Ik hou je op de hoogte!quote:
Gelukkig huur ik, dus als ze er afwaaien kost het mij niets en hoef het ook niet zelf te vervangenquote:Op donderdag 14 november 2024 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even je pannen vastlijmen.
quote:Op donderdag 14 november 2024 08:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAHA
Spanning![]()
Had het zelf niet eens door
Snap je hem bro?quote:
Wie gaat er ook dan naar kantoorquote:Op donderdag 14 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk op kantoor. Files
Idem. En ik heb geen pannenquote:Op donderdag 14 november 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig huur ik, dus als ze er afwaaien kost het mij niets en hoef het ook niet zelf te vervangen
Plat dak? Helemaal handig, daar waait geen pan van afquote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idem. En ik heb geen pannen
@Haags woordgrappen zijn jouw afdeling, toch?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
HAHA
Spanning![]()
Had het zelf niet eens door
Het enige wat bij mij van het dak kan afwaaien zijn de warmtepompenquote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plat dak? Helemaal handig, daar waait geen pan van af
Bitumen dakbekleding ook wegwaaienquote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plat dak? Helemaal handig, daar waait geen pan van af
Woordgrappen kan die user ook zeker behagen inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:haags woordgrappen zijn jouw afdeling, toch?
Blijkbaar heel veel mensen.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie gaat er ook dan naar kantoor
Veel plezier vanavond.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar heel veel mensen.
Ik heb een etentje vanavond met collega's.
Dan kan je dag niet meer stuk.quote:Op donderdag 14 november 2024 08:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik heb tekst naar cijfers geconverteerd in Excel.
Weer een succesje te pakken
O heb jij de warmte pompen op je dak staan? Nooit gehoord/gezienquote:Op donderdag 14 november 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het enige wat bij mij van het dak kan afwaaien zijn de warmtepompen
Toch een beetje zijn USPquote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Woordgrappen kan die user ook zeker behagen inderdaad.
Laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitumen dakbekleding ook wegwaaien
Iew. Wat sociaalquote:Op donderdag 14 november 2024 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar heel veel mensen.
Ik heb een etentje vanavond met collega's.
Krijg ik zoveel energie van, ik hoef geen koffie meer.quote:Op donderdag 14 november 2024 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan je dag niet meer stuk.
quote:Op donderdag 14 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb jij de warmte pompen op je dak staan? Nooit gehoord/gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |