Van Drunkenmunky?quote:Op maandag 18 november 2024 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wordt mogelijk gemaakt door E.
favo nummer van Wouter vd Goesquote:Op maandag 18 november 2024 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer duurt minimaal 14 minuten in dit deel van de lijst?
Een nieuwkomer uit 1982.quote:Op maandag 18 november 2024 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wil je het serieus weten, of kan je hem al inkoppen?quote:Op maandag 18 november 2024 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had voldoende aan die 2 hints hierboven.quote:Op maandag 18 november 2024 16:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wil je het serieus weten, of kan je hem al inkoppen?
Hij zou hier ook niet staan zonder keuzelijst-bias. Dat zie je de laatste jaren steeds toc? het eerste jaar in de onderste 150, het jaar daarop op de 'echte lijstjesplek'.quote:Op maandag 18 november 2024 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had voldoende aan die 2 hints hierboven.
Misschien in de versie van Huub Stapel?quote:Op maandag 18 november 2024 16:18 schreef Fred_B het volgende:
Zou in de Engelse Evergreen lijst ook iets als En We Gaan Nog Niet Naar Huis staan?
Willeke Alberti komt vanavond wel nog voorbij met een oud huisquote:Op maandag 18 november 2024 16:18 schreef Fred_B het volgende:
Zou in de Engelse Evergreen lijst ook iets als En We Gaan Nog Niet Naar Huis staan?
dit lijkt nog veel langer te durenquote:Op maandag 18 november 2024 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
Waar is Echoes als je hem nodig hebt.
Wel een strakke plaat hoor, maar E-god mag er ook zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pff doen ze deze wel helemaal. Had liever de 11 minuten Musica È gehoord
Reden is net uitgelegd door Bertquote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gewoon allebei. Er is een uur meer heb ik vanochtend geleerd.quote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niet op Toon, op 24 rozen. Tenminste, als ik spreek voor mezelf.quote:
Nou de biljartende Toon, de andere die nog komt in deze lijst, hoeft ook nietquote:Op maandag 18 november 2024 16:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet op Toon, op 24 rozen. Tenminste, als ik spreek voor mezelf.
Nee, dat is een prachtig nummer. Die mag blijven.quote:Op maandag 18 november 2024 16:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nou de biljartende Toon, de andere die nog komt in deze lijst, hoeft ook niet
Dat is wat mij betreft 1x helemaal kut en 1x helemaal fantastisch. In mijn Top 2000-ranking hebben de Buffoons het grootste verschil tussen 2 opeenvolgende nummers van 1 artiestquote:Op maandag 18 november 2024 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
Straks twee keer the Buffoons achter elkaar. Dat gebeurt me ook niet elke dag
Jammer dat ze in deze lijst in de verkeerde volgorde staanquote:Op maandag 18 november 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft 1x helemaal kut en 1x helemaal fantastisch. In mijn Top 2000-ranking hebben de Buffoons het grootste verschil tussen 2 opeenvolgende nummers van 1 artiest
Ja, wij zijn het eens.quote:Op maandag 18 november 2024 16:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jammer dat ze in deze lijst in de verkeerde volgorde staan
Ben al blij dat ze in deze lijst nog gewoon te vinden zijn. Stiekem had ik een Tin Soldier vorig jaar nog een Extra 500 plek toegedicht maar daar zal Steve Marriott niet hip genoeg meer voor zijn bij de jeugd en het vinexvolk inderdaadquote:Op maandag 18 november 2024 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
Is het niet mogelijk om de jeugd en het vinexvolk te leren dat All or Nothing en Tin Soldier gewoon echt heel goed zijn?
Liesbeth is al 3 jaar dood, zou een beetje laat zijnquote:Op maandag 18 november 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit een DAB?
Edit: niet dus. Wat doet dt hier dan?
quote:Op maandag 18 november 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit een DAB?
Kwam vorig jaar binnen.quote:Op maandag 18 november 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit een DAB?
Dat had ook anders gekund.quote:Op maandag 18 november 2024 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Kwam vorig jaar binnen.
Volle versie. Allesquote:Op maandag 18 november 2024 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier dan wel ineens een albumversie of gewoon 5 min reclame?
Siepie gaat zo nog 3 uurtjes door andersquote:Op maandag 18 november 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo eerste dag zit er bijna op. Paar pareltjes maar in de onderste regionen ook traditioneel een hoop spruitjeslucht
vd ploeg?quote:Op maandag 18 november 2024 17:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Siepie gaat zo nog 3 uurtjes door anders
When you're lost in your sinquote:Op maandag 18 november 2024 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik als ik om half 3 s nachts weer eens dronken langs de Oudegracht slenter
Wat doet die bij 5? Valt ze mi uit de toonquote:
Begint inmiddels ook wel een wat belegen leeftijd te krijgen? En ze moesten wat na Kemp met haar drankprobleemquote:Op maandag 18 november 2024 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doet die bij 5? Valt ze mi uit de toon
Countdown glorietijd is ook al heel wat jaartjes geledenquote:Op maandag 18 november 2024 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doet die bij 5? Valt ze mi uit de toon
Volg het niet zo goed bij Radio 5 maar is Henkjan Smits tegelijk met Kemp geloosd?quote:Op maandag 18 november 2024 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Begint inmiddels ook wel een wat belegen leeftijd te krijgen? En ze moesten wat na Kemp met haar drankprobleem
Die heeft t nog een tijdje in zn eentje gedaan maar is toen ook gestopt.quote:Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volg het niet zo goed bij Radio 5 maar is Henkjan Smits tegelijk met Kemp geloosd?
Tsja Inkeltje staat nog gewoon bij 2, iemand die bij Veronica heeft gezeten past wmb niet echt bij 5quote:Op maandag 18 november 2024 18:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Countdown glorietijd is ook al heel wat jaartjes geleden
Die dikke uit de jury is zelf weggegaan.quote:Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volg het niet zo goed bij Radio 5 maar is Henkjan Smits tegelijk met Kemp geloosd?
Tja, je kunt niet zeggen dat die daar nou heel erg op zn plek is met zn zielige walsjes. Keur idem.quote:Op maandag 18 november 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Inkeltje staat nog gewoon bij 2, iemand die bij Veronica heeft gezeten past wmb niet echt bij 5
Die andere is wel beter.quote:Op maandag 18 november 2024 18:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan is David McWilliams afwezig in deze lijst
Vind hem bij T2000 enorm oubollig, maar dat is inmiddels wel een soort guilty pleasure gewordenquote:Op maandag 18 november 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Inkeltje staat nog gewoon bij 2, iemand die bij Veronica heeft gezeten past wmb niet echt bij 5
Buiten dat parlandostuk is deze primaquote:Op maandag 18 november 2024 18:24 schreef PippenScottie het volgende:
Op zijn tijd zijn spruitjes wel lekker
Ja blijf me altijd afvragen wie hier precies op stemmenquote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Naast de Cats is dit soort Duitse muziek die totaal uit de tijd is ook wel een unieke en constante factor in deze lijst hè
Mijn vriend net heel enthousiast: hee hier danste ik als kind op op bruiloftenquote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Naast de Cats is dit soort Duitse muziek die totaal uit de tijd is ook wel een unieke en constante factor in deze lijst hè
Welkom!quote:Op maandag 18 november 2024 18:46 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen. Ik luister dit jaar voor het eerst actief mee voor zover mogelijk!
Zijn Tomtom doet het niet meer, maar deze is er voor in de plaats gekomen.quote:Op maandag 18 november 2024 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik dacht dat de man die nooit slaapt weg was
Ik stel voor dat stemmers voortaan buiten schotsafstand van de Duitse grens moeten wonenquote:Op maandag 18 november 2024 19:10 schreef Arizona het volgende:
Maar dus nog even over die Duitse liedjes: in mijn familie werd daar door met name de oudere familieleden echt veel naar geluisterd. Er stond minstens zo vaak een Duitse zender als een Nederlandse zender op radio of tv. Zelfs ik als jonge blom van 45 heb er nog best veel van meegekregen. Nostalgie ten top. Daar heb je je stemmers op deze muziek
Dat is een goede vraag. Vooral al die nieuwkomers zijn opvallend.quote:Op maandag 18 november 2024 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd geen hoezee voor geen volledige versie
Verkeerde citaat, maar 4x nieuw alquote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Vooral al die nieuwkomers zijn opvallend.
Daar ging iets mis inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2024 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkeerde citaat, maar 4x nieuw al
Het is zeker vermakelijkquote:Op maandag 18 november 2024 20:50 schreef TLC het volgende:
Dit was een vermakelijk eerste dagje van de Evergreen lijst, ik ben blij dat de tijd van lijstjes weer is aangebroken![]()
![]()
Ja ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen al zo vroeg kan luisteren, beter beginnen ze twee uur laterquote:Op maandag 18 november 2024 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is zeker vermakelijk![]()
Jammer dat ze om 6 uur al beginnen, in plaats van nu nog wat langer door te gaan.
Dit is een lijst voor bejaarden, vroeg naar bed en vroeg op.quote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja ik kan me ook voorstellen dat niet iedereen al zo vroeg kan luisteren, beter beginnen ze twee uur later
Jammer van die kersttroepquote:Op maandag 18 november 2024 22:36 schreef Tussle266 het volgende:
Dat uur tussen 14.00 en 15.00. Als het niet verpest werd door Henkie, dan zou je het zo als voorbeeld naar alle andere lijstjeszenders sturen he?
Dat was nep, zo lijkt het net een echt lijstje. Niemand stemt daarop.quote:
Komen nog wel een keer voorbijquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel “nieuwere” nummers weer. Waar zijn de Tumbleweeds? Dit hoor je al in drie andere lijstjes
Trok het ook niet meer echt goedquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is een onvervalst Radio 5 blokje
Als dit er nog in kan dan kan Baz Luhrmann er over een jaar of 20 ook wel inquote:Op dinsdag 19 november 2024 07:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh joepie, cowboy Gerard
Tis wel oubollig, maar ja…
Zuid Afrikaanse bobotiequote:Op dinsdag 19 november 2024 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zit hier gewoon in dat pakje!
dan kun je in elk geval zelf je ei opeten bij het ontbijtquote:Op dinsdag 19 november 2024 08:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb nooit rook om mijn hoofd, niet heel erg relatable dit lied.
Dat heb ik inderdaad net gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je in elk geval zelf je ei opeten bij het ontbijt
Freddy Quinn is wel zo'n beetje het meest gedateerde in de lijst jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mensen die hierop stemmen moeten toch minstens 80 zijn. Respect voor de geslaagde missie.
Die van zojuist is er ook al bijna, zeker nu Venema hem ook heeft ingekopt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hurt is misschien nog wel een constantere factor dan Back to Black ook. Al staat die hier niet eens zo hoog.
Wel een beetje vertop2000isering op die manier, steeds meer van steeds minder.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
ABBA loopt maar 1 nieuw nummer achter op de heren Gibb.
De top 5 bezet wel 10% van de lijst, dat is effectief zelfs extremer dan in de Top 2000.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wel een beetje vertop2000isering op die manier, steeds meer van steeds minder.
Bejaarden zijn nogal merktrouwquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De top 5 bezet wel 10% van de lijst, dat is effectief zelfs extremer dan in de Top 2000.
Dat komt vooral door ABBA's en Bee Gees die erbij zijn gekomen denk ik? Die maken allebei wel een idiote sprong ineens. Maar dat het zoveel was wist ik niet. Dat is wel reden om een poederbrief naar de redactie te sturen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De top 5 bezet wel 10% van de lijst, dat is effectief zelfs extremer dan in de Top 2000.
Ik vind het sowieso jammer dat van al het leuks dat Herman heeft gemaakt altijd precies dit hoempaliedje en dat betoverende KvK-gekweel zo goed scoren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je eigen kleuter bezingen blijft wel het op één na ergste in de popmuziek.
Alleen kleuters die zelf zingen zijn nog erger.
Hij buit wel vaker de kwak uit zijn Jodocus uitquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je eigen kleuter bezingen blijft wel het op één na ergste in de popmuziek.
Alleen kleuters die zelf zingen zijn nog erger.
Gerard Joling in de Soundmixshowquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken dit vooral van Don McLean of zo iemand, denk ik.
Die ook jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gerard Joling in de Soundmixshow
Ik schakel echt op het verkeerde moment in.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna moeten we waarschijnlijk 2 dagen wachten voor nog wat Katten.
Dan moet je de radio wel geregeld tactisch uitzetten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna moeten we waarschijnlijk 2 dagen wachten voor nog wat Katten.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moet je de radio wel geregeld tactisch uitzetten.
Wow, waarom luister je nog in week 53?quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de Top 2000 is minimaal 50% van de nummers slechter.
Dat zegt meer over die 50% dan over dit nummer natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is toch ook niet zoveel mis mee? Lekker bombastisch, fijne 80s sound en goed gezongen.
In de Top 2000 is minimaal 50% van de nummers slechter.
Blijkbaar een impopulaire mening om dit best een leuk nummer te vindenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wow, waarom luister je nog in week 53?
Dit is een terechte vraag die we ons allemaal zelf moeten stellen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wow, waarom luister je nog in week 53?
Deels. Wel echt te vaak gehoord dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die 50% dan over dit nummer natuurlijk
Ik heb hem vooral te vaak gehoord.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar een impopulaire mening om dit best een leuk nummer te vinden
Nee hoor, prima nummer, maar ik denk dat er toch wel bijna 75% betere nummers in die week langskomen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijkbaar een impopulaire mening om dit best een leuk nummer te vinden
blaosenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:39 schreef Tussle266 het volgende:
Lekker toeteren. Eigenlijk is het toeteren noch bloasen, heb ik gisteren geleerd.
Akkoord, 60% dan. Staat wel wat onder de helft in de totaallijst die ik heb gemaakt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, prima nummer, maar ik denk dat er toch wel bijna 75% betere nummers in die week langskomen.
Kan ik mee levenquote:
De platen die ik leuk vind staan er niet in, dus als we het puur op wat er wel staat afrekenen kan ik hier wel in meegaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen populaire mening hier, maar voor deze broertjes moet je toch ook wel ongeveer de 80 aantikken
Misschien net een tikkie frisser dan een Jim Reeves of een Freddie Quinnquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De platen die ik leuk vind staan er niet in, dus als we het puur op wat er wel staat afrekenen kan ik hier wel in meegaan.
Devoted To You klinkt natuurlijk wat minder vooruitstrevend dan sommige andere nummers van ze. (Die van McCartney uiteraard niet meegerekend)quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen populaire mening hier, maar voor deze broertjes moet je toch ook wel ongeveer de 80 aantikken
Eigenlijk vind ik alleen Temptation wel een rockerquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Devoted To You klinkt natuurlijk wat minder vooruitstrevend dan sommige andere nummers van ze. (Die van McCartney uiteraard niet meegerekend)
Oja, Cathy's Clown en Wake Up Little Susie missen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De platen die ik leuk vind staan er niet in, dus als we het puur op wat er wel staat afrekenen kan ik hier wel in meegaan.
Ik vraag me ook wel af hoeveel stemmen de nummer 1000 heeft hier. Onderin gaat het vol willekeur alle kanten op.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
Deze bijvoorbeeld, grotere sprong, springlevend.
De 70+ KINK luisteraars laten het afwetenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit dan weer boven Mama?
Ik snap dat Mama hier niet goed scoort, maar dat Follow You Follow Me blijkbaar onthouden is door de boomers vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 70+ KINK luisteraars laten het afweten
Call me a boomer, maar het is misschien ook wel het eerste nummer waar ik aan denk bij Genesis. Daarna Jesus, Mama en Land of confusion.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat Mama hier niet goed scoort, maar dat Follow You Follow Me blijkbaar onthouden is door de boomers vind ik wel interessant.
Dit is een Och man.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees dat I Can't Dance mijn eerste referentie is.
Hetzelfde als die weg waar de postbode de hele dag over doet he? Het werpt wel een nieuwe keuzelijstvraag op. Als ze erop komen, dan ziet dus blijkbaar maar een klein deel dat. De rest is met tunnelvisie aan het klikken?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat volgend jaar 400 plaatsen hoger.
Weinig Cliffhangers dit jaar iddquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:12 schreef Fred_B het volgende:
Cliff is zowaar wat populairder geworden dit jaar.
Het plaatje dat je wist dat ging komen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)_Gijp.jpg]afbeelding[/url] ]
Godzijdankquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:27 schreef Fred_B het volgende:
Wel opvallend dat de miljoenmiljarden bezoekers aan zijn concerten niet de stembus van de Top 2000 kunnen vinden.
Ja, dat lukt sinds 2015 ofzo al niet meer.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:27 schreef Fred_B het volgende:
Wel opvallend dat de miljoenmiljarden bezoekers aan zijn concerten niet de stembus van de Top 2000 kunnen vinden.
Ach, er staat ook slechter in. Maar gemiddeld genomen is het gunstig dat hij er niet in staat.quote:
Ik zou deze Rieu gemakkelijk boven 1000 nummers die daar nu wel staan kiezen.quote:
Dit is niet beter dan The Best.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou deze Rieu gemakkelijk boven 1000 nummers die daar nu wel staan kiezen.
Maar die zou ik dus boven diezelfde 1000 kiezen, maar niet boven laten we zeggen, een stuk of 10 verzamelde werken van Tina (met of zonder Ike).quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet beter dan The Best.
Ja, als Rieu en zijn orkest 8 keer voorbij kwamen strijken, zou ik er ook wel weer klaar mee zijn. Maar één hit in plaats van een veelvuldig aanwezige zou ik best terecht vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou deze Rieu gemakkelijk boven 1000 nummers die daar nu wel staan kiezen.
Gelukkig heeft ie maar 1 hitquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als Rieu en zijn orkest 8 keer voorbij kwamen strijken, zou ik er ook wel weer klaar mee zijn. Maar één hit in plaats van een veelvuldig aanwezige zou ik best terecht vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |