Ah kut zielig beentje door polio… ja dat is jammer Fleurelieve. Papa en mama wilden je heel heel graag een eigen keuze geven over je lichaamsautonomiteit.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen gewoon de keuze geven zodra ze 18 worden.
Dat is vooral heel dom.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou mijn kinderen ook niet vaccineren
Lamme arm voor de rest van je leven. Treurie kan gebeurie.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah kut zielig beentje door polio… ja dat is jammer Fleurelieve. Papa en mama wilden je heel heel graag een eigen keuze geven over je lichaamsautonomiteit.
Ik had D toen ik het kocht, dus kwam sowieso al niet in aanmerkingquote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb ik een F dus dat zit wel goed
Als je gewoon gezond bent, stelt zo'n virusje niets voor.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gemiddelde waus heeft zelfs na een pandemie nog geen idee hoe infectieziekten zich kunnen verspreiden.
Tot die tijd gescheiden naar de opvang, school?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen gewoon de keuze geven zodra ze 18 worden.
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aids is hij niet bang voor, wel dat de regering hem na het kontenbonken kan volgen
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je gewoon gezond bent, stelt zo'n virusje niets voor.
Ik ben kweksterk, ik heb zo'n vaccinatie helemaal niet nodig, mijn huisarts ziet me nooitquote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je gewoon gezond bent, stelt zo'n virusje niets voor.
Zal aan die adviseur ook wel vragen of ik dat kan stapelenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had D toen ik het kocht, dus kwam sowieso al niet in aanmerking
Maar heb wel van de gemeente gehad
Kinderen van Dimmy zullen wel naar een Forumschool gaan. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zullen die wel naar een of andere vrije regenboog school gaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot die tijd gescheiden naar de opvang, school?
Of een ander land voor ze inrichten, Mauritanië of zo?
Dat zou wel chill zijnquote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal aan die adviseur ook wel vragen of ik dat kan stapelen
Ja die maat van mij ook plakhomo dat het is, ik heb hem gezegd abort misson en don't stick your dick in crazy maar hij wil er toch graag een keer op want "lekker ding"quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Vriend van mij is gelukkig wel zo slim. Die heeft jaarlijks de bingo kaart aan soa’s vol
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lamme arm voor de rest van je leven. Treurie kan gebeurie.
Kan ik misschien ook gelijk een warmtepomp doenquote:
Dan krijgen ze als ze drie zijn al de vraag of ze niet liever een meisje willen zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van Dimmy zullen wel naar een Forumschool gaan. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zullen die wel naar een of andere vrije regenboog school gaan.
Nah. Kostschool in Zwitserlandquote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen van Dimmy zullen wel naar een Forumschool gaan. Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zullen die wel naar een of andere vrije regenboog school gaan.
Ik las kotsschoolquote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah. Kostschool in Zwitserland
Beetje leren marcheren in Lederhosenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ook zo een die grinder al heeft uitgespeeld?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die maat van mij ook plakhomo dat het is, ik heb hem gezegd abort misson en don't stick your dick in crazy maar hij wil er toch graag een keer op want "lekker ding"
Daarna bij het corps en rest van je leven zit je gebakken.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ohja dat is ook zoquote:
Gewoon genderneutraal opvoeden en als ze enigszins neigen naar het biologische geslacht pak je de pop of het autootje af.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan krijgen ze als ze drie zijn al de vraag of ze niet liever een meisje willen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |