abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 november 2024 @ 13:36:46 #76
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215608263
Ronald Koeman botst keihard met ‘hersenloze’ Valentijn Driessen

Ronald Koeman is op de persconferentie na afloop van de zege op Hongarije (4-0) keihard in botsing gekomen met Valentijn Driessen. De journalist van De Telegraaf vond de manier van juichen van Wout Weghorst ongepast, waarna Koeman hem ervan betichtte ‘hersenloos’ te zijn.

Weghorst maakte zich zaterdagavond niet populair onder voetbalfans. Kort na een medisch ongeval op de bank bij Hongarije, waarbij assistent-trainer Ádám Szalai werd gereanimeerd, benutte de spits van Ajax een strafschop, waarna hij uitbundig juichte. Hoewel Weghorst na afloop toegaf dat zijn manier van juichen wel ‘iets minder’ kon, is Koeman het niet eens met de kritiek op zijn spits.

Nadat Koeman bij zowel NOS als Ziggo Sport al had aangegeven achter de keuze van Weghorst om te juichen te staan, werd hij hier op de persconferentie nogmaals naar gevraagd door Driessen. “Ongepast op zo’n moment als iemand vecht voor zijn leven”, stelt de journalist.

quote:
“De boel is onder controle”, countert Koeman. “Hij vecht niet meer voor zijn leven, dus dat zeg je verkeerd.”
Koeman en Driessen worden het niet eens
Wanneer Driessen vervolgens stelt dat Szalai even daarvoor werd gereanimeerd en dus wel vocht voor zijn leven, geeft Koeman aan dat Hongarije zelf koos om door te voetballen. “Dan vind ik dat je mag juichen”, stelt de bondscoach, die aangeeft al gehoord te hebben dat Weghorst ‘op social media’ veel kritiek kreeg. “Maar ja, daar zitten hersenloze mensen op”, geeft hij aan.
quote:
Driessen reageert door te stellen dat hij niet hersenloos is en toch deze mening deelt.
“Af en toe wel hoor”, haakt Koeman daarop in. “Prima, jij mag het zeggen”, antwoordt de journalist. Uiteindelijk heeft Koeman wel enige ruimte voor nuance: “Hij mag blij zijn dat hij de penalty maakt, de boel is onder controle. Maar als dat overdreven is of dat het anders moet, zal ik dat met Wout bespreken.”

https://www.msn.com/nl-nl(...)f600930806e923&ei=27

Altijd dat net om de waarheid heen praten van Koeman :r alleen maar om falende spelers te beschermen :r
Eerst die hopeloze actie om Depay te redden terwijl hij niet presteert

Nu weghorst weer met zijn hersenloze actie

Met dit soort prietpraat kan hij zo de politiek in wat een eikel
  zondag 17 november 2024 @ 13:44:49 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215608311
’Deze grote Wout Weghorst-show was heel erg ongepast’

Het Nederlands elftal won zaterdag met 4-0 van Hongarije. Vroeg in de wedstrijd moest de assistent-trainer van de Hongaren medische hulp krijgen. Daarna kreeg Oranje een strafschop, die werd benut voor Wout Weghorst. Wat daarna gebeurde is ongepast, stelt chef voetbal Valentijn Driessen.

https://www.ad.nl/politie(...)-de-andere~ae4a7888/

Speciaal voor Koeman even op de voorpagina op zondag ^O^ _O_
  zondag 17 november 2024 @ 13:47:56 #78
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215608335
Ajax verwijdert schaamteloze tweet over Wout Weghorst

quote:
Ajax tweette na het openingsdoelpunt bij Hongarije - Nederland over Wout Weghorst. De Amsterdamse club werd echter overladen met kritiek en besloot het bericht daarop meteen te verwijderen.
Weghorst schoot Oranje zaterdagavond op voorsprong tegen Hongarije. De spits benutte een penalty, die direct was toegekend nadat de wedstrijd was onderbroken wegens een medisch noodgeval op de bank van Hongarije. Daarbij werd de Hongaarse assistent-trainer Ádám Szalai gereanimeerd. Weghorst juichte uitbundig, hetgeen hem op veel kritiek kwam te staan.

https://www.fcupdate.nl/v(...)je-in-nations-league

Ajax ook lekker bezig :') :')
pi_215608672
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2024 13:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Deze grote Wout Weghorst-show was heel erg ongepast’

Het Nederlands elftal won zaterdag met 4-0 van Hongarije. Vroeg in de wedstrijd moest de assistent-trainer van de Hongaren medische hulp krijgen. Daarna kreeg Oranje een strafschop, die werd benut voor Wout Weghorst. Wat daarna gebeurde is ongepast, stelt chef voetbal Valentijn Driessen.

https://www.ad.nl/politie(...)-de-andere~ae4a7888/

Speciaal voor Koeman even op de voorpagina op zondag ^O^ _O_
Morgen gaat Derksen hier ook nog even op los.
Het ligt aan de instanties zelf
  zondag 17 november 2024 @ 14:52:12 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215608892
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 14:27 schreef Poefbank het volgende:
Morgen gaat Derksen hier ook nog even op los.
En Valentijn komt ook nog langs *O* *O*
pi_215608933
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2024 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
En Valentijn komt ook nog langs *O* *O*
Zonder spuug gaan ze erin
Het ligt aan de instanties zelf
  zondag 17 november 2024 @ 15:00:18 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215608961
Genee weer ..

Nou nou :')
  zondag 17 november 2024 @ 16:47:16 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215609767
Barbara Barend emotioneel op Radio 1: ‘Vreselijke tijd gehad bij Studio Sport’

Barbara Barend (50) heeft ‘een vreselijke tijd’ gehad bij Studio Sport. Dat vertelde de sportjournaliste, die er niet meer over kwijt wil, zondagmiddag geëmotioneerd in De Perstribune op Radio 1.

Barend, die van 2002 tot 2009 onder meer programma’s als Voetbal Inside en Studio Sport presenteerde, werd in het radioprogramma gevraagd naar haar tijd bij Studio Sport. Daardoor klapte ze meteen dicht. ,,Zullen we het daar niet over hebben? Ik heb een vreselijke tijd gehad bij Studio Sport”, reageerde ze op haar hoede.

Het gevoelige onderwerp zorgde voor emoties bij Barend. ,,Ik heb er nog nooit over gesproken en ik ben er ook nog niet aan toe om over te praten.” Wel wilde Barend één ding duidelijk maken: ,,Ik ben door Kees Jansma, Tom Egbers, Mart Smeets en ook Kees Jongkind enorm gesteund.”

https://www.ad.nl/show/ba(...)udio-sport~a3780952/

Moest ze ook in bad met Jacques van Gelder :?
Ook hier gaat :7 los maandag en dat is ^O^
  zondag 17 november 2024 @ 18:47:39 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215610807
twitter
  zondag 17 november 2024 @ 22:44:17 #85
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215613036
twitter
pi_215617044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
René is al bezopen en dan moet hij er tijdens de uitzending ook nog 3 wijn in gooien
Om vervolgens achter het stuur te stappen (en niemand vraagt ernaar)
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215617233
Overigens snap ik wel dat Derksen het gevoel heeft dat ie die hele show moet dragen. Op inhoud heb je aan Gijp namelijk helemaal niets. Als de een naar een politiek debat kijkt zit de ander in een sauna op YT. Het komt dus geregeld neer op de gastkeuze(s). Daarnaast heb je nog het verbale aspect: radicaal/onhandig en daar geen millimeter concessies in doen tegenover conflictvermijdend en een gebrekkig prater die amper uit z'n woorden komt zodra ie iets probeert te duiden.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_215617366
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2024 22:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Jankerd is dat ook.

quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens snap ik wel dat Derksen het gevoel heeft dat ie die hele show moet dragen. Op inhoud heb je aan Gijp namelijk helemaal niets. Als de een naar een politiek debat kijkt zit de ander in een sauna op YT. Het komt dus geregeld neer op de gastkeuze(s). Daarnaast heb je nog het verbale aspect: radicaal/onhandig en daar geen millimeter concessies in doen tegenover conflictvermijdend en een gebrekkig prater die amper uit z'n woorden komt zodra ie iets probeert te duiden.
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.

Lig er niet wakker van, maar als ik zie hoe trots de gemiddelde grootouder in mijn omgeving is dan vind ik het wel wat afwijkend gedrag.
pi_215618987
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jankerd is dat ook.
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.

Lig er niet wakker van, maar als ik zie hoe trots de gemiddelde grootouder in mijn omgeving is dan vind ik het wel wat afwijkend gedrag.
Dan zou hij random opeens over z’n kleindochter moeten beginnen? Dat lijkt me ook vreemd.. hij praat ook enkel over z’n zoon als er een link id met het onderwerp, zoals Genee en Derksen dat enkel doen in combinatie met het onderwerp.
pi_215620364
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215620379
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef ISVV het volgende:

[..]
Jankerd is dat ook.
[..]

Wij zitten niet te wachten op anekdotes over zijn kleindochter.
#superniger2020
pi_215620402
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Derksen kijkt echt geen debatten, die krijgt gewoon in zijn oor gefluisterd wat hij moet zeggen, zodat hij opinie kan maken
pi_215620444
Boekje pluggen.
#superniger2020
pi_215620452
Een zweefteef dus.
#superniger2020
pi_215620453
Toekomstonderzoeker? Is dat een zwaar beroep?
sig verwijderd door FA
pi_215620462
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef superniger het volgende:

[..]
Wij zitten niet te wachten op anekdotes over zijn kleindochter.
Je mist het punt.
  maandag 18 november 2024 @ 21:39:03 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215620472
Goede tieten wel :P
pi_215620476
Dochter mag niet mee uit eten. ;(
pi_215620486
Halsema, enge vrouw.
  maandag 18 november 2024 @ 21:42:02 #100
195606 ikweethetookniet