SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ahhhhhh achso on that bicyclequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar ik klik t plaatje aan..
Ken wel dezeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb ook rum momenteelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh sorry, dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog gereageerd
is daar de laatste tijd vaak stillig
Morgen pas echt druk![]()
![]()
Bacardi spicedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Grote fles van de k&k 25 euro.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hou al niet van sterke drank, maar vorig jaar een fles biologische rum gekregen van werk voor kerst. 1 slok en de gootsteen in. Laatste keer op vakantie keer dead mans fingers rum (spelling) geprobeerd en dat was dan weer niet verkeerd. Had de smaak met vanille.quote:Lach met een schone bips![]()
Ook richting duitsland ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop morgen weer wat flessen rum te scorenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee in dit geval niet, vier m'n verjaardag en rum stond op wishlistquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ha goeiequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee in dit geval niet, vier m'n verjaardag en rum stond op wishlist
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oeh!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk verjaardagskadootjes
regenjasjes?![]()
Uw ADH vitamine Worst
ja die is best vaak in de aanbieding, kreeg er vorig jaar 2 op m'n verjaardagquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2 euro goedkoper dan in NL maar liefst
https://www.gall.nl/bacardi-spiced-150cl-768235.html
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wtf is dezequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die reactie had ik ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedenker afschieten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Lach met een schone bips![]()
Echt. Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.![]()
uh wtfquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.![]()
![]()
ze moeten eens ophouden kruidnoten pepernoten te noemenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Uw ADH vitamine Worst
Dit ook ja!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze moeten eens ophouden kruidnoten pepernoten te noemen![]()
Kersterretje van kruidnoten gevuld met advocaat is ook wel een goeie.quote:
Kut misschien patent op moeten zetten
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
dank voor deze wijze input
Rum it is
En nootjes
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Rum it is
En nootjes![]()
![]()
Morgen is het onze schuld van de kater.... Shhhht niet verklappen hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Lekker!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Rum it is
En nootjes![]()
Ik neem gewoon nog een kopje theequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen is het onze schuld van de kater.... Shhhht niet verklappen hoor.![]()
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Slaap wel allemaal straksIk ga nog ff serietje kijken en snurken.
![]()
Ik kijk leuke detectiveDat kunnen die Britten wel!
![]()
Nou..... Mijn demente moeder was verslaafd aan Barnaby van mid sommer murders.... Noem dat niet echt een goeie Britse detective seriequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trusten![]()
Heerlijk juistquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou..... Mijn demente moeder was verslaafd aan Barnaby van mid sommer murders.... Noem dat niet echt een goeie Britse detective serie![]()
![]()
En dat kut deuntje spookt steeds nog door mijn hoofd.... Gek werd ik er van de hele dag.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Trusten![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dat kut deuntje spookt steeds nog door mijn hoofd.... Gek werd ik er van de hele dag.![]()
Ik kijk nu The Chelsea Detective![]()
![]()
enjoyquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Slaap wel allemaal straksIk ga nog ff serietje kijken en snurken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik kijk nu The Chelsea DetectiveIk ga wat leuks kijken
Laterrrrrrr
Doegggggggquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Ik ga wat leuks kijken
Laterrrrrrr
![]()
Wat heb je gekookt?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Sow! Kom net uit de keuken! Avond allen![]()
Nou, ik heb morgen wat gasten, dus...quote:
Vanmorgen het fikkie al aangestookt!![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Oehhh nice. Post je ook in het BBQ-topic?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, ik heb morgen wat gasten, dus...
Vanmorgen het fikkie al aangestookt!![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:wil best een cafeetje opzoeken maar ik ben bang voor een teleurstellingquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
wil best een cafeetje opzoeken maar ik ben bang voor een teleurstelling![]()
Wat bedoel je met teleurstelling? Een andere keer bedoel je?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
wil best een cafeetje opzoeken maar ik ben bang voor een teleurstelling![]()
kinders kinders, helaas moeten we dit topic sluiten ivm gebrek aan inputDo what you love, love what you do!![]()
quote:je gaat het te snel met voorgaande jaren vergelijkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat bedoel je met teleurstelling? Een andere keer bedoel je?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ohja daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
je gaat het te snel met voorgaande jaren vergelijken
CUL-meets waar ik er veel van heb gehad blijven ook leuk![]()
![]()
Ach iedere keer is anders, maar toch ook leuk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
je gaat het te snel met voorgaande jaren vergelijken![]()
Voorgerecht:
Belegde toastjes:
1. Kruidenkaas (zacht), Komkommer, Gerookte zalm, bieslook
2. Huttenkase, Komkommer, Chorizo (gebakken),Bieslook (vers)
3. Tonijn, Tomaat, Augurk, Sjalot,Mayo,Tabasco
Hoofdgerecht:
Pulled pork (vanaf vanmorgen dus op de bbq) op een gebakken tijgerbroodje met ijsbergsla, pulled pork en coleslaw, bbq-saus naar smaak
Eventueel op een wrap voor de 'niet liefhebbers van broodjes'
Nagerecht:
Ijstaart
Alvast begonnen met het voorwerk;
Neen! Das niet zwart, dat zijn suikers in de kruiden en behoorlijk gerookt met appelhout de hele dag. Dat is heerlijk! Na het 'pullen' zit dat verwerkt door het vlees heen. Maar als stukje is dat een smaak explosie![]()
Morgen nog even opnieuw in een pannetje opwarmen met wat cola of appelsap
Ik was niet tevreden met de vorige manier van 'Julienne' snijden, dus iets nieuw geprobeerd. Dit is een stuk fijner!![]()
Gewoon even uitgelegd, want mooi toch?![]()
Ongeveer wat ik voor kan bereiden nu. o.a. voor de Coleslaw en wat beleg voor de toastjes. De zalm, tonijn, chorizo, etc. doe ik morgen pas. Ook het beleggen van de broodjes enz. Maar dit geeft me morgen wat lucht![]()
Morgen een foto van het eindrestultaat!
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
pussyquote:Op zaterdag 23 november 2024 01:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ga vooral voor de wandeling. Echt superveel zin inDo what you love, love what you do!![]()
Ow! En Hasselback aardappel als bijgerecht;
- Frieslanders aardappelen
- Old Amsterdam kaas
- Bacon van de boer
- Zelfgemaakte knoflookolie“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
waar konden we ook alweer aanschuiven?quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Voorgerecht:
Belegde toastjes:
1. Kruidenkaas (zacht), Komkommer, Gerookte zalm, bieslook
2. Huttenkase, Komkommer, Chorizo (gebakken),Bieslook (vers)
3. Tonijn, Tomaat, Augurk, Sjalot,Mayo,Tabasco
Hoofdgerecht:
Pulled pork (vanaf vanmorgen dus op de bbq) op een gebakken tijgerbroodje met ijsbergsla, pulled pork en coleslaw, bbq-saus naar smaak
Eventueel op een wrap voor de 'niet liefhebbers van broodjes'
Nagerecht:
Ijstaart
Alvast begonnen met het voorwerk;
[ afbeelding ]
Neen! Das niet zwart, dat zijn suikers in de kruiden en behoorlijk gerookt met appelhout de hele dag. Dat is heerlijk! Na het 'pullen' zit dat verwerkt door het vlees heen. Maar als stukje is dat een smaak explosie![]()
[ afbeelding ]
Morgen nog even opnieuw in een pannetje opwarmen met wat cola of appelsap
[ afbeelding ]
Ik was niet tevreden met de vorige manier van 'Julienne' snijden, dus iets nieuw geprobeerd. Dit is een stuk fijner!![]()
[ afbeelding ]
Gewoon even uitgelegd, want mooi toch?![]()
[ afbeelding ]
Ongeveer wat ik voor kan bereiden nu. o.a. voor de Coleslaw en wat beleg voor de toastjes. De zalm, tonijn, chorizo, etc. doe ik morgen pas. Ook het beleggen van de broodjes enz. Maar dit geeft me morgen wat lucht![]()
[ afbeelding ]
Morgen een foto van het eindrestultaat!Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer is de FOK! meet?quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
waar konden we ook alweer aanschuiven?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: