SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van ToT, want nu komt er niemand op z'n feestje![]()
Dat is een zorg voor politie, defensie en justitie in de maanden en jaren ernaquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo is datquote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een zorg voor politie, defensie en justitie in de maanden en jaren erna![]()
![]()
project x idd, maar we houden wel kleinschalig enzo. ff bakkie doen bij tot
Do what you love, love what you do!![]()
Zolang wij maar even lekker kunnen hakken, vlammen, tanken en rammenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 13 november 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat deze TT me m'n 50e verjaardag gaat kosten...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
Ja als iedereen zich nu op een meet in Deventer gaat focussen en die rond die zelfde tijd georganiseerd wordt, is de kans groter dat meer mensen naar het centraler liggender Deventer gaan dan naar mijn feessie.![]()
Wel in het tuinhuisje toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang wij maar even lekker kunnen hakken, vlammen, tanken en rammen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet mogen is een groot woord, maar dan zou het dus een Deventer-meet aan het eind van het jaar waar ik als jarige ook wat bij mee loop.
Ik had het liever centraal gevierd in mijn huis of bij een centrum die ik zou afhuren dan.
Maar goed; Deventer meet wordt het dus.
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?![]()
jullie kennen de film hierover ook denk? hahahaha zie het al voor me.
mss niet helemaal okDo what you love, love what you do!![]()
Een "deventer" meet in jouw huis? Ik weet niets van een deventermeet of een verjaardagmeet. Of wanneer het zou gaan gebeurenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
Niet mogen is een groot woord, maar dan zou het dus een Deventer-meet aan het eind van het jaar waar ik als jarige ook wat bij mee loop.
Ik had het liever centraal gevierd in mijn huis of bij een centrum die ik zou afhuren dan.
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?![]()
hahaha pro voor het nog doorgaan, iig niet in eigen huis is wel goed idee denkquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?
Ja ik had het vanmiddag hier in het topic over mijn verjaardag hier te gaan vieren, en vanavond zie ik ineens iets over een Deventer meet die blijkbaar al langer in de planning zou staan?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een "deventer" meet in jouw huis? Ik weet niets van een deventermeet of een verjaardagmeet. Of wanneer het zou gaan gebeuren![]()
Die meet komt er toch niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had het vanmiddag hier in het topic over mijn verjaardag hier te gaan vieren, en vanavond zie ik ineens iets over een Deventer meet die blijkbaar al langer in de planning zou staan?
Jouw verjaardag it is![]()
![]()
Ja ik hoop het.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die meet komt er toch niet.
Jouw verjaardag it is
We gaan het zien.
Mocht mijn feessie toch wel door gaan i.p.v. deze Deventer meet waar ik niets van wist, hoop ik dat er snel uitsluitsel over komt zodat we kunnen kijken hoeveel mensen er willen komen. Dan kan ik een inschatting maken of het bij mij thuis gevierd kan worden, of dat ik er toch iets voor moet afhuren.
Als ik iets moet huren, moet ik er gezien de feestdagen natuurlijk wel op tijd bij zijn voordat alles gereserveerd is.![]()
Dat kasteel bij de worp is wel een mooie locatiequote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus dan hebben we het echt definitief over Deventer?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan wil ik wel verzoeken om het daadwerkelijk de 28e te organiseren zodat ik straks rond mijn verjaardag niet serieus echt helemaal in m'n uppie kom te zitten.![]()
We kunnen anders ook het paleis op de dam afhuren voor een weekendquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kasteel bij de worp is wel een mooie locatie
tis wamt zo makkelijk ging dat want die film project x is niet eens onwaar.
,maargpoed t zal wel meevallen denk.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand wist er iets vanaf. kree begon weer eens over een meet. En toen riep Mikey Doetinchem en daar heb ik voor de gein deze TT van gemaakt. Daardoor lijkt het misschien heel wat, maar er is niks concreets.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoop het.
We gaan het zien.
Mocht mijn feessie toch wel door gaan i.p.v. deze Deventer meet waar ik niets van wist, hoop ik dat er snel uitsluitsel over komt zodat we kunnen kijken hoeveel mensen er willen komen. Dan kan ik een inschatting maken of het bij mij thuis gevierd kan worden, of dat ik er toch iets voor moet afhuren.
Als ik iets moet huren, moet ik er gezien de feestdagen natuurlijk wel op tijd bij zijn voordat alles gereserveerd is.![]()
Het enthousiasme is gewekt voor Deventer, en dat de TT dit een 2e keer is legt de focus er nog meer op.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niemand wist er iets vanaf. kree begon weer eens over een meet. En toen riep Mikey Doetinchem en daar heb ik voor de gein deze TT van gemaakt. Daardoor lijkt het misschien heel wat, maar er is niks concreets.![]()
Geen idee? In een tuinhuis, In de winter?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja @devzeroquote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enthousiasme is gewekt voor Deventer, en dat de TT dit een 2e keer is legt de focus er nog meer op.![]()
![]()
ok ok ik wil trouwens wel komen ook serieus enzo en ff gezellig, tis natuurlijk wel een eind weg. dus moet ff kijken. t was nu wel beetje lolletje natuurlijk en gein. maar wil serieus wel komen maar je zit andere kant land echt. dus ff kijken of kan vooralquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor jou is het een lolletje, voor mij weegt dit veel zwaarder.Do what you love, love what you do!![]()
Vogeleiland kan ook nog daar hebben mijn ouders toen 12 en een halfjaar huwelijk feestje gevierd.
Bracht alleen niet veel geluk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zou wel gezellig vinden als ik niet helemaal alleen ertoe moet, ? niemand vanaf Leiden CS dan? of ergens Utrecht wellicht tussen?Do what you love, love what you do!![]()
Daar waar jij nu woont he ken jij Joan ?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enthousiasme is gewekt voor Deventer, en dat de TT dit een 2e keer is legt de focus er nog meer op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haanappel?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar waar jij nu woont he ken jij Joan ?
![]()
Dus die Deventer meet is een lolletje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok ik wil trouwens wel komen ook serieus enzo en ff gezellig, tis natuurlijk wel een eind weg. dus moet ff kijken. t was nu wel beetje lolletje natuurlijk en gein. maar wil serieus wel komen maar je zit andere kant land echt. dus ff kijken of kan vooral
Ik wil het serieus echt helder hebben voor de boel echt verknoeid wordt en ik m'n 50e verjaardag in m'n uppie zit!
Ik wil het niet door een grapje in de soep laten lopen.![]()
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar waar jij nu woont he ken jij Joan ?
![]()
Nee maar ga hele achternaam hier niet droppenquote:
R.I.P DTS.![]()
Verstandig welquote:Op woensdag 13 november 2024 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar ga hele achternaam hier niet droppen![]()
![]()
equote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus die Deventer meet is een lolletje?
Ik wil het serieus echt helder hebben voor de boel echt verknoeid wordt en ik m'n 50e verjaardag in m'n uppie zit!
Ik wil het niet door een grapje in de soep laten lopen.nee duidelijk, ik maakte er ook beetje grapje van. maar snap je.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus die Deventer meet is een lolletje?
Ik wil het niet door een grapje in de soep laten lopen.
ik wil wel komen maar moet ik ff datum hebben want het is wss voor mij zonder auto echt eind reizenDo what you love, love what you do!![]()
Ooit wel gedaan met iemand anders kreeg ik daar jaren later gedoe mee.quote:
R.I.P DTS.![]()
Oepsquote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooit wel gedaan met iemand anders kreeg ik daar jaren later gedoe mee.![]()
![]()
![]()
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
e
[..]
nee duidelijk, ik maakte er ook beetje grapje van. maar snap je.
ik wil wel komen maar moet ik ff datum hebben want het is wss voor mij zonder auto echt eind reizen![]()
Ik wou het doen, maar werd gekaapt.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.![]()
Siswet wilde Mikey geen commissie betalen omdat hij haar populair had gemaaktquote:
Sinds wanneer is hier een TT serieus? Er wordt echt heel vaak over een meet gegrapt, maar komt er toch nooit van. DTS-meet dan.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.![]()
Dit ligt nu echt even anders.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hier een TT serieus? Er wordt echt heel vaak over een meet gegrapt, maar komt er toch nooit van. DTS-meet dan.![]()
Maar eigenlijk zeg je je wil wel feestje met mensen van fok? dat hele project x is natuurlijk overdrevenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.
Je weet toch dat 99.99% van de meets die hier besproken worden, niet doorgaan?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had het vanmiddag hier in het topic over mijn verjaardag hier te gaan vieren, en vanavond zie ik ineens iets over een Deventer meet die blijkbaar al langer in de planning zou staan?![]()
Ze zou nú huismoeder ofzo zijn denk ik beetje alternatief typje die altijd heel flirterig was en die elke keer wel weer een keer opnieuw in het leven opdook na een paar jaar maar altijd als ik net weer een nieuw vriendinnetje had. waardoor het er nooit echt fysiek van gekomen was ook al was de spanning er wel altijd. Die woont ook daar in die streek ergens. One that got away zeg maar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn bedoeling was een zaal afhuren voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zeg je je wil wel feestje met mensen van fok? dat hele project x is natuurlijk overdreven
Is natuurlijk lang niet zo interessant als allemaal leuke dingen gaan doen in Deventer, dus dan zouden mijn plannen aangepast moeten worden aan de verwachtingen die nu ineens geschept zijn.![]()
DTS'ers meeten iedere dag gewoon massaal in deze reeks hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet toch dat 99.99% van de meets die hier besproken worden, niet doorgaan?
Men is er duidelijk wel enthousiast over.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet toch dat 99.99% van de meets die hier besproken worden, niet doorgaan?
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.![]()
• Er komt geen deventer meet. Of we nou 2 of 20 TTs hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Men is er duidelijk wel enthousiast over.
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.
• Als je iets voor je verjaardag wilt organiseren, spreek mensen aan in een DM. Niet in het topic. Of open er een speciaal topic voor.![]()
Jawel johquote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar je komt nu pas met dat voorstel toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nou echt uit ervaring wel, doe er maar niet heel veel moeite over. want ok ik zeg wel ik wil komen, maar weet niet eens of dat praktisch al lukt?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was een zaal afhuren voor mijn verjaardag.
Is natuurlijk lang niet zo interessant als allemaal leuke dingen gaan doen in Deventer, dus dan zouden mijn plannen aangepast moeten worden aan de verwachtingen die nu ineens geschept zijn.
en rest? meer vaag als zeggen ik kom, dus hang je er niet op vast zou ik zeggen.
vind t wel leuk idee trouwens. zonder gekheid enzo. maarja ff kijken wie ook echt komen is mss handig wel.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dat was wat hoor ging ik net een beetje steady dook die meid weer op en ze wist donders goed dat ik wel wilde maar ja was te braaf toen nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vergeet gewoon dat gedoe met Deventer. Voor je een zaaltje afhuurt, vraag mensen in een DM of ze willen komen op een bepaalde datum. Pas dan weet je wie er echt gaan komen. Hier krijg je toch geen serieuze reactiequote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was een zaal afhuren voor mijn verjaardag.
Is natuurlijk lang niet zo interessant als allemaal leuke dingen gaan doen in Deventer, dus dan zouden mijn plannen aangepast moeten worden aan de verwachtingen die nu ineens geschept zijn.![]()
De TT's en het praten er over schept verwachtingen en zaait verwarring. Mensen willen niet naar 2 meetings toe en dat feessie in Deventer klinkt interessanter, of-ie nou doorgaat of niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
• Er komt geen deventer meet. Of we nou 2 of 20 TTs hebben.
• Als je iets voor je verjaardag wilt organiseren, spreek mensen aan in een DM. Niet in het topic. Of open er een speciaal topic voor.
En mocht kree wel serieus zijn en ik ga via DM mensen voor mijn feest uitnodigen, dan krijg je al helemaal een gedoe.
Als hij serieus doorgaat over die meet in Deventer ga ik echt geen mensen DMmen van: "Nee, ga niet naar Deventer maar kom naar mijn feestje toe! De zijne gaat toch niet door!"
Ik ga sowieso wel DM's / PM's rond sturen als er hier meer duidelijkheid komt dat we niet in elkaars vaarwater zitten.
Van mij gaat echt geen "X" feestje worden waar we een stad op stelten gaan zetten.![]()
Dat zijn toch dingen waar je dan jaren later zo eens aan terug denkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanmiddag.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je komt nu pas met dat voorstel toch?
Kree kwam vanavond met dit gedoe over die meet in Deventer.![]()
Maar die organiseert al 10 jaar meetsquote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Kree kwam vanavond met dit gedoe over die meet in Deventer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die organiseert al 10 jaar meets![]()
![]()
nouja het begon over strand meet enzo, hoe het naar jou ging weet ik ff niet meerquote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Kree kwam vanavond met dit gedoe over die meet in Deventer.
maarre wat er ook gezegd wordt hoor voor je dingen gaat afhuren, tis allemaal vaag nu natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Lees je post nou nog eens goed door.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
De TT's en het praten er over schept verwachtingen en zaait verwarring. Mensen willen niet naar 2 meetings toe en dat feessie in Deventer klinkt interessanter, of-ie nou doorgaat of niet.
En mocht kree wel serieus zijn en ik ga via DM mensen voor mijn feest uitnodigen, dan krijg je al helemaal een gedoe.
Als hij serieus doorgaat over die meet in Deventer ga ik echt geen mensen DMmen van: "Nee, ga niet naar Deventer maar kom naar mijn feestje toe! De zijne gaat toch niet door!"Niets mis mee toch? Als je dat wel zou gaan doen, dan krijg je een stuk minder mensen. Tenslotte worden mensen hier ook ouderquote:Ik ga sowieso wel DM's / PM's rond sturen als er hier meer duidelijkheid komt dat we niet in elkaars vaarwater zitten.
Van mij gaat echt geen "X" feestje worden waar we een stad op stelten gaan zetten.![]()
![]()
iedere maand een andere meetquote:Op woensdag 13 november 2024 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die organiseert al 10 jaar meets![]()
kree heeft het altijd over een meet. En als iemand voor de grap roept Deventer, dan is dat gewoon een grap. Ik denk dat je het veel te serieus neemt. DTS-meets zijn er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Kree kwam vanavond met dit gedoe over die meet in Deventer.![]()
Klopt, maar als mensen denken dat er ook een meet in Deventer komt, krijg ik gegarandeerd minder gegadigden.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet gewoon dat gedoe met Deventer. Voor je een zaaltje afhuurt, vraag mensen in een DM of ze willen komen op een bepaalde datum. Pas dan weet je wie er echt gaan komen. Hier krijg je toch geen serieuze reactie
Mensen willen afwachten en zien wat de plannen zijn, en ik wil graag redelijk snel duidelijkheid hebben omdat het zaaltje die ik in gedachten heb snel weggekaapt zal zijn. Ik weet niet eens zeker of hij überhaupt beschikbaar is. Hoe eerder ik zekerheid heb over dat Deventer gedoe, hoe eerder ik rond kan DM'men en kan kijken of die zaal beschikbaar is.
Ik ga niet tegen een al dan niet gebeurende Deventer meet concurreren, want dan komt van beiden niets terecht.![]()
Maar je wil tussen kerst en oud en nieuw je feestje houden?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De mensen die denken dat kree serieus een meeting gaat organiseren zijn niet het type user die je op je feestje wilt hebbenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar als mensen denken dat er ook een meet in Deventer komt, krijg ik gegarandeerd minder gegadigden.
Mensen willen afwachten en zien wat de plannen zijn, en ik wil graag redelijk snel duidelijkheid hebben omdat het zaaltje die ik in gedachten heb snel weggekaapt zal zijn. Ik weet niet eens zeker of hij überhaupt beschikbaar is. Hoe eerder ik zekerheid heb over dat Deventer gedoe, hoe eerder ik rond kan DM'men en kan kijken of die zaal beschikbaar is.
Ik ga niet tegen een al dan niet gebeurende Deventer meet concurreren, want dan komt van beiden niets terecht.![]()
![]()
Ik zag genoeg enthousiasme hier over Deventer.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Lees je post nou nog eens goed door.
[..]
Niets mis mee toch? Als je dat wel zou gaan doen, dan krijg je een stuk minder mensen. Tenslotte worden mensen hier ook ouder![]()
Er is geen Deventer meet planning. Nodig mensen uit die je graag wil zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar als mensen denken dat er ook een meet in Deventer komt, krijg ik gegarandeerd minder gegadigden.
Ik ga niet tegen een al dan niet gebeurende Deventer meet concurreren, want dan komt van beiden niets terecht.
Gingen we niet allemaal met de trein naar Wenen waar we met 15 mensen twee hotelkamers gingen delen?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
De strandmeet klinkt als gestrand![]()
I'm in!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Gingen we niet allemaal met de trein naar Wenen waar we met twee hotelkamers met 15 mensen gingen delen?![]()
doe ff serieus hier he. als jij een feestje wil vieren daar in zaal enzo dan denk ik dat je dat gewoon moet doen?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga niet tegen een al dan niet gebeurende Deventer meet concurreren, want dan komt van beiden niets terecht.
ik zou er niet op rekenen vanaf fok enzo tenzij heel definitief besproken?Do what you love, love what you do!![]()
Kijk dat zijn de plannenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Gingen we niet allemaal met de trein naar Wenen waar we met twee hotelkamers met 15 mensen gingen delen?
Andere keer in de zomer ofzo.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch zag ik ineens behoorlijk enthousiasme over die meet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
kree heeft het altijd over een meet. En als iemand voor de grap roept Deventer, dan is dat gewoon een grap. Ik denk dat je het veel te serieus neemt. DTS-meets zijn er nog nooit geweest.
Maar nu zegt hij feitelijk dat hij maar wat zit te geinen, maar als dat geintje door blijft gaan met TT's er over, kan dat veel verpesten.
Ik ga er absoluut niet van uit dat iedereen die ik wil uitnodigen ook echt kan en zo ver wil reizen, maar als er afgehaakt wordt om deze meet van kree, zou ik het wel jammer vinden.
En er kunnen ook verwachtingen gewekt worden: heerlijk door Deventer heen slenteren en daar van alles meemaken versus in een hokje zitten met wat muziek en een biertje of zo. (Bij wijze van spreken.)
Dan zou ik mijn verjaardag haast al in Deventer moeten gaan vieren hierdoor.![]()
Ja daarom.quote:Iedereen is een kutlultrut
Jaquote:Op woensdag 13 november 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar je wil tussen kerst en oud en nieuw je feestje houden?![]()
quote:
Je weet toch wel dat je in ONZ zit?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch zag ik ineens behoorlijk enthousiasme over die meet.
Maar nu zegt hij feitelijk dat hij maar wat zit te geinen, maar als dat geintje door blijft gaan met TT's er over, kan dat veel verpesten.
Ik ga er absoluut niet van uit dat iedereen die ik wil uitnodigen ook echt kan en zo ver wil reizen, maar als er afgehaakt wordt om deze meet van kree, zou ik het wel jammer vinden.
En er kunnen ook verwachtingen gewekt worden: heerlijk door Deventer heen slenteren en daar van alles meemaken versus in een hokje zitten met wat muziek en een biertje of zo. (Bij wijze van spreken.)
Dan zou ik mijn verjaardag haast al in Deventer moeten gaan vieren hierdoor.![]()
Okee, dan begin ik morgen ff met een lijstje te maken en kijk of ik diezelfde dag een PM rond kan sturen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
doe ff serieus hier he. als jij een feestje wil vieren daar in zaal enzo dan denk ik dat je dat gewoon moet doen?
ik zou er niet op rekenen vanaf fok enzo tenzij heel definitief besproken?![]()
![]()
enthousiasme is er altijd soort van, maar laat ik zeggen, ik heb een meet hier niet voor elkaar gekregen, wie weet ooit?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn verjaardag haast al in Deventer moeten gaan vieren hierdoor.Do what you love, love what you do!![]()
Een pijnlijke anus is beter als TT idd.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn verjaardag haast al in Deventer moeten gaan vieren hierdoor.Iedereen is een kutlultrut
ONZ / [ronde 71 Het Dodetopicspel #16330] Meet in Gelderland?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn verjaardag haast al in Deventer moeten gaan vieren hierdoor.
ONZ / [ronde 71 Het Dodetopicspel #16311] meet door de duinen
ONZ / [ronde 66 Het Dodetopicspel #15038] Meet Harrie, onze DTS-Priester
ONZ / DTS meet, wie wat waar hoe?
ONZ / is er animo genoeg voor een dt meet en hoe te regelen met afstand en
.....![]()
ik snap je wel em enthousiasme en wil best mee doen, maar het is een gedoe om het ook voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, dan begin ik morgen ff met een lijstje te maken en kijk of ik diezelfde dag een PM rond kan sturen.
mensen die hier het grootste woord hebben komen sowieso niet denk.Do what you love, love what you do!![]()
Okee, maar dit gedoe komt dus echt ineens een paar uur nadat ik het hier over mijn 50e verjaardag had, en blijkbaar stond het al langer in de planning dus komt het me nogal rauw op m'n dak.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 71 Het Dodetopicspel #16330] Meet in Gelderland?
.....![]()
0 van gelukt dus, daarom precies wat ik zegquote:Op woensdag 13 november 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, maar dit gedoe komt dus echt ineens een paar uur nadat ik het hier over mijn 50e verjaardag had, en blijkbaar stond het al langer in de planning dus komt het me nogal rauw op m'n dak.
Ik wil het gewoon, voor zover het door dit gedoe nog mogelijk is, leuk in een zaaltje doen. Gewoon gezellig onder elkaar kletsen, hapje en drankje er bij, geen verwachtingen van we moeten dit bezichtigen en we moeten die tent in enz.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je wel em enthousiasme en wil best mee doen, maar het is een gedoe om het ook voor elkaar te krijgen.
mensen die hier het grootste woord hebben komen sowieso niet denk.![]()
Wattequote:Op woensdag 13 november 2024 21:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Gingen we niet allemaal met de trein naar Wenen waar we met 15 mensen twee hotelkamers gingen delen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je doet een beetje onnodig negatief over je eigen verjaardag totquote:Op woensdag 13 november 2024 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel leuker; terrasjes pakken enzo, lekker loungen, hapjes er bij.
R.I.P DTS.![]()
Haha nee ik bedoel dat Deventer 's zomers leuker is dan 's winters.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je doet een beetje onnodig negatief over je eigen verjaardag tot![]()
![]()
Er staat me nog wel iets bij van zogenaamd een meet in Utrecht, en bleek het een geintje te zijn. Heel enthousiast gedoe in zo'n meet topic, dagen lang, 2 mensen waren afgereisd naar een kroeg in Utrecht, en de rest van alle meeters zaten lachend thuis. Was het fake. Hadden ze iemand in het ootje genomen.
Dat is al vele jaren terug.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel had dat die "deventer" meet in de planning stond. Maar dat is echt absoluut niet waar. Ik weet niet waar kree dat vandaan haalde, maar hij roept wel vaker dingen over een meet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, maar dit gedoe komt dus echt ineens een paar uur nadat ik het hier over mijn 50e verjaardag had, en blijkbaar stond het al langer in de planning dus komt het me nogal rauw op m'n dak.
Als je een verjaardagmeet wil organiseren, dan moet je even mensen apart aanspreken en kijken wie er wil en hoever ze willen reizen. Bv gaat iedereen na afloop naar huis of zorg je voor slaapplaats?
Vergeet even wat kree roept![]()
tuurlijk en dat moet je ook vooral doen lijkt me? erop rekenen dat van fok komen? hmmmmmmmm tja zie mijn vorige pogingen... hoewel was het toen meestal al zat omdat te veel gezeik om te regelen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon, voor zover het door dit gedoe nog mogelijk is, leuk in een zaaltje doen. Gewoon gezellig onder elkaar kletsen, hapje en drankje er bij, geen verwachtingen van we moeten dit bezichtigen en we moeten die tent in enz.Do what you love, love what you do!![]()
Dt meetquote:Op woensdag 13 november 2024 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 71 Het Dodetopicspel #16330] Meet in Gelderland?
.....
Middenin kutjaar 2020 helemaal gemistUw ADH vitamine Worst
Ben ik ook van plan, maar het idee werd hier in het topic geopperd en mensen leken er enthousiast over te zijn en ineens komt hij er overheen met een Deventer meet wat ook veel enthousiasme opwekte en dus had ik zoiets van WTF BRO?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel had dat die "deventer" meet in de planning stond. Maar dat is echt absoluut niet waar. Ik weet niet waar kree dat vandaan haalde, maar hij roept wel vaker dingen over een meet.
Als je een verjaardagmeet wil organiseren, dan moet je even mensen apart aanspreken en kijken wie er wil en hoever ze willen reizen. Bv gaat iedereen na afloop naar huis of zorg je voor slaapplaats?
Vergeet even wat kree roept![]()
wat een kut geintje. ik herinner me vooral de Rotterdam meet van AVNZMG topic. en heel fok maar uit ging door de drama en gevolg. ik was daar btw niet bij maar was wel volger van dat topic toen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Er staat me nog wel iets bij van zogenaamd een meet in Utrecht, en bleek het een geintje te zijn. Heel enthousiast gedoe in zo'n meet topic, dagen lang, 2 mensen waren afgereisd naar een kroeg in Utrecht, en de rest van alle meeters zaten lachend thuis. Was het fake. Hadden ze iemand in het ootje genomen.
Dat is al vele jaren terug.Do what you love, love what you do!![]()
Kijk het zou tof zijn als er inderdaad een flink grote groep zou komen, maar stel dat er een stuk of 5 echt willen en kunnen komen is het natuurlijk ook hartstikke geweldig!Maar dan ga ik natuurlijk geen zaal afhuren, dan doe ik het gewoon hier thuis.
Het gaat me er vooral om dat niet straks 28 man zich inschrijft voor een meet in Deventer die al dan niet doorgaat, terwijl ik echt serieus iets wil organiseren.![]()
![]()
Wat een kut streek, hoop wel dat die twee er een leuke avond van hebben gemaakt. Was er ook niet ooit iemand die een gozer helemaal naar Texel had laten reizen voor een weekendje samen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is al vele jaren terug.
nouja precies dat wil ik ook maar zeggen., ik vind je idee btw heel leuk. en echt verwelkomend ook. maar idd voor je kosten gaat maken en niemand komt dusquote:Op woensdag 13 november 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
Kijk het zou tof zijn als er inderdaad een flink grote groep zou komen, maar stel dat er een stuk of 5 echt willen en kunnen komen is het natuurlijk ook hartstikke geweldig!Maar dan ga ik natuurlijk geen zaal afhuren, dan doe ik het gewoon hier thuis.
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2297 / +226 / +115 / 5553 / 6114
2. Dr.Mikey / 658 / +93 / +86 / 777 / 1073
3. KillemWieft / 573 / +40 / +60 / 266 / 480
4. AardappelSchotel / 412 / +36 / +34 / 1736 / 2025
5. Rob / 359 / +62 / +38 / 247 / 330
6. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
7. Lovely / 317 / +37 / +10 / 1779 / 2011
8. ToT / 282 / +50 / +13 / 1669 / 1888
9. mario390 / 271 / +88 / +49 / 117 / 194
10. Pinnenmutske / 251 / +20 / +8 / 875 / 1118
11. hemarookworst / 201 / +13 / +10 / 549 / 696
12. loveyoulongtime / 191 / +14 / +7 / 722 / 850
13. devzero / 180 / +7 / +0 / 367 / 464
14. HappyCharly / 177 / +13 / +6 / 501 / 601
15. Bally-b / 171 / +11 / +0 / 38 / 64
16. mascara-klodder / 164 / +0 / +12 / 216 / 301
17. gebrokenglas / 160 / +6 / +8 / 868 / 1003
18. sp3c / 151 / +11 / +26 / 274 / 341
19. MizzezAmy / 131 / +11 / +5 / 1129 / 1285
20. Fogel / 130 / +32 / +2 / 393 / 501SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Een zaaltje huren dat klinkt wel duur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Pfff........quote:Iedereen is een kutlultrut
Een zaaltje in die vorige wijk van me is redelijk betaalbaar, althans als je genoeg mensen hebt en iedereen een paar losse eurootjes kan missen. In m'n uppie is het idd wat duurder, maar voor zo'n speciale gelegenheid wil ik het ook wel betalen, maar dan moeten mensen zelf ff hapjes en drankjes meenemen of zo. Dat kunnen we allemaal via de PM bespreken.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Een zaaltje huren dat klinkt wel duur.
Maar vooralsnog ga ik er niet van uit dat er 30 man of zo zullen komen en dat het dus uiteindelijk kleinschaliger in m'n eigen huis gevierd gaat worden. Scheelt in de kosten en is ook gezellig.
Maar het zou super tof zijn als we toch een flink grote groep bij elkaar kunnen krijgen!
Zoals iemand vanmiddag al opperde heb ik mijn cadeaus al gehad, dus dan heb je alleen de kosten van het vervoer naar Drenthe, en eventueel wat geld voor de huur of wat hapjes en drankjes die men mee kan nemen.![]()
![]()
Dit idd!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof niet dat die zich dingen aantrekt en weg laat pesten![]()
![]()
Zo'n American party, dat iedereen zijn eigen cola en vreterij meeneemt?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zaaltje in die vorige wijk van me is redelijk betaalbaar, althans als je genoeg mensen hebt en iedereen een paar losse eurootjes kan missen. In m'n uppie is het idd wat duurder, maar voor zo'n speciale gelegenheid wil ik het ook wel betalen, maar dan moeten mensen zelf ff hapjes en drankjes meenemen of zo. Dat kunnen we allemaal via de PM bespreken.
Maar vooralsnog ga ik er niet van uit dat er 30 man of zo zullen komen en dat het dus uiteindelijk kleinschaliger in m'n eigen huis gevierd gaat worden. Scheelt in de kosten en is ook gezellig.
Maar het zou super tof zijn als we toch een flink grote groep bij elkaar kunnen krijgen!
Zoals iemand vanmiddag al opperde heb ik mijn cadeaus al gehad, dus dan heb je alleen de kosten van het vervoer naar Drenthe, en eventueel wat geld voor de huur of wat hapjes en drankjes die men mee kan nemen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik wil ook ringen gooien om een anaal ingebrachte fles zoals bij Utrechtse studentencorpsquote:Op woensdag 13 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
^ Ow en kosten hiervoor dus ook nog!Uw ADH vitamine Worst
Als ik uit een taart moet springen kost 50 euro extra.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
^ Ow en kosten hiervoor dus ook nog!Lach met een schone bips![]()
Ja bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n American party, dat iedereen zijn eigen cola en vreterij meeneemt?
Heb ik wel vaker gehad, ook in dat zaaltje die ik in gedachten heb.![]()
![]()
* gebrokenglas verslikt zich in zijn koffiequote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik uit een taart moet springen kost 50 euro extra.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Metquote:Op woensdag 13 november 2024 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
Kan zijn dat die er even klaar mee isposten?
![]()
Ow moet je even bij de Action wat ringen halen; dat zijn extra's waar niet iedereen voor hoeft mee te betalen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wil ook ringen gooien om een anaal ingebrachte fles zoals bij Utrechtse studentencorps
Zorg jij voor de afvoer van die ringen i.v.m. mogelijke remsporen op het eind?![]()
Da's een klein taartje dan!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik uit een taart moet springen kost 50 euro extra.Welke stripper zit daar dan in? Van Velzen?
Edit: verkeerd gelezen!Jij dus!
![]()
![]()
Helemaal primaquote:Op woensdag 13 november 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow moet je even bij de Action wat ringen halen; dat zijn extra's waar niet iedereen voor hoeft mee te betalen.
Zorg jij voor de afvoer van die ringen i.v.m. mogelijke remsporen op het eind?Uw ADH vitamine Worst
Dan open je toch een topic om het te vragen wie wil komen?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga niet tegen een al dan niet gebeurende Deventer meet concurreren, want dan komt van beiden niets terecht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan open je toch een topic om het te vragen wie wil komen?Echt niet!
Dat gaat via PM!
Nee het ging me er om dat we elkaar onverwachts in de wielen zaten te rijden.![]()
Geen zin meerquote:Op woensdag 13 november 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
Wat is eigenlijk met aeque? Verplicht op vakantie naar de zon gestuurd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laten we ook een palingzanger optreden?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, vinken we dat dus ook meteen af!
Wie regelt de paling en de vaseline?Uw ADH vitamine Worst
Leven er nog leden van BZN?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laten we ook een palingzanger optreden?![]()
Nee joh. Zo meet wordt al tijden geroepen. Komt niets van.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]Echt niet!
Dat gaat via PM!
Nee het ging me er om dat we elkaar onverwachts in de wielen zaten te rijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou het nu niet doenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hebben we Deventer achter ons gelaten, wordt het nu ineens Amsterdam?![]()
![]()
![]()
Het thuis vieren is wellicht in vele opzichten praktisch maar ik zou persoonlijk niemand bij mij thuis willen hebben.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kun jij goed zingen ylyt?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heyquote:Op woensdag 13 november 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik uit een taart moet springen kost 50 euro extra.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotteke springt uit de taart?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De muziek die ik nu draai geeft al bloedende oren :dquote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je van bloedende oren houdt welAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Het thuis vieren is wellicht in vele opzichten praktisch maar ik zou persoonlijk niemand bij mij thuis willen hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, volgens mij zouden we daar grof geld voor over hebben om dat voor elkaar te krijgen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee hoor. Ik kom niet op meets of feestjes van Fok! Mij niet gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan kree gelijk meepingelen op z'n keyboard ter ondersteuning.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je van bloedende oren houdt wel
Speelt hij "Looft de Heer, Zijn naam is groot!" terwijl jij "Me so horny" aan het zingen bent of zo!![]()
![]()
Geen muziek aan hier nu, ben er wel klaar mee na de hele dag die kut muziek van Qmusic te horen op het werk.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De muziek die ik nu draai geeft al bloedende oren :dLach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan kree gelijk meepingelen op z'n keyboard ter ondersteuning.
Speelt hij "Looft de Heer, Zijn naam is groot!" terwijl jij "Me so horny" aan het zingen bent of zo!
* gebrokenglas heeft beeld.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelt hij "Looft de Heer, Zijn naam is groot!" terwijl jij "Me so horny" aan het zingen bent of zo!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas heeft beeld.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelt hij "Looft de Heer, Zijn naam is groot!" terwijl jij "Me so horny" aan het zingen bent of zo!Dan doe ik eerder Wiggle Wiggle van the outhere brothersquote:
Lach met een schone bips![]()
Het gaat helemaal niet om die TT's he? Maar omdat het kree is.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Speelt hij "Looft de Heer, Zijn naam is groot!" terwijl jij "Me so horny" aan het zingen bent of zo!Iedereen is een kutlultrut
Nou een meet is best leuk. Ik heb nu 2x de 40+ meet meegemaakt, en dat was kei-gezellig.
Niks enge stiltes enzo....
En ToT is ook niet eng...![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
We komen er wel!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik eerder Wiggle Wiggle van the outhere brothers![]()
![]()
![]()
Wiggle wigglequote:Op woensdag 13 november 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik eerder Wiggle Wiggle van the outhere brothers
Ja. Slaap gvd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nou dat weet ik zo net niet. Als je aan koterslingeren doetquote:Op woensdag 13 november 2024 21:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou een meet is best leuk. Ik heb nu 2x de 40+ meet meegemaakt, en dat was kei-gezellig.
Niks enge stiltes enzo....
En ToT is ook niet eng...![]()
Hey Assiequote:
Waka Wakaquote:Op woensdag 13 november 2024 21:50 schreef kree het volgende:
wigu waga? wat zijn dit voor duivelse praktijken?Lach met een schone bips![]()
wacku wakke ken ik nog. hahahahaha zonder gekheid hoeveel risico denken jullie dat ik loop as zaterdag een soort pro israel doe?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hij is hartstikke welkom!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die TT's he? Maar omdat het kree is.
Dit is gewoon luchtige plagerij!
Ik had het vanmiddag over mijn verjaardag te vieren en een paar uur later komt hij aangezet met dat hij een meet wil organiseren. Denk je dat ik dan zoiets heb van: "Oh, het is kree, zijn meet moet niet doorgaan omdat hij raar is"?
Ik vind het leuk om hem wat te plagen omdat hij een lollige verstrooide goedzak is, maar dit ging echt om dat het om mijn 50e verjaardag gaat die ik wil organiseren met vrienden waarvan een groot deel me onverwachts enorm een hart onder de riem gestoken heeft met een zeer grote inzamelingsactie (waarbij kree overigens ook aan meebetaald heeft!). Ook vrienden hier die niet hebben meebetaald zijn me echt zeer dierbaar. Het onverwachte gebaar heeft me enorm wakker geschud en doen beseffen dat ik lang niet zo alleen ben als ik dacht.
En dan wordt er ineens een meet georganiseerd terwijl ik dus mijn mijlpaal wil vieren met de mensen die dit grootse gebaar voor mij hebben gedaan die exact tijdens een enorm dieptepunt van mijn leven gemaakt werd.
Nog meer vragen?![]()
Niet, je bent toch niet in grote stad? En als je je bang laat maken door een klein groepje terreur zaaiers heb je al verloren.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
wacku wakke ken ik nog. hahahahaha zonder gekheid hoeveel risico denken jullie dat ik loop as zaterdag een soort pro israel doe?Lach met een schone bips![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net niet. Als je aan koterslingeren doet![]()
![]()
![]()
Waygu, een lekker lapje vlees!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:50 schreef kree het volgende:
wigu waga? wat zijn dit voor duivelse praktijken?![]()
![]()
Mocht er een hamas aanhanger zijn, dan denk ik niet dat de toetsenist z'n eerste doelwit zal zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
wacku wakke ken ik nog. hahahahaha zonder gekheid hoeveel risico denken jullie dat ik loop as zaterdag een soort pro israel doe?![]()
Euhm wacht ff hoor en gelukkig ziet tot dat ook. tuurlijk ff geintje over gemaakt, maar ben het zo niet eens met wat je dan zegt?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om die TT's he? Maar omdat het kree is.
tis beetje stemmingmakerij wel?Do what you love, love what you do!![]()
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm wacht ff hoor en gelukkig ziet tot dat ook. tuurlijk ff geintje over gemaakt, maar ben het zo niet eens met wat je dan zegt?
tis beetje stemmingmakerij wel?
Ja wel top, alleen laatste keer flikkerde ik die in de pan. En telefoon... Kut vergeten stuk vlees dus. Zo zonde dit was een stuk van 70 euro Wagyu biefstuk van 300 gram.quote:Lach met een schone bips![]()
hahaha ja je zegt t he en ik maak me er ook niet zo heel zorgen over. maargoed toch he mijn ma wel bv en zeg doe niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mocht er een hamas aanhanger zijn, dan denk ik niet dat de toetsenist z'n eerste doelwit zal zijn.
tis wel beetje hoeft maar 1 gek te zijnDo what you love, love what you do!![]()
Natuurlijk zit ik regelmatig te facepalmen als je ergens over door blijft gaan en ga ik er ook wel op in (hoewel de laatste keer ook al weer een tijdje geleden is), maar ik wil je absoluut niet wegpesten of wat dan ook.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm wacht ff hoor en gelukkig ziet tot dat ook. tuurlijk ff geintje over gemaakt, maar ben het zo niet eens met wat je dan zegt?
tis beetje stemmingmakerij wel?
Ik zit geregeld te emo.giffen bij je posts, en dat is "frustrerend" op een grappige manier.
Dude, ik mag je!![]()
Fucking NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja wel top, alleen laatste keer flikkerde ik die in de pan. En telefoon... Kut vergeten stuk vlees dus. Zo zonde dit was een stuk van 70 euro Wagyu biefstuk van 300 gram.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat je niet bangmaken, en he? Als het fout gaat zullen we je wrekenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja je zegt t he en ik maak me er ook niet zo heel zorgen over. maargoed toch he mijn ma wel bv en zeg doe niet?
tis wel beetje hoeft maar 1 gek te zijn
we?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat je niet bangmaken, en he? Als het fout gaat zullen we je wreken![]()
![]()
Dat was inderdaad wel even minder jaquote:Op woensdag 13 november 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Fucking NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ach de krieltjes en boontjes waren wel prima te eten
Doe maar ff een schietgebedje voor de zanger.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja je zegt t he en ik maak me er ook niet zo heel zorgen over. maargoed toch he mijn ma wel bv en zeg doe niet?
tis wel beetje hoeft maar 1 gek te zijn
In de 2e instantie voor de gitarist.
Dan eventueel de bassist.
Dan pas ben jij een keer de lul.
En mocht die vent tegen die tijd nog niet tegen de grond gewerkt zijn, is het de drummer z'n beurt.![]()
weet ik wel en ik jou, vandaar dat ik de hele DenverX niet zo wilde laten ontsporen.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk zit ik regelmatig te facepalmen als je ergens over door blijft gaan en ga ik er ook wel op in (hoewel de laatste keer ook al weer een tijdje geleden is), maar ik wil je absoluut niet wegpesten of wat dan ook.
Ik zit geregeld te emo.giffen bij je posts, en dat is "frustrerend" op een grappige manier.
Dude, ik mag je!. tis makkelijk zeggen hier en gedaan of wat er komt is altijd maar vraag twee. maar vandaar
di is typisch iets mss als laatste post ofzo en denken naderhand we zijden het nog ?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat je niet bangmaken, en he? Als het fout gaat zullen we je wreken
maar idd ik laat me niet bang maken ook en ga wel beetje zijkant podium zitten als kan.Do what you love, love what you do!![]()
Hell yeah!quote:Op woensdag 13 november 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat je niet bangmaken, en he? Als het fout gaat zullen we je wrekenDie moordenaar gaat niet weten wat hem overkomt!
Laat de vaseline maar zitten bij die paling; hij gaat er DROOG in bij hem!![]()
![]()
Ik moet wel zeggen dat het me op een gegeven moment wat te vettig wordt.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel even minder jaAch de krieltjes en boontjes waren wel prima te eten
De eerste paar happen zijn verrukkelijk, maar op een gegeven moment was ik wel blij dat er een sausje bij geserveerd was.![]()
haha tus zo makkelijk om te denken wel, maar dacht al bom ofzo of weet ik wat?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe maar ff een schietgebedje voor de zanger.
In de 2e instantie voor de gitarist.
Dan eventueel de bassist.
Dan pas ben jij een keer de lul.
En mocht die vent tegen die tijd nog niet tegen de grond gewerkt zijn, is het de drummer z'n beurt.
helemaal lekker zit het me niet, maarja ok kree gestorven dan maar met waar ie voor stond. ben vrijgezel enzo. dus ok.Do what you love, love what you do!![]()
Denk je nou echt dat iemand het darkweb op gaat om (een schema voor het maken van) een bom te kopen om een bandje uit Katwijk op te blazen die gratis wat liedjes voor Israël aan het spelen is?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
haha tus zo makkelijk om te denken wel, maar dacht al bom ofzo of weet ik wat?
helemaal lekker zit het me niet, maarja ok kree gestorven dan maar met waar ie voor stond. ben vrijgezel enzo. dus ok.![]()
![]()
Heeft ie geluk dat het een vette vis is, wie neemt stekelbaars mee??quote:Op woensdag 13 november 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!Die moordenaar gaat niet weten wat hem overkomt!
Laat de vaseline maar zitten bij die paling; hij gaat er DROOG in bij hem!Lach met een schone bips![]()
Owjah!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft ie geluk dat het een vette vis is, wie neemt stekelbaars mee??![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zwaardvis, vechten we het uit als in de middeleeuwen
En anders gewoon een rioolrat in een houten emmer tegen zijn borstkas aan en een brandende fakkel er onder houden!![]()
![]()
Gast, mijn oom is voorganger van de Joodse gemeenschap in Baarn. Die merkt ook nergens iets van. Dit is echt een stedendingetje met kutjeugd die zich onbegrepen voelt en denkt dat de Joden de schuld van hun eigen ongeluk zijn. Maak je niet druk.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
haha tus zo makkelijk om te denken wel, maar dacht al bom ofzo of weet ik wat?
helemaal lekker zit het me niet, maarja ok kree gestorven dan maar met waar ie voor stond. ben vrijgezel enzo. dus ok.Lach met een schone bips![]()
gewraakt bedoel jequote:Op woensdag 13 november 2024 22:11 schreef ToT het volgende:
Dus kee, maak je geen zorgen: je zult gewreekt worden!
En anders was het leuk hem hier meegemaakt te hebben!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, mijn oom is voorganger van de Joodse gemeenschap in Baarn. Die merkt ook nergens iets van. Dit is echt een stedendingetje met kutjeugd die zich onbegrepen voelt en denkt dat de Joden de schuld van hun eigen ongeluk zijn. Maak je niet druk.
Nee idd, je overschat jezelf wel behoorlijk als je denkt een doelwit te gaan worden van een moordaanslag.
Theo van Gogh maakte het wel een beetje bont zo nu en dan. En hoe lang is dat inmiddels al weer geleden?![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoeft mij niet te bolken hoor, ik geef geen fuck om punten. Waar ik wel om geef zijn jullie ALLEMAALquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te bolken hoor, ik geef geen fuck om punten. Waar ik wel om geef zijn jullie ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
Oefff klote! Bij mij begint het net wat minder te worden, gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb ik, verkouden als een slobberende bouvier boven bak met vla![]()
![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
hier begon het gister, wordt alleen maar ergerquote:Op woensdag 13 november 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oefff klote! Bij mij begint het net wat minder te worden, gelukkig.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Welnee, sinds Dengue vind ik iedere andere shit die ik gehad heb grappigquote:Op woensdag 13 november 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Oefff klote! Bij mij begint het net wat minder te worden, gelukkig.
Je gaat je de tering hoesten en niezen maar that's it denk ik. Als je zelfde hebt als ikquote:Op woensdag 13 november 2024 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
hier begon het gister, wordt alleen maar erger
Bij mij was de piek echt zeer snel over, terwijl ik normaal echt teringlang aan het snotteren ben en m'n beste imitatie van een stervende krolse zeehond nadoe.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
hier begon het gister, wordt alleen maar erger
Misschien dat dit virusje momenteel gewoon ff wat zwakker is?![]()
Bijna volThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welnee, sinds Dengue vind ik iedere andere shit die ik gehad heb grappig!!!
Toevallig paar dagen geleden iets gehoord over één of andere beroemdheid die daar aan overleden was. Weet ff niet meer wie en in welk jaartal dat gebeurd is.
Ik wist dat je er FOK!king ziek van kon worden, maar dat het dodelijk kon zijn wist ik niet eens!![]()
![]()
Ik heb mijn eerste vaccinatie daarvoor inmiddels gehad, over 2 maanden de 2e. Ik wil dat nooit meer meemaken.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]!!!
Toevallig paar dagen geleden iets gehoord over één of andere beroemdheid die daar aan overleden was. Weet ff niet meer wie en in welk jaartal dat gebeurd is.
Ik wist dat je er FOK!king ziek van kon worden, maar dat het dodelijk kon zijn wist ik niet eens!Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: