Hoezo ? Haar modeproducten werden in 28 landen verkocht.quote:Op vrijdag 15 november 2024 15:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Zal Olcay weten waar Finland ligt ?
Ze denkt namelijk dat Marokkanen niet uit Noord-Afrika komen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ? Haar modeproducten werden in 28 landen verkocht.
Dat is minder. Maar ik mag haar wel. Iig geenhielen-enkontenlikkende Derksen groupie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze denkt namelijk dat Marokkanen niet uit Noord-Afrika komen.
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hardop gelachen bij het woord ‘feiten’
Dat zei ze ook niet, ze zei dat het niet alleen Marokkanen waren, maar ook noord Afrikanen. Kun je waarschijnlijk handiger zeggen, maar het is ook niet zo zwart-wit fout.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is minder. Maar ik mag haar wel. Iig geenhielen-enkontenlikkende Derksen groupie.
Op die manier. Zo was er een FOK!er die een keer postte dat ie het Braziliaans mooier vindt dan Portugees.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zei ze ook niet, ze zei dat het niet alleen Marokkanen waren, maar ook noord Afrikanen. Kun je waarschijnlijk handiger zeggen, maar het is ook niet zo zwart-wit fout.
Ik sla over. Verheug me wel op mevrouw ten Napel vanavond. Die is geweldig. Daarna kan ik lekker pitten.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:57 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond weer stompje aan tafel want het is vrijdag en Tina Nijkamp aan de bar.
Alle ratten verlaten het schipquote:Op vrijdag 15 november 2024 19:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gert-Jaap Hoekman weg als hoofdredacteur van NOS Sport
Gert-Jaap Hoekman stopt na ruim een jaar als hoofdredacteur van NOS Sport. Hij zegt zich te gaan richten op dingen waar hij opnieuw zijn "energie en creativiteit" in kwijt kan.
Hoekman trad op 1 september vorig jaar aan als hoofdredacteur. Hij maakte toen de overstap van nieuwssite Nu.nl.
Hoekman trad aan nadat de hoofdredactie van NOS Sport was opgestapt na berichten over grensoverschrijdend gedrag en een onveilige werkcultuur op de redactie. Hij zegt daarover dat het een "uitdagende taak" was om met de redactie te werken aan het verbeteren van de cultuur, terwijl ook het volle sportjaar met onder meer de Olympische Spelen en het EK voetbal veel aandacht vroeg.
https://nos.nl/artikel/25(...)acteur-van-nos-sport
Goh toevallig nu bekend gemaakt terwijl Den Haag ontploft![]()
Wat een lafbek
Dat zei Wilfred ook al, heb je gedronkenquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
René is al bezopen en dan moet hij er tijdens de uitzending ook nog 3 wijn in gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |