Maak jij je geen zorgen om je familie in Rusland?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat. Ik kan me een zeker Nederlands referendum herinneren en hoe men zich duidelijk heeft uitgesproken tegen die mensen.
En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal zeker?
Al neemt de steun hier ook af voor de vluchtelingen.
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat. Ik kan me een zeker Nederlands referendum herinneren en hoe men zich duidelijk heeft uitgesproken tegen die mensen.
En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal.
Schoonfamilie.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:13 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maak jij je geen zorgen om je familie in Rusland?
Naja, dat ligt natuurlijk maar aan de locatie, in Moskou? het platteland? Smolensk? En aan het front, dan krijg je vast veel informatie mee?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schoonfamilie.
Meeste zijn gewoon veilig en werken in relatief hogere kringen.
Vijf vechten aan het front.
Eentje is dood.
Niks aan te doen.
Men was in elk geval tegen een associatieakkoord dus dan ben je wel degelijk tegen die mensen. Niet schijnheilig gaan lopen doen nu.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.
- Er is nooit een referendum geweest "tegen die mensen"
St Petersburg, hebben amper last van drones. Al is de inflatie wel wat hoog maar zij kunnen veel importeren en zitten in crypto.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef havanagila het volgende:
[..]
Naja, dat ligt natuurlijk maar aan de locatie, in Moskou? het platteland? Smolensk?
Dus we mogen jouw schoonfamilie ook verantwoordelijk houden voor wat Poetin allemaal bekokstoofd?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Men was in elk geval tegen een associatieakkoord dus dan ben je wel degelijk tegen die mensen. Niet schijnheilig gaan lopen doen nu.
Dat doen mensen toch wel en het zal mij ook verder een biet zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:21 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dus we mogen jouw schoonfamilie ook verantwoordelijk houden voor wat Poetin allemaal bekokstoofd?
Natuurlijk zit er wel een verschil tussen een burger, en de politiek waarin het gevangen zit.
Nou, ik zou toch niet zo lekker slapen als ik vijf schoonbroers aan het front zou hebben zitten.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doen mensen toch wel en het zal mij ook verder een biet zijn.
Jawel. Niet in het leger gaan en niet op Poetin stemmen.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schoonfamilie.
Eentje is dood.
Niks aan te doen.
Ok, maar feitelijk komt deze annexatieoorlog uit op Oekrainsch onafhankelijkheidsstreven versus russische imperialisme/kolonialisme.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard speelt dat (ruimschoots) mee. Heb dergelijke 'sentimenten' aangaande 'geschiedmatige visies' van Rusland over het verleden overigens nooit ontkend. Echter, het laten meewegen hiervan vanuit hun visie om deze oorlog te voeren valt niet goed te praten ook.
Die eerdere opmerking ''iets van meerdere kanten bekijken'' vanuit hun standpunt bezien staat niet voor niets, want meestal is dat gewoon ook zo, zelfs hierbij vanwege ietwat andere kwesties. Ware het niet dat Rusland in deze hardnekkige en mensonterende oorlog nu inderdaad wel erg doordraaft, ja.
Keur deze oorlog uiteraard ook volledig af!
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schoonfamilie.
Eentje is dood.
Niks aan te doen.
Het gaat om meerdere raketten zonder explosieve lading, het was niet meer dan een waarschuwing dus.quote:
Je bent niet heel sterk in het leggen van causale verbanden.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal zeker?
hebben die ook een hypotheek met 28 % rente nu ??quote:Op donderdag 21 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb Russische familie, wat is jouw persoonlijke relatie met de nazi's van Azov dat je al hun oorlogsmisdaden zo loopt op te hemelen?
Ukraine is geen oorlog begonnen. Ukraine had wel veiligheidsgaranties.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat.
Uh, de helft van z'n schoonfamilie is toch "hooggeplaatst" en zit in de crypto? Hoe komen z'n neefjes dan uberhaupt bij het front? Er is ineens geen corruptie meer en bitcoin was niet genoeg geld?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.
Mij boeit het niet als ze een drone koppen.
quote:1 Amerikaanse dollar is gelijk aan
101,30 Russische roebel
21 nov, 17:36 UTC · Disclaimer
1
1 Euro is gelijk aan
106,19 Russische roebell
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En zelfs niet alleen daar.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.
- Er is nooit een referendum geweest "tegen die mensen"
De FSB leest ook mee hè, die arme jongen moet deze nonsens hier wel zeggen anders valt zijn schoonpa uit het raam.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.
Mij boeit het niet als ze een drone koppen.
volgens putin is heel het voormalige USSR gebied van Rusland ook duitsland en Polen en de Baltische Statenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:38 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En niet alleen daar zelfs.
Er wonen in deze regio's, althans van oudsher, veel russen die zich nog steeds rus voelen en Rusland een warm hart toedragen. Dat is helaas ook een kant van het verhaal waarom ze militair gezien ''flink op pad zijn'' in Oekraïne.
Ergo: ondanks het een en ander is het m.i. ook geen goede ''missie'' van Poetin om daar zo tekeer te trekken!
Helaas, ja!quote:Op donderdag 21 november 2024 18:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens putin is heel het voormalige USSR gebied van Rusland ook duitsland en Polen en de Baltische Staten
Rusland kent nogal de reputatie om de etnische bevolking weg te 'promoveren' en er etnische Russen neer te planten.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:38 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En zelfs niet alleen daar.
Er wonen in deze regio's, althans van oudsher, veel russen die zich nog steeds rus voelen en Rusland een warm hart toedragen. Dat is (helaas) ook een kant van het verhaal over waarom ze militair gezien ''flink op pad zijn'' in Oekraïne.
Ergo: ondanks het een en ander, is het m.i. ook geen goede ''missie'' van Poetin om daar zo tekeer te trekken!
Nah huis kun je gewoon contant aftikken.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hebben die ook een hypotheek met 28 % rente nu ??
Hoezo zitten je neefjes dan aan het front? als ze stikken van het geld en hooggeplaatst zijn?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah huis kun je gewoon contant aftikken.
En since BTC moon doet hebben ze nergens last van, krijgen hun paycheck ook in crypto.
rusland is al ruim tien jaar bezig om paspoorten uit elen in de kuststrook van Bulgarijequote:Op donderdag 21 november 2024 18:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Rusland kent nogal de reputatie om de etnische bevolking weg te 'promoveren' en er etnische Russen neer te planten.
Zo ook de Krim. En ik denk de nieuw veroverde steden zoals Mariupol ook wel inmiddels.
Zo triest dit.
Dat zijn believers?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:52 schreef havanagila het volgende:
[..]
Hoezo zitten je neefjes dan aan het front? als ze stikken van het geld en hooggeplaatst zijn?
aan wie doet de Sberbsbank dan die hypotheken van 28,4 % sliijten ??quote:Op donderdag 21 november 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
En since BTC moon doet hebben ze nergens last van, krijgen hun paycheck ook in crypto.
quote:Russische Sberbank verhoogt hypotheekrente met 3,5 procentpunt
Bron: XinhuaRedacteur: huaxia2024-11-15 08:59:45
MOSKOU, 15 november (Xinhua) - De grootste bank van Rusland, Sberbank, heeft vrijdag een verhoging van de basishypotheekrente met 3,5 procentpunt aangekondigd. Daarmee komt de minimumrente op 28,1 procent.
Sberbank meldde dat de basishypotheekrente vanaf vrijdag zal stijgen als gevolg van een verhoging van de belangrijkste rente van de centrale bank en de stijgende kosten van staatsobligaties.
De minimale rente voor hypotheken op de primaire markt op het Domclick-platform van Sberbank bedraagt nu 28,4 procent, terwijl de rente voor hypotheken op de secundaire markt wordt vastgesteld op 28,1 procent. ?
Ja. Zeer kwalijk dit.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
rusland is al ruim tien jaar bezig om paspoorten uit elen in de kuststrook van Bulgarije
ook de bouw van vakantieappartementen gaan allemaal verkocht aan russen
Je bedoelt dat het common is dat bedrijven hun personeel in crypto betalen?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 18:54 schreef havanagila het volgende:
[..]
Laat Elan zich nou lekker klemlullen verdorie
oh dus Ruzzia heeft de roeble al opgegevenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat vooral kwalijk is, is dat wij dit allemaal op z’n beloop hebben gelaten vanwege handelsbelangen en goedkoop gas. We hadden hier van meet af aan paal en perk aan moeten stellen.quote:
Daar zou wat meer ophef over mogen zijn in de Westerse media. Ik heb sympathie voor Oekraïne, die mensen staan ook dichter bij ons dan dat volk in Gazaquote:Op donderdag 21 november 2024 18:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Rusland kent nogal de reputatie om de etnische bevolking weg te 'promoveren' en er etnische Russen neer te planten.
Zo ook de Krim. En ik denk de nieuw veroverde steden zoals Mariupol ook wel inmiddels.
Zo triest dit.
De Baltische staten zijn wat dat betreft ook een probleem. Daar wonen al meerdere generaties grote minderheden aan etnische Russen. En wat moet je daar mee? Ze hebben ook burgerrechten, net zoals jij en ik. Maar fijn is het niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat vooral kwalijk is, is dat wij dit allemaal op z’n beloop hebben gelaten vanwege handelsbelangen en goedkoop gas. We hadden hier van meet af aan paal en perk aan moeten stellen.
Net als al die Russen met gouden paspoorten op Malta en Cyprus, trouwens.
No Jews, no news.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar zou wat meer ophef over mogen zijn in de Westerse media. Ik heb sympathie voor Oekraïne, die mensen staan ook dichter bij ons dan dat volk in Gaza
Dat sws.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar zou wat meer ophef over mogen zijn in de Westerse media. Ik heb sympathie voor Oekraïne, die mensen staan ook dichter bij ons dan dat volk in Gaza
Een Russische minderheid in je land is altijd een recept voor gezeik. Daarom wilden Duitsland, Litouwen en Polen Koningsbergen ook niet hebben na de val van de Sovjet-Unie. Gratis een paar miljoenen Russen binnen je landsgrenzen, die zagen de bui al hangen.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:04 schreef capricia het volgende:
[..]
De Baltische staten zijn wat dat betreft ook een probleem. Daar wonen al meerdere generaties grote minderheden aan etnische Russen. En wat moet je daar mee? Ze hebben ook burgerrechten, net zoals jij en ik. Maar fijn is het niet.
Ik vind het overigens heel opmerkelijk dat een groot deel van deze mensen zich ook echt als Russisch definieert en niet voor ons westen kiest, of assimileert.
Met de orthodoxe kerk hebben wij hier ook niet veel.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:07 schreef havanagila het volgende:
Mwoh, als Oekraïne een overwegend islamitisch land was geweest... pfoe.
Schijnt wel booming te zijn in Nederland, was laatst een item over bij de NOSquote:Op donderdag 21 november 2024 19:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Met de orthodoxe kerk hebben wij hier ook niet veel.
Zijn zwaar gestoorde idool die gaat nu raketten oop West Europa gooien , om dat ie de oude USSR weer terug wil en graag nog wat meerquote:Op donderdag 21 november 2024 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De FSB leest ook mee hè, die arme jongen moet deze nonsens hier wel zeggen anders valt zijn schoonpa uit het raam.
quote:Rusland: 'Nieuwe Amerikaanse basis in Polen is potentieel doelwit voor vernietiging'
Rusland stelt dat een nieuwe Amerikaanse luchtverdedigingsbasis in Polen het nucleaire dreigingsniveau zal verhogen en op een Russische lijst van potentiële doelwitten voor vernietiging staat.
De basis in het noordelijke dorp Redzikowo, bij de Oostzee, werd vorige week geopend.
Een woordvoerder van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken sprak van "een provocerende stap in een reeks van diep destabiliserende acties" van de Verenigde Staten en NAVO-bondgenoten op strategisch gebied.
Ze zei dat vanwege de aard en ernst van de dreigingen die westerse militaire faciliteiten vormen, de militaire basis in Polen al geruime tijd op de lijst staat van mogelijke doelwitten.
De eventuele aanvallen op deze doelen kunnen volgens haar worden uitgevoerd "met een breed scala aan geavanceerde wapens".
De Amerikaanse basis is onderdeel van een NAVO-raketschild dat bedoeld is om ballistische korte- en middellangeafstandsraketten te onderscheppe
Zover zou ik niet willen gaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
oh dus Ruzzia heeft de roeble al opgegeven
Komt zeker door al die Oekraïense mannetjes die hierheen vluchten ipv vechtenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Schijnt wel booming te zijn in Nederland, was laatst een item over bij de NOS
Zeker. Rus is goed volk. Veel Nederlanders zijn maar mietjes. Die durven überhaupt geen oorlog te voeren.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je zult er maar trots op zijn...
Dat is nu net waar Putin een vreselijke bloedhekel aan heeft.,quote:Op donderdag 21 november 2024 19:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat vooral kwalijk is, is dat wij dit allemaal op z’n beloop hebben gelaten vanwege handelsbelangen en goedkoop gas. We hadden hier van meet af aan paal en perk aan moeten stellen.
Net als al die Russen met gouden paspoorten op Malta en Cyprus, trouwens.
jij weet net zo goed als ik dat de rus in moscow alles betaald met dollars en de verplichting om dollars om te wisselen in roebels aan de russische laars laptquote:Op donderdag 21 november 2024 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zover zou ik niet willen gaan.
Voor het gepeupel blijft het behelpen.
Klopt, en nu?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij weet net zo goed als ik dat de rus in moscow alles betaald met dollars en de verplichting om dollars om te wisselen in roebels aan de russische laars lapt
de roebel bestaat niet , Brics ook niet , ook al maakt ie de rente 50%quote:
Jij hebt liever een volk dat een ander volk martelt, verkracht, vermoordt, deporteert en diens kinderen ontvoertquote:Op donderdag 21 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker. Rus is goed volk. Veel Nederlanders zijn maar mietjes. Die durven überhaupt geen oorlog te voeren.
Oorlog is voor achtergestelde holbewonersquote:Op donderdag 21 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker. Rus is goed volk. Veel Nederlanders zijn maar mietjes. Die durven überhaupt geen oorlog te voeren.
Dat dachten Japanners ook over Amerikanen en Westerlingen. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel Nederlanders zijn maar mietjes. Die durven überhaupt geen oorlog te voeren.
Ook nog bewijs voor die steenrijke crypto familie van je?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Ga jij lekker de westerse doctrine blind volgen dan.
O gaat het nu over mensenrechten?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt liever een volk dat een ander volk martelt, verkracht, vermoordt, deporteert en diens kinderen ontvoert
Japanners hebben gehakt gemaakt van de Nederlanders in Indië. De Duitsers ook. Wie niet eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat dachten Japanners ook over Amerikanen en Westerlingen. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Rusland heeft ook uitgebreid gekoloniseerd. Sterker nog: Ze voeren nu een oorlog om wat gekoloniseerd gebied dat ze zijn kwijtgeraakt terug te veroveren.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
O gaat het nu over mensenrechten?
Nederlandse pedofielen krijgen een waarschuwing van de politie heb ik vandaag geleerd.
Tevens hebben jullie letterlijk NUL recht om over dat soort zaken te oordelen gezien jullie koloniale verleden.
Wij hebben tenminste nog wat geleerd van ons koloniale verleden, ook als het gaat om mensenrechten. Rusland, not so much.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
O gaat het nu over mensenrechten?
Nederlandse pedofielen krijgen een waarschuwing van de politie heb ik vandaag geleerd.
Tevens hebben jullie letterlijk NUL recht om over dat soort zaken te oordelen gezien jullie koloniale verleden.
Waar woon jij dan?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Japanners hebben gehakt gemaakt van de Nederlanders in Indië. De Duitsers ook. Wie niet eigenlijk.
Als je hier leest hebben ze ook allemaal jaren aan het front gevochten zo stoer doen ze.
Nederland kan nog een puntje zuigen aan het Belgische koloniale verleden.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:30 schreef havanagila het volgende:
[..]
Jij bent Belg? zo vermakelijk jij
Nee, hoezo?quote:
Na, kinderen van 13 jaar onder andere die het stoer vinden.quote:Nederlandse pedofielen krijgen een waarschuwing van de politie heb ik vandaag geleerd.
Ja, zo praat je goed dat Russen op dit moment, as we speak, bezig zijn Oekraïeners te verkrachten, martelen, deporteren, vermoorden en diens kinderen ontvoeren...quote:Tevens hebben jullie letterlijk NUL recht om over dat soort zaken te oordelen gezien jullie koloniale verleden.
Als je dat denkt waarom steun je dan op een partij die oorlog subsidieert? Beetje hypocriet nietquote:Op donderdag 21 november 2024 19:28 schreef halfway het volgende:
[..]
Oorlog is voor achtergestelde holbewoners
Heb dubbel paspoort en voel me geen Nederlander.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:34 schreef havanagila het volgende:
Maar lieve Elan, jij bent geen Nederlander? Waar woon jij dan.
Bij je imaginaire cryptofamilie?
Of heb je zelf jaren aan het front gezeten als commando?
Leg eens uit.
Zo moeilijk is Rusland niet te om te begrijpen; een koloniaal rijk waarin de lakens uitgedeeld worden door een volk van zuiplappen, leugenaars, criminelen en anderssoortige barbaren; de etnische Russen.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:02 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Niet dat goed te praten valt wat allemaal in Oekraïne gebeurt, maar men kan qua lange geschiedenis ook proberen Rusland te begrijpen.
Dit is geschiedkundig gezien niet helemaal correct hoorquote:Op donderdag 21 november 2024 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Japanners hebben gehakt gemaakt van de Nederlanders in Indië. De Duitsers ook. Wie niet eigenlijk.
Je fantasie slaat op hol. Tevens is Putin geen nazi maar vecht hij tegen de Nazis.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:36 schreef fjs het volgende:
[..]
Als dit geen ban is? Iemand die de oorlog verheerlijkt is niet oké. En dan heeft hij het over Nazi's in Oekraïne. Man man man. Je staat zelf schuimbekkend in je gestapo jas de gestrekte arm aan Putin te brengen.
Dus je voelt je geen Nederlander, haat Oekraïne, hebt een dubbel paspoort, een Russische vrouw, en hooggeplaatste schoonfamilie in Rusland die ook nog eens in de cryptocurrency zit...quote:Op donderdag 21 november 2024 19:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb dubbel paspoort en voel me geen Nederlander.
Ik krijg ergens het vage idee dat hij ineens niet meer zo heel dapper is als zich daadwerkelijk het risico voor zou doen dan dat hij uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dus je voelt je geen Nederlander, hebt een dubbel paspoort, een Russische vrouw, en schoonfamilie in Rusland die ook nog eens in de cryptocurrency zit...
Maar je kan echt niet naar Rusland zeker?
Zelden zulke leuke topics op fok meegemaakt. tering jantje.
Pubers van 15 die beweren dat ze rijke hooggeplaatste familie hebben in rusland hoef je sowieso niet serieus te nemen.....quote:Op donderdag 21 november 2024 19:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik krijg ergens het vage idee dat hij ineens niet meer zo heel dapper is als zich daadwerkelijk het risico voor zou dan dat hij uitgezonden wordt.
Alles kan maar waarom zou ik? Waarom ga jij niet naar Ukraine dan als je je zo solidair voelt met die arme mensen daar?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dus je voelt je geen Nederlander, haat Oekraïne, hebt een dubbel paspoort, een Russische vrouw, en schoonfamilie in Rusland die ook nog eens in de cryptocurrency zit...
Maar je kan echt niet naar Rusland zeker?
Zelden zulke leuke topics op fok meegemaakt. tering jantje.
Hij is een laffe Nederlander toch? Daar zou jij als dappere Rus boven moet staan nietwaar? Of ben je ook een laffaard?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles kan maar waarom zou ik? Waarom ga jij niet naar Ukraine dan als je je zo solidair voelt met die arme mensen daar?
Omdat de hooggeplaatste familie van m'n schathemeltjerijke Russische vrouw dat niet zo leuk zou vinden..... haha.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles kan maar waarom zou ik? Waarom ga jij niet naar Ukraine dan als je je zo solidair voelt met die arme mensen daar?
Wie zei dat ik Rus was? Het is trouwens lafaard, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij is een laffe Nederlander toch? Daar zou jij als dappere Rus boven moet staan nietwaar? Of ben je ook een laffaard?
Het westen dient eerst eens werk te maken van de derussificatie van onze eigen samenleving en de handschoen op te nemen in de hybride oorlog tegen de Russen. Russische oceanografische schepen zouden bijvoorbeeld ineens op mysterieuze wijze en zonder overlevenden kunnen vergaan in internationale wateren...quote:Op donderdag 21 november 2024 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag me ook echt af hoe lang het nog moet gaan duren voordat het westen echt in gaat grijpen daar. Niet alleen Ukraine steunen met wapens, maar ook de russen actief terug duwen over de grens van 2014. Ze kunnen daar al 10 jaar hun gang gaan door de laffe afwachtende houding dat het allemaal goed komt. Dat komt het niet zolang je de agressor niet terug zijn hok in trapt.
Zachte heelmeesters..
Simpel, omdat Rusland daar bezig is de bevolking te vermoorden.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Antirussisch... we lopen je gewoon uit te lachen hoor.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op vragen hoor je kan me ook met rust laten en je antiRussische frustraties voor je houden.
Huh?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een hoop tekst voor nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |