SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja in principe is het vrij eenvoudig te maken, alleen moet heel de vaatwasser er daarvoor uitgehaald worden, en daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik ook, heb ik maar laten maken toen die reparateur toch moest komen.
Wat voor leeg ding?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
dan ga ik uit van een leeg ding
Volgens mij niet. Hij was er zo klaar mee.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in principe is het vrij eenvoudig te maken, alleen moet heel de vaatwasser er daarvoor uitgehaald worden, en daar heb ik dan weer geen zin in
Ja denk dat het hier ook al heel veel blijvende schade aan m'n hand voorkomen heeftquote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond gisteren een knolselderij te slachten en was nu een vingertopje armer geweest als ik geen bot Ikea-mes had
Mwa, ik spoel het gelijk na het eten af, dan is het net 2 seconden werkquote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind dat toch een beetje alsof je je kleren al even met de hand wast voordat ze in de wasmachine gaan
een leeg ding waar zout in kanquote:
Messen ben ik dan weer te lui in om te onderhouden; die koop ik bij de toko en als ze bot worden slijp ik ze 1x en daarna gaan ze weg.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben Wusthof messen.
En kapotte theedoeken. Veel kapotte theedoeken
Begrijpelijk. Mijn elektrische pepermolen begaf het en toen moest ik ook direct maar peugeot kopenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit nu op hun website en ineens valt mijn oog op Staub La Cocotte
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben Wusthof messen.
En kapotte theedoeken. Veel kapotte theedoeken
okquote:Op woensdag 13 november 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is leeg. Dat zit in de bodem.
Die staan hier ook in de kast.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn elektrische pepermolen begaf het en toen moest ik ook direct maar peugeot kopen
Ja maar bij mij wel, sowieso moet die er dan helemaal uit omdat die veer aan de kant van de muur zitquote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij was er zo klaar mee.
Nog nooit bij stilgestaan dat dat een optie is.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Snijplanken in de olie of wax zetten is laatste tijd wel een hobby geworden.
Deed ik vroeger wel maar was ik op een gegeven moment wel klaar mee, gebruik nu gewoon lekker kunsstof planken die de vaatwasser ingaanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat moet ik eigenlijk ook eens doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja dat doet mijn wederhelft. Die had ook ‘speciale bakjes’ voor zijn mise en place nodig.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Je moet iets om je dagelijkse portie microplastics binnen te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel maar was ik op een gegeven moment wel klaar mee, gebruik nu gewoon lekker kunsstof planken die de vaatwasser ingaan
Die kreeg ik ooit een mooie cadeau voor mijn verjaardag, eentje van 110 cm hoogte, kun je echt totaal niets mee en later zag ik dat die van mijn eigen geld was betaaldquote:Op woensdag 13 november 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Mijn elektrische pepermolen begaf het en toen moest ik ook direct maar peugeot kopen
Het een beetje bijhouden helpt wel.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk ook eens doen.
Was al heel trots dat ik laatst het hele keukenblad weer in de kunsthars had gezet. Kutwerk.
Als ik aan het koken ben ontploft de hele keuken altijdquote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat doet mijn wederhelft. Die had ook ‘speciale bakjes’ voor zijn mise en place nodig.
Ik hoor allemaal nieuwe dingenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk ook eens doen.
Was al heel trots dat ik laatst het hele keukenblad weer in de kunsthars had gezet. Kutwerk.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kreeg ik ooit een mooie cadeau voor mijn verjaardag, eentje van 110 cm hoogte, kun je echt totaal niets mee en later zag ik dat die van mijn eigen geld was betaald
Tsja dan zit er maar 1 ding op, restaurant beginnen en met dat ding langs de tafels gaanquote:Op woensdag 13 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kreeg ik ooit een mooie cadeau voor mijn verjaardag, eentje van 110 cm hoogte, kun je echt totaal niets mee en later zag ik dat die van mijn eigen geld was betaald
Ja daarom koop ik meestal de groenten gewoon voorgesnedenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet iets om je dagelijkse portie microplastics binnen te krijgen.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |