Dit jaquote:
DTS heeft geen eigen forum in samenspraak met SWJ is het hier geopend.quote:
Lijkt mij wel weer leuk om jou nog eens te ontmoeten.quote:
Hoezo hee. Mensen gaan nu toch ook naar cafe's hee. Verwacht je meer dan 20 man ofzoquote:Op zondag 6 september 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijkt jullie dat handig in deze tijden?
Het gaat nu nog even over de animo. De rest zien we later wel.quote:Op zondag 6 september 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou ik vroeg het me gewoon af. Mensen die elkaar anders niet zo snel zien, uit verschillende delen van het land, etc.quote:Op zondag 6 september 2020 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo hee. Mensen gaan nu toch ook naar cafe's hee. Verwacht je meer dan 20 man ofzo
KLB meet ging ook gewoon door.quote:Op zondag 6 september 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is nu een animocheck en wat wat we dan gaan doen. De meet kan best gehouden worden wanneer de boel weer veilig genoeg is om te houden.quote:Op zondag 6 september 2020 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik vroeg het me gewoon af. Mensen die elkaar anders niet zo snel zien, uit verschillende delen van het land, etc.
Als geen corona was dan was ik gekomen.
Hihi ik zei komen
Oké ik meld me aan voor de meet van 2045 danquote:Op zondag 6 september 2020 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nu een animocheck en wat wat we dan gaan doen. De meet kan best gehouden worden wanneer de boel weer veilig genoeg is om te houden.
Genoteerd.quote:Op zondag 6 september 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oké ik meld me aan voor de meet van 2045 dan
Dan kan ik niet ivm begrafenisquote:Op zondag 6 september 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of IJsselmeer voor een zeiltochtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |