Dat is wat mij betreft 1x helemaal kut en 1x helemaal fantastisch. In mijn Top 2000-ranking hebben de Buffoons het grootste verschil tussen 2 opeenvolgende nummers van 1 artiestquote:Op maandag 18 november 2024 16:49 schreef PippenScottie het volgende:
Straks twee keer the Buffoons achter elkaar. Dat gebeurt me ook niet elke dag
Jammer dat ze in deze lijst in de verkeerde volgorde staanquote:Op maandag 18 november 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft 1x helemaal kut en 1x helemaal fantastisch. In mijn Top 2000-ranking hebben de Buffoons het grootste verschil tussen 2 opeenvolgende nummers van 1 artiest
Ja, wij zijn het eens.quote:Op maandag 18 november 2024 16:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jammer dat ze in deze lijst in de verkeerde volgorde staan
Ben al blij dat ze in deze lijst nog gewoon te vinden zijn. Stiekem had ik een Tin Soldier vorig jaar nog een Extra 500 plek toegedicht maar daar zal Steve Marriott niet hip genoeg meer voor zijn bij de jeugd en het vinexvolk inderdaadquote:Op maandag 18 november 2024 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
Is het niet mogelijk om de jeugd en het vinexvolk te leren dat All or Nothing en Tin Soldier gewoon echt heel goed zijn?
Liesbeth is al 3 jaar dood, zou een beetje laat zijnquote:Op maandag 18 november 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit een DAB?
Edit: niet dus. Wat doet dt hier dan?
quote:Op maandag 18 november 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit een DAB?
Kwam vorig jaar binnen.quote:Op maandag 18 november 2024 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit een DAB?
Dat had ook anders gekund.quote:Op maandag 18 november 2024 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Kwam vorig jaar binnen.
Volle versie. Allesquote:Op maandag 18 november 2024 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier dan wel ineens een albumversie of gewoon 5 min reclame?
Siepie gaat zo nog 3 uurtjes door andersquote:Op maandag 18 november 2024 17:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo eerste dag zit er bijna op. Paar pareltjes maar in de onderste regionen ook traditioneel een hoop spruitjeslucht
vd ploeg?quote:Op maandag 18 november 2024 17:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Siepie gaat zo nog 3 uurtjes door anders
When you're lost in your sinquote:Op maandag 18 november 2024 18:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik als ik om half 3 s nachts weer eens dronken langs de Oudegracht slenter
Wat doet die bij 5? Valt ze mi uit de toonquote:
Begint inmiddels ook wel een wat belegen leeftijd te krijgen? En ze moesten wat na Kemp met haar drankprobleemquote:Op maandag 18 november 2024 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doet die bij 5? Valt ze mi uit de toon
Countdown glorietijd is ook al heel wat jaartjes geledenquote:Op maandag 18 november 2024 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat doet die bij 5? Valt ze mi uit de toon
Volg het niet zo goed bij Radio 5 maar is Henkjan Smits tegelijk met Kemp geloosd?quote:Op maandag 18 november 2024 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Begint inmiddels ook wel een wat belegen leeftijd te krijgen? En ze moesten wat na Kemp met haar drankprobleem
Die heeft t nog een tijdje in zn eentje gedaan maar is toen ook gestopt.quote:Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volg het niet zo goed bij Radio 5 maar is Henkjan Smits tegelijk met Kemp geloosd?
Tsja Inkeltje staat nog gewoon bij 2, iemand die bij Veronica heeft gezeten past wmb niet echt bij 5quote:Op maandag 18 november 2024 18:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Countdown glorietijd is ook al heel wat jaartjes geleden
Die dikke uit de jury is zelf weggegaan.quote:Op maandag 18 november 2024 18:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volg het niet zo goed bij Radio 5 maar is Henkjan Smits tegelijk met Kemp geloosd?
Tja, je kunt niet zeggen dat die daar nou heel erg op zn plek is met zn zielige walsjes. Keur idem.quote:Op maandag 18 november 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Inkeltje staat nog gewoon bij 2, iemand die bij Veronica heeft gezeten past wmb niet echt bij 5
Die andere is wel beter.quote:Op maandag 18 november 2024 18:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En dan is David McWilliams afwezig in deze lijst
Vind hem bij T2000 enorm oubollig, maar dat is inmiddels wel een soort guilty pleasure gewordenquote:Op maandag 18 november 2024 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Inkeltje staat nog gewoon bij 2, iemand die bij Veronica heeft gezeten past wmb niet echt bij 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |