abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215644548
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:41 schreef Nober het volgende:

[..]
Jij gaat toch tegen Rusland vechten met al je fatsoen? Dan is de kans aanzienlijk dat je ergens op een oorlogbegraafplaats eindigt en je dus niets aan spullen van 'de vijand' hebt.
Jij ging toch met al je fatsoen naar Moskou om Poetin te vragen met de oorlog te stoppen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215644557
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Even een statement afgeven. Rusland zit natuurlijk helemaal niet te wachten op escalatie die zitten het rustig uit totdat Trump straks de steun intrekt en krijgen dan Oost Ukraine cadeau.
Oh, dus Russen zitten dit op hun gemakje uit te zitten tot Trump het eventjes oplost. Duidelijk. Vandaar ook die ICBM vandaag zeker. Want ze zitten niet op escalatie te wachten natuurlijk. Die Iraanse drones, het inzetten van gevangenen en burgerdoelen bombarderen heeft daar ook niks mee te maken?
pi_215644558
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:45 schreef havanagila het volgende:
Tjongejonge. wat een niveautje weer.
Gewoon een kant kiezen dan zie je vanzelf wie je dood wil hebben. Dus zeg 't maar.
pi_215644560
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbh76mrcxk2m

Milblogger kon na vijf dagen training de grinder in. Was snel 200.
  donderdag 21 november 2024 @ 17:57:31 #180
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_215644564
Iemand die zo voor deze oorlog is zou wat mij betreft een ban moeten krijgen met zijn 'Moederland Rusland'. Ga daar lekker wonen zodat je ook verplicht in het leger moet en stoer de vleesmolen ingaat. Deze mensen worden in een niet eens zo hypothetische oorlog met Rusland direct opgepakt onder het oorlogsrecht.
pi_215644570
Tja, een heleboel mensen kunnen nou eenmaal niet omgaan met twitterbubbeltjes, jammer maar helaas.
pi_215644577
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:55 schreef havanagila het volgende:

[..]
Oh, dus Russen zitten dit op hun gemakje uit te zitten tot Trump het eventjes oplost. Duidelijk. Vandaar ook die ICBM vandaag zeker. Want ze zitten niet op escalatie te wachten natuurlijk. Die Iraanse drones, het inzetten van gevangenen en burgerdoelen bombarderen heeft daar ook niks mee te maken?
Wie begon er ook alweer met langeafstandsraketten?
blablablabla
pi_215644587
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:57 schreef fjs het volgende:
Iemand die zo voor deze oorlog is zou wat mij betreft een ban moeten krijgen met zijn 'Moederland Rusland'. Ga daar lekker wonen zodat je ook verplicht in het leger moet en stoer de vleesmolen ingaat. Deze mensen worden in een niet eens zo hypothetische oorlog met Rusland direct opgepakt onder het oorlogsrecht.
Ik heb Russische familie, wat is jouw persoonlijke relatie met de nazi's van Azov dat je al hun oorlogsmisdaden zo loopt op te hemelen?
blablablabla
pi_215644607
Als de "Azov Nazi's" van stal gehaald worden weet je dat de argumenten echt op zijn. :D
pi_215644610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Oekraïne, maar dat was de vraag niet, geef je ook nog antwoord?

Eerst is het Rusland heeft niks te vrezen en hoe gaat Oekraïne nu terugslaan, en dan kom je met dit?
pi_215644619
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Rusland.
pi_215644629
twitter

twitter

twitter

Lekker in Oekraïne gaan wonen en de vleesmolens in met hun stoere praat!
pi_215644636
Leuk voor je dagboek.
pi_215644637
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb Russische familie, wat is jouw persoonlijke relaties met de nazi's van Azov dat je al hun oorlogsmisdaden zo loopt op te hemelen?
Voor mensen met wat empathie en medeleven is het niet moeilijk om zich iets aan te trekken van het lot van Oekraïne. Vooral niet na MH17 en alle andere ellende waar Rusland verantwoordelijk voor is. Het is een schurkenstaat. En iedereen die een schurkenstaat ondersteunt, is zelf een schurk.
pi_215644638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb Russische familie, wat is jouw persoonlijke relatie met de nazi's van Azov dat je al hun oorlogsmisdaden zo loopt op te hemelen?
Waar ergens als ik vragen mag?
pi_215644641
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:56 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbh76mrcxk2m

Milblogger kon na vijf dagen training de grinder in. Was snel 200.
Milblogger en furry kennelijk. _O-
  donderdag 21 november 2024 @ 18:09:09 #192
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215644645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:57 schreef fjs het volgende:
Anders overdrijf even zeg. Je zult maar zo hysterisch reageren door een conflict in een slavisch oord aan de rand van het Europese plat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215644650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Zijn opvolging is al lang geregeld. Patrushev of Toertsjak zijn geen haar beter.
Dat is waar, maar toch.
pi_215644653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Anders overdrijf even zeg. Je zult maar zo hysterisch reageren door een conflict in een slavisch oord aan de rand van het Europese plat.
Dat zie je inderdaad maar aan 1 kant van het spectrum :')
  donderdag 21 november 2024 @ 18:10:31 #195
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215644655
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:27 schreef fjs het volgende:

[..]
Elan spoort niet helemaal. Het zijn mensen met een rugzakje net zoals die pro-russen in dit forum. Mensen die het bejubelen dat Rusland een oorlog begonnen is en een strakke plasser krijgen bij steden die weggevaagd zijn. En dan dat ook nog goed praten.
Waarom moet je pro of anti tegen Rusland of Oekraiene zijn? Mag je niet de problemen inzien waar beide kampen mee zitten?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 21 november 2024 @ 18:10:51 #196
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215644657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:10 schreef havanagila het volgende:

[..]
Dat zie je inderdaad maar aan 1 kant van het spectrum :')
Beter doet iedereen ff normaal ja.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 21 november 2024 @ 18:11:07 #197
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215644659
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Ga jij maar lekker die Azov-nazi's van Ukraine verdedigen. Vroeger werden mensen als jij kaalgeschoren.
Man man, niet weer die nazi dicussie.
Ja die zitten daar, maar dat is een marginale beweging.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_215644664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:08 schreef franske19 het volgende:

[..]
Milblogger en furry kennelijk. _O-
En nu slurry.
pi_215644667
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:08 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Voor mensen met wat empathie en medeleven is het niet moeilijk om zich iets aan te trekken van het lot van Oekraïne. Vooral niet na MH17 en alle andere ellende waar Rusland verantwoordelijk voor is. Het is een schurkenstaat. En iedereen die een schurkenstaat ondersteunt, is zelf een schurk.
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat. Ik kan me een zeker Nederlands referendum herinneren en hoe men zich duidelijk heeft uitgesproken tegen die mensen.

En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal zeker?

Al neemt de steun hier ook af voor de vluchtelingen.

Wat betreft MH17 was dat gewoon een fout om daar te vliegen. Had nooit mogen gebeuren. Recent is boven Irak ook bijna een vliegtuig van Air France neergeschoten. Veiligheidsorganisaties moeten veel voorzichtiger zijn en niet economische belangen zwaarder wegen dan veiligheid.
blablablabla
  donderdag 21 november 2024 @ 18:12:43 #200
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215644680
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 17:47 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Ukraine zich denkt te verdedigen als Rusland ook langeafstandsraketten gaat inzetten. Frankrijk en UK waren eerder dit jaar toch niet bijzonder succesvol in het neerhalen van Iraanse ballistische raketten _O- .
Dat boeit bijna niemand hier wat. Ze zetten zo 100 Oekraiense levens in, om het Poetin een fractie lastiger te maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')