Niet geneukt?quote:
Een hele goeieeeee morgenquote:
Ik vind die dingen zo herrie maken, dreunt dat niet door als ze op het dak staan?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ze zijn al eens keer omgevallen, dus hebben monteurs van de Energiewacht ze opnieuw moeten vastzetten.
Ik hoor ze bijna niet, tenzij het stil is en warmtepompen zijn flink aan het werk.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo herrie maken, dreunt dat niet door als ze op het dak staan?
Dit klinkt als een horrorfilm.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga maar douchen en iets op mijn gezicht smeren want ik zie er uit alsof ik na zeven dagen uit iemands tv ben gekropen
Gelukkig maar, voor sommige mensen is het een hel het geluid van die dingenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor ze bijna niet, tenzij het stil is en warmtepompen zijn flink aan het werk.
Ik twijfel ook nog een beetje, denk dat ik hem nog niet aan elkaar ga plakken maar als twee losse dekbedden ga neerleggenquote:Op donderdag 14 november 2024 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, noes, de dubbele deken! Zover is het hier nog niet.
truequote:
nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weerquote:Op donderdag 14 november 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer had het over 2cm sneeuw.
Ga weg hoor.
Met allebei een dekbedovertrek?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog een beetje, denk dat ik hem nog niet aan elkaar ga plakken maar als twee losse dekbedden ga neerleggen
Nou, dat warmere weer komt weer ergens in april pas, dus dat duurt nog bijna een half jaar.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weer
Tien puntenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als een horrorfilm.
Ja, ik weet ook niet waar ie last van had. Nu zegt ie 9 graden bewolkt.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nu al?! Ik bedacht me gisteren nog dat ik het zacht weer vind, en het is al bijna dec! We gaan bijna weer richting het warmere weer
Ach, heb je Windows weer.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Windows weer had het over 2cm sneeuw.
Ga weg hoor.
Hmm, denk het wel maar kan ook dat ik er eentje los opgooi.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Met allebei een dekbedovertrek?Ik word altijd helemaal gek als ze van elkaar af gaan in de dekbedovertrek 's nachts. Dan voel ik dat het niet goed zit en ga ik dat urenlang proberen te negeren en maar half slapen.
April!? oooohhh, ik heb maart in mn hoofdquote:Op donderdag 14 november 2024 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat warmere weer komt weer ergens in april pas, dus dat duurt nog bijna een half jaar.
moest nog wakker wordenquote:Op donderdag 14 november 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar ie last van had. Nu zegt ie 9 graden bewolkt.
Houden zo.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waar ie last van had. Nu zegt ie 9 graden bewolkt.
En ook alleen dan.quote:Op donderdag 14 november 2024 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Houden zo.
Winter hoort in de kerstvakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |