Ik zou me meer zorgen maken om corona.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:33 schreef Amee het volgende:
DT meet? Je bedoelt Dode Topic?
Ben je niet bang dat jullie kaal zullen thuis komen van al de bitchfights?
Dat is ook zo idd. Rutte heeft gevraagd om geen feestjes te geven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om corona.
En meeten met een tussenruimte van 1,5 meter. Ik geloof er niet in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is ook zo idd. Rutte heeft gevraagd om geen feestjes te geven.
ja dan moet je wel heel ver kotsen om andere FOK!kers onder te kotsenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
En meeten met een tussenruimte van 1,5 meter. Ik geloof er niet in.
Heb je aan het eind van de dag een schorre stemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je gaat op een terras zitten, op afstand, en dan appen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:48 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb je aan het eind van de dag een schorre stem
Whaaha!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je gaat op een terras zitten, op afstand, en dan appen.
Of gewoon posten in het DT-spel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Of je gaat op een terras zitten, op afstand, en dan appen.
En FOK!kers meet wel? Allemaal op je mobiel het DT spel bijhouden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
een meet is meer een vergadering, dan mag het tot meer ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:45 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is ook zo idd. Rutte heeft gevraagd om geen feestjes te geven.
Alleen met Zoomquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
een meet is meer een vergadering, dan mag het tot meer ?
Wel met een paar hints danquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 23:47 schreef shiitake het volgende:
Je kunt ook afspreken in een bepaalde stad, zonder verder een locatie te noemen, en dan maar kijken of je iemand denkt te herkennen.
Oja kan ook nog. Ik dacht meer aan "in zijn linkerhand heeft hij zijn hobby meegebracht"quote:
Is ook raar, allemaal kerels die met hun piemel in de hand lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Oja kan ook nog. Ik dacht meer aan "in zijn linkerhand heeft hij zijn hobby meegebracht"
Ofzo
Jahaaa nee, dat soort hobby bedoelde ik nietquote:Op woensdag 19 augustus 2020 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook raar, allemaal kerels die met hun piemel in de hand lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |