Dit jaquote:
DTS heeft geen eigen forum in samenspraak met SWJ is het hier geopend.quote:
Lijkt mij wel weer leuk om jou nog eens te ontmoeten.quote:
Hoezo hee. Mensen gaan nu toch ook naar cafe's hee. Verwacht je meer dan 20 man ofzoquote:Op zondag 6 september 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Lijkt jullie dat handig in deze tijden?
Het gaat nu nog even over de animo. De rest zien we later wel.quote:Op zondag 6 september 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou ik vroeg het me gewoon af. Mensen die elkaar anders niet zo snel zien, uit verschillende delen van het land, etc.quote:Op zondag 6 september 2020 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo hee. Mensen gaan nu toch ook naar cafe's hee. Verwacht je meer dan 20 man ofzo
KLB meet ging ook gewoon door.quote:Op zondag 6 september 2020 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is nu een animocheck en wat wat we dan gaan doen. De meet kan best gehouden worden wanneer de boel weer veilig genoeg is om te houden.quote:Op zondag 6 september 2020 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik vroeg het me gewoon af. Mensen die elkaar anders niet zo snel zien, uit verschillende delen van het land, etc.
Als geen corona was dan was ik gekomen.
Hihi ik zei komen
Oké ik meld me aan voor de meet van 2045 danquote:Op zondag 6 september 2020 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nu een animocheck en wat wat we dan gaan doen. De meet kan best gehouden worden wanneer de boel weer veilig genoeg is om te houden.
Genoteerd.quote:Op zondag 6 september 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oké ik meld me aan voor de meet van 2045 dan
Dan kan ik niet ivm begrafenisquote:Op zondag 6 september 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 september 2020 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of IJsselmeer voor een zeiltochtquote:
Owh lijkt me leuk ook. Kom maar op hoor met ideetjes.quote:Op zondag 6 september 2020 19:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of IJsselmeer voor een zeiltocht
Kielhaalwedstrijdjequote:Op zondag 6 september 2020 19:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of IJsselmeer voor een zeiltocht
Met meer drank op wordt karaoke vaak wel beter.quote:Op zondag 6 september 2020 19:23 schreef Ferrous het volgende:
Karaokeavond? Hoe meer bier hoe valser![]()
Weet er alles van. Lolquote:Op zondag 6 september 2020 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met meer drank op wordt karaoke vaak wel beter.
Ideeën genoeg maar ik wil weten hoe groot de animo is.quote:Op zondag 6 september 2020 19:57 schreef kree het volgende:
Ik heb nog een leuk lijstje met suggesties voor meet enzo. En ok ander topic. Maar kunnen jullie ook wel aanvullen denk?
Even het idee over alle mogelijkheden laten sudderen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:02 schreef kree het volgende:
Vul maar in, Niet verpesten btw. Zeg het maar ff.
Zeg het om goed vertrouwen he. Als iemand hier misbruik van gaat maken revert terug. Dus doe maar niet.
Maar ok idee lijst.
@moemoequote:Op zondag 6 september 2020 19:23 schreef Ferrous het volgende:
Karaokeavond? Hoe meer bier hoe valser![]()
Lijkt mij wel leuk om je weer eens te ontmoeten.quote:
Wat was je originele account dan? Moet rond 2010 geweest zijn...quote:Op zondag 6 september 2020 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk om je weer eens te ontmoeten.
Ik dacht dat jij SWJ wasquote:Op zondag 6 september 2020 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
DTS heeft geen eigen forum in samenspraak met SWJ is het hier geopend.
quote:
Ik heb jullie op FOK! nog niet eens ontmoetquote:Op zondag 6 september 2020 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Lijkt je het ook leuk om op de meet te komen?
Nu is je kans.quote:Op zondag 6 september 2020 20:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik heb jullie op FOK! nog niet eens ontmoet
Geen corona hoop ik?quote:Op zondag 6 september 2020 22:29 schreef moemoe het volgende:
Ik kan ook niet komen.
Mijn goudvis is verkouden, vrij ernstig allemaal.
Sterkte en van harte beterschap gewenst Moemoe!quote:Op zondag 6 september 2020 22:29 schreef moemoe het volgende:
Ik kan ook niet komen.
Mijn goudvis is verkouden, vrij ernstig allemaal.
Nee johquote:
Superbadeendje, kree, Jacquelinehasselbaink, Nikonlover in ieder geval.quote:
Stormlooptopicquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Superbadeendje, kree, Jacquelinehasselbaink, Nikonlover in ieder geval.
Beetje afhankelijk wat we gaan doen moet je met een man of 10 zijn.
Het hoeft ook niet volgende week al, voor sommige activiteiten zullen we toch moeten wachten totdat het weer lekker zomers weer gaat worden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stormlooptopic![]()
Was ook wel te verwachten tijdens een pandemie
Vind je niet dat je dan een beetje vroeg met dit topic bent?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet volgende week al, voor sommige activiteiten zullen we toch moeten wachten totdat het weer lekker zomers weer gaat worden.
Misschien maaom iets leuks goed te organiseren voor een groep mensen die je niet tot nauwelijks kent kan je beter ook maar de tijd nemen voordat het een teleurstelling wordt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind je niet dat je dan een beetje vroeg met dit topic bent?
Daar heb je echt geen jaar voor nodigquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien maaom iets leuks goed te organiseren voor een groep mensen die je niet tot nauwelijks kent kan je beter ook maar de tijd nemen voordat het een teleurstelling wordt.
Coquote:
Wel, wel, wel, wat moeten we in de tussentijd? Hmm?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb je echt geen jaar voor nodig
Dan geef ik je een duimpje vanwege helpvol.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een stom idee, maar ik probeer te helpen!
Hulpvol!quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan geef ik je een duimpje vanwege helpvol.
Is dat eik een woord?
Helpvol.
Behulpzaam!
Vind ik ook gek klinken, heb jij nooit met woorden dat ze 'opeens' raar klinken?quote:
Ja, en als je ze dan 5 keer zegt weet je bijna zeker dat ze niet eens bestaan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik ook gek klinken, heb jij nooit met woorden dat ze 'opeens' raar klinken?
Omg, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en als je ze dan 5 keer zegt weet je bijna zeker dat ze niet eens bestaan.
Volstrekt normale woorden die je vaak gebruikt. Echt maf is dat.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omg, dat heb ik ook
Normale nederlandse woorden
Waar moet ik nou weer heenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:48 schreef mootie het volgende:
Yvonne, ga ergens anders SC-en. Dit kan echt niet.
Hoe kom ik daar?quote:
quote:
Vanaf welke maat zijn we welkom?quote:
Hmmm doe maar D. Anders duurt het te lang.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:22 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Vanaf welke maat zijn we welkom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |