SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aan het scharen geweestquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hmmmzzz sp3c en Amy zijn over me heen gegaan![]()
![]()
met of zonder snor?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou .... proost hoor!Vers uit de tap is ie ook goed. Zeker als ze dan het grote (originele) glas pakken en door blijven tappen tot ie bijna vol zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een tent in Eindhoven een paar jaar geleden altijd. Als het een beetje meezat met wie er tapte had je gewoon een halve liter aan Karmeliet.
![]()
Helaas zijn ze op een gegeven moment overgeschakeld op de kleine variant van het glas
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
yessssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:40 schreef Rob het volgende:
[ [url=https:/i.postimg.cc/VNvKw4xN/Maily.gif]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
![]()
twee keer vandaag!
whoop whoop![]()
![]()
Was het lekker?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vers uit de tap is ie ook goed. Zeker als ze dan het grote (originele) glas pakken en door blijven tappen tot ie bijna vol zit.Had een tent in Eindhoven een paar jaar geleden altijd. Als het een beetje meezat met wie er tapte had je gewoon een halve liter aan Karmeliet.
![]()
Helaas zijn ze op een gegeven moment overgeschakeld op de kleine variant van het glas
gelukkig kom ik nooit in dat café![]()
![]()
Wij vonden het wel lekker goedkoopquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou .... proost hoor!Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ehm dan zou ik het eens blind moeten proevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blik![]()
![]()
Het komt wel eens voor dat de ene variant (fles/blik/fust) wel gepasteuriseerd wordt en de andere niet, dat zorgt wel echt voor een (klein) smaakverschil.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
uit de fles drinkt het gewoon fijner. De beleving is dus anders, wat effect heeft op de smaakbeleving.![]()
ik drink het uit een glasquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:45 schreef Rob het volgende:
uit de fles drinkt het gewoon fijner. De beleving is dus anders, wat effect heeft op de smaakbeleving.![]()
![]()
kratje bier in legenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:54 schreef Rob het volgende:
[..]
nou.... ligt eraan waarme die gevuld isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kreeftensoep.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:54 schreef Rob het volgende:
[..]
nou.... ligt eraan waarme die gevuld is
Superkut is dat heb ik me laten vertellen.quote:
HoppaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Is de sims maar bij teveel gooi je er een paar in het zwembad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zijn er geen wolven danquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de sims maar bij teveel gooi je er een paar in het zwembad.![]()
![]()
Ik weet wel dat je ze in de fik kon steken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is de sims maar bij teveel gooi je er een paar in het zwembad.![]()
niet in het zwembad ... of vul je dat met iets anders dan water?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je ze in de fik kon steken.![]()
![]()
idd ja.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
wordt steeds toepasselijker in Nederland
Mini-ToT vertelde me laatst dat ze bij op de boerderij van een bepaald klasgenootje ook al een dier te grazen hadden genomen. (Een schaap geloof ik), maar ja; koters die elkaar onderling wat vertellen, dat kun je ook niet 100% vertrouwen natuurlijk.![]()
Ja nee was een bug toentertijd dat die koters in de hens konden vliegen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:09 schreef maily het volgende:
[..]
niet in het zwembad ... of vul je dat met iets anders dan water?![]()
Als je de uitbreiding hebt wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jongen omsingeld door roedel van zeven wolvenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja.
Mini-ToT vertelde me laatst dat ze bij op de boerderij van een bepaald klasgenootje ook al een dier te grazen hadden genomen. (Een schaap geloof ik), maar ja; koters die elkaar onderling wat vertellen, dat kun je ook niet 100% vertrouwen natuurlijk.
Dit gebeurde deze week in Nederland!!![]()
Troika hier troika daarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFWTFFFFFFFFF!!!!!!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:12 schreef maily het volgende:
[..]
Jongen omsingeld door roedel van zeven wolven
Dit gebeurde deze week in Nederland!!![]()
Moet igor het maar wezen nee want igor speelt viool.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hieper de piep zat op de stoep.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En hij heeft schijnbaar ook nog een kind gemaakt met zijn ex?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
only in de SIMS van @ieniminimuisquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En hij heeft schijnbaar ook nog een kind gemaakt met zijn ex?![]()
![]()
![]()
![]()
where to poop when it's raining outsidequote:Op vrijdag 22 november 2024 22:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Deze is ook echt zo waar!
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
in de meterkastquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
where to poop when it's raining outside![]()
![]()
![]()
Ze heeft ook echt een hekel aan de regen. Gaat ze heel dramatisch doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
where to poop when it's raining outside![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 22:21:29 ]![]()
kun je je indenken?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze heeft ook echt een hekel aan de regen. Gaat ze heel dramatisch doen![]()
kom Jeroentje gaan we lekker naar buiten, kun je ff poepen.
pffffffffffffffffff![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
kun je je indenken?
kom Jeroentje gaan we lekker naar buiten, kun je ff poepen.
pffffffffffffffffff
In haar regenjasje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 22:23:13 ]![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
In haar regenjasje![]()
![]()
![]()
Wij hadden een heel diepe tuin. We deden altijd gewoon de deur open en onze teckel rende altijd blaffend de tuin in waar hij z'n ding deed. (Soms ook in de garage van de buurman overigens!)
Met regen was hij altijd heeeeeeel snel weer terug!![]()
![]()
jij bent gewoon op alles voorbereid!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
In haar regenjasje![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:25 schreef ToT het volgende:
Wij hadden een heel diepe tuin. We deden altijd gewoon de deur open en onze teckel rende altijd blaffend de tuin in waar hij z'n ding deed. (Soms ook in de garage van de buurman overigens!)
Met regen was hij altijd heeeeeeel snel weer terug!![]()
![]()
![]()
Beestje heeft trouwens een geweldige ouwe dag gehad!quote:
Toen ik op kamers ging wonen wilden m'n ouders helaas niet meer voor hem zorgen, dus hebben ze contact met de fokker opgenomen die een advertentie heeft geplaatst of iemand zich over dit oude diertje wilde ontfermen.
Ben ff kwijt hoe oud dat-ie was, maar voor een teckel was hij al behoorlijk op leeftijd.
Er was een gezin gevonden die wel voor hem wilde zorgen.
Op een dag reed er een hartstikke dikke dure Mercedes onze oprit op en onze ouwe teckel rende er kwispelend en blaffend op af.
Toen de mensen uit stapten, sprong hij mega blij tegen hen op.
Ze keken ons verbaasd aan: "Is dit het oude hondje die we mee zouden nemen?"
En toen stapte er nog een hondje uit de auto, ben ff kwijt wat voor eentje het was, maar het was een teefje en binnen no time waren ze al behoorlijk amoureus aan het doen.
Die mensen: "Ach maakt niet uit; ze is gesteriliseerd."
Ze woonden aan de rand van een groot bos waar die beestjes samen heerlijk rond konden rennen en er stevig op los konden neuken!![]()
![]()
Het teefje was trouwens wel een behoorlijk stuk groter dan onze teckel, dus ik weet niet of ze hem een krukje of zo gaven als hij ff bezig wilde gaan!![]()
![]()
![]()
Ahhhhquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Beestje heeft trouwens een geweldige ouwe dag gehad!
Toen ik op kamers ging wonen wilden m'n ouders helaas niet meer voor hem zorgen, dus hebben ze contact met de fokker opgenomen die een advertentie heeft geplaatst of iemand zich over dit oude diertje wilde ontfermen.
Ben ff kwijt hoe oud dat-ie was, maar voor een teckel was hij al behoorlijk op leeftijd.
Er was een gezin gevonden die wel voor hem wilde zorgen.
Op een dag reed er een hartstikke dikke dure Mercedes onze oprit op en onze ouwe teckel rende er kwispelend en blaffend op af.
Toen de mensen uit stapten, sprong hij mega blij tegen hen op.
Ze keken ons verbaasd aan: "Is dit het oude hondje die we mee zouden nemen?"
En toen stapte er nog een hondje uit de auto, ben ff kwijt wat voor eentje het was, maar het was een teefje en binnen no time waren ze al behoorlijk amoureus aan het doen.
Die mensen: "Ach maakt niet uit; ze is gesteriliseerd."
Ze woonden aan de rand van een groot bos waar die beestjes samen heerlijk rond konden rennen en er stevig op los konden neuken!En wat een mazzel met de nieuwe baasjes!
![]()
Echt ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
AhhhhEn wat een mazzel met de nieuwe baasjes!
Maar die fokker was enorm strikt met aan wat voor mensen hij zijn honden toevertrouwde.
Zijn honden bleven trouwens altijd zijn eigendom als je ze nam.
Als hij ze mee naar shows wilde nemen of er mee wilde fokken, mocht je niet weigeren.![]()
Had het toen ik Jeroen ging ophalen. Haar moeder was echt heel groot en vader zoals Jeroen nu is. Ik dacht echt: please ga op je vader lijken qua omvangquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef ToT het volgende:
Het teefje was trouwens wel een behoorlijk stuk groter dan onze teckel, dus ik weet niet of ze hem een krukje of zo gaven als hij ff bezig wilde gaan!![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2024 22:33:06 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: