En nootjes![]()
![]()
Morgen is het onze schuld van de kater.... Shhhht niet verklappen hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Rum it is
En nootjes![]()
Ik neem gewoon nog een kopje theequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen is het onze schuld van de kater.... Shhhht niet verklappen hoor.![]()
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Slaap wel allemaal straksIk ga nog ff serietje kijken en snurken.
![]()
Ik kijk leuke detectiveDat kunnen die Britten wel!
![]()
Nou..... Mijn demente moeder was verslaafd aan Barnaby van mid sommer murders.... Noem dat niet echt een goeie Britse detective seriequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trusten![]()
Heerlijk juistquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou..... Mijn demente moeder was verslaafd aan Barnaby van mid sommer murders.... Noem dat niet echt een goeie Britse detective serie![]()
![]()
En dat kut deuntje spookt steeds nog door mijn hoofd.... Gek werd ik er van de hele dag.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trusten![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat kut deuntje spookt steeds nog door mijn hoofd.... Gek werd ik er van de hele dag.![]()
Ik kijk nu The Chelsea Detective![]()
![]()
enjoyquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Slaap wel allemaal straksIk ga nog ff serietje kijken en snurken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu The Chelsea DetectiveIk ga wat leuks kijken
Laterrrrrrr
Doegggggggquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Ik ga wat leuks kijken
Laterrrrrrr
![]()
Wat heb je gekookt?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Sow! Kom net uit de keuken! Avond allen![]()
Nou, ik heb morgen wat gasten, dus...quote:
Vanmorgen het fikkie al aangestookt!![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oehhh nice. Post je ook in het BBQ-topic?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, ik heb morgen wat gasten, dus...
Vanmorgen het fikkie al aangestookt!![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:wil best een cafeetje opzoeken maar ik ben bang voor een teleurstellingquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
wil best een cafeetje opzoeken maar ik ben bang voor een teleurstelling![]()
Wat bedoel je met teleurstelling? Een andere keer bedoel je?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
wil best een cafeetje opzoeken maar ik ben bang voor een teleurstelling![]()
kinders kinders, helaas moeten we dit topic sluiten ivm gebrek aan inputDo what you love, love what you do!![]()
quote:je gaat het te snel met voorgaande jaren vergelijkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat bedoel je met teleurstelling? Een andere keer bedoel je?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ohja daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
je gaat het te snel met voorgaande jaren vergelijken
CUL-meets waar ik er veel van heb gehad blijven ook leuk![]()
![]()
Ach iedere keer is anders, maar toch ook leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
je gaat het te snel met voorgaande jaren vergelijken![]()
Voorgerecht:
Belegde toastjes:
1. Kruidenkaas (zacht), Komkommer, Gerookte zalm, bieslook
2. Huttenkase, Komkommer, Chorizo (gebakken),Bieslook (vers)
3. Tonijn, Tomaat, Augurk, Sjalot,Mayo,Tabasco
Hoofdgerecht:
Pulled pork (vanaf vanmorgen dus op de bbq) op een gebakken tijgerbroodje met ijsbergsla, pulled pork en coleslaw, bbq-saus naar smaak
Eventueel op een wrap voor de 'niet liefhebbers van broodjes'
Nagerecht:
Ijstaart
Alvast begonnen met het voorwerk;
Neen! Das niet zwart, dat zijn suikers in de kruiden en behoorlijk gerookt met appelhout de hele dag. Dat is heerlijk! Na het 'pullen' zit dat verwerkt door het vlees heen. Maar als stukje is dat een smaak explosie![]()
Morgen nog even opnieuw in een pannetje opwarmen met wat cola of appelsap
Ik was niet tevreden met de vorige manier van 'Julienne' snijden, dus iets nieuw geprobeerd. Dit is een stuk fijner!![]()
Gewoon even uitgelegd, want mooi toch?![]()
Ongeveer wat ik voor kan bereiden nu. o.a. voor de Coleslaw en wat beleg voor de toastjes. De zalm, tonijn, chorizo, etc. doe ik morgen pas. Ook het beleggen van de broodjes enz. Maar dit geeft me morgen wat lucht![]()
Morgen een foto van het eindrestultaat!
pussyquote:Op zaterdag 23 november 2024 01:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga vooral voor de wandeling. Echt superveel zin inDo what you love, love what you do!![]()
Ow! En Hasselback aardappel als bijgerecht;
- Frieslanders aardappelen
- Old Amsterdam kaas
- Bacon van de boer
- Zelfgemaakte knoflookolie“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
waar konden we ook alweer aanschuiven?quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Voorgerecht:
Belegde toastjes:
1. Kruidenkaas (zacht), Komkommer, Gerookte zalm, bieslook
2. Huttenkase, Komkommer, Chorizo (gebakken),Bieslook (vers)
3. Tonijn, Tomaat, Augurk, Sjalot,Mayo,Tabasco
Hoofdgerecht:
Pulled pork (vanaf vanmorgen dus op de bbq) op een gebakken tijgerbroodje met ijsbergsla, pulled pork en coleslaw, bbq-saus naar smaak
Eventueel op een wrap voor de 'niet liefhebbers van broodjes'
Nagerecht:
Ijstaart
Alvast begonnen met het voorwerk;
[ afbeelding ]
Neen! Das niet zwart, dat zijn suikers in de kruiden en behoorlijk gerookt met appelhout de hele dag. Dat is heerlijk! Na het 'pullen' zit dat verwerkt door het vlees heen. Maar als stukje is dat een smaak explosie![]()
[ afbeelding ]
Morgen nog even opnieuw in een pannetje opwarmen met wat cola of appelsap
[ afbeelding ]
Ik was niet tevreden met de vorige manier van 'Julienne' snijden, dus iets nieuw geprobeerd. Dit is een stuk fijner!![]()
[ afbeelding ]
Gewoon even uitgelegd, want mooi toch?![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer wat ik voor kan bereiden nu. o.a. voor de Coleslaw en wat beleg voor de toastjes. De zalm, tonijn, chorizo, etc. doe ik morgen pas. Ook het beleggen van de broodjes enz. Maar dit geeft me morgen wat lucht![]()
[ afbeelding ]
Morgen een foto van het eindrestultaat!Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer is de FOK! meet?quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
waar konden we ook alweer aanschuiven?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat krijg je er niet meer uit dat is al zeker 30 jaar zo.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze moeten eens ophouden kruidnoten pepernoten te noemenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In DeventerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Origineelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De procureur heeft er overigens 10uur opgelegen op een temp. van ~110°C. Ondertussen om het half uur met appelsap / witte wijnazijn mengsel gesprayd.
De voorbereiding daarvan begon al gisteren.
Gisteren het stuk vlees ingespoten met een mengsel (400ml) van; appelsap, witte wijnazijn, uienpoeder, worchestershire saus en zout.
Daarna ingesmeerd met mosterd en toen de dry rub erop. Daarna ingepakt in vershoudfolie en in de koelkast gegooid
Lekker hoorquote:Op zaterdag 23 november 2024 01:16 schreef Stoorzendert het volgende:
De procureur heeft er overigens 10uur opgelegen op een temp. van ~110°C. Ondertussen om het half uur met appelsap / witte wijnazijn mengsel gesprayd.
Gisteren het stuk vlees ingespoten met een mengsel (400ml) van; appelsap, witte wijnazijn, uienpoeder, worchestershire saus en zout.
Daarna ingesmeerd met mosterd en toen de dry rub erop. Daarna ingepakt in vershoudfolie en in de koelkast gegooid![]()
![]()
Ja best wel jaquote:Heb stiekem al een stukje geproefd
![]()
*jaloersquote:Op zaterdag 23 november 2024 01:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja best wel jaHeb stiekem al een stukje geproefd
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Daarna ingesmeerd met mosterd en toen de dry rub erop. Daarna ingepakt in vershoudfolie en in de koelkast gegooid![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik gebruik 3 thermometers (1 in het vlees, 1 in de ketel en een ingebouwde in het deksel) . Met een appquote:Kan op mijn tel. zien hoe heet alles is.
Fase 1 is tot 70°C brengen
Fase 2 is insmeren met bbq-saus (heb extra smokey van beefensteak)
Fase 3 is nog 1,5uur laten liggen zodat de 'bark' onstaat (dat zwarte gedeelte)
Fase 4 is inpakken in alu-folie en laten garen tot ~94°C
Fase 5 prikken of het boterzacht voelt (dan is het klaar)
Fase 6 Rusten (minimaal 1uur)
Fase 7 Pullen!
Keteltemp. moet tussen de 100 en 135°C zijn. En dat de hele dag lang. Hoe meer richting de 100 hoe beter (duurt wel iets langer dan), maar low & slow
uitgesteld beetje tot oneindig tenzij iemand t voor elkaar krijgt?quote:Do what you love, love what you do!![]()
#trutquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:56 schreef maily het volgende: [..] neeeeeee
maar @:DJMO en toiletten in de trein .....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
maar snap wel het zal allemaal hihihihihi geweest zijn en goh wat hebben ze voor shampoo etc als dat er al is in een trein?Do what you love, love what you do!![]()
truste schatje.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar bed voordat ik er koppijn van krijg
Do what you love, love what you do!![]()
ik dacht meer aan mannen uitje elkaar kapot schieten helemaal met paintball ofzo?
aangezien strand meet ff moet wachten.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
8 december hebben we er eentjequote:Op zaterdag 23 november 2024 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
uitgesteld beetje tot oneindig tenzij iemand t voor elkaar krijgt?
ga me niet vragen dat nog een keer te regelen, liep uit op drama niemand wilde.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik tik volgend jaar de 50 aanquote:Op zaterdag 23 november 2024 01:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owww, dat is nog laaaaaang weg...![]()
![]()
merendeel is hier wel 40 plus dus. daar was ik al achter.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owww, dat is nog laaaaaang weg...Do what you love, love what you do!![]()
OudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De kans is groter dat ik veel eerder sterf door iets onnatuurlijksUw ADH vitamine Worst
Op de basisschool?quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:42 schreef kree het volgende:
Waar zitten de wat jongere meiden trouwens? niet hier. ?Uw ADH vitamine Worst
Wat zoek je.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:42 schreef kree het volgende:
Waar zitten de wat jongere meiden trouwens? niet hier. ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je even op badoo kijken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
rond 30 of iets erboven. bij voorkeur geen kinderen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vroegerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
PingpongThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3709 / +157 / +0 / 8106 / 9064
2. Dr.Mikey / 1200 / +55 / +14 / 1191 / 1687
3. KillemWieft / 989 / +20 / +0 / 381 / 718
4. ToT / 675 / +14 / +0 / 3059 / 3466
5. AardappelSchotel / 653 / +9 / +0 / 2264 / 2663
6. mario390 / 551 / +67 / +0 / 177 / 335
7. Lovely / 549 / +12 / +0 / 2556 / 2953
8. kree / 512 / +100 / +3 / 814 / 1069
9. Rob / 474 / +22 / +1 / 412 / 537
10. Pinnenmutske / 454 / +21 / +0 / 1245 / 1630
11. hemarookworst / 424 / +16 / +5 / 918 / 1190
12. loveyoulongtime / 362 / +24 / +0 / 1411 / 1640
13. HappyCharly / 354 / +2 / +2 / 1079 / 1281
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 318 / +21 / +0 / 503 / 643
16. gebrokenglas / 301 / +22 / +0 / 1748 / 2012
17. greysbones / 282 / +26 / +0 / 1650 / 1788
18. mascara-klodder / 255 / +21 / +20 / 501 / 643
19. Bally-b / 252 / +23 / +0 / 60 / 98
20. MizzezAmy / 242 / +12 / +11 / 1552 / 1782SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ZeerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het is bizar toch wel dat in hetzelfde theater zaal zeg maar en met zelfde geluid installatie de ene veel beter eruit komt als andere? ik ben verliefd denk.Do what you love, love what you do!![]()
goed monitor dingen etc doen ze anders dan, maar heb het alleen over zaal geluid.Do what you love, love what you do!![]()
ik vind goed nl. en dat is alleen van camera geluid opgenomen.... dus zeg maar zaal?
beter als de hele pro mix die we later keer opnamen.Do what you love, love what you do!![]()
Daar zat Roosje, in het avondlicht,
Haar glimlach zacht, haar ogen dicht.
In haar handen, zo teder en klein,
Haar doosje, vol geuren fijn.
Haar doosje glinsterde, goud en parelmoer,
Een schat van geheimen, zo rijk, zo puur.
Elke geur een verhaal, een fluistering zacht,
Van zomerweiden en sterrenpracht.
Roosje opende haar doos met een stille lach,
De lucht vulde zich met een zoete dag.
Jasmijn, rozen, een vleugje tijm,
Een dans van aroma's, tijdloos en rijm.
Haar gedachten zweefden, haar hart ging mee,
Naar verre dromen, voorbij de zee.
Een wereld van kleuren, van puur gevoel,
Waar geuren spraken, zonder een doel.
En toen ze het sloot, dat geurig kleinood,
Bleef de magie hangen, een stille oden.
Roosje glimlachte, zo diep en teer,
Haar geurige doosje, haar dierbaarste sfeer.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killemwieft, oh zo fijn,
Een plek waar vreugde is gewijd.
Met vrienden lachen, samen zijn,
In dit digitale domein.
De woorden dansen als een stroom,
Vriendschappen bloeien in ieder room.
Van lemma?s tot serieuze zaken,
Hier worden gedachten niet verknaken.
Dus laat ons delen en genieten met elkaar,
Elke post maakt deze plek echt bijzonder klaar.
Killemwieft, voor altijd dichtbij
Samen creëren we onze eigen magie!![]()
Deze vrouw.quote:Op zaterdag 23 november 2024 05:24 schreef roos94 het volgende:
Killemwieft, oh zo fijn,
Een plek waar vreugde is gewijd.
Met vrienden lachen, samen zijn,
In dit digitale domein.
De woorden dansen als een stroom,
Vriendschappen bloeien in ieder room.
Van lemma?s tot serieuze zaken,
Hier worden gedachten niet verknaken.
Dus laat ons delen en genieten met elkaar,
Elke post maakt deze plek echt bijzonder klaar.
Killemwieft, voor altijd dichtbij
Samen creëren we onze eigen magie!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
he killemquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Killemquote:Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 06:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dotteke 👋
Verder slapen. Doeidoei.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greys, Verstappen weer zo vroeg rijden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
om half 4 alquote:Op zaterdag 23 november 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
Hey Greys, Verstappen weer zo vroeg rijden?
en nu
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekkere tijden zeg.quote:
Las in de krant iets over een verkeerde vleugel meegenomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkere tijden zeg.
Las in de krant iets over een verkeerde vleugel meegenomen?
in hoevere dat echt zo is
is maar de vraagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ZOu dus niet best voor Verstappen zijn?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
in hoevere dat echt zo is
is maar de vraagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen ALLEENquote:![]()
nopequote:Op zaterdag 23 november 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu dus niet best voor Verstappen zijn?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb zo het vermoeden dat het wel mee zal vallen, zo dom zijn ze niet bij RedbulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan het me ook bijna niet voorstellenquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat het wel mee zal vallen, zo dom zijn ze niet bij RedbulThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lees het vanzelf wel of het wel of niet waar was, volgens mij had je dat dan verder toch al wel gemerkt lijkt mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de vrije trainingen waren slechtquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees het vanzelf wel of het wel of niet waar was, volgens mij had je dat dan verder toch al wel gemerkt lijkt mij
dus in dat opzicht
zou het kunnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We gaan het zien, in mijn geval horen
Ik weet hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees vaak wel mee in F1 post daar niet het is daar helemaal een Max forum geworden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-11-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3709 / +157 / +0 / 8106 / 9064
2. Dr.Mikey / 1240 / +55 / +54 / 1192 / 1688
3. KillemWieft / 1056 / +20 / +67 / 383 / 728
4. ToT / 675 / +14 / +0 / 3059 / 3466
5. AardappelSchotel / 653 / +9 / +0 / 2265 / 2664
6. kree / 553 / +100 / +44 / 815 / 1073
7. mario390 / 551 / +67 / +0 / 177 / 335
8. Lovely / 549 / +12 / +0 / 2556 / 2953
9. Rob / 474 / +22 / +1 / 412 / 537
10. Pinnenmutske / 457 / +21 / +3 / 1245 / 1632
11. hemarookworst / 424 / +16 / +5 / 918 / 1190
12. loveyoulongtime / 362 / +24 / +0 / 1411 / 1640
13. HappyCharly / 354 / +2 / +2 / 1079 / 1281
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 318 / +21 / +0 / 503 / 643
16. gebrokenglas / 301 / +22 / +0 / 1748 / 2012
17. greysbones / 295 / +26 / +13 / 1650 / 1794
18. mascara-klodder / 255 / +21 / +20 / 502 / 644
19. Bally-b / 252 / +23 / +0 / 60 / 98
20. sp3c / 242 / +11 / +13 / 480 / 607SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ben ik het echt niet mee eensquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik lees vaak wel mee in F1 post daar niet het is daar helemaal een Max forum geworden.
Zeker weten van wel, ik lees ook mee en zie het gebeurenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en toch ben ik het daar niet mee eens
er zijn misschien meer users die max een goede rijder vinden
maar een Max forum is het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga er verder maar niet over in discussie.
Ik had er laatst ook echt ruzie met Max over, mijn Max. Die is ook helemaal Max fan en was boos omdat ik fan van Hemilton was
ZO dan niet normaal zeg.. IK was echt verbaasd hoe hij reageerdeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hamilton is net als max een heel goede rijderquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga er verder maar niet over in discussie.
Ik had er laatst ook echt ruzie met Max over, mijn Max. Die is ook helemaal Max fan en was boos omdat ik fan van Hemilton was
ZO dan niet normaal zeg.. IK was echt verbaasd hoe hij reageerde
ik ben blij dat ze wat prettiger met elkaar omgaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Max is zeker een goede rijder, maar als persoon vind ik hem helemaal niets.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hamilton is net als max een heel goede rijder
ik ben blij dat ze wat prettiger met elkaar omgaan
Maar goed ieder zijn ding zeg ik altijd maar. Niet iedereen houdt van het zelfde
Maar ik zal niet persoonlijk iemand aanvallen die Max fan is, want ik mag Max niet maar dat betekend niet dat ik zijn fans niets vindt En zo wordt vaak wel gekeken. Veel fans voelen zich daan aangevallen. Maar dat is natuurlijk niet alleen hier mee dat zie je bij voetbal ook heel ergWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik redeneer maar zoquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max is zeker een goede rijder, maar als persoon vind ik hem helemaal niets.
Maar goed ieder zijn ding zeg ik altijd maar. Niet iedereen houdt van het zelfde
Maar ik zal niet persoonlijk iemand aanvallen die Max fan is, want ik mag Max niet dat betekend niet dat ik zijn fans niets vindt En zo wordt vaak wel gekeken. Veel fans voelen zich daan aangevallen. Maar dat is natuurlijk niet alleen hier mee dat zie je bij voetbal ook heel erg
we kennen ze niet
weten niet hoe ze prive zijn
kan alleen afgaan op wat ik zie
(en dan niet de roddelrubriek van F1)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga ook af op wat ik zie. DIe roddelrubrieken van wat dan ook geloof ik nooitquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik redeneer maar zo
we kennen ze niet
weten niet hoe ze prive zijn
kan alleen afgaan op wat ik zie
(en dan niet de roddelrubriek van F1)
Ik oordeel liever op mijn eigen mening dan meegaan in de mening van een ander.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey m-kquote:
Kleding kamer nog wel toe maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hebt een kledingkamerquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier ook niet![]()
Even keihard knallen om mijn kledingkamer weer toonbaar te maken
Wat een luxe, heb je zoveel kleding dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
tijd
Ik eigenlijk ook veel te veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er hangt nu zo'n 4 meter aan kledingquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een luxe, heb je zoveel kleding dan?![]()
En in de hal nog een meter aan jassen. Moet ik ook nog even omwisselen naar winterjassen.
Zomerkleding is een lade vol onder mijn bed![]()
![]()
beter teveel dan te weinig
misschien als alles uit huis is hier
kan ik weer een garderobe opbouwen
Jemig, dat is nogal wat.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Er hangt nu zo'n 4 meter aan kleding![]()
En in de hal nog een meter aan jassen. Moet ik ook nog even omwisselen naar winterjassen.
Zomerkleding is een lade vol onder mijn bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter mee verlegen dan om verlegen?
koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
toen ik uit huis ging had ik ook veeeeel te veel kleding
en echt mega veel schoenen
daar is weinig van overgebleven in de loop der jaren
Ja ik hoef natuurlijk alleen rekening te houden met me, myself and Iquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:51 schreef greysbones het volgende:
beter teveel dan te weinig
misschien als alles uit huis is hier
kan ik weer een garderobe opbouwen![]()
Jeroen en sp3c hebben een stukje lade gekregen in de slaapkamer. Zo ben ik dan ookwel weer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
koffie
Mogguhhhh![]()
![]()
aaah liefdequote:Op zaterdag 23 november 2024 07:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik hoef natuurlijk alleen rekening te houden met me, myself and I![]()
Jeroen en sp3c hebben een stukje lade gekregen in de slaapkamer. Zo ben ik dan ookwel weer
Goedemorgen.quote:
Krijg je nog wel eens de opmerking 'Goh Mascara je loopt ook altijd in hetzelfde, koop eens wat anders?'
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn schoenen zijn een stuk minder geworden. Had enkelbanden gescheurd en kon daarna niet meer op mijn Nike Air Max lopen. 12 paar weggedaan, 1 paar gehouden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:53 schreef greysbones het volgende:
toen ik uit huis ging had ik ook veeeeel te veel kleding
en echt mega veel schoenen
daar is weinig van overgebleven in de loop der jaren![]()
Hij is van ToT, deze.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:55 schreef greysbones het volgende:
en wat is deze blitse ui @:Gebrokenglas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn een stuk minder geworden. Had enkelbanden gescheurd en kon daarna niet meer op mijn Nike Air Max lopen. 12 paar weggedaan, 1 paar gehouden.![]()
![]()
![]()
Morguh GG moet echt zo wennen aan jou UIquote:Op zaterdag 23 november 2024 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
koffie
Hoe is het ermee, gaat het al de goede kant op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent samen met sp3c?quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ik hoef natuurlijk alleen rekening te houden met me, myself and I![]()
Jeroen en sp3c hebben een stukje lade gekregen in de slaapkamer. Zo ben ik dan ookwel weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, het gaat slechter.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG moet echt zo wennen aan jou UI
Hoe is het ermee, gaat het al de goede kant op?
Ik voel me serieus beroerd nu.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even wat paracetamol pakken...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Koppijn en moe en niet lekker. En gister ging het de goede kant op.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succesquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Even aan de slag hier. Latersss
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kom je wel buiten of niet?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koppijn en moe en niet lekker. En gister ging het de goede kant op.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gister wel eventjes buiten geweest.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O dat is net fijn te horen. Wel op tijd aan de bel trekken als het te erg wordt he.quote:Op zaterdag 23 november 2024 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het gaat slechter.
Ik voel me serieus beroerd nu.
Nogmaar een dikke beterschaps knuffel dan![]()
O, dacht dat je een andere vriend had. Maar dat is weer over danquote:![]()
Maar soms wat moet ik mij daar b ij voorstellen dan?
Af en toe een keertje een keer per maand of hoe ?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is net fijn te horen. Wel op tijd aan de bel trekken als het te erg wordt he.
Nogmaar een dikke beterschaps knuffel dan![]()
![]()
Je mag ook zeggen dat mannen niks gewend zijn.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb in ieder geval hete koffie, even de ziektekiemen wegbranden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
die man moet zichzelf weggooienquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:greysbones https://x.com/redbulletin/status/1762811472093086206
vitamine C?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb in ieder geval hete koffie, even de ziektekiemen wegbranden.
sowieso vitaminesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
die man moet zichzelf weggooien
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Van mij mogen meer mensen zichzelf weggooien.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dit uit jouw mondquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Van mij mogen meer mensen zichzelf weggooien.
O nee dat ga ik zeker niet zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dankjewel.![]()
Je mag ook zeggen dat mannen niks gewend zijn.![]()
Ik weet hoe je kan voelen heb het zelf ook gehad in juniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat smaakte mij toen helemaal niet heb toen helemaal geen koffie gedronkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb in ieder geval hete koffie, even de ziektekiemen wegbranden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:10 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Had het gezienquote:
Wat nam je toen dan steeds? Thee? Of gewoon water?quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat smaakte mij toen helemaal niet heb toen helemaal geen koffie gedronkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Chocolademelk en waterquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat nam je toen dan steeds? Thee? Of gewoon water?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey youquote:
Nee, het haperde inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De hele ochtend al telkens even niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoihoiquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
had er nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hele ochtend al telkens even niet.
nu deed niks hetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doet het al een paar dagen iedere keerquote:Op zaterdag 23 november 2024 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het haperde inderdaad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: