SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Van ToT, want nu komt er niemand op z'n feestje![]()
Dat is een zorg voor politie, defensie en justitie in de maanden en jaren ernaquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo is datquote:Op woensdag 13 november 2024 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is een zorg voor politie, defensie en justitie in de maanden en jaren erna![]()
![]()
project x idd, maar we houden wel kleinschalig enzo. ff bakkie doen bij tot
Do what you love, love what you do!![]()
Zolang wij maar even lekker kunnen hakken, vlammen, tanken en rammenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 13 november 2024 19:36 schreef ToT het volgende:
Ik vrees dat deze TT me m'n 50e verjaardag gaat kosten...quote:Op woensdag 13 november 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
Ja als iedereen zich nu op een meet in Deventer gaat focussen en die rond die zelfde tijd georganiseerd wordt, is de kans groter dat meer mensen naar het centraler liggender Deventer gaan dan naar mijn feessie.![]()
Wel in het tuinhuisje toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang wij maar even lekker kunnen hakken, vlammen, tanken en rammen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet mogen is een groot woord, maar dan zou het dus een Deventer-meet aan het eind van het jaar waar ik als jarige ook wat bij mee loop.
Ik had het liever centraal gevierd in mijn huis of bij een centrum die ik zou afhuren dan.
Maar goed; Deventer meet wordt het dus.
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?![]()
jullie kennen de film hierover ook denk? hahahaha zie het al voor me.
mss niet helemaal okDo what you love, love what you do!![]()
Een "deventer" meet in jouw huis? Ik weet niets van een deventermeet of een verjaardagmeet. Of wanneer het zou gaan gebeurenquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
Niet mogen is een groot woord, maar dan zou het dus een Deventer-meet aan het eind van het jaar waar ik als jarige ook wat bij mee loop.
Ik had het liever centraal gevierd in mijn huis of bij een centrum die ik zou afhuren dan.
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?![]()
hahaha pro voor het nog doorgaan, iig niet in eigen huis is wel goed idee denkquote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?
Ja ik had het vanmiddag hier in het topic over mijn verjaardag hier te gaan vieren, en vanavond zie ik ineens iets over een Deventer meet die blijkbaar al langer in de planning zou staan?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een "deventer" meet in jouw huis? Ik weet niets van een deventermeet of een verjaardagmeet. Of wanneer het zou gaan gebeuren![]()
Die meet komt er toch niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had het vanmiddag hier in het topic over mijn verjaardag hier te gaan vieren, en vanavond zie ik ineens iets over een Deventer meet die blijkbaar al langer in de planning zou staan?
Jouw verjaardag it is![]()
![]()
Ja ik hoop het.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die meet komt er toch niet.
Jouw verjaardag it is
We gaan het zien.
Mocht mijn feessie toch wel door gaan i.p.v. deze Deventer meet waar ik niets van wist, hoop ik dat er snel uitsluitsel over komt zodat we kunnen kijken hoeveel mensen er willen komen. Dan kan ik een inschatting maken of het bij mij thuis gevierd kan worden, of dat ik er toch iets voor moet afhuren.
Als ik iets moet huren, moet ik er gezien de feestdagen natuurlijk wel op tijd bij zijn voordat alles gereserveerd is.![]()
Dat kasteel bij de worp is wel een mooie locatiequote:Op woensdag 13 november 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
Moeten we wel kijken wat de plannen zijn; wat door de stad slenteren? Ergens een kroeg in duiken? Ergens wat eten?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dus dan hebben we het echt definitief over Deventer?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan wil ik wel verzoeken om het daadwerkelijk de 28e te organiseren zodat ik straks rond mijn verjaardag niet serieus echt helemaal in m'n uppie kom te zitten.![]()
We kunnen anders ook het paleis op de dam afhuren voor een weekendquote:Op woensdag 13 november 2024 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kasteel bij de worp is wel een mooie locatie
tis wamt zo makkelijk ging dat want die film project x is niet eens onwaar.
,maargpoed t zal wel meevallen denk.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand wist er iets vanaf. kree begon weer eens over een meet. En toen riep Mikey Doetinchem en daar heb ik voor de gein deze TT van gemaakt. Daardoor lijkt het misschien heel wat, maar er is niks concreets.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik hoop het.
We gaan het zien.
Mocht mijn feessie toch wel door gaan i.p.v. deze Deventer meet waar ik niets van wist, hoop ik dat er snel uitsluitsel over komt zodat we kunnen kijken hoeveel mensen er willen komen. Dan kan ik een inschatting maken of het bij mij thuis gevierd kan worden, of dat ik er toch iets voor moet afhuren.
Als ik iets moet huren, moet ik er gezien de feestdagen natuurlijk wel op tijd bij zijn voordat alles gereserveerd is.![]()
Het enthousiasme is gewekt voor Deventer, en dat de TT dit een 2e keer is legt de focus er nog meer op.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niemand wist er iets vanaf. kree begon weer eens over een meet. En toen riep Mikey Doetinchem en daar heb ik voor de gein deze TT van gemaakt. Daardoor lijkt het misschien heel wat, maar er is niks concreets.![]()
Geen idee? In een tuinhuis, In de winter?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja @devzeroquote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enthousiasme is gewekt voor Deventer, en dat de TT dit een 2e keer is legt de focus er nog meer op.![]()
![]()
ok ok ik wil trouwens wel komen ook serieus enzo en ff gezellig, tis natuurlijk wel een eind weg. dus moet ff kijken. t was nu wel beetje lolletje natuurlijk en gein. maar wil serieus wel komen maar je zit andere kant land echt. dus ff kijken of kan vooralquote:Op woensdag 13 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja voor jou is het een lolletje, voor mij weegt dit veel zwaarder.Do what you love, love what you do!![]()
Vogeleiland kan ook nog daar hebben mijn ouders toen 12 en een halfjaar huwelijk feestje gevierd.
Bracht alleen niet veel geluk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zou wel gezellig vinden als ik niet helemaal alleen ertoe moet, ? niemand vanaf Leiden CS dan? of ergens Utrecht wellicht tussen?Do what you love, love what you do!![]()
Daar waar jij nu woont he ken jij Joan ?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het enthousiasme is gewekt voor Deventer, en dat de TT dit een 2e keer is legt de focus er nog meer op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haanappel?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar waar jij nu woont he ken jij Joan ?
![]()
Dus die Deventer meet is een lolletje?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:55 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok ik wil trouwens wel komen ook serieus enzo en ff gezellig, tis natuurlijk wel een eind weg. dus moet ff kijken. t was nu wel beetje lolletje natuurlijk en gein. maar wil serieus wel komen maar je zit andere kant land echt. dus ff kijken of kan vooral
Ik wil het serieus echt helder hebben voor de boel echt verknoeid wordt en ik m'n 50e verjaardag in m'n uppie zit!
Ik wil het niet door een grapje in de soep laten lopen.![]()
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar waar jij nu woont he ken jij Joan ?
![]()
Nee maar ga hele achternaam hier niet droppenquote:
R.I.P DTS.![]()
Verstandig welquote:Op woensdag 13 november 2024 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar ga hele achternaam hier niet droppen![]()
![]()
equote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus die Deventer meet is een lolletje?
Ik wil het serieus echt helder hebben voor de boel echt verknoeid wordt en ik m'n 50e verjaardag in m'n uppie zit!
Ik wil het niet door een grapje in de soep laten lopen.nee duidelijk, ik maakte er ook beetje grapje van. maar snap je.quote:Op woensdag 13 november 2024 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus die Deventer meet is een lolletje?
Ik wil het niet door een grapje in de soep laten lopen.
ik wil wel komen maar moet ik ff datum hebben want het is wss voor mij zonder auto echt eind reizenDo what you love, love what you do!![]()
Ooit wel gedaan met iemand anders kreeg ik daar jaren later gedoe mee.quote:
R.I.P DTS.![]()
Oepsquote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooit wel gedaan met iemand anders kreeg ik daar jaren later gedoe mee.![]()
![]()
![]()
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
e
[..]
nee duidelijk, ik maakte er ook beetje grapje van. maar snap je.
ik wil wel komen maar moet ik ff datum hebben want het is wss voor mij zonder auto echt eind reizen![]()
Ik wou het doen, maar werd gekaapt.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.![]()
Siswet wilde Mikey geen commissie betalen omdat hij haar populair had gemaaktquote:
Sinds wanneer is hier een TT serieus? Er wordt echt heel vaak over een meet gegrapt, maar komt er toch nooit van. DTS-meet dan.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.![]()
Dit ligt nu echt even anders.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hier een TT serieus? Er wordt echt heel vaak over een meet gegrapt, maar komt er toch nooit van. DTS-meet dan.![]()
Maar eigenlijk zeg je je wil wel feestje met mensen van fok? dat hele project x is natuurlijk overdrevenquote:Op woensdag 13 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, dan hoop ik dat iemand de TT kan aanpassen voordat mensen teleurgesteld en verward raken.
Je weet toch dat 99.99% van de meets die hier besproken worden, niet doorgaan?quote:Op woensdag 13 november 2024 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had het vanmiddag hier in het topic over mijn verjaardag hier te gaan vieren, en vanavond zie ik ineens iets over een Deventer meet die blijkbaar al langer in de planning zou staan?![]()
Ze zou nú huismoeder ofzo zijn denk ik beetje alternatief typje die altijd heel flirterig was en die elke keer wel weer een keer opnieuw in het leven opdook na een paar jaar maar altijd als ik net weer een nieuw vriendinnetje had. waardoor het er nooit echt fysiek van gekomen was ook al was de spanning er wel altijd. Die woont ook daar in die streek ergens. One that got away zeg maar.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn bedoeling was een zaal afhuren voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:05 schreef kree het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zeg je je wil wel feestje met mensen van fok? dat hele project x is natuurlijk overdreven
Is natuurlijk lang niet zo interessant als allemaal leuke dingen gaan doen in Deventer, dus dan zouden mijn plannen aangepast moeten worden aan de verwachtingen die nu ineens geschept zijn.![]()
DTS'ers meeten iedere dag gewoon massaal in deze reeks hoorquote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet toch dat 99.99% van de meets die hier besproken worden, niet doorgaan?
Men is er duidelijk wel enthousiast over.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet toch dat 99.99% van de meets die hier besproken worden, niet doorgaan?
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.![]()
• Er komt geen deventer meet. Of we nou 2 of 20 TTs hebben.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Men is er duidelijk wel enthousiast over.
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.
• Als je iets voor je verjaardag wilt organiseren, spreek mensen aan in een DM. Niet in het topic. Of open er een speciaal topic voor.![]()
Jawel johquote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar je komt nu pas met dat voorstel toch?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is een feestje in een gehuurde tent in Drenthe niks.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nou echt uit ervaring wel, doe er maar niet heel veel moeite over. want ok ik zeg wel ik wil komen, maar weet niet eens of dat praktisch al lukt?quote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was een zaal afhuren voor mijn verjaardag.
Is natuurlijk lang niet zo interessant als allemaal leuke dingen gaan doen in Deventer, dus dan zouden mijn plannen aangepast moeten worden aan de verwachtingen die nu ineens geschept zijn.
en rest? meer vaag als zeggen ik kom, dus hang je er niet op vast zou ik zeggen.
vind t wel leuk idee trouwens. zonder gekheid enzo. maarja ff kijken wie ook echt komen is mss handig wel.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dat was wat hoor ging ik net een beetje steady dook die meid weer op en ze wist donders goed dat ik wel wilde maar ja was te braaf toen nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vergeet gewoon dat gedoe met Deventer. Voor je een zaaltje afhuurt, vraag mensen in een DM of ze willen komen op een bepaalde datum. Pas dan weet je wie er echt gaan komen. Hier krijg je toch geen serieuze reactiequote:Op woensdag 13 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn bedoeling was een zaal afhuren voor mijn verjaardag.
Is natuurlijk lang niet zo interessant als allemaal leuke dingen gaan doen in Deventer, dus dan zouden mijn plannen aangepast moeten worden aan de verwachtingen die nu ineens geschept zijn.![]()
De TT's en het praten er over schept verwachtingen en zaait verwarring. Mensen willen niet naar 2 meetings toe en dat feessie in Deventer klinkt interessanter, of-ie nou doorgaat of niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
• Er komt geen deventer meet. Of we nou 2 of 20 TTs hebben.
• Als je iets voor je verjaardag wilt organiseren, spreek mensen aan in een DM. Niet in het topic. Of open er een speciaal topic voor.
En mocht kree wel serieus zijn en ik ga via DM mensen voor mijn feest uitnodigen, dan krijg je al helemaal een gedoe.
Als hij serieus doorgaat over die meet in Deventer ga ik echt geen mensen DMmen van: "Nee, ga niet naar Deventer maar kom naar mijn feestje toe! De zijne gaat toch niet door!"
Ik ga sowieso wel DM's / PM's rond sturen als er hier meer duidelijkheid komt dat we niet in elkaars vaarwater zitten.
Van mij gaat echt geen "X" feestje worden waar we een stad op stelten gaan zetten.![]()
Dat zijn toch dingen waar je dan jaren later zo eens aan terug denkt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vanmiddag.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je komt nu pas met dat voorstel toch?
Kree kwam vanavond met dit gedoe over die meet in Deventer.![]()
Maar die organiseert al 10 jaar meetsquote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Kree kwam vanavond met dit gedoe over die meet in Deventer.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die organiseert al 10 jaar meets![]()
![]()
nouja het begon over strand meet enzo, hoe het naar jou ging weet ik ff niet meerquote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanmiddag.
Kree kwam vanavond met dit gedoe over die meet in Deventer.
maarre wat er ook gezegd wordt hoor voor je dingen gaat afhuren, tis allemaal vaag nu natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Lees je post nou nog eens goed door.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
De TT's en het praten er over schept verwachtingen en zaait verwarring. Mensen willen niet naar 2 meetings toe en dat feessie in Deventer klinkt interessanter, of-ie nou doorgaat of niet.
En mocht kree wel serieus zijn en ik ga via DM mensen voor mijn feest uitnodigen, dan krijg je al helemaal een gedoe.
Als hij serieus doorgaat over die meet in Deventer ga ik echt geen mensen DMmen van: "Nee, ga niet naar Deventer maar kom naar mijn feestje toe! De zijne gaat toch niet door!"Niets mis mee toch? Als je dat wel zou gaan doen, dan krijg je een stuk minder mensen. Tenslotte worden mensen hier ook ouderquote:Ik ga sowieso wel DM's / PM's rond sturen als er hier meer duidelijkheid komt dat we niet in elkaars vaarwater zitten.
Van mij gaat echt geen "X" feestje worden waar we een stad op stelten gaan zetten.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: