Precies.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna bij het corps en rest van je leven zit je gebakken.
Ja iedere maand wel drama ergens om en "ik begin noooooit meer aan een relatie"quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ook zo een die grinder al heeft uitgespeeld?
quote:President-elect Donald Trump on Wednesday said he will nominate Republican Rep. Matt Gaetz of Florida to serve as his attorney general, putting a loyalist in the role of the nation's top prosecutor.
Popje afpakken en piemel afknippen en verstoppen, opgelostquote:Op woensdag 13 november 2024 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon genderneutraal opvoeden en als ze enigszins neigen naar het biologische geslacht pak je de pop of het autootje af.
Dat zal ze leren!
Die ziet er ook een beetje uit alsof zijn moeder ook zijn zus isquote:
Het is gewoon Butthead, toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ziet er ook een beetje uit alsof zijn moeder ook zijn zus is
Wat voor pirk?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg morgen weer een pirk in mijn arm
Alle 24 niet in het kratje inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als begenadigd mensenkenner zeg ik dat dit specimen niet helemaal 100 % in orde is.
Ben vooral benieuwd waar dat hoofd dan mee gevuld isquote:
Musk die a la Himmler op boevenjacht gaat in politiek Washingtonquote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef Ygritte het volgende:
Oi het wordt echt zo’n grote shitshow, kan niet anders
Welnee. Trump gaat gewoon zijn plannen doorvoeren; nieuwe rechters benoemen en dan kunnen ze er de komende jaren weer tegenaan. Musk gaat rijker dan ooit zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef Ygritte het volgende:
om mijn chip te updatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Elke maand weer nieuwe schandalen en een draaideurbeleid waardoor ze in 4 jaar alsnog geen ene kut kunnen uitvoeren omdat het telkens weer opnieuw moet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef Ygritte het volgende:
Cherquote:Op woensdag 13 november 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waar dat hoofd dan mee gevuld is
Voordat dat land weer een beetje op peil is qua weldenkend gedachtengoed zijn ze jaren verder.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welnee. Trump gaat gewoon zijn plannen doorvoeren; nieuwe rechters benoemen en dan kunnen ze er de komende jaren weer tegenaan. Musk gaat rijker dan ooit zijn.
Nee joh radicaal links zijn is allang niet meer cool danquote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk totdat ze ineens rebels worden en in een kraakpand gaan wonen.
Misschien weer hip tegen die tijd, wie weet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh radicaal links zijn is allang niet meer cool dan
Minimaal de helft daar is zwakbegaafd, onderontwikkeld en ongeletterdquote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voordat dat land weer een beetje op peil is qua weldenkend gedachtengoed zijn ze jaren verder.
Als het ooit komt, want ze zijn gewoon collectief fokking veel te religieus
Of misschien zijn kraakpandjes dan wel superhip bij radicaal rechtsquote:Op woensdag 13 november 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien weer hip tegen die tijd, wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |