Koeman en Driessen worden het niet eensquote:“De boel is onder controle”, countert Koeman. “Hij vecht niet meer voor zijn leven, dus dat zeg je verkeerd.”
“Af en toe wel hoor”, haakt Koeman daarop in. “Prima, jij mag het zeggen”, antwoordt de journalist. Uiteindelijk heeft Koeman wel enige ruimte voor nuance: “Hij mag blij zijn dat hij de penalty maakt, de boel is onder controle. Maar als dat overdreven is of dat het anders moet, zal ik dat met Wout bespreken.”quote:Driessen reageert door te stellen dat hij niet hersenloos is en toch deze mening deelt.
Weghorst schoot Oranje zaterdagavond op voorsprong tegen Hongarije. De spits benutte een penalty, die direct was toegekend nadat de wedstrijd was onderbroken wegens een medisch noodgeval op de bank van Hongarije. Daarbij werd de Hongaarse assistent-trainer Ádám Szalai gereanimeerd. Weghorst juichte uitbundig, hetgeen hem op veel kritiek kwam te staan.quote:Ajax tweette na het openingsdoelpunt bij Hongarije - Nederland over Wout Weghorst. De Amsterdamse club werd echter overladen met kritiek en besloot het bericht daarop meteen te verwijderen.
Morgen gaat Derksen hier ook nog even op los.quote:Op zondag 17 november 2024 13:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Deze grote Wout Weghorst-show was heel erg ongepast’
Het Nederlands elftal won zaterdag met 4-0 van Hongarije. Vroeg in de wedstrijd moest de assistent-trainer van de Hongaren medische hulp krijgen. Daarna kreeg Oranje een strafschop, die werd benut voor Wout Weghorst. Wat daarna gebeurde is ongepast, stelt chef voetbal Valentijn Driessen.
https://www.ad.nl/politie(...)-de-andere~ae4a7888/
Speciaal voor Koeman even op de voorpagina op zondag![]()
En Valentijn komt ook nog langsquote:Op zondag 17 november 2024 14:27 schreef Poefbank het volgende:
Morgen gaat Derksen hier ook nog even op los.
Zonder spuug gaan ze erinquote:Op zondag 17 november 2024 14:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Valentijn komt ook nog langs![]()
Om vervolgens achter het stuur te stappen (en niemand vraagt ernaar)quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
René is al bezopen en dan moet hij er tijdens de uitzending ook nog 3 wijn in gooien
Jankerd is dat ook.quote:
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.quote:Op maandag 18 november 2024 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens snap ik wel dat Derksen het gevoel heeft dat ie die hele show moet dragen. Op inhoud heb je aan Gijp namelijk helemaal niets. Als de een naar een politiek debat kijkt zit de ander in een sauna op YT. Het komt dus geregeld neer op de gastkeuze(s). Daarnaast heb je nog het verbale aspect: radicaal/onhandig en daar geen millimeter concessies in doen tegenover conflictvermijdend en een gebrekkig prater die amper uit z'n woorden komt zodra ie iets probeert te duiden.
Dan zou hij random opeens over z’n kleindochter moeten beginnen? Dat lijkt me ook vreemd.. hij praat ook enkel over z’n zoon als er een link id met het onderwerp, zoals Genee en Derksen dat enkel doen in combinatie met het onderwerp.quote:Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jankerd is dat ook.
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.
Lig er niet wakker van, maar als ik zie hoe trots de gemiddelde grootouder in mijn omgeving is dan vind ik het wel wat afwijkend gedrag.
Wij zitten niet te wachten op anekdotes over zijn kleindochter.quote:Op maandag 18 november 2024 15:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jankerd is dat ook.
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Wat ik ook raar vind aan Gijp is dat ie bijna alleen maar over zijn jongste zoon praat. Nooit over zijn oudste zoon en zijn kleindochter. Is toch heel gezond dat je daar ook een keer iets over verteld? Vooral als opa. Toen hij opa werd reageerde ie ook zo raar herinner ik me nog, van 'ik vind het prima'. Maar hij zegt echt nooit wat over zijn kleinkind.
Lig er niet wakker van, maar als ik zie hoe trots de gemiddelde grootouder in mijn omgeving is dan vind ik het wel wat afwijkend gedrag.
Derksen kijkt echt geen debatten, die krijgt gewoon in zijn oor gefluisterd wat hij moet zeggen, zodat hij opinie kan makenquote:Op maandag 18 november 2024 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens snap ik wel dat Derksen het gevoel heeft dat ie die hele show moet dragen. Op inhoud heb je aan Gijp namelijk helemaal niets. Als de een naar een politiek debat kijkt zit de ander in een sauna op YT. Het komt dus geregeld neer op de gastkeuze(s). Daarnaast heb je nog het verbale aspect: radicaal/onhandig en daar geen millimeter concessies in doen tegenover conflictvermijdend en een gebrekkig prater die amper uit z'n woorden komt zodra ie iets probeert te duiden.
Je mist het punt.quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef superniger het volgende:
[..]
Wij zitten niet te wachten op anekdotes over zijn kleindochter.
Ben jij niet de chick die altijd jankt over de toeslagenaffaire en dat ze ook slachtoffer is geweest?quote:
Heeft echt niks te melden.quote:Op maandag 18 november 2024 21:55 schreef Poefbank het volgende:
Toekomstonderzoeker. Nu weet ik nog niet wat ze precies komt doen anders dan het woordje hoop verkondigen.
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.quote:Op maandag 18 november 2024 22:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Jou kennende vind je haar vast veel te links
Haha ok touché, dit gaat nergens over inderdaadquote:Op maandag 18 november 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.
lijkt me vooral iemand die online boodschappen doet, en dan altijd zorgen voor een flinke voorraadquote:Op maandag 18 november 2024 22:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
toekomst van gijp is de plaatselijke gall&gall binnen lopen
Zit er alleen vanwege haar tietenquote:Op maandag 18 november 2024 22:08 schreef Keukendrol het volgende:
Deze vrouw heeft vast wat in huis.
Maar dit is geen match![]()
Zelfmoord met zijn cocaine-verslaafde zoon.quote:Op maandag 18 november 2024 22:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
toekomst van gijp is de plaatselijke gall&gall binnen lopen
Als je een boek hebt te promoten maar het ging geen enkel moment over datzelfde boek dan gaat er ergens iets misquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:24 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kijk de herhaling net 5 minuten en de vrouw aan de bar zegt een ding al goed, het midden is leeg geworden. En snor zwabbert sowieso tussen 'rechts en links' naar zijn opportunistische visie, met die win je sowieso nooit een oorlog.
Jesus, ja, memento mori, noemde ze nog. Nu ja, ze probeerde het.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je een boek hebt te promoten maar het ging geen enkel moment over datzelfde boek dan gaat er ergens iets mis
wat?quote:Op maandag 18 november 2024 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfmoord met zijn cocaine-verslaafde zoon.
Een of andere gore roddel, negeren. Enfin, de poep, pies en neuk-grappen blijven de overhand houden in dit 'praat' programma. Kroegpraat en het toch op hun manier over de wereldpolitiek hebben, daarom is het programma zo populair. Je moet immers de problemen benoemen?quote:
''Ze zag er leuk uit, toen dacht ik 'ik ga dit boek maar eens lezen', wel een hoop onzin staat erin eigenlijk''quote:Op maandag 18 november 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.
Iedere bargast zit altijd in dat nababbel-itempje achteraf maar ditmaal geen spoor van te bekennenquote:
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
En Chris analyseert weer voor ons![]()
Dat vindt Jutta helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.
Die vinden haar helemaal top.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:38 schreef superniger het volgende:
Godverdomme donder eens op met je koekoek.
Hij zei ook vrijwel letterlijk dat Dordrecht zich collectief schaamt voor Freek Vonk maar trots is op vd Gijpquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:42 schreef Specularium het volgende:
Nou ben ik niet zo'n fan van Freek, maar dit is toch wel indrukwekkender dan wat Gijp weet te presteren.
De Trots van Dordrecht is niet echt iets om mee te pronkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij zei ook vrijwel letterlijk dat Dordrecht zich collectief schaamt voor Freek Vonk maar trots is op vd Gijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |