Maar dan kunnen we je er niet meer op horen rammen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik werk ook echt met zo'n klassiek ramtoetsenbord hier.
Is aan de ene kant kut. Aan de andere kans voelt het ook wel weer lekker.
Maar ben toch verbaasd dat die toetsenbordjes hier niet lekker van die lichte dingetjes zijn.
Nee, het komt niet heel vaak voor, maar als het gebeurt, is het wel extreem klote. Dan moet je uiteindelijk wakker worden om dat te fiksen.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, denk het wel maar kan ook dat ik er eentje los opgooi.
En ja same, en dan ga je woelen en dan zit die hele deken niet meer goed in het overtrekKomt hier trouwens niet al te vaak voor dat ze los komen van elkaar, bij jou wel?
De klok is pas net verzet!quote:[..]
April!? oooohhh, ik heb maart in mn hoofdEn misschien dat het dan nog niet zo lekker is maar dan wordt het beter en dat doet me dan goed. En de klok wordt verzet in maart, langer licht
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het komt niet heel vaak voor, maar als het gebeurt, is het wel extreem klote. Dan moet je uiteindelijk wakker worden om dat te fiksen.
[..]
De klok is pas net verzet!Je bent wel een beetje voorbarig hoor.
Gaat volgende week depressief in hoekje zitten en wachten tot de regen over gaat.quote:
Dat kan ook vreselijk zijn inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]is zo
Heb deze zelfde struggle wel vaker met plassen in de winter, heb ik ook nooit zin in![]()
Ja, maar jij zei dat we al bijna richting het warmere weer gingen.quote:Huh, waarom voorbarig?We hebben het toch over het weer in maart/april
![]()
en dat ik in maart al het idee krijg van 'heyy wordt beter' omdat we dan richting betere temperaturen gaan + klok wordt verzet. Dat heb ik in maart, dat is nu niet
In maart Recce, in maartquote:Op donderdag 14 november 2024 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ook vreselijk zijn inderdaad.Te slaperig om eruit te gaan, maar te nodig moeten plassen om echt te kunnen slapen.
[..]
Ja, maar jij zei dat we al bijna richting het warmere weer gingen.
Ik had dit nog in m'n achterhoofd:quote:
quote:nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weer
Ja, dat kan heel lekker zijn inderdaad. Dat je heerlijk weer kunt gaan liggen. De laatste tijd is het bij mij andersom. Als ik wakker word, kom ik meestal niet meer in slaap. Dus als ik om 4 uur wakker word om te moeten plassen nu, dan is het balen.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Oh en over plassen 's nachts, wat dan wel weer heerlijk is zijn die momenten dat het nog super vroeg is en je denkt 'ohhh kan nog zes uur slapen!!'
Maar altijd gevaarlijk om op de klok te kijken, kan ook zijn dat je dan ziet dat je nog maar een half uur hebt voordat de wekker gaat
quote:Op donderdag 14 november 2024 11:16 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we de Telegraaf nog.
hahaha, truequote:Op donderdag 14 november 2024 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had dit nog in m'n achterhoofd:
[..]
Oh dat is wel erg vroegquote:Op donderdag 14 november 2024 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel lekker zijn inderdaad. Dat je heerlijk weer kunt gaan liggen. De laatste tijd is het bij mij andersom. Als ik wakker word, kom ik meestal niet meer in slaap. Dus als ik om 4 uur wakker word om te moeten plassen nu, dan is het balen.
Klinkt gezellig zeg.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:16 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan bepaalde uitspraken uit de SCquote:Op donderdag 14 november 2024 11:16 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan alweer op weg naar de langste dag van het jaar!quote:Op donderdag 14 november 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, true![]()
Die gaat in mn hoofd wel met tussenstapjes, zo van 'het is nu bijna december, december gaat snel dus dan is het zo januari. Januari is saai maar als het feb is dan gaat het weer snel en dan heb ik vakantie. En daarna is het maart, en dan wordt het weer beter. WE CAN DO THIS'![]()
![]()
Dan lig ik de rest van de nacht te piekeren.quote:[..]
Oh dat is wel erg vroegben je dan niet meer moe of dat wel maar het lukt gewoon niet meer?
Ze lezen hier mee!quote:Op donderdag 14 november 2024 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan bepaalde uitspraken uit de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |