SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja in principe is het vrij eenvoudig te maken, alleen moet heel de vaatwasser er daarvoor uitgehaald worden, en daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik ook, heb ik maar laten maken toen die reparateur toch moest komen.
Wat voor leeg ding?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik uit van een leeg ding
Volgens mij niet. Hij was er zo klaar mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in principe is het vrij eenvoudig te maken, alleen moet heel de vaatwasser er daarvoor uitgehaald worden, en daar heb ik dan weer geen zin in
Ja denk dat het hier ook al heel veel blijvende schade aan m'n hand voorkomen heeftquote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond gisteren een knolselderij te slachten en was nu een vingertopje armer geweest als ik geen bot Ikea-mes had
Mwa, ik spoel het gelijk na het eten af, dan is het net 2 seconden werkquote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind dat toch een beetje alsof je je kleren al even met de hand wast voordat ze in de wasmachine gaan
een leeg ding waar zout in kanquote:
Messen ben ik dan weer te lui in om te onderhouden; die koop ik bij de toko en als ze bot worden slijp ik ze 1x en daarna gaan ze weg.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben Wusthof messen.
En kapotte theedoeken. Veel kapotte theedoeken
Begrijpelijk. Mijn elektrische pepermolen begaf het en toen moest ik ook direct maar peugeot kopenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit nu op hun website en ineens valt mijn oog op Staub La Cocotte
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben Wusthof messen.
En kapotte theedoeken. Veel kapotte theedoeken
okquote:Op woensdag 13 november 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is leeg. Dat zit in de bodem.
Die staan hier ook in de kast.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn elektrische pepermolen begaf het en toen moest ik ook direct maar peugeot kopen
Ja maar bij mij wel, sowieso moet die er dan helemaal uit omdat die veer aan de kant van de muur zitquote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij was er zo klaar mee.
Nog nooit bij stilgestaan dat dat een optie is.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snijplanken in de olie of wax zetten is laatste tijd wel een hobby geworden.
Deed ik vroeger wel maar was ik op een gegeven moment wel klaar mee, gebruik nu gewoon lekker kunsstof planken die de vaatwasser ingaanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat moet ik eigenlijk ook eens doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja dat doet mijn wederhelft. Die had ook ‘speciale bakjes’ voor zijn mise en place nodig.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet iets om je dagelijkse portie microplastics binnen te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel maar was ik op een gegeven moment wel klaar mee, gebruik nu gewoon lekker kunsstof planken die de vaatwasser ingaan
Die kreeg ik ooit een mooie cadeau voor mijn verjaardag, eentje van 110 cm hoogte, kun je echt totaal niets mee en later zag ik dat die van mijn eigen geld was betaaldquote:Op woensdag 13 november 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn elektrische pepermolen begaf het en toen moest ik ook direct maar peugeot kopen
Het een beetje bijhouden helpt wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk ook eens doen.
Was al heel trots dat ik laatst het hele keukenblad weer in de kunsthars had gezet. Kutwerk.
Als ik aan het koken ben ontploft de hele keuken altijdquote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat doet mijn wederhelft. Die had ook ‘speciale bakjes’ voor zijn mise en place nodig.
Ik hoor allemaal nieuwe dingenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk ook eens doen.
Was al heel trots dat ik laatst het hele keukenblad weer in de kunsthars had gezet. Kutwerk.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kreeg ik ooit een mooie cadeau voor mijn verjaardag, eentje van 110 cm hoogte, kun je echt totaal niets mee en later zag ik dat die van mijn eigen geld was betaald
Tsja dan zit er maar 1 ding op, restaurant beginnen en met dat ding langs de tafels gaanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kreeg ik ooit een mooie cadeau voor mijn verjaardag, eentje van 110 cm hoogte, kun je echt totaal niets mee en later zag ik dat die van mijn eigen geld was betaald
Ja daarom koop ik meestal de groenten gewoon voorgesnedenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet iets om je dagelijkse portie microplastics binnen te krijgen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom koop ik meestal de groenten gewoon voorgesneden
Hoeveel cm dat moest worden was hier ook een echtelijke discussiequote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fijnste is als je er dan ook nog even in gaat staan zodat je sokken nat zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een plastic bakje in de vaatwasser staan. Maar die was tijdens het spoelen ofzo omgevallen dus die stond schuin met een plens vies water erin.
Dus ik trek die bovenste la naar me toe, dat bakje valt om en al dat water klotst over de zijkant zo de keukenvloer op.
Kon ik weer dweilen.
Om dat geld eruit te krijgen moet ik een jaar langs alle tafels hupsen met dat gevaarte.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dan zit er maar 1 ding op, restaurant beginnen en met dat ding langs de tafels gaan
Die kunsthars hoeft alleen bij natuursteen denk ik hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal nieuwe dingen
Viel Spass en tot over een jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om dat geld eruit te krijgen moet ik een jaar langs alle tafels hupsen met dat gevaarte.
*ril*quote:Op woensdag 13 november 2024 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fijnste is als je er dan ook nog even in gaat staan zodat je sokken nat zijn.
en een plastic snijplank hoef je ook niet in de olie te zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kunsthars hoeft alleen bij natuursteen denk ik hoor.
Hij mag die van mij kopen voor 1000, pas eenmaal gebruikt?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel cm dat moest worden was hier ook een echtelijke discussie
is wel een kleine pepermolen trouwensquote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dan zit er maar 1 ding op, restaurant beginnen en met dat ding langs de tafels gaan
O, gelukkigquote:Op woensdag 13 november 2024 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kunsthars hoeft alleen bij natuursteen denk ik hoor.
Nee die moet je in de vaatwasser zettenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een plastic snijplank hoef je ook niet in de olie te zetten natuurlijk.
En de olie dan ook in de vaatwasser?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die moet je in de vaatwasser zetten
Ja doeiquote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij mag die van mij kopen voor 1000, pas eenmaal gebruikt?
Nee de olie moet je de kiepetjes in bakkenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de olie dan ook in de vaatwasser?
Nee want die is al van oliequote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en een plastic snijplank hoef je ook niet in de olie te zetten natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want die is al van olie
Ja die jaquote:Op woensdag 13 november 2024 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja doeiGaat ie maar naar Soprano’s daar lopen ze ook altijd langs de tafels te leuren met dat ding
En na het bakken in de vaatwasser? Is de olie dan herbruikbaar?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de olie moet je de kiepetjes in bakken
Krijgen wel weer een Kennedy met een beetje geluk.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:23 schreef Nizno het volgende:
ik had Fauci in gedachten en kon me al niet voorstellen dat Trump die een functie zou aanbieden
Nee gewoon opetenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En na het bakken in de vaatwasser? Is de olie dan herbruikbaar?
Einde van het vaccinatieprogramma!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen wel weer een Kennedy met een beetje geluk.
Kiepetjesquote:
Waarom wil links altijd mensen door het hoofd schieten waar ze het niet mee eens zijn?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen wel weer een Kennedy met een beetje geluk.
Dat beginnen we in NL ook al een beetje te vergeten want ‘Zo erg is het allemaal niet”,quote:Op woensdag 13 november 2024 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Einde van het vaccinatieprogramma!Krijgen we al die vreselijke ziektes weer.
Gewoon je groentjes en fruitjes eten en elke dag een stukje wandelen!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat beginnen we in NL ook al een beetje te vergeten want ‘Zo erg is het allemaal niet”,
Maatje van me heeft een nieuw vriendje maar die wil hem niet aanraken want hij is gevaccineerd.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat beginnen we in NL ook al een beetje te vergeten want ‘Zo erg is het allemaal niet”,
Je moet in dat geval ook gewoon aan de Prepquote:Op woensdag 13 november 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maatje van me heeft een nieuw vriendje maar die wil hem niet aanraken want hij is gevaccineerd.
Kinderen gewoon de keuze geven zodra ze 18 worden.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen ook niet vaccinerenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoorde van een collega dat die wel interessante regelingen hadden nu.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef LTVDK het volgende:
Ah mooi, volgende week komt de energieadviseur van de Rabobank langs, die hebben ook weer een subsidietraject lopen. Kijken of ik die kan combineren met die van de gemeente voor nieuwe kozijnen en ramen
Gemiddelde waus heeft zelfs na een pandemie nog geen idee hoe infectieziekten zich kunnen verspreiden.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon je groentjes en fruitjes eten en elke dag een stukje wandelen!
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoorde van een collega dat die wel interessante regelingen hadden nu.
Volgens mij heb ik een F dus dat zit wel goedquote:Heb jij een hypotheek bij ons en heeft jouw huis een energielabel E, F of G? Dan hebben wij iets interessants voor je: het Rabo Coöperatief Isolatiebudget. Dat is een kosteloos energieadvies op maat voor het verduurzamen van je huis en de registratie van het energielabel. Wij betalen de kosten hiervan voor je. Blijkt uit dit energieadvies dat je huis een energielabel E, F of G heeft, dan ontvang je 1.000 euro isolatiebudget als je je huis laat isoleren met (een van) de isolatiemaatregelen die opgenomen zijn in het energieadviesrapport.
Aids is hij niet bang voor, wel dat de regering hem na het kontenbonken kan volgenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet in dat geval ook gewoon aan de Prep
Ah kut zielig beentje door polio… ja dat is jammer Fleurelieve. Papa en mama wilden je heel heel graag een eigen keuze geven over je lichaamsautonomiteit.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen gewoon de keuze geven zodra ze 18 worden.
Dat is vooral heel dom.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen ook niet vaccineren
Lamme arm voor de rest van je leven. Treurie kan gebeurie.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah kut zielig beentje door polio… ja dat is jammer Fleurelieve. Papa en mama wilden je heel heel graag een eigen keuze geven over je lichaamsautonomiteit.
Ik had D toen ik het kocht, dus kwam sowieso al niet in aanmerkingquote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik een F dus dat zit wel goed
Als je gewoon gezond bent, stelt zo'n virusje niets voor.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gemiddelde waus heeft zelfs na een pandemie nog geen idee hoe infectieziekten zich kunnen verspreiden.
Tot die tijd gescheiden naar de opvang, school?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen gewoon de keuze geven zodra ze 18 worden.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aids is hij niet bang voor, wel dat de regering hem na het kontenbonken kan volgen
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je gewoon gezond bent, stelt zo'n virusje niets voor.
Ik ben kweksterk, ik heb zo'n vaccinatie helemaal niet nodig, mijn huisarts ziet me nooitquote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je gewoon gezond bent, stelt zo'n virusje niets voor.
Zal aan die adviseur ook wel vragen of ik dat kan stapelenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had D toen ik het kocht, dus kwam sowieso al niet in aanmerking
Maar heb wel van de gemeente gehad
Kinderen van Dimmy zullen wel naar een Forumschool gaan. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zullen die wel naar een of andere vrije regenboog school gaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot die tijd gescheiden naar de opvang, school?
Of een ander land voor ze inrichten, Mauritanië of zo?
Dat zou wel chill zijnquote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal aan die adviseur ook wel vragen of ik dat kan stapelen
Ja die maat van mij ook plakhomo dat het is, ik heb hem gezegd abort misson en don't stick your dick in crazy maar hij wil er toch graag een keer op want "lekker ding"quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Vriend van mij is gelukkig wel zo slim. Die heeft jaarlijks de bingo kaart aan soa’s vol
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lamme arm voor de rest van je leven. Treurie kan gebeurie.
Kan ik misschien ook gelijk een warmtepomp doenquote:
Dan krijgen ze als ze drie zijn al de vraag of ze niet liever een meisje willen zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van Dimmy zullen wel naar een Forumschool gaan. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zullen die wel naar een of andere vrije regenboog school gaan.
Nah. Kostschool in Zwitserlandquote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van Dimmy zullen wel naar een Forumschool gaan. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zullen die wel naar een of andere vrije regenboog school gaan.
Ik las kotsschoolquote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah. Kostschool in Zwitserland
Beetje leren marcheren in Lederhosenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ook zo een die grinder al heeft uitgespeeld?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die maat van mij ook plakhomo dat het is, ik heb hem gezegd abort misson en don't stick your dick in crazy maar hij wil er toch graag een keer op want "lekker ding"
Daarna bij het corps en rest van je leven zit je gebakken.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zoquote:
Gewoon genderneutraal opvoeden en als ze enigszins neigen naar het biologische geslacht pak je de pop of het autootje af.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan krijgen ze als ze drie zijn al de vraag of ze niet liever een meisje willen zijn.
Precies.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna bij het corps en rest van je leven zit je gebakken.
Ja iedere maand wel drama ergens om en "ik begin noooooit meer aan een relatie"quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ook zo een die grinder al heeft uitgespeeld?
quote:President-elect Donald Trump on Wednesday said he will nominate Republican Rep. Matt Gaetz of Florida to serve as his attorney general, putting a loyalist in the role of the nation's top prosecutor.
Popje afpakken en piemel afknippen en verstoppen, opgelostquote:Op woensdag 13 november 2024 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon genderneutraal opvoeden en als ze enigszins neigen naar het biologische geslacht pak je de pop of het autootje af.
Dat zal ze leren!
Die ziet er ook een beetje uit alsof zijn moeder ook zijn zus isquote:
Het is gewoon Butthead, toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ziet er ook een beetje uit alsof zijn moeder ook zijn zus is
Wat voor pirk?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg morgen weer een pirk in mijn arm
Alle 24 niet in het kratje inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als begenadigd mensenkenner zeg ik dat dit specimen niet helemaal 100 % in orde is.
Ben vooral benieuwd waar dat hoofd dan mee gevuld isquote:
Musk die a la Himmler op boevenjacht gaat in politiek Washingtonquote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef Ygritte het volgende:
Oi het wordt echt zo’n grote shitshow, kan niet anders
Welnee. Trump gaat gewoon zijn plannen doorvoeren; nieuwe rechters benoemen en dan kunnen ze er de komende jaren weer tegenaan. Musk gaat rijker dan ooit zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef Ygritte het volgende:
om mijn chip te updatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Elke maand weer nieuwe schandalen en een draaideurbeleid waardoor ze in 4 jaar alsnog geen ene kut kunnen uitvoeren omdat het telkens weer opnieuw moet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef Ygritte het volgende:
Cherquote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waar dat hoofd dan mee gevuld is
Voordat dat land weer een beetje op peil is qua weldenkend gedachtengoed zijn ze jaren verder.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Trump gaat gewoon zijn plannen doorvoeren; nieuwe rechters benoemen en dan kunnen ze er de komende jaren weer tegenaan. Musk gaat rijker dan ooit zijn.
Nee joh radicaal links zijn is allang niet meer cool danquote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat ze ineens rebels worden en in een kraakpand gaan wonen.
Misschien weer hip tegen die tijd, wie weet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh radicaal links zijn is allang niet meer cool dan
Minimaal de helft daar is zwakbegaafd, onderontwikkeld en ongeletterdquote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voordat dat land weer een beetje op peil is qua weldenkend gedachtengoed zijn ze jaren verder.
Als het ooit komt, want ze zijn gewoon collectief fokking veel te religieus
Of misschien zijn kraakpandjes dan wel superhip bij radicaal rechtsquote:Op woensdag 13 november 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien weer hip tegen die tijd, wie weet.
Rechts koopt gewoon huizen waar ze in kunnen wonen, waar linkse mensen dan weer kunnen inbreken.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien zijn kraakpandjes dan wel superhip bij radicaal rechts
Straks gaan ze hun eigen moeder aangeven bij de genderpolitie. Ook weer zo wat….quote:Op woensdag 13 november 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien zijn kraakpandjes dan wel superhip bij radicaal rechts
Ja, maar iedere druif moet wel minimaal naar college of university kunnen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal de helft daar is zwakbegaafd, onderontwikkeld en ongeletterd
Ja maar dat vind ik in Nederland ook, iedereen moet maar mee kunnen komen, eeeuhm nee, als je beter in kwijlen dan in rekenen bent heb je niets te zoeken in een collegezaalquote:Op woensdag 13 november 2024 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, maar iedere druif moet wel minimaal naar college of university kunnen.
Bij mij haakten de meeste kwijlers na een jaar wel af of kregen een negatief studieadvies.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik in Nederland ook, iedereen moet maar mee kunnen komen, eeeuhm nee, als je beter in kwijlen dan in rekenen bent heb je niets te zoeken in een collegezaal
Vanaf 1995 toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij haakten de meeste kwijlers na een jaar wel af of kregen een negatief studieadvies.
Gen Z vind ik ook ‘bijzonder’
Ja, generatie mijn moeder laten bellen als ik ziek ben, een ‘personal day’ nemen omdat je chakra een beetje scheef zit en ik wil niet fulltime werken maar wel een huis en alle andere perks.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf 1995 toch?
Lui, kwetsbaar, huilebalkjes, naïef en te weinig peper in de reet
radicaal latexquote:Op woensdag 13 november 2024 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh radicaal links zijn is allang niet meer cool dan
Alles willen maar er niets voor over hebbenquote:Op woensdag 13 november 2024 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, generatie mijn moeder laten bellen als ik ziek ben, een ‘personal day’ nemen omdat je chakra een beetje scheef zit en ik wil niet fulltime werken maar wel een huis en alle andere perks.
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal jou eens radicaliseren
slempenquote:Op woensdag 13 november 2024 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan we vanavond uit in Helmond?
ja gewoon, losgaan in de stadquote:
Wildquote:Op woensdag 13 november 2024 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja gewoon, losgaan in de stad
misschien drink ik wel TWEE biertjes
Nou.quote:Op donderdag 14 november 2024 00:53 schreef Flory- het volgende:
Jammer dat er leuke mensen weg zijn hier
Morguh Karzaiquote:
Morguh, van mij wel hoorquote:Op donderdag 14 november 2024 06:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mag de klok een uur of zes terug?
![]()
Hier ook, iedere donderdag hulp.quote:Op donderdag 14 november 2024 06:46 schreef Karzai het volgende:
even rustig wakker worden, straks weer werken
de boel wordt hier vandaag weer gepoetst, wat een ongekende luxe is dat toch, ik betaal er natuurlijk wel voor
vanavond een hapje eten bij moeders, ze had wild besteld
hoe gaat het nu, kan je al iets meer?quote:Op donderdag 14 november 2024 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, iedere donderdag hulp.
Doe het liever zelf, maar wat niet kan kan niet.
ALtijd gezellig bij moeders eten.
Zelf hou ik niet van wild, maar als je er van houdt wordt het smullen vanavond
Op zich gaat het wel goed hoor, het is nog niet helemaal over. Ik heb nogal snel dat iets chronisch wordt en dat schijnt met mijn SI gewricht het geval te zijn. Die val is behoorlijk heftig geweest, of mijn lijf geneest gewoon heel slecht. Maar het is draagbaar hoor gelukkig.quote:Op donderdag 14 november 2024 06:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe gaat het nu, kan je al iets meer?
ja dat is wel ellendig, maar meer dan positief in het leven staan kan je niet doen, gelukkig heb je nog wat hulpquote:Op donderdag 14 november 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zich gaat het wel goed hoor, het is nog niet helemaal over. Ik heb nogal snel dat iets chronisch wordt en dat schijnt met mijn SI gewricht het geval te zijn. Die val is behoorlijk heftig geweest, of mijn lijf geneest gewoon heel slecht. Maar het is draagbaar hoor gelukkig.
Veel kon ik al niet doen, en dat wordt steeds minder.
Maar ik kijk liever naar de dingen die ik nog wel kan. Alles beetje bij beetje. Stapje voor stapje
Ja iedere donderdag 4 uurtjesquote:Op donderdag 14 november 2024 06:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is wel ellendig, maar meer dan positief in het leven staan kan je niet doen, gelukkig heb je nog wat hulp
2 keer per maand drie uurtjesquote:Op donderdag 14 november 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iedere donderdag 4 uurtjes
Hoeveel uur heb jij?
O dat is niet veel. Maar alle beetjes helpenquote:
nouja ik niet zo'n heel groot appartement, en ik doe zelf ook nog wel wat aan het huishouden.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet veel. Maar alle beetjes helpen
Groot gelijk heb je.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
nouja ik niet zo'n heel groot appartement, en ik doe zelf ook nog wel wat aan het huishouden.
alleen het grondige poetswerk laat ik aan haar over
Morguhquote:
Yes ben net terug van het strand. heb even gedobberdquote:Op donderdag 14 november 2024 07:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
morning, is het strandweer vandaag?
ik vond naar het werk rijden al genoeg inspanningquote:Op donderdag 14 november 2024 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ben net terug van het strand. heb even gedobberdzometeen denk ik de was doen
Morguhquote:
Je zal er moe van wordenquote:Op donderdag 14 november 2024 07:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond naar het werk rijden al genoeg inspanning
Morguhquote:Op donderdag 14 november 2024 07:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Nou, extra vroeg vertrokken, minimale file
Wel weer debiel rijgedrag, want donker en regen
Rij gewoon door, mensen
O lekker, hier kunnen de winterjassen weer uit de kast gehaald worden.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes ben net terug van het strand. heb even gedobberdzometeen denk ik de was doen
mogguhquote:Op donderdag 14 november 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Je zal er moe van worden
[..]
Morguh
GOEDE MORGEN, Dottekequote:Op donderdag 14 november 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
[..]
Je zal er moe van worden
[..]
Morguh
ik loop nog in mn zomer/tussenjasquote:Op donderdag 14 november 2024 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, hier kunnen de winterjassen weer uit de kast gehaald worden.
bbbrrrr
Het gaat de komende dagen kouder worden, zag 4 graden staan.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop nog in mn zomer/tussenjas
Mijn schoen geeft een piepje als het kouder is dan 3 graden, maar dat vergeet ik de hele tijd, dus elke keer als ik dat piepje hoor, dan denk ik als eerste dat er iets mis is met de schoenquote:Op donderdag 14 november 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de komende dagen kouder worden, zag 4 graden staan.
Dan is het op de scootmobiel echt koud hoor.
quote:Op donderdag 14 november 2024 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoen geeft een piepje als het kouder is dan 3 graden, maar dat vergeet ik de hele tijd, dus elke keer als ik dat piepje hoor, dan denk ik als eerste dat er iets mis is met de schoen
O zijn er schoenen die dat doen?quote:Op donderdag 14 november 2024 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoen geeft een piepje als het kouder is dan 3 graden, maar dat vergeet ik de hele tijd, dus elke keer als ik dat piepje hoor, dan denk ik als eerste dat er iets mis is met de schoen
tegelijk?quote:Op donderdag 14 november 2024 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier de winterjas en tussenjas alweer een tijdje aan, helaas
Zo'n piepje heeft de godin ook, maar het is nog niet zo koud geweestquote:Op donderdag 14 november 2024 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat moet je dan, dan is het kouder dan 3 graden, waarom moet er dan een piepje afgaan vraag ik mij af?quote:Op donderdag 14 november 2024 07:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n piepje heeft de godin ook, maar het is nog niet zo koud geweest
Oh ja, pardon.. de schoen is mijn auto, omdat iemand ooit dat model bestempeld had als de vorm van een schoen. Dus als ik het over de schoen heb, dan heb ik het over mijn autoquote:Op donderdag 14 november 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn er schoenen die dat doen?
Zou mooi zijn als er dan een soort van warmte in de schoen komt
Zucht.. ja, tuurlijkquote:
Oquote:Op donderdag 14 november 2024 07:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, pardon.. de schoen is mijn auto, omdat iemand ooit dat model bestempeld had als de vorm van een schoen. Dus als ik het over de schoen heb, dan heb ik het over mijn auto
Om je er op te attenderen dat het koud is en mogelijk glad, verder doet het geloof ik niet zoveelquote:Op donderdag 14 november 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wat moet je dan, dan is het kouder dan 3 graden, waarom moet er dan een piepje afgaan vraag ik mij af?
Hier was het laatst zover, maar weet niet meer wanneer.. denk maandag of zo..quote:Op donderdag 14 november 2024 07:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n piepje heeft de godin ook, maar het is nog niet zo koud geweest
Ja idd dit, er zit geen zoutstrooifunctie opquote:Op donderdag 14 november 2024 07:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om je er op te attenderen dat het koud is en mogelijk glad, verder doet het geloof ik niet zoveel
Dat zou wel mooi zijn als dat er op zou zittenquote:Op donderdag 14 november 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd dit, er zit geen zoutstrooifunctie op
Jij rijdt zo vroeg dat dat prima zou kunnenquote:Op donderdag 14 november 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd dit, er zit geen zoutstrooifunctie op
Ja, eigenlijk wel he.. dan wil ik een compensatiequote:Op donderdag 14 november 2024 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij rijdt zo vroeg dat dat prima zou kunnen
op de fiets ook wel, maar vooral mn handen vinden dat niet leukquote:Op donderdag 14 november 2024 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de komende dagen kouder worden, zag 4 graden staan.
Dan is het op de scootmobiel echt koud hoor.
quote:Op donderdag 14 november 2024 08:10 schreef Recce het volgende:
Volgende week kans op winterse neerslag en zware storm.
quote:Op donderdag 14 november 2024 08:10 schreef Recce het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 00:53 schreef Flory- het volgende:
Jammer dat er leuke mensen weg zijn hier
Nu alweer zin in.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Knap wel dat iedereen dat maar blijft kopen.
Ik kreeg het van fietsen altijd warmquote:Op donderdag 14 november 2024 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
op de fiets ook wel, maar vooral mn handen vinden dat niet leuk
Winterse neerslag is niet erg. Een zware storm is wat minder.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:10 schreef Recce het volgende:
Morguh Chevyquote:
Even je pannen vastlijmen.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Winterse neerslag is niet erg. Een zware storm is wat minder.
Of dat je op Wattie bent gaan zitten.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallootjesquote:
Oh, noes, de dubbele deken! Zover is het hier nog niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:51 schreef Crack_ het volgende:
Het is alweer tijd voor de dubbele deken
Goed verhaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens die snellader is dus binnen. Tweede die ik probeer.
Wat denk je? Weer zo tyfussloom. Terwijl die 65W zou moeten zijn en 30W voor USB A.
En ik vergelijk hem dus met de oplaadsnelheid van eentje van dacht ik 30W. Die mokersnel was.
Maar volgens mij was dat via USB C. Dus ik probeer deze nu met USB C.
Kijken of die dan wel snel is.
Het is warmer dan vorige weekquote:Op donderdag 14 november 2024 08:51 schreef Crack_ het volgende:
Het is alweer tijd voor de dubbele deken
Ik hou je op de hoogte!quote:
Gelukkig huur ik, dus als ze er afwaaien kost het mij niets en hoef het ook niet zelf te vervangenquote:Op donderdag 14 november 2024 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even je pannen vastlijmen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 08:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAHA
Spanning![]()
Had het zelf niet eens door
Snap je hem bro?quote:
Wie gaat er ook dan naar kantoorquote:Op donderdag 14 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk op kantoor. Files
Idem. En ik heb geen pannenquote:Op donderdag 14 november 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig huur ik, dus als ze er afwaaien kost het mij niets en hoef het ook niet zelf te vervangen
Plat dak? Helemaal handig, daar waait geen pan van afquote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. En ik heb geen pannen
@Haags woordgrappen zijn jouw afdeling, toch?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAHA
Spanning![]()
Had het zelf niet eens door
Het enige wat bij mij van het dak kan afwaaien zijn de warmtepompenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plat dak? Helemaal handig, daar waait geen pan van af
Bitumen dakbekleding ook wegwaaienquote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plat dak? Helemaal handig, daar waait geen pan van af
Woordgrappen kan die user ook zeker behagen inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:haags woordgrappen zijn jouw afdeling, toch?
Blijkbaar heel veel mensen.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie gaat er ook dan naar kantoor
Veel plezier vanavond.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar heel veel mensen.
Ik heb een etentje vanavond met collega's.
Dan kan je dag niet meer stuk.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb tekst naar cijfers geconverteerd in Excel.
Weer een succesje te pakken
O heb jij de warmte pompen op je dak staan? Nooit gehoord/gezienquote:Op donderdag 14 november 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het enige wat bij mij van het dak kan afwaaien zijn de warmtepompen
Toch een beetje zijn USPquote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Woordgrappen kan die user ook zeker behagen inderdaad.
Laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitumen dakbekleding ook wegwaaien
Iew. Wat sociaalquote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar heel veel mensen.
Ik heb een etentje vanavond met collega's.
Krijg ik zoveel energie van, ik hoef geen koffie meer.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan je dag niet meer stuk.
quote:Op donderdag 14 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb jij de warmte pompen op je dak staan? Nooit gehoord/gezien
Niet geneukt?quote:
Een hele goeieeeee morgenquote:
Ik vind die dingen zo herrie maken, dreunt dat niet door als ze op het dak staan?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ze zijn al eens keer omgevallen, dus hebben monteurs van de Energiewacht ze opnieuw moeten vastzetten.
Ik hoor ze bijna niet, tenzij het stil is en warmtepompen zijn flink aan het werk.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo herrie maken, dreunt dat niet door als ze op het dak staan?
Dit klinkt als een horrorfilm.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga maar douchen en iets op mijn gezicht smeren want ik zie er uit alsof ik na zeven dagen uit iemands tv ben gekropen
Gelukkig maar, voor sommige mensen is het een hel het geluid van die dingenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor ze bijna niet, tenzij het stil is en warmtepompen zijn flink aan het werk.
Ik twijfel ook nog een beetje, denk dat ik hem nog niet aan elkaar ga plakken maar als twee losse dekbedden ga neerleggenquote:Op donderdag 14 november 2024 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, noes, de dubbele deken! Zover is het hier nog niet.
truequote:
nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weerquote:Op donderdag 14 november 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer had het over 2cm sneeuw.
Ga weg hoor.
Met allebei een dekbedovertrek?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog een beetje, denk dat ik hem nog niet aan elkaar ga plakken maar als twee losse dekbedden ga neerleggen
Nou, dat warmere weer komt weer ergens in april pas, dus dat duurt nog bijna een half jaar.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weer
Tien puntenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als een horrorfilm.
Ja, ik weet ook niet waar ie last van had. Nu zegt ie 9 graden bewolkt.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weer
Ach, heb je Windows weer.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer had het over 2cm sneeuw.
Ga weg hoor.
Hmm, denk het wel maar kan ook dat ik er eentje los opgooi.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Met allebei een dekbedovertrek?Ik word altijd helemaal gek als ze van elkaar af gaan in de dekbedovertrek 's nachts. Dan voel ik dat het niet goed zit en ga ik dat urenlang proberen te negeren en maar half slapen.
April!? oooohhh, ik heb maart in mn hoofdquote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat warmere weer komt weer ergens in april pas, dus dat duurt nog bijna een half jaar.
moest nog wakker wordenquote:Op donderdag 14 november 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar ie last van had. Nu zegt ie 9 graden bewolkt.
Houden zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar ie last van had. Nu zegt ie 9 graden bewolkt.
En ook alleen dan.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Houden zo.
Winter hoort in de kerstvakantie.
Maar dan kunnen we je er niet meer op horen rammen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik werk ook echt met zo'n klassiek ramtoetsenbord hier.
Is aan de ene kant kut. Aan de andere kans voelt het ook wel weer lekker.
Maar ben toch verbaasd dat die toetsenbordjes hier niet lekker van die lichte dingetjes zijn.
Nee, het komt niet heel vaak voor, maar als het gebeurt, is het wel extreem klote. Dan moet je uiteindelijk wakker worden om dat te fiksen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, denk het wel maar kan ook dat ik er eentje los opgooi.
En ja same, en dan ga je woelen en dan zit die hele deken niet meer goed in het overtrekKomt hier trouwens niet al te vaak voor dat ze los komen van elkaar, bij jou wel?
De klok is pas net verzet!quote:[..]
April!? oooohhh, ik heb maart in mn hoofdEn misschien dat het dan nog niet zo lekker is maar dan wordt het beter en dat doet me dan goed. En de klok wordt verzet in maart, langer licht
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het komt niet heel vaak voor, maar als het gebeurt, is het wel extreem klote. Dan moet je uiteindelijk wakker worden om dat te fiksen.
[..]
De klok is pas net verzet!Je bent wel een beetje voorbarig hoor.
Gaat volgende week depressief in hoekje zitten en wachten tot de regen over gaat.quote:
Dat kan ook vreselijk zijn inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]is zo
Heb deze zelfde struggle wel vaker met plassen in de winter, heb ik ook nooit zin in![]()
Ja, maar jij zei dat we al bijna richting het warmere weer gingen.quote:Huh, waarom voorbarig?We hebben het toch over het weer in maart/april
![]()
en dat ik in maart al het idee krijg van 'heyy wordt beter' omdat we dan richting betere temperaturen gaan + klok wordt verzet. Dat heb ik in maart, dat is nu niet
In maart Recce, in maartquote:Op donderdag 14 november 2024 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ook vreselijk zijn inderdaad.Te slaperig om eruit te gaan, maar te nodig moeten plassen om echt te kunnen slapen.
[..]
Ja, maar jij zei dat we al bijna richting het warmere weer gingen.
Ik had dit nog in m'n achterhoofd:quote:
quote:nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weer
Ja, dat kan heel lekker zijn inderdaad. Dat je heerlijk weer kunt gaan liggen. De laatste tijd is het bij mij andersom. Als ik wakker word, kom ik meestal niet meer in slaap. Dus als ik om 4 uur wakker word om te moeten plassen nu, dan is het balen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh en over plassen 's nachts, wat dan wel weer heerlijk is zijn die momenten dat het nog super vroeg is en je denkt 'ohhh kan nog zes uur slapen!!'
Maar altijd gevaarlijk om op de klok te kijken, kan ook zijn dat je dan ziet dat je nog maar een half uur hebt voordat de wekker gaat
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:16 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de Telegraaf nog.
hahaha, truequote:Op donderdag 14 november 2024 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had dit nog in m'n achterhoofd:
[..]
Oh dat is wel erg vroegquote:Op donderdag 14 november 2024 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel lekker zijn inderdaad. Dat je heerlijk weer kunt gaan liggen. De laatste tijd is het bij mij andersom. Als ik wakker word, kom ik meestal niet meer in slaap. Dus als ik om 4 uur wakker word om te moeten plassen nu, dan is het balen.
Klinkt gezellig zeg.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:16 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan bepaalde uitspraken uit de SCquote:Op donderdag 14 november 2024 11:16 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan alweer op weg naar de langste dag van het jaar!quote:Op donderdag 14 november 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, true![]()
Die gaat in mn hoofd wel met tussenstapjes, zo van 'het is nu bijna december, december gaat snel dus dan is het zo januari. Januari is saai maar als het feb is dan gaat het weer snel en dan heb ik vakantie. En daarna is het maart, en dan wordt het weer beter. WE CAN DO THIS'![]()
![]()
Dan lig ik de rest van de nacht te piekeren.quote:[..]
Oh dat is wel erg vroegben je dan niet meer moe of dat wel maar het lukt gewoon niet meer?
Ze lezen hier mee!quote:Op donderdag 14 november 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan bepaalde uitspraken uit de SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |