Als je een boek hebt te promoten maar het ging geen enkel moment over datzelfde boek dan gaat er ergens iets misquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:24 schreef Firuze60 het volgende:
Ik kijk de herhaling net 5 minuten en de vrouw aan de bar zegt een ding al goed, het midden is leeg geworden. En snor zwabbert sowieso tussen 'rechts en links' naar zijn opportunistische visie, met die win je sowieso nooit een oorlog.
Jesus, ja, memento mori, noemde ze nog. Nu ja, ze probeerde het.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je een boek hebt te promoten maar het ging geen enkel moment over datzelfde boek dan gaat er ergens iets mis
wat?quote:Op maandag 18 november 2024 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfmoord met zijn cocaine-verslaafde zoon.
Een of andere gore roddel, negeren. Enfin, de poep, pies en neuk-grappen blijven de overhand houden in dit 'praat' programma. Kroegpraat en het toch op hun manier over de wereldpolitiek hebben, daarom is het programma zo populair. Je moet immers de problemen benoemen?quote:
''Ze zag er leuk uit, toen dacht ik 'ik ga dit boek maar eens lezen', wel een hoop onzin staat erin eigenlijk''quote:Op maandag 18 november 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.
Iedere bargast zit altijd in dat nababbel-itempje achteraf maar ditmaal geen spoor van te bekennenquote:
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
En Chris analyseert weer voor ons![]()
Dat vindt Jutta helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.
Die vinden haar helemaal top.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat al die oude mannetjes in de media zo zitten te geilen op Jutta.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:38 schreef superniger het volgende:
Godverdomme donder eens op met je koekoek.
Hij zei ook vrijwel letterlijk dat Dordrecht zich collectief schaamt voor Freek Vonk maar trots is op vd Gijpquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:42 schreef Specularium het volgende:
Nou ben ik niet zo'n fan van Freek, maar dit is toch wel indrukwekkender dan wat Gijp weet te presteren.
De Trots van Dordrecht is niet echt iets om mee te pronkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Hij zei ook vrijwel letterlijk dat Dordrecht zich collectief schaamt voor Freek Vonk maar trots is op vd Gijp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |