Akkoord, 60% dan. Staat wel wat onder de helft in de totaallijst die ik heb gemaakt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, prima nummer, maar ik denk dat er toch wel bijna 75% betere nummers in die week langskomen.
Kan ik mee levenquote:
De platen die ik leuk vind staan er niet in, dus als we het puur op wat er wel staat afrekenen kan ik hier wel in meegaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen populaire mening hier, maar voor deze broertjes moet je toch ook wel ongeveer de 80 aantikken
Misschien net een tikkie frisser dan een Jim Reeves of een Freddie Quinnquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De platen die ik leuk vind staan er niet in, dus als we het puur op wat er wel staat afrekenen kan ik hier wel in meegaan.
Devoted To You klinkt natuurlijk wat minder vooruitstrevend dan sommige andere nummers van ze. (Die van McCartney uiteraard niet meegerekend)quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen populaire mening hier, maar voor deze broertjes moet je toch ook wel ongeveer de 80 aantikken
Eigenlijk vind ik alleen Temptation wel een rockerquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Devoted To You klinkt natuurlijk wat minder vooruitstrevend dan sommige andere nummers van ze. (Die van McCartney uiteraard niet meegerekend)
Oja, Cathy's Clown en Wake Up Little Susie missen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De platen die ik leuk vind staan er niet in, dus als we het puur op wat er wel staat afrekenen kan ik hier wel in meegaan.
Ik vraag me ook wel af hoeveel stemmen de nummer 1000 heeft hier. Onderin gaat het vol willekeur alle kanten op.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:47 schreef Tussle266 het volgende:
Deze bijvoorbeeld, grotere sprong, springlevend.
De 70+ KINK luisteraars laten het afwetenquote:Op dinsdag 19 november 2024 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat dit dan weer boven Mama?
Ik snap dat Mama hier niet goed scoort, maar dat Follow You Follow Me blijkbaar onthouden is door de boomers vind ik wel interessant.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 70+ KINK luisteraars laten het afweten
Call me a boomer, maar het is misschien ook wel het eerste nummer waar ik aan denk bij Genesis. Daarna Jesus, Mama en Land of confusion.quote:Op dinsdag 19 november 2024 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat Mama hier niet goed scoort, maar dat Follow You Follow Me blijkbaar onthouden is door de boomers vind ik wel interessant.
Dit is een Och man.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees dat I Can't Dance mijn eerste referentie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |