SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ahhhhhh achso on that bicyclequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel maar ik klik t plaatje aan..
Ken wel dezeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb ook rum momenteelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh sorry, dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog gereageerd
is daar de laatste tijd vaak stillig
Morgen pas echt druk![]()
![]()
Bacardi spicedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Grote fles van de k&k 25 euro.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hou al niet van sterke drank, maar vorig jaar een fles biologische rum gekregen van werk voor kerst. 1 slok en de gootsteen in. Laatste keer op vakantie keer dead mans fingers rum (spelling) geprobeerd en dat was dan weer niet verkeerd. Had de smaak met vanille.quote:Lach met een schone bips![]()
Ook richting duitsland ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hoop morgen weer wat flessen rum te scorenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee in dit geval niet, vier m'n verjaardag en rum stond op wishlistquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ha goeiequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee in dit geval niet, vier m'n verjaardag en rum stond op wishlist
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oeh!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Denk verjaardagskadootjes
regenjasjes?![]()
Uw ADH vitamine Worst
ja die is best vaak in de aanbieding, kreeg er vorig jaar 2 op m'n verjaardagquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
2 euro goedkoper dan in NL maar liefst
https://www.gall.nl/bacardi-spiced-150cl-768235.html
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wtf is dezequote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die reactie had ik ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedenker afschieten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Lach met een schone bips![]()
Echt. Waarom?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.![]()
uh wtfquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.![]()
![]()
ze moeten eens ophouden kruidnoten pepernoten te noemenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ik hier wel klaar voor ben dit brengt kerst en sinterklaas wel heel apart samen.Uw ADH vitamine Worst
Dit ook ja!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze moeten eens ophouden kruidnoten pepernoten te noemen![]()
Kersterretje van kruidnoten gevuld met advocaat is ook wel een goeie.quote:
Kut misschien patent op moeten zetten
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: