https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Al de rest heeft afgebeldquote:Op donderdag 14 november 2024 22:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik schakel net pas in, maar wie is dat fuifnummer aan de bar? Wat een zuurpruim.
Insitequote:Op donderdag 14 november 2024 22:19 schreef RipCity het volgende:
Oude voetbal inside tijden herleven vandaag
een beetje tegengasquote:Op vrijdag 15 november 2024 00:41 schreef GwaiLow het volgende:
Olcay begint ook steeds meer los te komen. Ze begon met voorzichtig haar mening verkondigen, maar inmiddels gaat ze er met gestrekt been in. Goed voor het programma!
Een uitgesproken mening (en dan niet gelijk de extreme hoek) zie je niet zo vaak op nationale televisiequote:Op vrijdag 15 november 2024 00:41 schreef GwaiLow het volgende:
Olcay begint ook steeds meer los te komen. Ze begon met voorzichtig haar mening verkondigen, maar inmiddels gaat ze er met gestrekt been in. Goed voor het programma!
Het is dan ook kroegpraat en hoe de meeste mensen pratenquote:Op vrijdag 15 november 2024 11:43 schreef Specularium het volgende:
Olcay is een lege huls, als ze het uiterlijk van Angela had was ze al niet meer welkom.
Hoezo ? Haar modeproducten werden in 28 landen verkocht.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal Olcay weten waar Finland ligt ?
Ze denkt namelijk dat Marokkanen niet uit Noord-Afrika komen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ? Haar modeproducten werden in 28 landen verkocht.
Dat is minder. Maar ik mag haar wel. Iig geenhielen-enkontenlikkende Derksen groupie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze denkt namelijk dat Marokkanen niet uit Noord-Afrika komen.
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hardop gelachen bij het woord ‘feiten’
Dat zei ze ook niet, ze zei dat het niet alleen Marokkanen waren, maar ook noord Afrikanen. Kun je waarschijnlijk handiger zeggen, maar het is ook niet zo zwart-wit fout.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is minder. Maar ik mag haar wel. Iig geenhielen-enkontenlikkende Derksen groupie.
Op die manier. Zo was er een FOK!er die een keer postte dat ie het Braziliaans mooier vindt dan Portugees.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zei ze ook niet, ze zei dat het niet alleen Marokkanen waren, maar ook noord Afrikanen. Kun je waarschijnlijk handiger zeggen, maar het is ook niet zo zwart-wit fout.
Ik sla over. Verheug me wel op mevrouw ten Napel vanavond. Die is geweldig. Daarna kan ik lekker pitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:57 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer stompje aan tafel want het is vrijdag en Tina Nijkamp aan de bar.
Alle ratten verlaten het schipquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gert-Jaap Hoekman weg als hoofdredacteur van NOS Sport
Gert-Jaap Hoekman stopt na ruim een jaar als hoofdredacteur van NOS Sport. Hij zegt zich te gaan richten op dingen waar hij opnieuw zijn "energie en creativiteit" in kwijt kan.
Hoekman trad op 1 september vorig jaar aan als hoofdredacteur. Hij maakte toen de overstap van nieuwssite Nu.nl.
Hoekman trad aan nadat de hoofdredactie van NOS Sport was opgestapt na berichten over grensoverschrijdend gedrag en een onveilige werkcultuur op de redactie. Hij zegt daarover dat het een "uitdagende taak" was om met de redactie te werken aan het verbeteren van de cultuur, terwijl ook het volle sportjaar met onder meer de Olympische Spelen en het EK voetbal veel aandacht vroeg.
https://nos.nl/artikel/25(...)acteur-van-nos-sport
Goh toevallig nu bekend gemaakt terwijl Den Haag ontploft![]()
Wat een lafbek
Dat zei Wilfred ook al, heb je gedronkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
René is al bezopen en dan moet hij er tijdens de uitzending ook nog 3 wijn in gooien
Ik ben tegen seksisme.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:59 schreef Specularium het volgende:
Tina draait er wel een wokkel van.
Ik heb hier nu nog een 5.1 Logitech set draaien uit 2006 bij mijn PC.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:07 schreef RipCity het volgende:
Geluid is echt mokerslecht
Logitech 1997 kwaliteit
Stond ook in de column van Angela de Jong.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 1x Bar Laat gekeken, toen zat daar Ramsey Nasr en een paar andere linkse intellectuelen. Ongelofelijk met wat een dedain zij neerkijken op het gewone volk, geen wonder dat die show flopt.
Haar ogen staan scheef.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:22 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben wel een beetje verliefd op Olcay
Het is net een gremlinquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:22 schreef Parafernalia het volgende:
Ik ben wel een beetje verliefd op Olcay
Daar valt wat aan te doen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En weinig sex zegt ze zelf
https://www.msn.com/nl-nl(...)90bce71be7e362&ei=67quote:“Maar in mijn ogen zijn afspraken er wel om na te komen, maar ja.”
Koeman en Driessen worden het niet eensquote:“De boel is onder controle”, countert Koeman. “Hij vecht niet meer voor zijn leven, dus dat zeg je verkeerd.”
“Af en toe wel hoor”, haakt Koeman daarop in. “Prima, jij mag het zeggen”, antwoordt de journalist. Uiteindelijk heeft Koeman wel enige ruimte voor nuance: “Hij mag blij zijn dat hij de penalty maakt, de boel is onder controle. Maar als dat overdreven is of dat het anders moet, zal ik dat met Wout bespreken.”quote:Driessen reageert door te stellen dat hij niet hersenloos is en toch deze mening deelt.
Weghorst schoot Oranje zaterdagavond op voorsprong tegen Hongarije. De spits benutte een penalty, die direct was toegekend nadat de wedstrijd was onderbroken wegens een medisch noodgeval op de bank van Hongarije. Daarbij werd de Hongaarse assistent-trainer Ádám Szalai gereanimeerd. Weghorst juichte uitbundig, hetgeen hem op veel kritiek kwam te staan.quote:Ajax tweette na het openingsdoelpunt bij Hongarije - Nederland over Wout Weghorst. De Amsterdamse club werd echter overladen met kritiek en besloot het bericht daarop meteen te verwijderen.
Morgen gaat Derksen hier ook nog even op los.quote:Op zondag 17 november 2024 13:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Deze grote Wout Weghorst-show was heel erg ongepast’
Het Nederlands elftal won zaterdag met 4-0 van Hongarije. Vroeg in de wedstrijd moest de assistent-trainer van de Hongaren medische hulp krijgen. Daarna kreeg Oranje een strafschop, die werd benut voor Wout Weghorst. Wat daarna gebeurde is ongepast, stelt chef voetbal Valentijn Driessen.
https://www.ad.nl/politie(...)-de-andere~ae4a7888/
Speciaal voor Koeman even op de voorpagina op zondag![]()
En Valentijn komt ook nog langsquote:Op zondag 17 november 2024 14:27 schreef Poefbank het volgende:
Morgen gaat Derksen hier ook nog even op los.
Zonder spuug gaan ze erinquote:Op zondag 17 november 2024 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Valentijn komt ook nog langs![]()
Om vervolgens achter het stuur te stappen (en niemand vraagt ernaar)quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
René is al bezopen en dan moet hij er tijdens de uitzending ook nog 3 wijn in gooien
Jankerd is dat ook.quote:
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.quote:Op maandag 18 november 2024 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens snap ik wel dat Derksen het gevoel heeft dat ie die hele show moet dragen. Op inhoud heb je aan Gijp namelijk helemaal niets. Als de een naar een politiek debat kijkt zit de ander in een sauna op YT. Het komt dus geregeld neer op de gastkeuze(s). Daarnaast heb je nog het verbale aspect: radicaal/onhandig en daar geen millimeter concessies in doen tegenover conflictvermijdend en een gebrekkig prater die amper uit z'n woorden komt zodra ie iets probeert te duiden.
Dan zou hij random opeens over z’n kleindochter moeten beginnen? Dat lijkt me ook vreemd.. hij praat ook enkel over z’n zoon als er een link id met het onderwerp, zoals Genee en Derksen dat enkel doen in combinatie met het onderwerp.quote:Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jankerd is dat ook.
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.
Lig er niet wakker van, maar als ik zie hoe trots de gemiddelde grootouder in mijn omgeving is dan vind ik het wel wat afwijkend gedrag.
Wij zitten niet te wachten op anekdotes over zijn kleindochter.quote:Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jankerd is dat ook.
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.
Lig er niet wakker van, maar als ik zie hoe trots de gemiddelde grootouder in mijn omgeving is dan vind ik het wel wat afwijkend gedrag.
Derksen kijkt echt geen debatten, die krijgt gewoon in zijn oor gefluisterd wat hij moet zeggen, zodat hij opinie kan makenquote:Op maandag 18 november 2024 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens snap ik wel dat Derksen het gevoel heeft dat ie die hele show moet dragen. Op inhoud heb je aan Gijp namelijk helemaal niets. Als de een naar een politiek debat kijkt zit de ander in een sauna op YT. Het komt dus geregeld neer op de gastkeuze(s). Daarnaast heb je nog het verbale aspect: radicaal/onhandig en daar geen millimeter concessies in doen tegenover conflictvermijdend en een gebrekkig prater die amper uit z'n woorden komt zodra ie iets probeert te duiden.
Je mist het punt.quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Wij zitten niet te wachten op anekdotes over zijn kleindochter.
Ben jij niet de chick die altijd jankt over de toeslagenaffaire en dat ze ook slachtoffer is geweest?quote:
Heeft echt niks te melden.quote:Op maandag 18 november 2024 21:55 schreef Poefbank het volgende:
Toekomstonderzoeker. Nu weet ik nog niet wat ze precies komt doen anders dan het woordje hoop verkondigen.
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.quote:Op maandag 18 november 2024 22:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Jou kennende vind je haar vast veel te links
Haha ok touché, dit gaat nergens over inderdaadquote:Op maandag 18 november 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.
lijkt me vooral iemand die online boodschappen doet, en dan altijd zorgen voor een flinke voorraadquote:Op maandag 18 november 2024 22:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
toekomst van gijp is de plaatselijke gall&gall binnen lopen
Zit er alleen vanwege haar tietenquote:Op maandag 18 november 2024 22:08 schreef Keukendrol het volgende:
Deze vrouw heeft vast wat in huis.
Maar dit is geen match![]()
Zelfmoord met zijn cocaine-verslaafde zoon.quote:Op maandag 18 november 2024 22:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
toekomst van gijp is de plaatselijke gall&gall binnen lopen
Als je een boek hebt te promoten maar het ging geen enkel moment over datzelfde boek dan gaat er ergens iets misquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:24 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kijk de herhaling net 5 minuten en de vrouw aan de bar zegt een ding al goed, het midden is leeg geworden. En snor zwabbert sowieso tussen 'rechts en links' naar zijn opportunistische visie, met die win je sowieso nooit een oorlog.
Jesus, ja, memento mori, noemde ze nog. Nu ja, ze probeerde het.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je een boek hebt te promoten maar het ging geen enkel moment over datzelfde boek dan gaat er ergens iets mis
wat?quote:Op maandag 18 november 2024 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfmoord met zijn cocaine-verslaafde zoon.
Een of andere gore roddel, negeren. Enfin, de poep, pies en neuk-grappen blijven de overhand houden in dit 'praat' programma. Kroegpraat en het toch op hun manier over de wereldpolitiek hebben, daarom is het programma zo populair. Je moet immers de problemen benoemen?quote:
''Ze zag er leuk uit, toen dacht ik 'ik ga dit boek maar eens lezen', wel een hoop onzin staat erin eigenlijk''quote:Op maandag 18 november 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.
Iedere bargast zit altijd in dat nababbel-itempje achteraf maar ditmaal geen spoor van te bekennenquote:
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
En Chris analyseert weer voor ons![]()
Dat vindt Jutta helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.
Die vinden haar helemaal top.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:38 schreef superniger het volgende:
Godverdomme donder eens op met je koekoek.
Hij zei ook vrijwel letterlijk dat Dordrecht zich collectief schaamt voor Freek Vonk maar trots is op vd Gijpquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:42 schreef Specularium het volgende:
Nou ben ik niet zo'n fan van Freek, maar dit is toch wel indrukwekkender dan wat Gijp weet te presteren.
De Trots van Dordrecht is niet echt iets om mee te pronkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij zei ook vrijwel letterlijk dat Dordrecht zich collectief schaamt voor Freek Vonk maar trots is op vd Gijp
Over wie ging het?quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Niks mis mee , op het journaal verschijnen met je grote kokosnoten.
Jij hebt makkelijk praten. Net als die seniele Derksen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Levchenko is een rat die op de vlucht slaat als die de dienstplicht in moet.
Heel makkelijk inderdaad , alle vriendjes dood zo en ik ben als enige over.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:10 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten. Net als die seniele Derksen.
Is een flapuit dus past er juist perfect tussenquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:14 schreef Dutch_view het volgende:
Olcee heeft Johan ooit tegengesproken en betaald daar nu de prijs voor
Door Wierd ongegrond een racist te noemen is ze nu wel af. Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is een flapuit dus past er juist perfect tussen
Als je er op die manier naar kijkt dan moet je die hele tafel 'cancelen' (vanwege 'achterlijke uitspraken')quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:32 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Door Wierd ongegrond een racist te noemen is ze nu wel af. Mis je niks aan.
Ongegrondquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:32 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Door Wierd ongegrond een racist te noemen is ze nu wel af. Mis je niks aan.
Als je het op die manier bekijkt dan kunnen we wel het hele Mediapark 'cancelen'.quote:Op dinsdag 19 november 2024 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je er op die manier naar kijkt dan moet je die hele tafel 'cancelen' (vanwege 'achterlijke uitspraken')
Voor de dynamiek in het programma is zo'n strontvervelende heks een welkome toevoegingquote:Op dinsdag 19 november 2024 22:58 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als je het op die manier bekijkt dan kunnen we wel het hele Mediapark 'cancelen'.
Luister voor de grap eens als Wierd het heeft over het conflict in Israël en de wijze waarop Wierd vindt dat Israël zich verdedigt. Hij geeft geen fuck om de Palestijnen. Dat vindt hij in woord en daad een minderwaardig volk.quote:
Het hele Midden Oosten geeft geen fuck om de Palestijnen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Luister voor de grap eens als Wierd het heeft over het conflict in Israël en de wijze waarop Wierd vindt dat Israël zich verdedigt. Hij geeft geen fuck om de Palestijnen. Dat vindt hij in woord en daad een minderwaardig volk.
''Met behoorlijke tegenzin, gebukt onder enorme prestatiedruk, gaat die alcoholist van mij iedere dag naar de mensjes/studio''quote:Op woensdag 20 november 2024 13:49 schreef RipCity het volgende:
Fijn die opoffering die beide doen om ons een leuk programma te geven. Wilfred gaat op pad met ladyshaves, René laat z’n vrouw ergens anders slapen en vrouw van Derksen zorgt dat ze doet alsof ze al slaapt als Johan thuiskomt. Mooi!
quote:Op woensdag 20 november 2024 14:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Het hele Midden Oosten geeft geen fuck om de Palestijnen. mensenrechten
Eens, Olcay zal gemist worden.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:56 schreef Marsenal het volgende:
Jammer dat Olcay voorbij is. Voor een frigide powervrouw was dat nog best een leuke verschijning. Ze was meer 'one of the guys' dan echoputje Hendriks ooit zal zijn.
Precies. Stevige tante met een andere mening. Jammer. Maar goed, we kennen Derksen inmiddels.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:56 schreef Marsenal het volgende:
Jammer dat Olcay voorbij is. Voor een frigide powervrouw was dat nog best een leuke verschijning. Ze was meer 'one of the guys' dan echoputje Hendriks ooit zal zijn.
Je bent in de war met Hamas.quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Luister voor de grap eens als Wierd het heeft over het conflict in Israël en de wijze waarop Wierd vindt dat Israël zich verdedigt. Hij geeft geen fuck om de Palestijnen. Dat vindt hij in woord en daad een minderwaardig volk.
Zou er in Nederland iemand bestaan die hem sympathiek vindt?quote:Op woensdag 20 november 2024 07:29 schreef Parafernalia het volgende:
Wierd is echt de kutste gast ooit
Derksen.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er in Nederland iemand bestaan die hem sympathiek vindt?
Hij heeft toch gewoon een grote aanhang? Ik vind hem in zijn podcast prima overkomen, zeker niet onsympathiek. Bij VI komt ie wat minder goed uit de verf omdat Genee maximaal drie minuten aan een onderwerp wil besteden en autist Gijp het al snel te moeilijk vindt.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou er in Nederland iemand bestaan die hem sympathiek vindt?
MSN BESTAAT DAT NOG?quote:Op donderdag 21 november 2024 09:58 schreef tong80 het volgende:
Johan Derksen is niet te spreken over de houding van Ronald Koeman richting Valentijn Driessen op de persconferenties van Oranje. De journalist en de bondscoach botsten afgelopen week na beide interlands met elkaar.
Na de wedstrijd tussen Nederland en Hongarije van zaterdag kregen Driessen en Koeman het met elkaar aan de stok. De bondscoach stelde dat iedereen op social media ‘hersenloos’ was en gaf vervolgens aan dat dit ook met regelmaat voor Driessen geldt. Vervolgens weigerde Koeman dinsdagavond met de journalist mee te gaan met het feit dat er een 'wanprestatie' was geleverd tegen Bosnië-Herzegovina.
“We kunnen goed met elkaar overweg”, geeft Driessen woensdag cynisch aan bij Vandaag Inside. Toch kan de verslaggever van De Telegraaf achteraf wel lachen om het moment met Koeman na de wedstrijd tegen Hongarije, waarin hij iedereen op social media ‘hersenloos’ noemde. “Daarom vond ik het wel leuk dat Koeman vlak daarna even een tweet stuurde dat hij blij was dat het goed ging met die man van Hongarije”, stipt de verslaggever de ironie aan.
Derksen vindt uitspraken Koeman niet kunnen
Wanneer de beelden van zaterdag vervolgens worden getoond, schiet Derksen uit zijn slof. “Een bondscoach kan zoiets niet zeggen tegen iemand van de pers”, oordeelt de oud-voetballer. “Er zat helemaal geen humor in verwerkt. Hij vindt jou gewoon een geweldige klootzak”, zegt Derksen tegen Driessen. “Dat weet ik ook wel”, antwoordt de journalist. “En volgens mij zijn er wel meer die dat vinden.” Wilfred Genee denkt dat het een opstapeling van frustratie is, die er ineens uitkomt. Daar kan Derksen zich in vinden. “Ronald is ook helemaal geen vervelende jongen, maar hij kan heel arrogant overkomen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)822e3f6eba64ed&ei=40
Toen moest er altijd een gedweild worden als het over Ajax ging.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Weet nog wel dat Barbara een jaartje VI heeft gedaan toen Genee naar Talpa tv ging die toen de Eredivisie samenvattingen van de NOS had overgenomen.
Zeker. Maar daar chat ik nooit. Puur als starpagina. Staan veel nieuwtjes en roddels.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:28 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
MSN BESTAAT DAT NOG?
Niffo out
Houd toch op man. Neem eens een uur of twee de tijd om z'n X-feed door te scrollen. Het is één grote drek van extreemrechtse, xenofobe en apocalyptische uitlatingen. Hij is de Nederlandse Musk, maar dan zonder talent. En dan heb ik het nog niet gehad over racistische hondenfluitjes.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een grote aanhang? Ik vind hem in zijn podcast prima overkomen, zeker niet onsympathiek. Bij VI komt ie wat minder goed uit de verf omdat Genee maximaal drie minuten aan een onderwerp wil besteden en autist Gijp het al snel te moeilijk vindt.
Extreemrechts is hij in mijn ogen ook niet. Hij heeft juist veel linkse standpunten, bijvoorbeeld over de verzorgingsstaat.
Ik heb geen X (kan dat ook niet zien), dus ik baseer me op zijn podcast en zijn bijdragen bij VI en daar vind ik hem dus prima overkomen.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Houd toch op man. Neem eens een uur of twee de tijd om z'n X-feed door te scrollen. Het is één grote drek van extreemrechtse, xenofobe en apocalyptische uitlatingen. Hij is de Nederlandse Musk, maar dan zonder talent. En dan heb ik het nog niet gehad over racistische hondenfluitjes.
Je ogen sluiten voor dit soort types in het kader van "anti cancellen" of "anti woke" is een bewuste keuze.
Plemp even een paar voorbeeldtweets.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Houd toch op man. Neem eens een uur of twee de tijd om z'n X-feed door te scrollen. Het is één grote drek van extreemrechtse, xenofobe en apocalyptische uitlatingen. Hij is de Nederlandse Musk, maar dan zonder talent. En dan heb ik het nog niet gehad over racistische hondenfluitjes.
Je ogen sluiten voor dit soort types in het kader van "anti cancellen" of "anti woke" is een bewuste keuze.
De term nazi en racist zijn ook aan inflatie onderhevig, beetje kritiek op de islam en je wilt de treinen alweer laten rijden.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb geen X (kan dat ook niet zien), dus ik baseer me op zijn podcast en zijn bijdragen bij VI en daar vind ik hem dus prima overkomen.
Als hij echt zo'n nazi was als mensen hier beweren dan zou De Telegraaf hem toch ook nooit zo naar voren schuiven?
Judas kus aan Mathijs en een filmpje wat niet bestaatquote:Op donderdag 21 november 2024 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat was de reden dat Eus niet meer mag komen?
Een lulsmoes van Derksen over Matthijs. Eus werd gewoon te populair. Net als Kraaij, Boskamp, Olcay.......Er zitten alleen nog giebelende wijven en rechtsen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat was de reden dat Eus niet meer mag komen?
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:00 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb geen X (kan dat ook niet zien), dus ik baseer me op zijn podcast en zijn bijdragen bij VI en daar vind ik hem dus prima overkomen.
Als hij echt zo'n nazi was als mensen hier beweren dan zou De Telegraaf hem toch ook nooit zo naar voren schuiven?
Waarom ? Om niks met Hitler te hebben hoef je toch ook niet steeds uit Mein Kampf te citeren.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:01 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Plemp even een paar voorbeeldtweets.
Ik heb me allang aangemeld op hun site.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Misschien één zinnige gast aan de bar
Zijn huist niet aan inflatie onderhevig. Nazi zal je nooit van me horen rechts ectremistisch wel. Dat is juist het punt. Rechts is al zover rechts en gewoon geworden dat Jan Maat tegenwoordig een fanclub zou hebben.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
De term nazi en racist zijn ook aan inflatie onderhevig, beetje kritiek op de islam en je wilt de treinen alweer laten rijden.
De ene extreem rechse tegenover de andere.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor tegenwoordig nog liever Wierd dan Rutger, Rutger zegt niks meer sinds hij een complete NPO-makeover heeft gehad.
Ik woon niet ver vanquote:Op donderdag 21 november 2024 18:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Sneeuw in Drenthe![]()
heeft winterbanden
Geen wolf te zien waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik woon niet ver vanaf, maar hier ligt vrij weinig gelukkig
![]()
Als je wat noordelijker gaat idd dan is het alsof je de noordpool binnen rijdt
Wel ijsberenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen wolf te zien waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ? Om niks met Hitler te hebben hoef je toch ook niet steeds uit Mein Kampf te citeren.
Ik vind jou eerder radicaliseren, de linkerkant op dan.quote:Op donderdag 21 november 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]De Telegraaf is nog net niet rechts extremistisch. Net zoals Duk. Ze kijken wel uit. Ze zijn net geen racisten. Ze kijken wel uit. Ze zijn op het randje, ze moeten namelijk wel binnen de perken van justitsie blijven.
Uhm ja, maar dat was eigenlijk niet mijn vraag. Ik weet dat er mensen het eens zijn met zijn standpunten. Maar het ging over sympathiek, iemand waar je een biertje mee zou willen drinken. Los van links of rechts of standpunten.quote:Op woensdag 20 november 2024 21:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon een grote aanhang? Ik vind hem in zijn podcast prima overkomen, zeker niet onsympathiek. Bij VI komt ie wat minder goed uit de verf omdat Genee maximaal drie minuten aan een onderwerp wil besteden en autist Gijp het al snel te moeilijk vindt.
Extreemrechts is hij in mijn ogen ook niet. Hij heeft juist veel linkse standpunten, bijvoorbeeld over de verzorgingsstaat.
Toen moesten ze een teiltje voor haar neerzetten wanneer het over Ajax ging!quote:Op woensdag 20 november 2024 22:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Weet nog wel dat Barbara een jaartje VI heeft gedaan toen Genee naar Talpa tv ging die toen de Eredivisie samenvattingen van de NOS had overgenomen.
Gelukkig was Boskamp niet partijdig en de rest van Feijenoord de calimerios. Been spreekt over Feijenoord als onsquote:Op donderdag 21 november 2024 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen moesten ze een teiltje voor haar neerzetten wanneer het over Ajax ging!
Ik zei toch dat ik hem niet onsympathiek vind. Hij heeft veel normale trekjes in ieder geval, praat veel over zijn kinderen bijvoorbeeld. Heeft jarenlang in Rusland en Duitsland gewoond, sowieso de hele Sovjet-Unie gezien. Daar heeft ie geweldige verhalen over. Dus ik zou met hem een biertje willen pakken. Snap de haat op hem gewoon niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm ja, maar dat was eigenlijk niet mijn vraag. Ik weet dat er mensen het eens zijn met zijn standpunten. Maar het ging over sympathiek, iemand waar je een biertje mee zou willen drinken. Los van links of rechts of standpunten.
Niets is belangrijker dan iets anders.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje krom dat Wilfred zo'n Tuitert wil uitlachen omdat die zweverig doet, terwijl Wilfred vroeger zelf op tv over zijn boeddhistische fase vertelde.
Bert Nederlof denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ius die man in het midden? Qua tanden lijkt het wel een "Gijp" ?
Dat mag je vinden. Ik val geen minderheden aan en kijk niet naar ras of culturele achtergrond. Ik bekritiseer alleen de grote schreeuwers en stoute, foute mannen van bovengemiddelde leeftijd het liefst met een grijze baard.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind jou eerder radicaliseren, de linkerkant op dan.
Bert Nedelhof, geweldige journalist van VI en radio. Paar jaar geleden overleden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ius die man in het midden? Qua tanden lijkt het wel een "Gijp" ?
Je bent me voor.quote:
Ze werd op twitter afgemaakt wegens bekritiseren Zjiech.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:48 schreef Poefbank het volgende:
Helene waait echt met alle winden mee
Echt heel vermoeiond. Ook altijd de neiging om met drie zinnen precies hetzelfde te zeggen als in de 1e zin;quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:48 schreef Poefbank het volgende:
Helene waait echt met alle winden mee
Als ze aan tafel zit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze werd op twitter afgemaakt wegens bekritiseren Zjiech.
Precies. De grap van Derksen of Gijp herhalen als het over haar gaat, daar is ze ook goed in.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt heel vermoeiond. Ook altijd de neiging om met drie zinnen precies hetzelfde te zeggen als in de 1e zin;
Hélène: “Ik denk niet dat het harder is geworden in de loop der jaren. Ik denk niet dat het harder is dan drie jaar geleden. Dat denk ik niet.”
Lichtgewicht.
In ieder geval kankervrij lees ik net, daar gaat het toch om! Mooi nieuws! Dan laten we bovenstaande maar even voor wat het is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik val geen minderheden aan en kijk niet naar ras of culturele achtergrond. Ik bekritiseer alleen de grote schreeuwers en stoute, foute mannen van bovengemiddelde leeftijd het liefst met een grijze baard.
Sinterklaas?quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bekritiseer alleen de grote schreeuwers en stoute, foute mannen van bovengemiddelde leeftijd het liefst met een grijze baard.
Hans Teeuwen is ver weggezakt idd.quote:
Interessante benaderingswijze inderdaad, in de verder meestal eendimensionale tv wereld (als de kijkcijfers goed zijn dan zal het wel goed zijn). Maar mensen kijken ook naar auto ongelukken en andere rampen. Ik zelf kijk ook niet voor de inhoud, maar omdat het af en toe spettert. Maar goed is het al lang niet meer.quote:Op zondag 24 november 2024 16:56 schreef tong80 het volgende:
Bridget Maasland zal niet snel aanschuiven bij Vandaag Inside. De presentatrice van RTL Boulevard noemt de uitzendingen ‘vrij negatief en heel erg vanuit een mannelijk perspectief’, zo vertelt ze aan Genee in een interview op zijn radioprogramma The Friday Move op BNR. Maasland schuift dus wel aan voor een gesprek met Genee op de radio, maar zal niet gauw aan de televisietafel zitten met Genee, Johan Derksen en René van der Gijp.
Maasland vertelt dat ze wel regelmatig kijkt naar de talkshow op SBS6. Ze is zeker niet de enige, want het programma scoort doorgaans rond de miljoen kijkers. Daar wordt ze ook door Genee op gewezen. “Natuurlijk kijken er veel mensen naar, maar dat wil nog niet zeggen dat dat de manier is voor hoe we nu eigenlijk met elkaar om zouden gaan”, antwoordt Maasland vervolgens. “Er zijn ook nog steeds oorlogen, ja.”
Genee vraagt: “Dus je kunt onze situatie vergelijken met een oorlog eigenlijk als je het zo zegt? Wij maken oorlog op tv?” Maasland antwoordt: “Nee, je moet me geen woorden in de mond leggen, Wilfred. Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Het is vrij negatief zeg maar wat er wordt gebracht op zo’n avond en heel erg vanuit een mannelijk perspectief. Dan kan ik me best voorstellen dat vrouwen daar niet graag onderdeel van zijn, nee.”
Dat geldt ook voor de presentatrice zelf. “Ik zou er niet gaan zitten, nee”, antwoordt ze op de vraag wat ze zou doen als Genee haar zou uitnodigen. Ze voegt toe: “We hebben allemaal heel veel te zeggen, ook op televisie met campagnes dat we liever voor elkaar moeten zijn, en jullie doen eigenlijk precies het tegenovergestelde.” Maasland denkt dat Genee beter kan stoppen met Vandaag Inside. “Soms zijn dingen ook op. Dat kan ook. Dat het misschien klaar is. Jouw graadmeter is alleen maar kijkcijfers, maar er wordt ook heel goed naar oorlogsfilmpjes op social media gekeken.”
“Dat is iets heel anders”, antwoordt Genee, waarop Maasland reageert: “Nee, dat is niet heel iets anders! Blijkbaar vinden de mensen het dus ook fijn als het spettert om ergens naar te kijken, maar dat wil niet zeggen dat het nog van deze tijd is of het daarom moet blijven bestaan.”
https://www.msn.com/nl-nl(...)f4f7af7b51394b7&ei=8
Stomme doos, maar dit kan ik begrijpen.
Trouwens, Hitler had ook veel aanhangers.quote:Op maandag 25 november 2024 10:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Interessante benaderingswijze inderdaad, in de verder meestal eendimensionale tv wereld (als de kijkcijfers goed zijn dan zal het wel goed zijn). Maar mensen kijken ook naar auto ongelukken en andere rampen. Ik zelf kijk ook niet voor de inhoud, maar omdat het af en toe spettert. Maar goed is het al lang niet meer.
Of bijv. een geroyeerde ex-advocaatquote:Op maandag 25 november 2024 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
Bridget Maasland van RTL Boulevard die even uitlegt hoe de mensen in de wereld met elkaar om moeten gaan.
(lol)
Het bewijs dat deze site vol met fossielen zit.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Maar daar chat ik nooit. Puur als starpagina. Staan veel nieuwtjes en roddels.
quote:Op maandag 25 november 2024 18:18 schreef Paul het volgende:
SHO / Johan Derksen twijfelt over contractverlenging VI
sorry mevrouwquote:Op maandag 25 november 2024 18:26 schreef RipCity het volgende:
[..]Ga je toch geen nieuw topic over maken.
Mao ook en die had zelfs drie keer zoveel doden op zijn naam staan.quote:Op maandag 25 november 2024 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens, Hitler had ook veel aanhangers.
Sowieso ‘de meerderheid van het volk wil het’ vind een heel vermoeiend argument. Om te beginnen heeft niet de meerderheid ik de PVV gestemd en daarbij komt nog dat het daarom niet zo is dat het daarmee ook verstandig of waar is. Sterker nog: een heel groot deel van het electoraat is absoluut niet in staat om de gevolgen van keuzes te overzien. Het is meestal gericht op zichzelf (ik wil meer geld, wat dan weer betaald wordt in ‘de werkende man moet meer geld in zijn portemonnee overhouden) en op extreem korte termijn. De politiek gaat daar tegenwoordig volledig in mee, wat het zeer gevaarlijk maakt, aangezien de politiek vergezichten moet schetsen en aan de lange termijn moet denken.quote:Op maandag 25 november 2024 19:19 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Mao ook en die had zelfs drie keer zoveel doden op zijn naam staan.
De kern vh verhaal onderschrijf ik,maar enkele kanttekeningen: “ om te beginnen…PVV”. Waarom altijd juist die partij In de argumentatie? “ om te beginnen heeft niet de meerderheid op GrLinks-PVDA gestemd….etc.quote:Op maandag 25 november 2024 19:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sowieso ‘de meerderheid van het volk wil het’ vind een heel vermoeiend argument. Om te beginnen heeft niet de meerderheid ik de PVV gestemd en daarbij komt nog dat het daarom niet zo is dat het daarmee ook verstandig of waar is. Sterker nog: een heel groot deel van het electoraat is absoluut niet in staat om de gevolgen van keuzes te overzien. Het is meestal gericht op zichzelf (ik wil meer geld, wat dan weer betaald wordt in ‘de werkende man moet meer geld in zijn portemonnee overhouden) en op extreem korte termijn. De politiek gaat daar tegenwoordig volledig in mee, wat het zeer gevaarlijk maakt, aangezien de politiek vergezichten moet schetsen en aan de lange termijn moet denken.
Denk datquote:Op maandag 25 november 2024 20:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Talpa wil contract Vandaag Inside-trio graag verlengen, Johan Derksen twijfelt over toekomst
Talpa wil Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen dolgraag langer aan zich binden. Het contact van het trio van Vandaag Inside loopt in de zomer van 2025 af. Bronnen melden aan deze site dat Talpa-baas John de Mol voor de kerst duidelijkheid zou willen van de mannen, die sinds 2008 samen het praatprogramma maken.
Hoe Genee en Gijp tegenover contractverlenging staan, is nog onduidelijk. Naar verluidt twijfelt Johan Derksen (75) over een nieuwe verbintenis, die dan één of twee jaar zou behelzen.
Genee, ‘Gijp’ en Derksen stapten in de zomer van 2018 over van RTL naar Talpa, waar ze eerst op Veronica en later op SBS6 televisie maakten, aanvankelijk ‘gewoon’ over voetbal en tweemaal per week. Sinds het einde van de zomer van 2021 zijn de drie van maandag tot en met vrijdag dagelijks op de buis met Vandaag Inside, waarin zij meer dan alleen voetbalonderwerpen bespreken.
Met de populaire Genee, Gijp en Derksen heeft De Mol een gouden trio in handen. Het programma is ook dit seizoen verreweg de best scorende talkshow van Nederland met kijkcijfers van rond de miljoen.
De mannen van VI zorgen al jaren voor veel reuring op televisie. Drie weken geleden verliet Johan Derksen kort na het begin van de uitzending de studio. ‘De Snor’ keerde na twee dagen terug, maar openlijk werd over het einde van het programma gespeculeerd. ,,Als dat betekent dat het aan het eind van dit seizoen stopt, dan stopt het. We moeten echt gewoon gaan voelen of dat nog kan of niet”, stelde Wilfred Genee voor de camera’s van RTL Boulevard. Eerder dit jaar stelde Gijp voor om in april geen uitzendingen te doen, omdat het seizoen te lang zou zijn.
https://www.ad.nl/show/ta(...)r-toekomst~a4fc5923/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |