Bert Nederlof denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ius die man in het midden? Qua tanden lijkt het wel een "Gijp" ?
Dat mag je vinden. Ik val geen minderheden aan en kijk niet naar ras of culturele achtergrond. Ik bekritiseer alleen de grote schreeuwers en stoute, foute mannen van bovengemiddelde leeftijd het liefst met een grijze baard.quote:Op donderdag 21 november 2024 21:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind jou eerder radicaliseren, de linkerkant op dan.
Bert Nedelhof, geweldige journalist van VI en radio. Paar jaar geleden overleden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef Dutch_view het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ius die man in het midden? Qua tanden lijkt het wel een "Gijp" ?
Je bent me voor.quote:
Ze werd op twitter afgemaakt wegens bekritiseren Zjiech.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:48 schreef Poefbank het volgende:
Helene waait echt met alle winden mee
Echt heel vermoeiond. Ook altijd de neiging om met drie zinnen precies hetzelfde te zeggen als in de 1e zin;quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:48 schreef Poefbank het volgende:
Helene waait echt met alle winden mee
Als ze aan tafel zit.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze werd op twitter afgemaakt wegens bekritiseren Zjiech.
Precies. De grap van Derksen of Gijp herhalen als het over haar gaat, daar is ze ook goed in.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt heel vermoeiond. Ook altijd de neiging om met drie zinnen precies hetzelfde te zeggen als in de 1e zin;
Hélène: “Ik denk niet dat het harder is geworden in de loop der jaren. Ik denk niet dat het harder is dan drie jaar geleden. Dat denk ik niet.”
Lichtgewicht.
In ieder geval kankervrij lees ik net, daar gaat het toch om! Mooi nieuws! Dan laten we bovenstaande maar even voor wat het is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik val geen minderheden aan en kijk niet naar ras of culturele achtergrond. Ik bekritiseer alleen de grote schreeuwers en stoute, foute mannen van bovengemiddelde leeftijd het liefst met een grijze baard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |