Omdat de hooggeplaatste familie van m'n schathemeltjerijke Russische vrouw dat niet zo leuk zou vinden..... haha.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles kan maar waarom zou ik? Waarom ga jij niet naar Ukraine dan als je je zo solidair voelt met die arme mensen daar?
Wie zei dat ik Rus was? Het is trouwens lafaard, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij is een laffe Nederlander toch? Daar zou jij als dappere Rus boven moet staan nietwaar? Of ben je ook een laffaard?
Het westen dient eerst eens werk te maken van de derussificatie van onze eigen samenleving en de handschoen op te nemen in de hybride oorlog tegen de Russen. Russische oceanografische schepen zouden bijvoorbeeld ineens op mysterieuze wijze en zonder overlevenden kunnen vergaan in internationale wateren...quote:Op donderdag 21 november 2024 15:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag me ook echt af hoe lang het nog moet gaan duren voordat het westen echt in gaat grijpen daar. Niet alleen Ukraine steunen met wapens, maar ook de russen actief terug duwen over de grens van 2014. Ze kunnen daar al 10 jaar hun gang gaan door de laffe afwachtende houding dat het allemaal goed komt. Dat komt het niet zolang je de agressor niet terug zijn hok in trapt.
Zachte heelmeesters..
Simpel, omdat Rusland daar bezig is de bevolking te vermoorden.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Alles kan maar waarom zou ik? Waarom ga jij niet naar Ukraine dan als je je zo solidair voelt met die arme mensen daar?
Antirussisch... we lopen je gewoon uit te lachen hoor.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op vragen hoor je kan me ook met rust laten en je antiRussische frustraties voor je houden.
Huh?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel een hoop tekst voor nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |