Ukraine zal daar helaas nooit mee akkoord gaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:18 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)delen-op-te-splitsen
De T heeft het opgepikt.
Hard gelachen.
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ukraine zal daar helaas nooit mee akkoord gaan.
Oost Ukraine hoort aan Rusland toe en dat gaan ze krijgen ook, zodra jouw Amerikaanse presidentje de steun intrekt voor de nazi's van Azov.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:35 schreef fjs het volgende:
Ik heb nog steeds geen enkel adres gekregen van die pro Russische mensen in dit forum waarvan ik het huis en spullen kan nemen. En als ze gaan steigeren en dat niet willen gooi ik er een ICBM op. Dat is toch een beetje hoe deze rugzakjes denken?
Jij gaat toch tegen Rusland vechten met al je fatsoen? Dan is de kans aanzienlijk dat je ergens op een oorlogbegraafplaats eindigt en je dus niets aan spullen van 'de vijand' hebt.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:35 schreef fjs het volgende:
Ik heb nog steeds geen enkel adres gekregen van die pro Russische mensen in dit forum waarvan ik het huis en spullen kan nemen. En als ze gaan steigeren en dat niet willen gooi ik er een ICBM op. Dat is toch een beetje hoe deze rugzakjes denken?
En jij gaat toch richting Putin om daar te demonstreren tegen de oorlog totdat je uit een raam valt 12 hoog?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gaat toch tegen Rusland vechten met al je fatsoen? Dan is de kans aanzienlijk dat je ergens op een oorlogbegraafplaats eindigt en je dus niets aan spullen van 'de vijand' hebt.
Dat hoort ze helemaal niet toe en de inval is helemaal niet legitiem maar ze gaan het inderdaad wel krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oost Ukraine hoort aan Rusland toe en dat gaan ze krijgen ook, zodra jouw Amerikaanse presidentje de steun intrekt voor de nazi's van Azov.
De speciale operatie is legitiem.
Zelfde zoals ze dat al jaar of 3 doen? Vanwaar dat obsessieve gebrul?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:47 schreef Elan het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Ukraine zich denkt te verdedigen als Rusland ook langeafstandsraketten gaat inzetten. Frankrijk en UK waren eerder dit jaar toch niet bijzonder succesvol in het neerhalen van Iraanse ballistische raketten.
Zijn opvolging is al lang geregeld. Patrushev of Toertsjak zijn geen haar beter.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:47 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Een mens mag dromen. Heerlijk wakker worden wel, mocht dat morgenvroeg in de krant staan.
Even een statement afgeven. Rusland zit natuurlijk helemaal niet te wachten op escalatie die zitten het rustig uit totdat Trump straks de steun intrekt en krijgen dan Oost Ukraine cadeau.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:48 schreef havanagila het volgende:
[..]
Zelfde zoals ze dat al jaar of 3 doen? Vanwaar dat obsessieve gebrul?
En waarom gebruikt Rusland ze nu pas, als ze toch niks te vrezen hebben, gaan ze toch niet wachten tot Oekraïne eerst toeslaat?
Binnen drie dagen?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:36 schreef Elan het volgende:
Rusland gaat Kiev van de kaart vegen met ICBM's Россия Родина
Jij ging toch met al je fatsoen naar Moskou om Poetin te vragen met de oorlog te stoppen?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gaat toch tegen Rusland vechten met al je fatsoen? Dan is de kans aanzienlijk dat je ergens op een oorlogbegraafplaats eindigt en je dus niets aan spullen van 'de vijand' hebt.
Oh, dus Russen zitten dit op hun gemakje uit te zitten tot Trump het eventjes oplost. Duidelijk. Vandaar ook die ICBM vandaag zeker. Want ze zitten niet op escalatie te wachten natuurlijk. Die Iraanse drones, het inzetten van gevangenen en burgerdoelen bombarderen heeft daar ook niks mee te maken?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Even een statement afgeven. Rusland zit natuurlijk helemaal niet te wachten op escalatie die zitten het rustig uit totdat Trump straks de steun intrekt en krijgen dan Oost Ukraine cadeau.
Gewoon een kant kiezen dan zie je vanzelf wie je dood wil hebben. Dus zeg 't maar.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:45 schreef havanagila het volgende:
Tjongejonge. wat een niveautje weer.
Wie begon er ook alweer met langeafstandsraketten?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:55 schreef havanagila het volgende:
[..]
Oh, dus Russen zitten dit op hun gemakje uit te zitten tot Trump het eventjes oplost. Duidelijk. Vandaar ook die ICBM vandaag zeker. Want ze zitten niet op escalatie te wachten natuurlijk. Die Iraanse drones, het inzetten van gevangenen en burgerdoelen bombarderen heeft daar ook niks mee te maken?
Ik heb Russische familie, wat is jouw persoonlijke relatie met de nazi's van Azov dat je al hun oorlogsmisdaden zo loopt op te hemelen?quote:Op donderdag 21 november 2024 17:57 schreef fjs het volgende:
Iemand die zo voor deze oorlog is zou wat mij betreft een ban moeten krijgen met zijn 'Moederland Rusland'. Ga daar lekker wonen zodat je ook verplicht in het leger moet en stoer de vleesmolen ingaat. Deze mensen worden in een niet eens zo hypothetische oorlog met Rusland direct opgepakt onder het oorlogsrecht.
Oekraïne, maar dat was de vraag niet, geef je ook nog antwoord?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie begon er ook alweer met langeafstandsraketten?
Rusland.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie begon er ook alweer met langeafstandsraketten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |