Ben jij niet de chick die altijd jankt over de toeslagenaffaire en dat ze ook slachtoffer is geweest?quote:
Heeft echt niks te melden.quote:Op maandag 18 november 2024 21:55 schreef Poefbank het volgende:
Toekomstonderzoeker. Nu weet ik nog niet wat ze precies komt doen anders dan het woordje hoop verkondigen.
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.quote:Op maandag 18 november 2024 22:05 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Jou kennende vind je haar vast veel te links
Haha ok touché, dit gaat nergens over inderdaadquote:Op maandag 18 november 2024 22:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat vind ik inderdaad wel snel. Maar ik luister toch graag naar linkse mensen die met argumenten komen. Wat deze vrouw komt doen snap ik oprecht niet.
lijkt me vooral iemand die online boodschappen doet, en dan altijd zorgen voor een flinke voorraadquote:Op maandag 18 november 2024 22:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
toekomst van gijp is de plaatselijke gall&gall binnen lopen
Zit er alleen vanwege haar tietenquote:Op maandag 18 november 2024 22:08 schreef Keukendrol het volgende:
Deze vrouw heeft vast wat in huis.
Maar dit is geen match![]()
Zelfmoord met zijn cocaine-verslaafde zoon.quote:Op maandag 18 november 2024 22:12 schreef FOKoffieleut het volgende:
toekomst van gijp is de plaatselijke gall&gall binnen lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |