Hetzelfde als die weg waar de postbode de hele dag over doet he? Het werpt wel een nieuwe keuzelijstvraag op. Als ze erop komen, dan ziet dus blijkbaar maar een klein deel dat. De rest is met tunnelvisie aan het klikken?quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat volgend jaar 400 plaatsen hoger.
Weinig Cliffhangers dit jaar iddquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:12 schreef Fred_B het volgende:
Cliff is zowaar wat populairder geworden dit jaar.
Het plaatje dat je wist dat ging komen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ [url=https://cldnr.prod.webx.talpa.digital/talpa-network/image/fetch/f_auto,c_limit,w_3840,q_auto/https://images.ctfassets.(...)_Gijp.jpg]afbeelding[/url] ]
Godzijdankquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:27 schreef Fred_B het volgende:
Wel opvallend dat de miljoenmiljarden bezoekers aan zijn concerten niet de stembus van de Top 2000 kunnen vinden.
Ja, dat lukt sinds 2015 ofzo al niet meer.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:27 schreef Fred_B het volgende:
Wel opvallend dat de miljoenmiljarden bezoekers aan zijn concerten niet de stembus van de Top 2000 kunnen vinden.
Ach, er staat ook slechter in. Maar gemiddeld genomen is het gunstig dat hij er niet in staat.quote:
Ik zou deze Rieu gemakkelijk boven 1000 nummers die daar nu wel staan kiezen.quote:
Dit is niet beter dan The Best.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou deze Rieu gemakkelijk boven 1000 nummers die daar nu wel staan kiezen.
Maar die zou ik dus boven diezelfde 1000 kiezen, maar niet boven laten we zeggen, een stuk of 10 verzamelde werken van Tina (met of zonder Ike).quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet beter dan The Best.
Ja, als Rieu en zijn orkest 8 keer voorbij kwamen strijken, zou ik er ook wel weer klaar mee zijn. Maar één hit in plaats van een veelvuldig aanwezige zou ik best terecht vinden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 11:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zou deze Rieu gemakkelijk boven 1000 nummers die daar nu wel staan kiezen.
Gelukkig heeft ie maar 1 hitquote:Op dinsdag 19 november 2024 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als Rieu en zijn orkest 8 keer voorbij kwamen strijken, zou ik er ook wel weer klaar mee zijn. Maar één hit in plaats van een veelvuldig aanwezige zou ik best terecht vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |