Buiten dat parlandostuk is deze primaquote:Op maandag 18 november 2024 18:24 schreef PippenScottie het volgende:
Op zijn tijd zijn spruitjes wel lekker
Ja blijf me altijd afvragen wie hier precies op stemmenquote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Naast de Cats is dit soort Duitse muziek die totaal uit de tijd is ook wel een unieke en constante factor in deze lijst hè
Mijn vriend net heel enthousiast: hee hier danste ik als kind op op bruiloftenquote:Op maandag 18 november 2024 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Naast de Cats is dit soort Duitse muziek die totaal uit de tijd is ook wel een unieke en constante factor in deze lijst hè
Welkom!quote:Op maandag 18 november 2024 18:46 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allen. Ik luister dit jaar voor het eerst actief mee voor zover mogelijk!
Zijn Tomtom doet het niet meer, maar deze is er voor in de plaats gekomen.quote:Op maandag 18 november 2024 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik dacht dat de man die nooit slaapt weg was
Ik stel voor dat stemmers voortaan buiten schotsafstand van de Duitse grens moeten wonenquote:Op maandag 18 november 2024 19:10 schreef Arizona het volgende:
Maar dus nog even over die Duitse liedjes: in mijn familie werd daar door met name de oudere familieleden echt veel naar geluisterd. Er stond minstens zo vaak een Duitse zender als een Nederlandse zender op radio of tv. Zelfs ik als jonge blom van 45 heb er nog best veel van meegekregen. Nostalgie ten top. Daar heb je je stemmers op deze muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |