SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aan het scharen geweestquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hmmmzzz sp3c en Amy zijn over me heen gegaan![]()
![]()
met of zonder snor?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou .... proost hoor!Vers uit de tap is ie ook goed. Zeker als ze dan het grote (originele) glas pakken en door blijven tappen tot ie bijna vol zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een tent in Eindhoven een paar jaar geleden altijd. Als het een beetje meezat met wie er tapte had je gewoon een halve liter aan Karmeliet.
![]()
Helaas zijn ze op een gegeven moment overgeschakeld op de kleine variant van het glas
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
yessssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:40 schreef Rob het volgende:
[ [url=https:/i.postimg.cc/VNvKw4xN/Maily.gif]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
![]()
twee keer vandaag!
whoop whoop![]()
![]()
Was het lekker?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vers uit de tap is ie ook goed. Zeker als ze dan het grote (originele) glas pakken en door blijven tappen tot ie bijna vol zit.Had een tent in Eindhoven een paar jaar geleden altijd. Als het een beetje meezat met wie er tapte had je gewoon een halve liter aan Karmeliet.
![]()
Helaas zijn ze op een gegeven moment overgeschakeld op de kleine variant van het glas
gelukkig kom ik nooit in dat café![]()
![]()
Wij vonden het wel lekker goedkoopquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou .... proost hoor!Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ehm dan zou ik het eens blind moeten proevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blik![]()
![]()
Het komt wel eens voor dat de ene variant (fles/blik/fust) wel gepasteuriseerd wordt en de andere niet, dat zorgt wel echt voor een (klein) smaakverschil.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
uit de fles drinkt het gewoon fijner. De beleving is dus anders, wat effect heeft op de smaakbeleving.![]()
ik drink het uit een glasquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:45 schreef Rob het volgende:
uit de fles drinkt het gewoon fijner. De beleving is dus anders, wat effect heeft op de smaakbeleving.![]()
![]()
kratje bier in legenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:54 schreef Rob het volgende:
[..]
nou.... ligt eraan waarme die gevuld isUw ADH vitamine Worst
Kreeftensoep.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:54 schreef Rob het volgende:
[..]
nou.... ligt eraan waarme die gevuld is
Superkut is dat heb ik me laten vertellen.quote:
HoppaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is de sims maar bij teveel gooi je er een paar in het zwembad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zijn er geen wolven danquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de sims maar bij teveel gooi je er een paar in het zwembad.![]()
![]()
Ik weet wel dat je ze in de fik kon steken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de sims maar bij teveel gooi je er een paar in het zwembad.![]()
niet in het zwembad ... of vul je dat met iets anders dan water?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je ze in de fik kon steken.![]()
![]()
idd ja.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
wordt steeds toepasselijker in Nederland
Mini-ToT vertelde me laatst dat ze bij op de boerderij van een bepaald klasgenootje ook al een dier te grazen hadden genomen. (Een schaap geloof ik), maar ja; koters die elkaar onderling wat vertellen, dat kun je ook niet 100% vertrouwen natuurlijk.![]()
Ja nee was een bug toentertijd dat die koters in de hens konden vliegen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
niet in het zwembad ... of vul je dat met iets anders dan water?![]()
Als je de uitbreiding hebt wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jongen omsingeld door roedel van zeven wolvenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja.
Mini-ToT vertelde me laatst dat ze bij op de boerderij van een bepaald klasgenootje ook al een dier te grazen hadden genomen. (Een schaap geloof ik), maar ja; koters die elkaar onderling wat vertellen, dat kun je ook niet 100% vertrouwen natuurlijk.
Dit gebeurde deze week in Nederland!!![]()
Troika hier troika daarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFFFFFFFFF!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Jongen omsingeld door roedel van zeven wolven
Dit gebeurde deze week in Nederland!!![]()
Moet igor het maar wezen nee want igor speelt viool.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hieper de piep zat op de stoep.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En hij heeft schijnbaar ook nog een kind gemaakt met zijn ex?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
only in de SIMS van @ieniminimuisquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En hij heeft schijnbaar ook nog een kind gemaakt met zijn ex?![]()
![]()
![]()
![]()
where to poop when it's raining outsidequote:Op vrijdag 22 november 2024 22:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze is ook echt zo waar!
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
in de meterkastquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
where to poop when it's raining outside![]()
![]()
![]()
Ze heeft ook echt een hekel aan de regen. Gaat ze heel dramatisch doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
where to poop when it's raining outside![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 22:21:29 ]![]()
kun je je indenken?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt een hekel aan de regen. Gaat ze heel dramatisch doen![]()
kom Jeroentje gaan we lekker naar buiten, kun je ff poepen.
pffffffffffffffffff![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
kun je je indenken?
kom Jeroentje gaan we lekker naar buiten, kun je ff poepen.
pffffffffffffffffff
In haar regenjasje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 22:23:13 ]![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
In haar regenjasje![]()
![]()
![]()
Wij hadden een heel diepe tuin. We deden altijd gewoon de deur open en onze teckel rende altijd blaffend de tuin in waar hij z'n ding deed. (Soms ook in de garage van de buurman overigens!)
Met regen was hij altijd heeeeeeel snel weer terug!![]()
![]()
jij bent gewoon op alles voorbereid!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
In haar regenjasje![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
Wij hadden een heel diepe tuin. We deden altijd gewoon de deur open en onze teckel rende altijd blaffend de tuin in waar hij z'n ding deed. (Soms ook in de garage van de buurman overigens!)
Met regen was hij altijd heeeeeeel snel weer terug!![]()
![]()
![]()
Beestje heeft trouwens een geweldige ouwe dag gehad!quote:
Toen ik op kamers ging wonen wilden m'n ouders helaas niet meer voor hem zorgen, dus hebben ze contact met de fokker opgenomen die een advertentie heeft geplaatst of iemand zich over dit oude diertje wilde ontfermen.
Ben ff kwijt hoe oud dat-ie was, maar voor een teckel was hij al behoorlijk op leeftijd.
Er was een gezin gevonden die wel voor hem wilde zorgen.
Op een dag reed er een hartstikke dikke dure Mercedes onze oprit op en onze ouwe teckel rende er kwispelend en blaffend op af.
Toen de mensen uit stapten, sprong hij mega blij tegen hen op.
Ze keken ons verbaasd aan: "Is dit het oude hondje die we mee zouden nemen?"
En toen stapte er nog een hondje uit de auto, ben ff kwijt wat voor eentje het was, maar het was een teefje en binnen no time waren ze al behoorlijk amoureus aan het doen.
Die mensen: "Ach maakt niet uit; ze is gesteriliseerd."
Ze woonden aan de rand van een groot bos waar die beestjes samen heerlijk rond konden rennen en er stevig op los konden neuken!![]()
![]()
Het teefje was trouwens wel een behoorlijk stuk groter dan onze teckel, dus ik weet niet of ze hem een krukje of zo gaven als hij ff bezig wilde gaan!![]()
![]()
![]()
Ahhhhquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Beestje heeft trouwens een geweldige ouwe dag gehad!
Toen ik op kamers ging wonen wilden m'n ouders helaas niet meer voor hem zorgen, dus hebben ze contact met de fokker opgenomen die een advertentie heeft geplaatst of iemand zich over dit oude diertje wilde ontfermen.
Ben ff kwijt hoe oud dat-ie was, maar voor een teckel was hij al behoorlijk op leeftijd.
Er was een gezin gevonden die wel voor hem wilde zorgen.
Op een dag reed er een hartstikke dikke dure Mercedes onze oprit op en onze ouwe teckel rende er kwispelend en blaffend op af.
Toen de mensen uit stapten, sprong hij mega blij tegen hen op.
Ze keken ons verbaasd aan: "Is dit het oude hondje die we mee zouden nemen?"
En toen stapte er nog een hondje uit de auto, ben ff kwijt wat voor eentje het was, maar het was een teefje en binnen no time waren ze al behoorlijk amoureus aan het doen.
Die mensen: "Ach maakt niet uit; ze is gesteriliseerd."
Ze woonden aan de rand van een groot bos waar die beestjes samen heerlijk rond konden rennen en er stevig op los konden neuken!En wat een mazzel met de nieuwe baasjes!
![]()
Echt ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
AhhhhEn wat een mazzel met de nieuwe baasjes!
Maar die fokker was enorm strikt met aan wat voor mensen hij zijn honden toevertrouwde.
Zijn honden bleven trouwens altijd zijn eigendom als je ze nam.
Als hij ze mee naar shows wilde nemen of er mee wilde fokken, mocht je niet weigeren.![]()
Had het toen ik Jeroen ging ophalen. Haar moeder was echt heel groot en vader zoals Jeroen nu is. Ik dacht echt: please ga op je vader lijken qua omvangquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Het teefje was trouwens wel een behoorlijk stuk groter dan onze teckel, dus ik weet niet of ze hem een krukje of zo gaven als hij ff bezig wilde gaan!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 22:33:06 ]![]()
Whehe snap ik!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had het toen ik Jeroen ging ophalen. Haar moeder was echt heel groot en vader zoals Jeroen nu is. Ik dacht echt: please ga op je vader lijken qua omvang![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
18,70 winst in de eurojackpotow wacht dat betekent dus eigenlijk 16,30 verloren
Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga maffen!Prettige voortzetting hier!
sweet dreams
![]()
![]()
Trustenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:35 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga maffen!Prettige voortzetting hier!
![]()
![]()
Ja mooi hequote:Op vrijdag 22 november 2024 22:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Had je mijn klodderbolk al gezien?![]()
![]()
Snap ik, zou ik ook zijn!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geweldig! Ben er trots op![]()
![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 22 november 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bolk me maar en ik reageer niet![]()
Ben al over hem en Amy heen zie ik netquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bolk me maar en ik reageer niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
WTF
https://www.instagram.com/p/DCrK-ZRIrwy/![]()
![]()
![]()
![]()
Je pakt ze 1 voor 1quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben al over hem en Amy heen zie ik net
Lol whutquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
WTF
https://www.instagram.com/p/DCrK-ZRIrwy/![]()
![]()
@KillemWieftquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
WTF
https://www.instagram.com/p/DCrK-ZRIrwy/Uw ADH vitamine Worst
Ik ga voor de top 20. Maar begon al met een achterstand want ik had voor de verandering weer eens een banquote:![]()
![]()
Tja als je mot dan mot je, ik zou dan nog in iedere geval het fatsoen hebben om even te roepen of iemand zin heeft in een golden shower. Als niet ja dan kun je niet anders.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:48 schreef hemarookworst het volgende:
WTF
https://www.instagram.com/p/DCrK-ZRIrwy/
Of naar de wc lopen. Hoe goor ook in treinen
Echt, jij?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga voor de top 20. Maar begon al met een achterstand want ik had voor de verandering weer eens een ban![]()
![]()
Je kunt het, I Beliiieeeeeevveeeequote:Op vrijdag 22 november 2024 22:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga voor de top 20. Maar begon al met een achterstand want ik had voor de verandering weer eens een ban![]()
Geen zin om dat kutnummer van die mongol van Douwe Bob te plaatsen.Lach met een schone bips![]()
Dit is niet in een trein hequote:Op vrijdag 22 november 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja als je mot dan mot je, ik zou dan nog in iedere geval het fatsoen hebben om even te roepen of iemand zin heeft in een golden shower. Als niet ja dan kun je niet anders.
Of naar de wc lopen. Hoe goor ook in treinen![]()
![]()
is geen wc in de metroquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja als je mot dan mot je, ik zou dan nog in iedere geval het fatsoen hebben om even te roepen of iemand zin heeft in een golden shower. Als niet ja dan kun je niet anders.
Of naar de wc lopen. Hoe goor ook in treinenUw ADH vitamine Worst
zag wel een keertje iemand in de trein die al wat op had in deuropening pissen omdat wc kapot was
Uw ADH vitamine Worst
Ow metro, dacht trein..... Ja ik heb nog nooit in een metro gezeten. My bad. Dan nog is die vraag van golden shower wel van toepassing.quote:Lach met een schone bips![]()
Viespeuk!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow metro, dacht trein..... Ja ik heb nog nooit in een metro gezeten. My bad. Dan nog is die vraag van golden shower wel van toepassing.![]()
Stoute Klodder!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Deze was wel bijzonder, voor het eerst een ban in POL. Normaal haal ik ze in NWS![]()
![]()
@DJMOquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
zag wel een keertje iemand in de trein die al wat op had in deuropening pissen omdat wc kapot was![]()
Nouja, als je moet, dan moet je.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
zag wel een keertje iemand in de trein die al wat op had in deuropening pissen omdat wc kapot wasAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kan gewoonquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Huh? plastuitje ervoor en naam op perron schrijven?![]()
![]()
He gapquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, als je moet, dan moet je.
I knowquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:56 schreef maily het volgende:
[..]
neeeeeee
maar @:DJMO en toiletten in de trein .....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nummer nog steeds niet afgelopen?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:57 schreef maily het volgende:
sun when you grow up
will you be the saviour
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Filmpje doet het niet, net als de laatste van je. Kun je nog eens posten?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:57 schreef maily het volgende:
sun when you grow up
will you be the saviour
Bekijk deze YouTube-videoLach met een schone bips![]()
gewoon op het rode driehoekje klikkenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Filmpje doet het niet, net als de laatste van je. Kun je nog eens posten?![]()
![]()
Justin, je bent er ook nog....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of willekeurig ergens anders op de videoquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon op het rode driehoekje klikken![]()
![]()
carry onquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of willekeurig ergens anders op de video![]()
![]()
Ja geen idee waarom...quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin, je bent er ook nog....![]()
![]()
Nee werkt niet, blijft laden en op gegeven moment zegt de browser "kan niet geladen worden want kutmuziek"... Geen idee, zal wel AI zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon op het rode driehoekje klikken
quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee werkt niet, blijft laden en op gegeven moment zegt de browser "kan niet geladen worden want kutmuziek"... Geen idee, zal wel AI zijn![]()
![]()
Ai ai ai...quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee werkt niet, blijft laden en op gegeven moment zegt de browser "kan niet geladen worden want kutmuziek"... Geen idee, zal wel AI zijn![]()
Omdat het hier gewoon gezellig is altijdquote:![]()
En omdat je ook wilt winnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat eerste: jaquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het hier gewoon gezellig is altijd![]()
En omdat je ook wilt winnen
Dat tweede: niet meer nodig![]()
![]()
Dat 2e zit wel beetje in je genen he? Je was ook het snelste zwemmertje al toen je vader die Tsunami in je moeder los liet. Dus een winnaar ben je altijd!quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat eerste: ja
Dat tweede: niet meer nodigLach met een schone bips![]()
Nee, het moet raar lopen wil de stand anders worden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat eerste: ja
Dat tweede: niet meer nodig
Hoewel.... de stand anders?
* gebrokenglas start de code editor op ....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat 2e zit wel beetje in je genen he? Je was ook het snelste zwemmertje al toen je vader die Tsunami in je moeder los liet. Dus een winnaar ben je altijd!![]()
![]()
Good manquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het moet raar lopen wil de stand anders worden.
Hoewel.... de stand anders?
* gebrokenglas start de code editor op ....
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat 2e zit wel beetje in je genen he? Je was ook het snelste zwemmertje al toen je vader die Tsunami in je moeder los liet. Dus een winnaar ben je altijd!
(((niet mijn soort muziek)))![]()
Je hebt winnaars en je hebt eeuwige verliezers. Tsja.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij was het, eitje gehaald. En toen poef licht uit en lui![]()
![]()
Beter lui dan moe!quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij was het, eitje gehaald. En toen poef licht uit en lui![]()
![]()
Jij gaat gewoon heel efficiënt met je energie om en verspilt niks meer dan absoluut nodig....quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij was het, eitje gehaald. En toen poef licht uit en lui
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit is wel een puntje, misschien wel te efficiëntquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon heel efficient met je energie om en verspilt niks meer dan absoluut nodig....Ik zou ook wel aangezien ik alleen woon zelf de boel schoon en stofvrij kunnen houden in huis. Maar nee, dat laat ik ook weer doen. Soms zelfs de slaapkamer als ik nog in bed lig en zeg dan "maak je niet teveel herrie?"
quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is wel een puntje, misschien wel te efficiëntIk zou ook wel aangezien ik alleen woon zelf de boel schoon en stofvrij kunnen houden in huis. Maar nee, dat laat ik ook weer doen. Soms zelfs de slaapkamer als ik nog in bed lig en zeg dan "maak je niet teveel herrie?"
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
omgquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is wel een puntje, misschien wel te efficiëntIk zou ook wel aangezien ik alleen woon zelf de boel schoon en stofvrij kunnen houden in huis. Maar nee, dat laat ik ook weer doen. Soms zelfs de slaapkamer als ik nog in bed lig en zeg dan "maak je niet teveel herrie?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat geeft dat? Je betaalt er gewoon voor toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar voel me er soms wel raar bij, is ook nog bekende die bij mij komt poetsenquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat geeft dat? Je betaalt er gewoon voor toch?Alleen soms als ik niet naar werk hoef lig ik nog in bed als ze komt poetsen en ja dan voelt dat wel een beetje raar
Ja, wat zal ik zeggen. Jouw huis, jouw dingen...quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar voel me er soms wel raar bij, is ook nog bekende die bij mij komt poetsenAlleen soms als ik niet naar werk hoef lig ik nog in bed als ze komt poetsen en ja dan voelt dat wel een beetje raar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
True, en ik lig gewoon graag in m'n bedje. Zelfs in de ochtend als ik niet slaap, lekker doezelenquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat zal ik zeggen. Jouw huis, jouw dingen...Dus als ik thuis ben is de stofzuiger op de slaapkamer VERBOTEN! Doe ik dan zelf later wel
Dat lijkt me raar ja, dat ze de stofzuiger aanzet.... Die herrie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze kent me al 18 jaar ofzo dus ze zou het zo doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat lijkt me raar ja, dat ze de stofzuiger aanzet.... Die herrie.
Onder een luid "eruit luilak" gaat ze vol in de aanval met de stofzuiger en plumeau......quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze kent me al 18 jaar ofzo dus ze zou het zo doenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
You can bolk if that's you want, but in the end it doesn't really matter......quote:Lach met een schone bips![]()
I'm still bolking!!!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
You can bolk if that's you want, but in the end it doesn't really matter......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
I bleed it outquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
You can bolk if that's you want, but in the end it doesn't really matter......![]()
![]()
that's what she saidquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ja eerder deed de buurvrouw hier het interieur verzorgen zoals het mooi heet met zwart werk en schoonmaken, maar die heeft nu een vaste baan. En kwam bij de supermarkt iemand van vroeger tegen uit de vriendengroep toen die nu ook hier in de buurt woont, en die vroeg ken je nog adresjes waar ik wat kan bijverdienen? Die poetste altijd al overal, babysitten alles zolang het maar zwart isquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onder een luid "eruit luilak" gaat ze vol in de aanval met de stofzuiger en plumeau......Nou easy deal dus.
Levert ze ook goed werk af? Het is zichtbaar schoner geworden als ze weer vertrekt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik was mijn handen in onschuld, doe 10 weesgegroetjes en ben vrij van alle zonden zegt de pastoor altijd. Moet wel elke keer even slikken als ie dat zegt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:26 schreef maily het volgende:
[..]
when my time comes
forget the wrong that i've doneLach met een schone bips![]()
Net een potje outsmarted gewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kuchquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld, doe 10 weesgegroetjes en ben vrij van alle zonden zegt de pastoor altijd. Moet wel elke keer even slikken als ie dat zegt.![]()
![]()
Ja man, is echt perfect en fijn omdat ik haar al zo lang ken. Ze heeft de sleutel en kan dus gewoon erin als ik werken ben. En qua uur prijs, niet slecht. Heb ze slechter gehad met het zuigen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Levert ze ook goed werk af? Het is zichtbaar schoner geworden als ze weer vertrekt?Lach met een schone bips![]()
ook onder het bed?quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, is echt perfect en fijn omdat ik haar al zo lang ken. Ze heeft de sleutel en kan dus gewoon erin als ik werken ben. En qua uur prijs, niet slecht. Heb ze slechter gehad met het zuigen.![]()
Toch belangrijk dat ze goed zuigt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja man, is echt perfect en fijn omdat ik haar al zo lang ken. Ze heeft de sleutel en kan dus gewoon erin als ik werken ben. En qua uur prijs, niet slecht. Heb ze slechter gehad met het zuigen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed punt. Soms vegen ze het gewoon onder het tapijt of onder het bed.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Nee, deze is beter dan de buurvrouw. Zuigt echt overal, maar denk ook meer ervaring. Ze zuigt al haar hele leven. De buurvrouw heeft dan weer 3 kinderen dus minder tijd om te zuigen denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed punt. Soms vegen ze het gewoon onder het tapijt of onder het bed.Lach met een schone bips![]()
Als de kinderen naar school zijn heeft ze wel een paar uur om te werken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
On the noseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey ik ben iig geen slechte werkgever, de buurvrouw kreeg 15 euro per uur. Door inflatie krijgt deze 20 euro per uur en ook een kerstpakket. Maar het is ook wel prettig haar bezig te zienquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de kinderen naar school zijn heeft ze wel een paar uur om te werken.![]()
Ja sorry, ik ben ook maar een man.Lach met een schone bips![]()
Heeft ze zo'n zwartwitpajkje aan?quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey ik ben iig geen slechte werkgever, de buurvrouw kreeg 15 euro per uur. Door inflatie krijgt deze 20 euro per uur en ook een kerstpakket. Maar het is ook wel prettig haar bezig te zien![]()
Ja sorry, ik ben ook maar een man.♡♡♡♡![]()
Uhm nee, maar een strakke spijkerbroek is ook niet lelijkquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n zwartwitpajkje aan?
Tjonge..quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhm nee, maar een strakke spijkerbroek is ook niet lelijk♡♡♡♡![]()
Als ze dat zelf wil aantrekken hou ik haar niet tegen hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n zwartwitpajkje aan?Lach met een schone bips![]()
quote:Als jij aan de thee gaat neem ik een gerst drankje gemaakt waarvan 95% water is
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo de finale van jachtseizoenenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Al was stuktv dik in het voordeel met de regels.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al was stuktv dik in het voordeel met de regels.♡♡♡♡![]()
Wat wel dan? Ben wel benieuwd. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik echt een oude lul ben, ja 90`s muziek was mijn tiener tijd. Maar luister veer liever 60's muziek tegenwoordig, vind dat echt heerlijk.quote:Lach met een schone bips![]()
Ligt aan mijn stemmingquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat wel dan? Ben wel benieuwd. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik echt een oude lul ben, ja 90`s muziek was mijn tiener tijd. Maar luister veer liever 60's muziek tegenwoordig, vind dat echt heerlijk.
Van klassiek tot hardcore.![]()
Gefeliciteerd met u verjaardagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb nog gereageerdquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Fijne verjaardag gehad?
Je had nog felicitaties in 40+
is daar de laatste tijd vaak stillig
Morgen pas echt drukSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ging alle feestjes af in de 90's Hemkade allesquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ligt aan mijn stemming
Van klassiek tot hardcore.Maar nu? Toch meer de oude muziek. Klassiek oude stijl niet zo mijn ding. Maar Enya, Vangelis e.d. kan ik weer prima naar luisteren.
Feliquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog gereageerd
is daar de laatste tijd vaak stillig
Morgen pas echt druk
het is gewoon een typo, *P*quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh
Ik ken al die codes nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien ff een aspirine in de mik gooien?♡♡♡♡![]()
nooit een smiley?quote:Op zaterdag 23 november 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja begrijp ok
Maat ik typ ze nooit
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Slaapwelquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh
Ik ken al die codes nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet ook steeds de poppetjes zelf aanklikkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 00:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh
Ik ken al die codes niet
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: