abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215644681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat. Ik kan me een zeker Nederlands referendum herinneren en hoe men zich duidelijk heeft uitgesproken tegen die mensen.

En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal zeker?

Al neemt de steun hier ook af voor de vluchtelingen.
Maak jij je geen zorgen om je familie in Rusland?
pi_215644687
quote:

[..]
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat. Ik kan me een zeker Nederlands referendum herinneren en hoe men zich duidelijk heeft uitgesproken tegen die mensen.

En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal.
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.

- Er is nooit een referendum geweest "tegen die mensen"
pi_215644692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:13 schreef havanagila het volgende:

[..]
Maak jij je geen zorgen om je familie in Rusland?
Schoonfamilie.
Meeste zijn gewoon veilig en werken in relatief hogere kringen.
Vijf vechten aan het front.
Eentje is dood.

Niks aan te doen.
blablablabla
pi_215644696
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Schoonfamilie.
Eentje is dood.

Niks aan te doen.
Naja, dat ligt natuurlijk maar aan de locatie, in Moskou? het platteland? Smolensk? En aan het front, dan krijg je vast veel informatie mee?
pi_215644699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef zuchtje het volgende:

[..]
-Rusland en Oekraïne zijn niet te vergelijken in de mate waarop ze "ons" dwarszitten. Ook qua mensenrechtenschendingen komt Oekraine niet in de buurt van Rusland.

Men was in elk geval tegen een associatieakkoord dus dan ben je wel degelijk tegen die mensen. Niet schijnheilig gaan lopen doen nu.
blablablabla
pi_215644711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef havanagila het volgende:

[..]
Naja, dat ligt natuurlijk maar aan de locatie, in Moskou? het platteland? Smolensk?
St Petersburg, hebben amper last van drones. Al is de inflatie wel wat hoog maar zij kunnen veel importeren en zitten in crypto.
blablablabla
pi_215644728
En uh, heb je ook nog een insta met wat foto's ofzo? want dat kan natuurlijk iedereen uit z'n dikke duim zuigen....
pi_215644753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Men was in elk geval tegen een associatieakkoord dus dan ben je wel degelijk tegen die mensen. Niet schijnheilig gaan lopen doen nu.
Dus we mogen jouw schoonfamilie ook verantwoordelijk houden voor wat Poetin allemaal bekokstoofd?

Natuurlijk zit er wel een verschil tussen een burger, en de politiek waarin het gevangen zit.
pi_215644756
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:21 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Dus we mogen jouw schoonfamilie ook verantwoordelijk houden voor wat Poetin allemaal bekokstoofd?

Natuurlijk zit er wel een verschil tussen een burger, en de politiek waarin het gevangen zit.
Dat doen mensen toch wel en het zal mij ook verder een biet zijn.
blablablabla
pi_215644762
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat doen mensen toch wel en het zal mij ook verder een biet zijn.
Nou, ik zou toch niet zo lekker slapen als ik vijf schoonbroers aan het front zou hebben zitten. :')

Je Russische vrouw, die vast als fotomodel werkt, zal je dat niet in dank afnemen of wel?
pi_215644769
quote:

[..]
Schoonfamilie.
Eentje is dood.

Niks aan te doen
.
Jawel. Niet in het leger gaan en niet op Poetin stemmen. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215644786
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2024 16:48 schreef Scjvb het volgende:

[..]
[..]
Uiteraard speelt dat (ruimschoots) mee. Heb dergelijke 'sentimenten' aangaande 'geschiedmatige visies' van Rusland over het verleden overigens nooit ontkend. Echter, het laten meewegen hiervan vanuit hun visie om deze oorlog te voeren valt niet goed te praten ook.

Die eerdere opmerking ''iets van meerdere kanten bekijken'' vanuit hun standpunt bezien staat niet voor niets, want meestal is dat gewoon ook zo, zelfs hierbij vanwege ietwat andere kwesties. Ware het niet dat Rusland in deze hardnekkige en mensonterende oorlog nu inderdaad wel erg doordraaft, ja. ;)

Keur deze oorlog uiteraard ook volledig af!
Ok, maar feitelijk komt deze annexatieoorlog uit op Oekrainsch onafhankelijkheidsstreven versus russische imperialisme/kolonialisme.

Hoe werd er in de periode 1776 tot ruwweg 1975 afgerekend met imperialisme/kolonialisme?
pi_215644825
quote:

[..]
Schoonfamilie.
Eentje is dood.

Niks aan te doen.
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.

Mij boeit het niet als ze een drone koppen.
  donderdag 21 november 2024 @ 18:31:20 #214
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_215644836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 14:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Hij was toch neergehaald?
Het gaat om meerdere raketten zonder explosieve lading, het was niet meer dan een waarschuwing dus.
Verschillende bronnen, waaronder video, laten zien dat het om 6 raketten gaat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_215644849
quote:

[..]

En nu zijn ze opeens allemaal zogenaamd ontzettend loyaal zeker?
Je bent niet heel sterk in het leggen van causale verbanden.

Mensen stemmen tegen meer landen in de EU -> Oekraine is een schurkenstaat
Lijkt meer op een non sequitur.

En dan hadden we nog hybride oorlogsvoering uit specifiek St. Petersburg. Ik geloof dat je die stad wel kent.
  donderdag 21 november 2024 @ 18:36:19 #216
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215644877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb Russische familie, wat is jouw persoonlijke relatie met de nazi's van Azov dat je al hun oorlogsmisdaden zo loopt op te hemelen?
hebben die ook een hypotheek met 28 % rente nu ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 21 november 2024 @ 18:37:11 #217
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_215644885
quote:
Ukraine is net zo goed een schurkenstaat.
Ukraine is geen oorlog begonnen. Ukraine had wel veiligheidsgaranties.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215644886
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hoge posities bereik je niet zonder met de Poetinkliek te heulen en dienstplichtigen komen niet aan het front, dus gingen ze vrijwillig.

Uh, de helft van z'n schoonfamilie is toch "hooggeplaatst" en zit in de crypto? Hoe komen z'n neefjes dan uberhaupt bij het front? Er is ineens geen corruptie meer en bitcoin was niet genoeg geld?
  donderdag 21 november 2024 @ 18:37:50 #219
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215644895
Het lukt Putin niet de ruble onder de 100 tegen de dollar te houden ondanks de rente op 22%
Van de Brics munt hoor je niets meer
quote:
1 Amerikaanse dollar is gelijk aan
101,30 Russische roebel
21 nov, 17:36 UTC · Disclaimer
1
1 Euro is gelijk aan
106,19 Russische roebell
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 21 november 2024 @ 18:38:26 #220
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215644898
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En zelfs niet alleen daar.

Er wonen in deze regio's, althans van oudsher, veel russen die zich nog steeds rus voelen en Rusland een warm hart toedragen. Dat is (helaas) ook een kant van het verhaal over waarom ze militair gezien ''flink op pad zijn'' in Oekraïne.

Ergo: ondanks het een en ander, is het m.i. ook geen goede ''missie'' van Poetin om daar zo tekeer te trekken!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_215644900
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

De FSB leest ook mee hè, die arme jongen moet deze nonsens hier wel zeggen anders valt zijn schoonpa uit het raam.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 21 november 2024 @ 18:39:18 #222
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215644902
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:38 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En niet alleen daar zelfs.
Er wonen in deze regio's, althans van oudsher, veel russen die zich nog steeds rus voelen en Rusland een warm hart toedragen. Dat is helaas ook een kant van het verhaal waarom ze militair gezien ''flink op pad zijn'' in Oekraïne.

Ergo: ondanks het een en ander is het m.i. ook geen goede ''missie'' van Poetin om daar zo tekeer te trekken!
volgens putin is heel het voormalige USSR gebied van Rusland ook duitsland en Polen en de Baltische Staten
  donderdag 21 november 2024 @ 18:41:07 #223
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215644914
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
volgens putin is heel het voormalige USSR gebied van Rusland ook duitsland en Polen en de Baltische Staten
Helaas, ja!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  donderdag 21 november 2024 @ 18:44:37 #224
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215644944
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215644958
quote:
3s.gif Op donderdag 21 november 2024 18:38 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Oost-Oekraïne wordt echter door Poetin gezien als gebied dat aan hen toebehoort. En zelfs niet alleen daar.

Er wonen in deze regio's, althans van oudsher, veel russen die zich nog steeds rus voelen en Rusland een warm hart toedragen. Dat is (helaas) ook een kant van het verhaal over waarom ze militair gezien ''flink op pad zijn'' in Oekraïne.

Ergo: ondanks het een en ander, is het m.i. ook geen goede ''missie'' van Poetin om daar zo tekeer te trekken!
Rusland kent nogal de reputatie om de etnische bevolking weg te 'promoveren' en er etnische Russen neer te planten.
Zo ook de Krim. En ik denk de nieuw veroverde steden zoals Mariupol ook wel inmiddels.

Zo triest dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')