Maak jij je geen zorgen om je familie in Rusland?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat. Ik kan me een zeker Nederlands referendum herinneren en hoe men zich duidelijk heeft uitgesproken tegen die mensen.
En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal zeker?
Al neemt de steun hier ook af voor de vluchtelingen.
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat. Ik kan me een zeker Nederlands referendum herinneren en hoe men zich duidelijk heeft uitgesproken tegen die mensen.
En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal.
Schoonfamilie.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:13 schreef havanagila het volgende:
[..]
Maak jij je geen zorgen om je familie in Rusland?
Naja, dat ligt natuurlijk maar aan de locatie, in Moskou? het platteland? Smolensk? En aan het front, dan krijg je vast veel informatie mee?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schoonfamilie.
Meeste zijn gewoon veilig en werken in relatief hogere kringen.
Vijf vechten aan het front.
Eentje is dood.
Niks aan te doen.
Men was in elk geval tegen een associatieakkoord dus dan ben je wel degelijk tegen die mensen. Niet schijnheilig gaan lopen doen nu.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.
- Er is nooit een referendum geweest "tegen die mensen"
St Petersburg, hebben amper last van drones. Al is de inflatie wel wat hoog maar zij kunnen veel importeren en zitten in crypto.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef havanagila het volgende:
[..]
Naja, dat ligt natuurlijk maar aan de locatie, in Moskou? het platteland? Smolensk?
Dus we mogen jouw schoonfamilie ook verantwoordelijk houden voor wat Poetin allemaal bekokstoofd?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Men was in elk geval tegen een associatieakkoord dus dan ben je wel degelijk tegen die mensen. Niet schijnheilig gaan lopen doen nu.
Dat doen mensen toch wel en het zal mij ook verder een biet zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:21 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dus we mogen jouw schoonfamilie ook verantwoordelijk houden voor wat Poetin allemaal bekokstoofd?
Natuurlijk zit er wel een verschil tussen een burger, en de politiek waarin het gevangen zit.
Nou, ik zou toch niet zo lekker slapen als ik vijf schoonbroers aan het front zou hebben zitten.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doen mensen toch wel en het zal mij ook verder een biet zijn.
Jawel. Niet in het leger gaan en niet op Poetin stemmen.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schoonfamilie.
Eentje is dood.
Niks aan te doen.
Ok, maar feitelijk komt deze annexatieoorlog uit op Oekrainsch onafhankelijkheidsstreven versus russische imperialisme/kolonialisme.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard speelt dat (ruimschoots) mee. Heb dergelijke 'sentimenten' aangaande 'geschiedmatige visies' van Rusland over het verleden overigens nooit ontkend. Echter, het laten meewegen hiervan vanuit hun visie om deze oorlog te voeren valt niet goed te praten ook.
Die eerdere opmerking ''iets van meerdere kanten bekijken'' vanuit hun standpunt bezien staat niet voor niets, want meestal is dat gewoon ook zo, zelfs hierbij vanwege ietwat andere kwesties. Ware het niet dat Rusland in deze hardnekkige en mensonterende oorlog nu inderdaad wel erg doordraaft, ja.
Keur deze oorlog uiteraard ook volledig af!
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Schoonfamilie.
Eentje is dood.
Niks aan te doen.
Het gaat om meerdere raketten zonder explosieve lading, het was niet meer dan een waarschuwing dus.quote:
Je bent niet heel sterk in het leggen van causale verbanden.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal zeker?
hebben die ook een hypotheek met 28 % rente nu ??quote:Op donderdag 21 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb Russische familie, wat is jouw persoonlijke relatie met de nazi's van Azov dat je al hun oorlogsmisdaden zo loopt op te hemelen?
Ukraine is geen oorlog begonnen. Ukraine had wel veiligheidsgaranties.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat.
Uh, de helft van z'n schoonfamilie is toch "hooggeplaatst" en zit in de crypto? Hoe komen z'n neefjes dan uberhaupt bij het front? Er is ineens geen corruptie meer en bitcoin was niet genoeg geld?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.
Mij boeit het niet als ze een drone koppen.
quote:1 Amerikaanse dollar is gelijk aan
101,30 Russische roebel
21 nov, 17:36 UTC · Disclaimer
1
1 Euro is gelijk aan
106,19 Russische roebell
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En zelfs niet alleen daar.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.
- Er is nooit een referendum geweest "tegen die mensen"
De FSB leest ook mee hè, die arme jongen moet deze nonsens hier wel zeggen anders valt zijn schoonpa uit het raam.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.
Mij boeit het niet als ze een drone koppen.
volgens putin is heel het voormalige USSR gebied van Rusland ook duitsland en Polen en de Baltische Statenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:38 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En niet alleen daar zelfs.
Er wonen in deze regio's, althans van oudsher, veel russen die zich nog steeds rus voelen en Rusland een warm hart toedragen. Dat is helaas ook een kant van het verhaal waarom ze militair gezien ''flink op pad zijn'' in Oekraïne.
Ergo: ondanks het een en ander is het m.i. ook geen goede ''missie'' van Poetin om daar zo tekeer te trekken!
Helaas, ja!quote:Op donderdag 21 november 2024 18:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens putin is heel het voormalige USSR gebied van Rusland ook duitsland en Polen en de Baltische Staten
Rusland kent nogal de reputatie om de etnische bevolking weg te 'promoveren' en er etnische Russen neer te planten.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:38 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En zelfs niet alleen daar.
Er wonen in deze regio's, althans van oudsher, veel russen die zich nog steeds rus voelen en Rusland een warm hart toedragen. Dat is (helaas) ook een kant van het verhaal over waarom ze militair gezien ''flink op pad zijn'' in Oekraïne.
Ergo: ondanks het een en ander, is het m.i. ook geen goede ''missie'' van Poetin om daar zo tekeer te trekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |