Had voldoende aan die 2 hints hierboven.quote:Op maandag 18 november 2024 16:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wil je het serieus weten, of kan je hem al inkoppen?
Hij zou hier ook niet staan zonder keuzelijst-bias. Dat zie je de laatste jaren steeds toc? het eerste jaar in de onderste 150, het jaar daarop op de 'echte lijstjesplek'.quote:Op maandag 18 november 2024 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had voldoende aan die 2 hints hierboven.
Misschien in de versie van Huub Stapel?quote:Op maandag 18 november 2024 16:18 schreef Fred_B het volgende:
Zou in de Engelse Evergreen lijst ook iets als En We Gaan Nog Niet Naar Huis staan?
Willeke Alberti komt vanavond wel nog voorbij met een oud huisquote:Op maandag 18 november 2024 16:18 schreef Fred_B het volgende:
Zou in de Engelse Evergreen lijst ook iets als En We Gaan Nog Niet Naar Huis staan?
dit lijkt nog veel langer te durenquote:Op maandag 18 november 2024 16:24 schreef Tussle266 het volgende:
Waar is Echoes als je hem nodig hebt.
Wel een strakke plaat hoor, maar E-god mag er ook zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pff doen ze deze wel helemaal. Had liever de 11 minuten Musica È gehoord
Reden is net uitgelegd door Bertquote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gewoon allebei. Er is een uur meer heb ik vanochtend geleerd.quote:Op maandag 18 november 2024 16:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niet op Toon, op 24 rozen. Tenminste, als ik spreek voor mezelf.quote:
Nou de biljartende Toon, de andere die nog komt in deze lijst, hoeft ook nietquote:Op maandag 18 november 2024 16:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet op Toon, op 24 rozen. Tenminste, als ik spreek voor mezelf.
Nee, dat is een prachtig nummer. Die mag blijven.quote:Op maandag 18 november 2024 16:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nou de biljartende Toon, de andere die nog komt in deze lijst, hoeft ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |