quote:Op donderdag 14 november 2024 08:10 schreef Recce het volgende:
Volgende week kans op winterse neerslag en zware storm.
quote:Op donderdag 14 november 2024 08:10 schreef Recce het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2024 00:53 schreef Flory- het volgende:
Jammer dat er leuke mensen weg zijn hier
Nu alweer zin in.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Knap wel dat iedereen dat maar blijft kopen.
Ik kreeg het van fietsen altijd warmquote:Op donderdag 14 november 2024 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
op de fiets ook wel, maar vooral mn handen vinden dat niet leuk
Winterse neerslag is niet erg. Een zware storm is wat minder.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:10 schreef Recce het volgende:
Morguh Chevyquote:
Even je pannen vastlijmen.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Winterse neerslag is niet erg. Een zware storm is wat minder.
Of dat je op Wattie bent gaan zitten.quote:Op donderdag 14 november 2024 07:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoen geeft een piepje als het kouder is dan 3 graden, maar dat vergeet ik de hele tijd, dus elke keer als ik dat piepje hoor, dan denk ik als eerste dat er iets mis is met de schoen
Hallootjesquote:
Oh, noes, de dubbele deken! Zover is het hier nog niet.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:51 schreef Crack_ het volgende:
Het is alweer tijd voor de dubbele deken
Goed verhaal.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens die snellader is dus binnen. Tweede die ik probeer.
Wat denk je? Weer zo tyfussloom. Terwijl die 65W zou moeten zijn en 30W voor USB A.
En ik vergelijk hem dus met de oplaadsnelheid van eentje van dacht ik 30W. Die mokersnel was.
Maar volgens mij was dat via USB C. Dus ik probeer deze nu met USB C.
Kijken of die dan wel snel is.
Het is warmer dan vorige weekquote:Op donderdag 14 november 2024 08:51 schreef Crack_ het volgende:
Het is alweer tijd voor de dubbele deken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |