Oké, hans.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zoals wel vaker hallucineer je.
De motivatie van rusland is extreem simpel, en al honderden keren hier onderstreept, met _russische_ bronnen.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:21 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
Echter blijft het handig om de zaken van twee -of meerdere- kanten te bekijken. Maar wat Rusland nu allemaal in de strijd gooit valt uiteraard niet goed te praten.![]()
Vraag me ook echt af hoe lang het nog moet gaan duren voordat het westen echt in gaat grijpen daar. Niet alleen Ukraine steunen met wapens, maar ook de russen actief terug duwen over de grens van 2014. Ze kunnen daar al 10 jaar hun gang gaan door de laffe afwachtende houding dat het allemaal goed komt. Dat komt het niet zolang je de agressor niet terug zijn hok in trapt.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoor dat al 3 jaar, dat ze tanks van piepschuim hebben, dat hun kanonnen bruine klei schieten, Poetin kaal is van een chemokuur.
Kijk weet je, het kan allemaal he, dat volgend jaar écht een crash kom. Maar het is allemaal niet waarschijnlijk.
Naja niet zo snel in in Oekraïne. Die brengen echt heel weinig naar buiten, land zal nog veel meer een teringzooi zijn dan we denken.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
is er al iets geroepen over schade? We zouden toch inmiddels beelden moeten hebben?
Zoals het heurt.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja niet zo snel in in Oekraïne. Die brengen echt heel weinig naar buiten, land zal nog veel meer een teringzooi zijn dan we denken.
Het is misschien heel vreemd, maar economische problemen uiten zich in een tijdspanne van jaren, niet weken.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoor dat al 3 jaar, dat ze tanks van piepschuim hebben, dat hun kanonnen bruine klei schieten, Poetin kaal is van een chemokuur.
Kijk weet je, het kan allemaal he, dat volgend jaar écht een crash kom. Maar het is allemaal niet waarschijnlijk.
Bedankt voor deze conclusie op basis van diepgaande informatie.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Naja niet zo snel in in Oekraïne. Die brengen echt heel weinig naar buiten, land zal nog veel meer een teringzooi zijn dan we denken.
Volg het nieuws. De rente is opgelopen tot boven de 20%. 10% inflatie. Mensen kunnen geen leningen meer afsluiten, een faillissementsgolf bij bedrijven is aanstaande. Alle westerse bedrijven en investeerders vertrokken of weggejaagd. De waarde van de roebel is ingestort. Boodschappen onbetaalbaar.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, dat is al die tijd al zo.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Bedankt voor deze conclusie op basis van diepgaande informatie.
En de Amerikanen vonden tomahawks op lemen hutjes al overdreven laat staan dat ze een trident 2 zouden inzetten.quote:
Ik lees voldoende, maak je geen zorgen. Na een tijdspanne van 3 jaar krijg je echt wel de eerste krakkelee scheurtjes, ga je uit van 2014 (begin invasie) dan zou je al veel meer moeten zien. De realiteit is dat de Russische economie gewoon groeit,.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:12 schreef oheng het volgende:
[..]
Het is misschien heel vreemd, maar economische problemen uiten zich in een tijdspanne van jaren, niet weken.
Bron: zie de complete menselijke geschiedenis, te beginnen met de ineenstorting van de bronstijd.
Of, kijk recenter naar het ineenstorten van de economie van de soviet unie. Duurt een paar decennia, maar dan heb je ook wat.
Sla eens een geschiedenisboek open, zou ik zeggen. Dan krijg je een goede indicatie van het verstrijken van tijd.
Boomers for Ukraine.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
ICBMs aan oekraine leveren natuurlijk
De VS is er terughoudend mee omdat het niet zonder consequenties kan blijven.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
de VS beweert dat het geen ICBM is.
Je kunt wel van alles roepen maar een jaarrente van 20% die door de Russische centrale bank gerekend wordt vind je normaal bij officiële jaar inflatiecijfers van maar 8% ?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
De Russische economische groei komt door de oorlogseconomie. Het is een luchtkasteel, de economie is volledig oververhit en nu probeert men met allerlei kunstgrepen de brand te blussen.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees voldoende, maak je geen zorgen. Na een tijdspanne van 3 jaar krijg je echt wel de eerste krakkelee scheurtjes, ga je uit van 2014 (begin invasie) dan zou je al veel meer moeten zien. De realiteit is dat de Russische economie gewoon groeit,.
De Russische economie die met donderend geraas in elkaar stort. Dat zou wel een mooi eindejaarscadeau zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:39 schreef oheng het volgende:
Zoals ik gisteren al zei, er is een strijd gaande tussen Kremlin clans, o.a. qua economisch beleid.
En zeer verrassend (not) neemt de vice voorzitter van de centrale bank nu net ontslag.
RIA: First Deputy Chairman of the Central Bank Skorobogatova left
Zeer verstandige vrouw. Het zal me niks verbazen als Nabiullina over een paar weken ontslagen is en/of niet meer leeft. Maar waarschijnlijk is ze verstandig en bindt ze in.
20 december.
Je leest niet genoeg.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees voldoende, maak je geen zorgen. Na een tijdspanne van 3 jaar krijg je echt wel de eerste krakkelee scheurtjes, ga je uit van 2014 (begin invasie) dan zou je al veel meer moeten zien. De realiteit is dat de Russische economie gewoon groeit,.
Linksom of rechtsom moet er nu een enorme correctie komen, na het:quote:Op donderdag 21 november 2024 15:41 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Russische economie die met donderend geraas in elkaar stort. Dat zou wel een mooi eindejaarscadeau zijn.
JIJ kan altijd naar Moskou.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:52 schreef phpmystyle het volgende:
Is rusland al gevallen? Gazprom maakt dacht ik 10 miljard usd verlies.
Wanneer kunnen we naar Moskou?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 november 2024 15:39 schreef oheng het volgende:
Zoals ik gisteren al zei, er is een strijd gaande tussen Kremlin clans, o.a. qua economisch beleid.
En zeer verrassend (not) neemt de vice voorzitter van de centrale bank nu net ontslag.
RIA: First Deputy Chairman of the Central Bank Skorobogatova left
Zeer verstandige vrouw. Het zal me niks verbazen als Nabiullina over een paar weken ontslagen is en/of niet meer leeft. Maar waarschijnlijk is ze verstandig en bindt ze in.
20 december.
Er zal weinig schade zijn aangezien er geen kernkoppen op zaten. Dus dan moeten ze het hebben van de energie die vrij komt bij de inslag en dan moet je geluk of pech hebben dat je een voltreffer hebt op iets belangrijks. Ze zijn niet heel nauwkeurig en niet bedoelt voor precisie bombardementen. Het zijn strategische wapens om kernkoppen op een stad of militaire basis te mikken.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
is er al iets geroepen over schade? We zouden toch inmiddels beelden moeten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |